Sain aiheeni toisesta ketjusta Millainen on naisellinen nainen?
"Anonyymi00005, 2026-07-30, 19:04:24"
"Niin. Se on ristiriitaista. Nykynainen haluaa miesten arvostavan naisia, jotka kuitenkaan eivät itse arvosta naiseuttaan. Surullista."
Saunan pukuhuoneessa satuimme jäämään vielä kahden erään tutun siskon kanssa. Molemmat olimme vielä alasti. Tulin lausuneeksi, että varmaan oli onnellinen, kun on niin kaunis. Minulla oli näes luulo, että hän oli itsekin sen huomannut. Pidin sitä selvänä lähtökohtana, mutta hän vastasikin hämmästyneenä: "Vai kaunis, kunpa olisinkin."
Aivan hätkähdin, kun vastaus oli niin odottamaton. Sisar oli todellakin eräs kauneimmista, joita olen nähnyt. Kasvot kuin enkelillä, vartalo kuin Meloksen Afroditeella. Kun hän nousi edellä rantatöyrään portaita, eikä kohtuuttoman suuri istumapuoli peittänyt ihanoittavaa näkymää, häpyhuulet vielä avautuivat nätiksi Ʌ:n muotoiseksi kuvioksi.
Olin kyllä edeltä homannut, että häntä vaivasi aleemmuudentunto, varsinkin hän aina, joka kerta, valitti ettei ollut ylioppilas, mutta oli kuitenkin koulutukseltaan ja ammatiltaan hoitaja. En voinut kuvitella, että kaunotar ei pitänyt itseään kauniina.
On todella surullista, jos sisar ei osaa arvostaa itseään. Voiko tälläisessa tilanteessa oma tai muukaan mies tehdä mitään?
Vai kaunis, kunpa olisinkin!
34
227
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Voi jos nainen sattuu rakastumaan mieheen. Kiinnostuksen on oltava lisäksi molemminpuolista. Itsetunto-ongelmat on tiedostettava ja luettava psykologiaa aiheen tiimoilta.
Onko tietoa, että joku alemmuudentuntoinen oikeasti olisi muuttunut? En ainakaan ole muuttunutta tavannut, vaikka onkin pilvin pimein ihmisiä, jotka ovat itseensä vallan tyytymättömiä.
- Anonyymi00005
rennosti.m kirjoitti:
Onko tietoa, että joku alemmuudentuntoinen oikeasti olisi muuttunut? En ainakaan ole muuttunutta tavannut, vaikka onkin pilvin pimein ihmisiä, jotka ovat itseensä vallan tyytymättömiä.
En tiedä onko kukaan parantunut ja noussut suosta. Jos ihminen on elänyt liian kauan yksin, usko hyvään voi sammua. Ehkä siinä vaiheessa on jo myöhäistä parantua. Ihmisen persoona on muotoutunut epäuskoa noudattelevaksi. Halaamista voi kokeilla.
Voiko mies tehdä jotain? Tuskin. Yksittäisen miehen näkemys kuitenkin on vain hänen näkemyksensä eikä sillä välttämättä ole naiselle merkitystä. Naisen oma näkemys voi olla realistisempi.
Toinen juttu sitten on, pitäisikö miehen tehdä jotain vaikka voisi. Jos eletään tasa-arvoa, niin ei ole miesten asia hoitaa naisten itsetunto-ongelmia.Itsetunto-ogelmat ovat nimenomaan meillä Suomessa niin yleisiä, että molemmilta puolisoilta tarvitaan antaumista toisen ymmärtämiseen, vaikkei auttaakaan voisi. Jo tieto siitä, että on puolison hyväksymä, on nannaa.
rennosti.m kirjoitti:
Itsetunto-ogelmat ovat nimenomaan meillä Suomessa niin yleisiä, että molemmilta puolisoilta tarvitaan antaumista toisen ymmärtämiseen, vaikkei auttaakaan voisi. Jo tieto siitä, että on puolison hyväksymä, on nannaa.
Puolisot onkin eri asia. Mutta avauksen tapauksessa ymmärtääkseni ei ollut kyse puolisostasi. Miksi jonkun nuorisokielellä random tyypin itsetuntoa pitäisi olla pönkittämässä?
scrg kirjoitti:
Puolisot onkin eri asia. Mutta avauksen tapauksessa ymmärtääkseni ei ollut kyse puolisostasi. Miksi jonkun nuorisokielellä random tyypin itsetuntoa pitäisi olla pönkittämässä?
On ihmisiä, joille melkein kaikki ovat random-tyyppejä, mutta on myös ihmisiä jotka tuntevat empatiaa.
Se on enimmäkseen synnynnäinen ominaisuus, eikä sitä voi muuttaa. Empatiaa tunteva ihminen ei mieti, miksi tuntee empatia, mutta usein joutuu silti toteamaan, ettei pysty auttamaan.rennosti.m kirjoitti:
On ihmisiä, joille melkein kaikki ovat random-tyyppejä, mutta on myös ihmisiä jotka tuntevat empatiaa.
Se on enimmäkseen synnynnäinen ominaisuus, eikä sitä voi muuttaa. Empatiaa tunteva ihminen ei mieti, miksi tuntee empatia, mutta usein joutuu silti toteamaan, ettei pysty auttamaan.Perustelin jo, että random tyypin minäkuva itsestään on luultavasti paljon oikeampi kuin minun arvioni. Jos hän mielestään ei ole kaunis, niin mikä minä olen sitä kiistämään. Myös kauneus asettuu gaussin käyrälle.
- Anonyymi00002
"On todella surullista, jos sisar ei osaa arvostaa itseään. Voiko tälläisessa tilanteessa oma tai muukaan mies tehdä mitään?"
Erektio olisi tuossa tilanteessa olisi varmaan se luonnollisin huomion osoitus.- Anonyymi00003
Ihan näen silmissäni tämän tilanteen. Silti se pysyy vain patsaana jota katselen.
Olen kyllä siinä uskossa, että kova ja peittelemätön erektio olisi varmin ja sisarta taatusti ilahduttava huomionosoitus, mutta vain vähäksi aikaa. Tuskin se kuitenkaan riittää alemmuudentuntoiselle pysyväksi suunnan muuttajaksi.
Monet esittävät - kuin aina toimivaksi - psykoterapiaa, mutta todellisuudessa tulokset ovat laihat. Kymmenenkin vuoden terapia on lopulta saanut terapoitavat uskomaan, ettei tästä ole mitään hyötyä. Ovat vain uhranneet runsaat rahat terapeutin pussiin.
Nykyisin terapoitavat ovat vähentyneet niin räjähdysmaisesti, että terapeuteilla, joilla ennen oli ylityöllisyys, on ankara pula asiakkaista.- Anonyymi00007
Nainen ei todellakaan aina koe miehen erektiota positiivisena huomionosoituksena. Erektio toki on luonnollinen, tavallinen ja sinänsä upea asia, mutta on hyvin tilanneriippuvaista, millaisena se naiselle näyttäytyy. Tästä miesten kannattaa olla tietoisia.
Kaikki elämäni aikana nähdyt ja tunnetut erektiot eivät todellakaan ole olleet minulle mieluisia ja ne ovat enemmänkin lytänneet itsetuntoani kuin kohottaneet sitä.
Aletheias Anonyymi00007 kirjoitti:
Nainen ei todellakaan aina koe miehen erektiota positiivisena huomionosoituksena. Erektio toki on luonnollinen, tavallinen ja sinänsä upea asia, mutta on hyvin tilanneriippuvaista, millaisena se naiselle näyttäytyy. Tästä miesten kannattaa olla tietoisia.
Kaikki elämäni aikana nähdyt ja tunnetut erektiot eivät todellakaan ole olleet minulle mieluisia ja ne ovat enemmänkin lytänneet itsetuntoani kuin kohottaneet sitä.
AletheiasAletheias: "Kaikki elämäni aikana nähdyt ja tunnetut erektiot eivät todellakaan ole olleet minulle mieluisia ja ne ovat enemmänkin lytänneet itsetuntoani kuin kohottaneet sitä."
Nyt kyllä täytyy kysyä, miksi miehen erektio tuntuu joskus kamaloittavalta? Miten se voi lytätä itsetuntoa? Jos taas sisaren vittu on turvoksissa ja kostea, en voi kuvitella sitä muuna kuin herttailuna ja arvostuksen osoituksena. Mistä tämä ero?- Anonyymi00008
rennosti.m kirjoitti:
Aletheias: "Kaikki elämäni aikana nähdyt ja tunnetut erektiot eivät todellakaan ole olleet minulle mieluisia ja ne ovat enemmänkin lytänneet itsetuntoani kuin kohottaneet sitä."
Nyt kyllä täytyy kysyä, miksi miehen erektio tuntuu joskus kamaloittavalta? Miten se voi lytätä itsetuntoa? Jos taas sisaren vittu on turvoksissa ja kostea, en voi kuvitella sitä muuna kuin herttailuna ja arvostuksen osoituksena. Mistä tämä ero?On olemassa tilanteita, joissa miehen erektio tuntuu sopimattomalta, hämmentävältä tai jopa kuvottavalta. Pahimmassa tapauksessa pelottavalta.
Tässä muutama esimerkki omasta elämästäni.
- minuun nähden valta-asemassa ollut mies otti minut jalkojensa väliin seisomaan painaen erektiossa olevaa elintään reittäni vasten kosketellen minua samalla. Olin tuolloin noin 13-vuotias enkä heti edes tajunnut mitä tapahtui, mutta muistan edelleen miltä tuo fyysisesti tuntui
- Parikymppisenä olin bileissä ja silloisen poikaystäväni tuttu istui viereeni, nosti katseensa hitaasti ylös pitkin paljasta säärtäni sanoen, että "harmi, kun olet off limits" eikä hän piilotellut erektiotaan.
- matkustin junalla ollessani opiskelija ja viereeni istui n 50-60-vuotias mies ja alkoi puhumaan todella rivoja juttuja korostaen erektiotaan. Hänen alkaessa kosketella minua vaihdoin paikkaa (kuvottaa vieläkin tuo kohtaaminen)
- asuessani isomman kaupungin keskustassa näin useamman itsensäpaljastelijan erektiosssa olevan elimen
- tanssiessani esihenkilöni kanssa hitaita firman bileissä tunsin miehen saavan erektion
Ymmärrän, että kyseessä on luonnollinen reaktio, jolle mies ei voi mitään ja joskus niin vaan käy. Se ei haittaa mitään, jos niin tapahtuu, mutta todellakin on eroa siinä, missä tilanteessa ja millä tavalla mies erektionsa tuo esiin. Osa täyttää jopa rikoksesta tunnusmerkistön, joten mistään merkityksettömästä asiasta ei ole kyse.
Aletheias Anonyymi00008 kirjoitti:
On olemassa tilanteita, joissa miehen erektio tuntuu sopimattomalta, hämmentävältä tai jopa kuvottavalta. Pahimmassa tapauksessa pelottavalta.
Tässä muutama esimerkki omasta elämästäni.
- minuun nähden valta-asemassa ollut mies otti minut jalkojensa väliin seisomaan painaen erektiossa olevaa elintään reittäni vasten kosketellen minua samalla. Olin tuolloin noin 13-vuotias enkä heti edes tajunnut mitä tapahtui, mutta muistan edelleen miltä tuo fyysisesti tuntui
- Parikymppisenä olin bileissä ja silloisen poikaystäväni tuttu istui viereeni, nosti katseensa hitaasti ylös pitkin paljasta säärtäni sanoen, että "harmi, kun olet off limits" eikä hän piilotellut erektiotaan.
- matkustin junalla ollessani opiskelija ja viereeni istui n 50-60-vuotias mies ja alkoi puhumaan todella rivoja juttuja korostaen erektiotaan. Hänen alkaessa kosketella minua vaihdoin paikkaa (kuvottaa vieläkin tuo kohtaaminen)
- asuessani isomman kaupungin keskustassa näin useamman itsensäpaljastelijan erektiosssa olevan elimen
- tanssiessani esihenkilöni kanssa hitaita firman bileissä tunsin miehen saavan erektion
Ymmärrän, että kyseessä on luonnollinen reaktio, jolle mies ei voi mitään ja joskus niin vaan käy. Se ei haittaa mitään, jos niin tapahtuu, mutta todellakin on eroa siinä, missä tilanteessa ja millä tavalla mies erektionsa tuo esiin. Osa täyttää jopa rikoksesta tunnusmerkistön, joten mistään merkityksettömästä asiasta ei ole kyse.
AletheiasKiitos ystävällisestä ja valaisevasta vastauksestasi! Tuli tuntu, että moni muukin sisko on saanut kokea samanlaisia kamaloittavuuksia.
Ei todellakaan tunnu miellyttävältä, jos erektio liittyy raiskaamiseen ja vieläpä alaikäisenä, eikä myöskään jos tuntee esimiesasemassa olevan erektion tai miehen, josta on riippuva. Ymmärrän.
En ole koskaan pakottanut ketään, enkä ole keskustellut pakottamisesta muitten miesten kanssa, joten nämä asiat eivät kuulu minun kokemuspiiriini. Niin, en ole myöskään koskaan oppinut mitään tassia, enkä ole ollut tanssiaisissa.
Sen kuitenkin tiedän, että siskot ovat suloisia, herttaisia, kultaisia, viisaita, sitkeitä ja kauniita. 🌹👀- Anonyymi00010
rennosti.m kirjoitti:
Kiitos ystävällisestä ja valaisevasta vastauksestasi! Tuli tuntu, että moni muukin sisko on saanut kokea samanlaisia kamaloittavuuksia.
Ei todellakaan tunnu miellyttävältä, jos erektio liittyy raiskaamiseen ja vieläpä alaikäisenä, eikä myöskään jos tuntee esimiesasemassa olevan erektion tai miehen, josta on riippuva. Ymmärrän.
En ole koskaan pakottanut ketään, enkä ole keskustellut pakottamisesta muitten miesten kanssa, joten nämä asiat eivät kuulu minun kokemuspiiriini. Niin, en ole myöskään koskaan oppinut mitään tassia, enkä ole ollut tanssiaisissa.
Sen kuitenkin tiedän, että siskot ovat suloisia, herttaisia, kultaisia, viisaita, sitkeitä ja kauniita. 🌹👀Voi kyllä, moni nainen ja mikä pahinta, moni tyttö on saanut kokea vastaavaa ja paljon pahempaakin. Valitettavasti ihmiskunnassa on paljon sairaita ja julmia yksilöitä eivätkä he epäröi näyttää sitä.
Kuten jo totesin, erektio itsessään on luonnollinen ja upea asia eikä siinä ole mitään hävettävää, vaikka se tapahtuisi joskus yllättävissäkin tilanteissa, kunhan siihen ei liity mitään pakottamista, toisen alentamista tai mitään muuta, mikä asettaa vastapuolen ikävään asemaan.
Aletheias
- Anonyymi00004
kammohirviötä miten paljon jotain tietokoneitakin kuin itsellä, ehkä yku 1024-core ei riitä pitää monia...
- Anonyymi00006
Taiat puhia palturia,olet kyllä pahasti harhoissa,ei kannata kenenkään nimellä valehella!otanko virkavaltaan yhteyttä!
Aina ei ole kyse siitä, että joku olisi itsetunnoltaan huono kun ei jotain itsessään näe, kuten sinä. Kauneuskäsitys on subjektiivinen ja ei sitä tarvitse kenenkään vääntää mihinkään suuntaan.
Jos sanon etten ole kaunis, se ei ole heikkoa itsetuntoa, se on se mikä ei kauneuskäsitykseni ja kokemukseni mukaan minusta ole kaunis.
Realiteetti joka perustuu omaan mielipiteeseen.Tökstöksnöö kirjoitti:
Sitä kun voi viihtyä ittessään just siksikin, ettei ole kaunis. Ennenkuulumatonta?
Mun mielestä riittää, kun sanoo että minun mielestä olet kaunis. Eikä sen enempää jää toisen mielipidettä mieleisekseen vääntämään.
Hän tietää, hänelle on sanottu mielipiteesi ja se siitä.En ole sanonut enkä sano, että tunto vähäisestä arvostaan AINA johtuisi alemmuudentunnosta, mutta aloituksessani puhuin siitä. Voihan se olla myös realistista.
Mutta jos on vähänkään kärryillä, mitä yhteikunnassa pidetään kauniina, voi aivan hyvin todeta, että sisar, joka on kuin Meloksen Afrodite, on yleisesti yhteiskunnassakin kauniina pidetty, eikä vain minun mielessäni.
Jos tällainen kaunotar vielä AIDOSTI hämmästyy, että häntä sanotaan kauniiksi, ei voi olla muusta kyse kuin alemmuuskompleksista, joka tosin vaivaa, mutta sille ei ole aihetta.rennosti.m kirjoitti:
En ole sanonut enkä sano, että tunto vähäisestä arvostaan AINA johtuisi alemmuudentunnosta, mutta aloituksessani puhuin siitä. Voihan se olla myös realistista.
Mutta jos on vähänkään kärryillä, mitä yhteikunnassa pidetään kauniina, voi aivan hyvin todeta, että sisar, joka on kuin Meloksen Afrodite, on yleisesti yhteiskunnassakin kauniina pidetty, eikä vain minun mielessäni.
Jos tällainen kaunotar vielä AIDOSTI hämmästyy, että häntä sanotaan kauniiksi, ei voi olla muusta kyse kuin alemmuuskompleksista, joka tosin vaivaa, mutta sille ei ole aihetta.Joo, niitä sanojiakin on monenmoisia. Oma mielipide on silti se mitä pitää myös kunnioittaa oli se epäterve tai terve toisten mielestä. Musta on epäterveempää kerjätä kehuja, kun todeta että olisinpa ja se siitä.
Tökstöksnöö kirjoitti:
Joo, niitä sanojiakin on monenmoisia. Oma mielipide on silti se mitä pitää myös kunnioittaa oli se epäterve tai terve toisten mielestä. Musta on epäterveempää kerjätä kehuja, kun todeta että olisinpa ja se siitä.
Tökstöksnöö, ajatuksesi kulkee eri tavalla kuin minulla.
Minusta jokaisella naisella tulee olla oikeus iloita siitä, että häntä ihaillaan. Se on naisen luovuttamaton oikeus. Voi myös heti nähdä, kuinka naiset yleensä suorastaan ihanoituvat ja herttasoituvat ollessaan ihailun kohteena.
Kun saunassa eräs sisko tyydytti vittunsa pesemisen varjolla, ja sanoin että olipa kaunista katsella, hän suli kuin keitetyksi makaroniksi tai sulaksi voiksi ja kiitti minua vielä pukuhuoneessa kuivaten vittuaan ainakin viiteen kertaan, aina minuun päin kääntyneenä.
Halusi vielä näyttää kuivaamisella, miten kiihottunut oli ystävällisistä sanoistani, vaikka oli juuri onanoinut.
Molemmat ymmärsimme, että herttailu oli tullu perille. 🌹👀- Anonyymi00009
Juurikin noin. Kun en itse ole oman kauneuskäsitykseni mukaan kaunis, niin miksi minun pitäisi esittää kokevani niin? Mä olen ihan tietoinen siitä, että moni muu ajattelee minun olevan kaunis, mutta ei se muuta minun kauneuskäsitystäni mihinkään suuntaan.
rennosti.m kirjoitti:
Tökstöksnöö, ajatuksesi kulkee eri tavalla kuin minulla.
Minusta jokaisella naisella tulee olla oikeus iloita siitä, että häntä ihaillaan. Se on naisen luovuttamaton oikeus. Voi myös heti nähdä, kuinka naiset yleensä suorastaan ihanoituvat ja herttasoituvat ollessaan ihailun kohteena.
Kun saunassa eräs sisko tyydytti vittunsa pesemisen varjolla, ja sanoin että olipa kaunista katsella, hän suli kuin keitetyksi makaroniksi tai sulaksi voiksi ja kiitti minua vielä pukuhuoneessa kuivaten vittuaan ainakin viiteen kertaan, aina minuun päin kääntyneenä.
Halusi vielä näyttää kuivaamisella, miten kiihottunut oli ystävällisistä sanoistani, vaikka oli juuri onanoinut.
Molemmat ymmärsimme, että herttailu oli tullu perille. 🌹👀No sinusta niin. Minulle esimerkiksi ulkonäköni kehuminen ei merkitse mitään. Ei nista ei laske itsetuntoani sen enempää kun sen haukkuminenkaan.
Naiset ja naiset. Ei kaikki naiset kaipaa ihailua.Anonyymi00009 kirjoitti:
Juurikin noin. Kun en itse ole oman kauneuskäsitykseni mukaan kaunis, niin miksi minun pitäisi esittää kokevani niin? Mä olen ihan tietoinen siitä, että moni muu ajattelee minun olevan kaunis, mutta ei se muuta minun kauneuskäsitystäni mihinkään suuntaan.
No näinpä ja jos se kuori ei ole muutenkaan mikään esittelyväline ja itsetunnon väylä, niin ihan turhaahan sitä on sellaiselle kehuja antaa joka niitä ei tarvitse eikä kaipaa.
Anonyymi00009 kirjoitti:
00009: "Kun en itse ole oman kauneuskäsitykseni mukaan kaunis, niin miksi minun pitäisi esittää kokevani niin?"
En ole puhunut siitä, miten hänen olisi tullut näytellä, miten pitää itseään kauniina.
Mistä minun olisi pitänyt ETUKÄTEEN tietää hänen alemmuudentunteestaan kauneutensa suhteen, sillä hän ei ollut koskaan sanonut siitä yhtään mitään. Havaitsin hänen itseänsä väheksyvän käsityksen vasta JÄLKIKÄTEEN, kun asia tuli puheeksi.
Sinä taas vetoat seikkaan, joka oli etukäteen aivan tuntematon. Tosiassiassa hän on poikkeuksellisen kaunis suomalaisen mittapuun mukaan, ei vain minun.- Anonyymi00013
rennosti.m kirjoitti:
00009: "Kun en itse ole oman kauneuskäsitykseni mukaan kaunis, niin miksi minun pitäisi esittää kokevani niin?"
En ole puhunut siitä, miten hänen olisi tullut näytellä, miten pitää itseään kauniina.
Mistä minun olisi pitänyt ETUKÄTEEN tietää hänen alemmuudentunteestaan kauneutensa suhteen, sillä hän ei ollut koskaan sanonut siitä yhtään mitään. Havaitsin hänen itseänsä väheksyvän käsityksen vasta JÄLKIKÄTEEN, kun asia tuli puheeksi.
Sinä taas vetoat seikkaan, joka oli etukäteen aivan tuntematon. Tosiassiassa hän on poikkeuksellisen kaunis suomalaisen mittapuun mukaan, ei vain minun.Edelleenkään kyse ei ole vähimmässäkään määrin alemmuudentunteesta. Vähän päin vastoin, pidän minua kauniina pitäviä melkoisia idiootteina, joilla on omituinen kauneuskäsitys.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Edelleenkään kyse ei ole vähimmässäkään määrin alemmuudentunteesta. Vähän päin vastoin, pidän minua kauniina pitäviä melkoisia idiootteina, joilla on omituinen kauneuskäsitys.
Se, että kyse on "vallitsevasta kauneuskäsityksestä", ei tee heistä yhtään vähemmän outoja. Enemmistö ihmisistä ihmisistä vain on torvia.
rennosti.m kirjoitti:
Sinä taas vetoat seikkaan, joka oli etukäteen aivan tuntematon. Tosiassiassa hän on poikkeuksellisen kaunis suomalaisen mittapuun mukaan, ei vain minun.Väheksyvä käytös voi tulla muustakin, kuin alemmuudentunnosta. Jopa ylemmyydentunnosta kauniiksi kehujaa kohtaan. Ootko miettinyt sitä?
Kun ajattelen tuota kauniiksi sasnomistani saunakammarissa, en edes ajatellut siihen liittyvän jotakin tarkoitusta. Se tuntui luonnolliselta lausahdukselta, koska ilman muuta oletin, että onhan hänen täytynyt itsekin olla selvillä kauneudestaan.
En edes ajatellut näitä edellytyksiä, enkä punninnut niitä, niin kun kukaan muukaan ei enää punnitse selvänä pitämäänsa asiaa. Se oli minulle vain itsestää selvä lausahdus, jolla etsin vain JUTUN JUURTA.
Ihmisillä on tapana etsiä jutun juurta, koska tuppisuuna istuminen toisen kanssa tuntuu meistä suomalaisista sangen kiusalliselta. Mutta sitten, kun häneltä tuli aito reaktio, "Vai muka kaunis, kumpa olisinkin!", tajusin että jutun juureni toikin yllätyksen.
Joka tapuksessa hän on poikkeuksellisen kaunis, kuin Meloksen Afrodite vedestä nousemassa, mutta ei voi alemmuudentuntonsa takia sitä itse nähdä. Ja se on kamaloitteellista, kun tuntee kuitenkin empatiaa toista kohtaan, mutta tietää, ettei voi auttaa.- Anonyymi00012
"Ihmisillä on tapana etsiä jutun juurta, koska tuppisuuna istuminen toisen kanssa tuntuu meistä suomalaisista sangen kiusalliselta."
Et taida olla kovin suomalainen. Suomalainen nimenomaan ei juurikaan koe jaettua hiljaisuutta kiusalliseksi. Se, ette tuo tuntuu kiusalliselta, on ulkolaisten ongelma.
- Anonyymi00011
moloton kuin Mikko?
.. itseänikin... kun jotain tietokoneen johtoja, kompastuin kuin Kompostori... johonkin äänet lähtivät poia.. jotain mutta amd double hd näytönohjain toimii....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on471482Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1831219Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1051147- 69845
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.59840Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51781Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.49770Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y28751Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee681704- 51689
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30647Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32632- 10627
- 87617
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20593kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14585- 43563
- 31561
Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.56554- 224544