rumempi hjallis ta

monet taitaa pitää Hjallista rumana mutta töksistöö mies on rumenpi
46153
4Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 46

Vanhimmat

Töksistöö on heistä kaikkein rumin.

2Äänestä

Nyt haen poppatit, tulee jännä ketju.

Mutta omasta puolestani totean, rumuus on helpommin miehelle meriitti. Naiselle sitä ei suvaita. Jatkakaa.

Äänestä

Häh. Hjallishan on söpö. Jotta auts-töks-töks vaan.

Äänestä

Oliko tarpeellinen kommentti?
Hjallishan sai Jasmin(riisiäk?)in.

Äänestä

Kyllä oon varmana luolamiehenä rumempi, ei kahta sanaa :)

Äänestä
  • Ai Samu Sirkkana?

Äänestä

• Iho ruvennut kuoriutumaan, muutenhan tuo menee Mr. Finlandista, sulla. 😄

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Iho ruvennut kuoriutumaan, muutenhan tuo menee Mr. Finlandista, sulla. 😄

Se on vain tuo päällimmäinen likakerros. Luolamiehet ei naamaansa pese.

Mr caveman kisaan osallistuminen on käynyt mielessä :)

1Äänestä

• No juu, aika varmaa on, että olet rumempi mies kuin Töksis. Töksis kun ei ole mies ollenkaan..

Taas joku imbessilli yrittää provota.. aika laimeeta..

Äänestä

• Pikku-pirpana kirjoitti:

No juu, aika varmaa on, että olet rumempi mies kuin Töksis. Töksis kun ei ole mies ollenkaan..

Taas joku imbessilli yrittää provota.. aika laimeeta..

Varmaan tarkoitti tuota tekoälykuvaani, missä käytin naamaani ja pyysin luomaan naamasta aikuisen viikinki miehen. 😅

https://keskustelu.suomi24.fi/images/256d7db7-a23d-4703-8911-11e56bc8f691.jpg

Äänestä

• Ex-Lukka kirjoitti:

Se on vain tuo päällimmäinen likakerros. Luolamiehet ei naamaansa pese.

Mr caveman kisaan osallistuminen on käynyt mielessä :)

Kiviset ja Soraset hengessä pelkkä taljan pala ympärillä. 😅

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Kiviset ja Soraset hengessä pelkkä taljan pala ympärillä. 😅

Finalisteja ei ole sitten lupa kolkata lavalta ja raahata luolaansa, taljan alle saa kyllä kurkata jos on aikeissa laajentaa laumaansa 😄

1Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Varmaan tarkoitti tuota tekoälykuvaani, missä käytin naamaani ja pyysin luomaan naamasta aikuisen viikinki miehen. 😅

https://keskustelu.suomi24.fi/images/256d7db7-a23d-4703-8911-11e56bc8f691.jpg

Tuohan varsin virkeä kuva miehekkäästä sinusta.

Tähän on pakko laittaa tarina..
    Oli mulla muinoin työkaveri joka ei ollut ihan .. no, ytmi. Iso, lihava ja ruma mies. Ei siinä, oli vielä laiska lusmukin. Vältteli töitä aina parhaansa mukaan ja kyllä me työkaverit jouduttiin monasti potkimaan häntä persiille, jotta edes säällisesti sai jotenkuten tehtyä päivän työt.

Mikä kaikkein pahin piirre tuossa entisessä työkaverissa oli, että hän oli ehta sovinisti. Jatkuvasti hän kyseli miespuolisilta työkavereiltaan että panisitko tuota tai tuota henkilöä..
    Ja me naiset jotka potkittiin häntä persiille jotta meidän ei tarvinnu tehdä hänenkin töitä, kuuluttiin kastiin "En panisi."

Tämän alustuksen myötä sanonkin virkeälle viikinkimiekkosellesi ..
    "Kyllä panisin."

:)

1Äänestä

Tuohan varsin virkeä kuva miehekkäästä sinusta.

Tähän on pakko laittaa tarina..
    Oli mulla muinoin työkaveri joka ei ollut ihan .. no, ytmi. Iso, lihava ja ruma mies. Ei siinä, oli vielä laiska lusmukin. Vältteli töitä aina parhaansa mukaan ja kyllä me työkaverit jouduttiin monasti potkimaan häntä persiille, jotta edes säällisesti sai jotenkuten tehtyä päivän työt.

Mikä kaikkein pahin piirre tuossa entisessä työkaverissa oli, että hän oli ehta sovinisti. Jatkuvasti hän kyseli miespuolisilta työkavereiltaan että panisitko tuota tai tuota henkilöä..
    Ja me naiset jotka potkittiin häntä persiille jotta meidän ei tarvinnu tehdä hänenkin töitä, kuuluttiin kastiin "En panisi."

Tämän alustuksen myötä sanonkin virkeälle viikinkimiekkosellesi ..
    "Kyllä panisin."

Sehän häuskä oli. Niitä mahtuu kyllä joka työpaikkaan se yksi ainakin. Kovin rasittava miestyyppi joka aina jauhaa panemisesta. Tai naisista ja seksistä. Vähän lapsen tasolle jäänyt jotenkin. Tiedän muutaman sellaisen minäkin, valitettavasti sukuakin. 😆

Nojoo, tykkäsi tuosta kuvasta, kun teki kasvonpiirteistäni niin oman aidon isäni näköisen partoineen.

Nenä nyt on isällä kolmiompi, silmät ja otsa erilaiset, mutta niin ne näin naisnaamallakin äidin puolelta tulleet piirteet ne. Äidin siskon pojan näköäkin on.

Hiusten värikin on sama kun mulla oikeastikin on luonnostaan. 😄

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Sehän häuskä oli. Niitä mahtuu kyllä joka työpaikkaan se yksi ainakin. Kovin rasittava miestyyppi joka aina jauhaa panemisesta. Tai naisista ja seksistä. Vähän lapsen tasolle jäänyt jotenkin. Tiedän muutaman sellaisen minäkin, valitettavasti sukuakin. 😆

Nojoo, tykkäsi tuosta kuvasta, kun teki kasvonpiirteistäni niin oman aidon isäni näköisen partoineen.

Nenä nyt on isällä kolmiompi, silmät ja otsa erilaiset, mutta niin ne näin naisnaamallakin äidin puolelta tulleet piirteet ne. Äidin siskon pojan näköäkin on.

Tiiä sitten miten hyvin tekoäly osaa lukea algoritmejä. Ynnäillä kasvoista joita pohjana käytetään. Mutta hämmästyttävän aidon näköinen siihen nähden kun tiedän geeniperimäni.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mulla kun on tuo hahmotushäiriö, en varsinaisesti erota kasvonpiirteitä komeana tai kauniina suuntaan tai toiseen varsinkaan kaksiuloitteisista kuvista.

En kykene erottelemaan sinua tai muitakaan ihmisiä tekoälykuvista.

Minä en nytkään pysty palauttamaan mieleeni oikeastaan kenenkään kasvokuvia. Toi mun hahmotushäiriöni. :(

En ole visuaalinen ihminen muutoinkaan ja esmes valokuvat eivät merkitse minulle mitään.

Tästäpä syystä en ole myöskään ulkonäkökeskeinen, eikä ihmisen ulkonäkö ole minulle merkitsevä seikka. Se on se kokonaisuus; miten kantaa itsensä. Se jää minulle mieleen.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Tiiä sitten miten hyvin tekoäly osaa lukea algoritmejä. Ynnäillä kasvoista joita pohjana käytetään. Mutta hämmästyttävän aidon näköinen siihen nähden kun tiedän geeniperimäni.

Ja vanhempani on molemmat olleet hyvin viehtyneitä toistensa ulkonäöstä ikänsä. Äidin naisellisuus ja isän leveäharteisuus ja maskuliini kaitakasvoisuus on olleet heille aina ihmeen iso juttu. Kun mua ei niin jaksa kiinnostaa toisessa ulkonäkö. Siinä mussa tuli vähän erilainen.

Äänestä

Mulla kun on tuo hahmotushäiriö, en varsinaisesti erota kasvonpiirteitä komeana tai kauniina suuntaan tai toiseen varsinkaan kaksiuloitteisista kuvista.

En kykene erottelemaan sinua tai muitakaan ihmisiä tekoälykuvista.

Minä en nytkään pysty palauttamaan mieleeni oikeastaan kenenkään kasvokuvia. Toi mun hahmotushäiriöni. :(

En ole visuaalinen ihminen muutoinkaan ja esmes valokuvat eivät merkitse minulle mitään.

Tästäpä syystä en ole myöskään ulkonäkökeskeinen, eikä ihmisen ulkonäkö ole minulle merkitsevä seikka. Se on se kokonaisuus; miten kantaa itsensä. Se jää minulle mieleen.

Se on ehkä jossakin määrin siunauskin. Keskityt ihmisiin oleellisemmista seikoista, kun ulkonäkö. Ne arvokkaimmathan on ne henkiset ominaisuudet minkä kanssa eletään ja yhteenkin joko käydään tai ei käydä. 👍

Mäkin mielummin skannaan heti kuoren läpi korvien väliin. 😄

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Se on ehkä jossakin määrin siunauskin. Keskityt ihmisiin oleellisemmista seikoista, kun ulkonäkö. Ne arvokkaimmathan on ne henkiset ominaisuudet minkä kanssa eletään ja yhteenkin joko käydään tai ei käydä. 👍

Mutta myönnän kyllä, että olen itsekin pitänyt isääni aina varsin komeana ja korostuneen maskuliinina. Pitkä tukka kun olis ollut niin ilmetty raamikas vahva viikinki. 👍

On ollut naisten makuun liikaakin, äidin mukaan. Mustasukkaisuus...

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Mut juu.. on toi tuonut noloja sattumuksiakin..

Kerrankin eräs tuotantoinssi sanoi yhteen probleemaan, ettei hän ota hoitaakseen esiintuomaani ongelmaa kun hän muutoinkin on jäämässä pois reilun viikon päästä.. mä olin ihan het siinä, et
    "Ai, säkö vaihdat työpaikkaa..?"

Virve siihen vaan tokas huvittuneena, et sä et vissiin ole huomannut että mä olen kahdeksannella kuulla raskaana..

Eli noin hyvin mä kattelen ihmisiä.
    😂

1Äänestä

Mut juu.. on toi tuonut noloja sattumuksiakin..

Kerrankin eräs tuotantoinssi sanoi yhteen probleemaan, ettei hän ota hoitaakseen esiintuomaani ongelmaa kun hän muutoinkin on jäämässä pois reilun viikon päästä.. mä olin ihan het siinä, et
    "Ai, säkö vaihdat työpaikkaa..?"

Virve siihen vaan tokas huvittuneena, et sä et vissiin ole huomannut että mä olen kahdeksannella kuulla raskaana..

Eli noin hyvin mä kattelen ihmisiä.
    😂

Heh, se on jo hyvin jos raskausvatsa näkyi muttei sitä huomannut. 😄

Silleen tuttua, kun tuo puolisoni voi vetää vuosia pitkin maailmaa ja sitten yhtenä kertana vahingossa huomaa jotain ja ilmoittaa millos tollanen on tohon noussut. Ja se on ollut siinä tyyliin 30 vuotta. 😆

Ei huomaa mitään. Ei huomannu terrojenkaan lisääntyneen eläimineen. Ei hän kiinnitä mitään huomiota ympäristöön.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Heh, se on jo hyvin jos raskausvatsa näkyi muttei sitä huomannut. 😄

Silleen tuttua, kun tuo puolisoni voi vetää vuosia pitkin maailmaa ja sitten yhtenä kertana vahingossa huomaa jotain ja ilmoittaa millos tollanen on tohon noussut. Ja se on ollut siinä tyyliin 30 vuotta. 😆

Ei huomaa mitään. Ei huomannu terrojenkaan lisääntyneen eläimineen. Ei hän kiinnitä mitään huomiota ympäristöön.

Hitsi, mä katson ihmistä silmiin. Ei mua työpaikalla kiinnosta kenenkään vatsanseudut.

Muuteskin kun teen töitä, mä teen töitä enkä pälyile muiden ruumiinrakenteita..

Työporukoissa mun selän takana naureskeltukin sitä, kun mä en kuule, enkä näe mitään...
    Teen vaan töitä.

No johan on jos ukkos ei ole huomannut kodissanne tapahtuneita muutoksia.. mut toisaalta miehillä on ihan erilainen havainnointitapa kuin naisilla.

Kun hommaat uudet verhot, jokainen kyläilevä nainen huomaa ne ja jos mieheltä kysytään niistä ni hää kysyy että olikos siellä muka verhot..

Äänestä

Hitsi, mä katson ihmistä silmiin. Ei mua työpaikalla kiinnosta kenenkään vatsanseudut.

Muuteskin kun teen töitä, mä teen töitä enkä pälyile muiden ruumiinrakenteita..

Työporukoissa mun selän takana naureskeltukin sitä, kun mä en kuule, enkä näe mitään...
    Teen vaan töitä.

No johan on jos ukkos ei ole huomannut kodissanne tapahtuneita muutoksia.. mut toisaalta miehillä on ihan erilainen havainnointitapa kuin naisilla.

Kun hommaat uudet verhot, jokainen kyläilevä nainen huomaa ne ja jos mieheltä kysytään niistä ni hää kysyy että olikos siellä muka verhot..

Ei se huomaa mitään muutakaan. Elää jossain omassa kuplassa. Oikeasti siis.

Kyllä mä tiiän niitäkin miehiä, jotka huomaa heti kaiken kun tulee ovesta sisään. Ovat varmaan enemmän läsnä siinä hetkessä, kun päänsä sisällä.

Ja mun äiti ei kanssa huomaa välillä mitään. Sitten kun sanoo, huomasitko hän on aijaa. No en huomannu.

Äänestä

• Tökstöksnöö kirjoitti:

Ei se huomaa mitään muutakaan. Elää jossain omassa kuplassa. Oikeasti siis.

Kyllä mä tiiän niitäkin miehiä, jotka huomaa heti kaiken kun tulee ovesta sisään. Ovat varmaan enemmän läsnä siinä hetkessä, kun päänsä sisällä.

Ja mun äiti ei kanssa huomaa välillä mitään. Sitten kun sanoo, huomasitko hän on aijaa. No en huomannu.

Niin... Ehkäpä on aivan turhaa yleistää havannointikykyä miehenä tai naisena mihinkään kastiin.

Miehet ja naiset ovat ensisijaisesti yksilöllisiä ihmisiä.

1Äänestä

Kyllä minä olen ehdottomasti noita rumempi.
Lisäksi olen tyylitön ja tukkanikin on aivan sekaisin.

Äänestä
  • Julistaudutko palstan rumimmaksi mieheksi?

Äänestä

Julistaudutko palstan rumimmaksi mieheksi?

Kyllä jos neandertalilaisen peittoaa rumuudessa niin taso on silloin äärimmäisen korkealla...öh, tai siis matalalla 😁

Äänestä

• Ex-Lukka kirjoitti:

Kyllä jos neandertalilaisen peittoaa rumuudessa niin taso on silloin äärimmäisen korkealla...öh, tai siis matalalla 😁

Kysymyshän oli suunnattu Buddylle, mutta otit sit tämän manttelin itsellesi.
    ;)

Valitettavasti en voi yhteneväistyä paatokseesi. Sattuneesta syystä.. 😁

Äänestä

Julistaudutko palstan rumimmaksi mieheksi?

Jopa lajini on kyseenalainen.
    (onneksi minulla ei sentään ole kirppuja)

Äänestä

Kysymyshän oli suunnattu Buddylle, mutta otit sit tämän manttelin itsellesi.
    ;)

Valitettavasti en voi yhteneväistyä paatokseesi. Sattuneesta syystä.. 😁

Olen täysin ylivertainen tässä lajissa ja viimeksi juuri aamulla säikähdin peilikuvaani.

Äänestä

• buddy-love kirjoitti:

Jopa lajini on kyseenalainen.
    (onneksi minulla ei sentään ole kirppuja)

Jaa-has.

Voi tuhat tulimmaista.. lajisi lieneen sit joku selkärangaton ameebaolio..

Äänestä

Jaa-has.

Voi tuhat tulimmaista.. lajisi lieneen sit joku selkärangaton ameebaolio..

Aivan liian viehättäviä olentoja tuollaiset, eli skaalaa pitää laajentaa karmeammaksi vielä huomattavasti pidemmälle.

Äänestä

• buddy-love kirjoitti:

Aivan liian viehättäviä olentoja tuollaiset, eli skaalaa pitää laajentaa karmeammaksi vielä huomattavasti pidemmälle.

No niin.. minun vajavaisen ymmärryskykyni mukaan olet siis koko universumin epäviehättävin miesoletettu.

Pahalainen sentään, kun persoona on se joka minua sattuu viehättämään ja se miten ihminen kantaa itsensä eikä rumuusaspekti vaikutakaan...

Tiedän monituisen monta rumaa miestä joilla on mitä hurmaavin persoona. Ja sinä kuulut kylläkin noihin hurmaaviin persoonallisuuksiin.

Yksikään mies joka tykkää pääskysistä EI voi olla epäviehättävä.

Äänestä

No niin.. minun vajavaisen ymmärryskykyni mukaan olet siis koko universumin epäviehättävin miesoletettu.

Pahalainen sentään, kun persoona on se joka minua sattuu viehättämään ja se miten ihminen kantaa itsensä eikä rumuusaspekti vaikutakaan...

Tiedän monituisen monta rumaa miestä joilla on mitä hurmaavin persoona. Ja sinä kuulut kylläkin noihin hurmaaviin persoonallisuuksiin.

Yksikään mies joka tykkää pääskysistä EI voi olla epäviehättävä.

Pelkkää teeskentelyä ja oikeastihan saatan irvistellä niiden pääskysten suuntaan ilkeästi aina kun tulevat vastaan.
    ;)

Äänestä

• buddy-love kirjoitti:

Pelkkää teeskentelyä ja oikeastihan saatan irvistellä niiden pääskysten suuntaan ilkeästi aina kun tulevat vastaan.
    ;)

Ja pyydystät niitä misulle välipalaksi..

Voi sinua julmuria.. :)

Äänestä

• buddy-love kirjoitti:

Olen täysin ylivertainen tässä lajissa ja viimeksi juuri aamulla säikähdin peilikuvaani.

No uskallat sentään katsoa peiliin toisin kuin minä :)

Äänestä

Ja pyydystät niitä misulle välipalaksi..

Voi sinua julmuria.. :)

Kohtelen myös kissaa hyvin ikävästi, sillä se ei pidä viheltelystä, jota harrastan jatkuvasti.

Äänestä

• Ex-Lukka kirjoitti:

No uskallat sentään katsoa peiliin toisin kuin minä :)

Auton peilejä ei saa lain mukaan poistaa ja toisinaan sattuu vahinkovilkaisuja.
    (olen kyllä tuhonnut kaikki muut peilit jo aikoja sitten)

Äänestä

• buddy-love kirjoitti:

Kohtelen myös kissaa hyvin ikävästi, sillä se ei pidä viheltelystä, jota harrastan jatkuvasti.

Joo.. se on huomattu! Sinä sadistisesti käsittelet ja komentelet kissaasi.
    Miten sinunkaltaisellasi saa olla eläimiä..?

No ei vaineskaan.. nyt tuli jo multakin niin paksua tekstiä, ettei mene edes huumorina.

Äänestä

• Kyllähän meitä rumia nyt riittääkin. Hjallis olisi varmasti yhtä tyytyväinen tilanteeseen mitä on mersuun. 😀

Äänestä

Joo.. se on huomattu! Sinä sadistisesti käsittelet ja komentelet kissaasi.
    Miten sinunkaltaisellasi saa olla eläimiä..?

No ei vaineskaan.. nyt tuli jo multakin niin paksua tekstiä, ettei mene edes huumorina.

Tästä on poistettu viestini, jossa kerroin varmasti komenetelevani kissani ja ettei se kauhuissaan uskalla olla tottelematta.

Äänestä

• buddy-love kirjoitti:

Tästä on poistettu viestini, jossa kerroin varmasti komenetelevani kissani ja ettei se kauhuissaan uskalla olla tottelematta.

((ilmoitin myös, että ehkäpä myös syön kissoja ja varsinkin teiden varsilta niitä yliajettuja))

Äänestä

Nyt on pari vuotta vanha kuva, jos ei niin ahdistaisi Hjallis fania.

Äänestä

ikävä-tyttöjen minullew lwempi,o "dootti!

mutr5ta on kuin salmiakki-maksalaaikko w5454ä ihmisaiä on liikaa wli easkaanaolwcfillw naisaillw hwi 50 miljoonan lapsiveweói

Äänestä

niin joo peli tuo pokerin kuvernööri 3... ikäeraja 21 jotts dss pelsts

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

monet taitaa pitää Hjallista rumana mutta töksistöö mies on rumenpi

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu