monet taitaa pitää Hjallista rumana mutta töksistöö mies on rumenpi
rumempi hjallis ta
Anonyymi-ap
46153
4Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
Vastaukset 46
Vanhimmat
Töksistöö on heistä kaikkein rumin.
Nyt haen poppatit, tulee jännä ketju.
Mutta omasta puolestani totean, rumuus on helpommin miehelle meriitti. Naiselle sitä ei suvaita. Jatkakaa.
Häh. Hjallishan on söpö. Jotta auts-töks-töks vaan.
Oliko tarpeellinen kommentti?
Hjallishan sai Jasmin(riisiäk?)in.
Kyllä oon varmana luolamiehenä rumempi, ei kahta sanaa :)
Ai Samu Sirkkana?
Iho ruvennut kuoriutumaan, muutenhan tuo menee Mr. Finlandista, sulla. 😄
Se on vain tuo päällimmäinen likakerros. Luolamiehet ei naamaansa pese.
Mr caveman kisaan osallistuminen on käynyt mielessä :)
No juu, aika varmaa on, että olet rumempi mies kuin Töksis. Töksis kun ei ole mies ollenkaan..
Taas joku imbessilli yrittää provota.. aika laimeeta..
Varmaan tarkoitti tuota tekoälykuvaani, missä käytin naamaani ja pyysin luomaan naamasta aikuisen viikinki miehen. 😅
https://keskustelu.suomi24.fi/images/256d7db7-a23d-4703-8911-11e56bc8f691.jpg
Kiviset ja Soraset hengessä pelkkä taljan pala ympärillä. 😅
Finalisteja ei ole sitten lupa kolkata lavalta ja raahata luolaansa, taljan alle saa kyllä kurkata jos on aikeissa laajentaa laumaansa 😄
Tuohan varsin virkeä kuva miehekkäästä sinusta.
Tähän on pakko laittaa tarina..
Oli mulla muinoin työkaveri joka ei ollut ihan .. no, ytmi. Iso, lihava ja ruma mies. Ei siinä, oli vielä laiska lusmukin. Vältteli töitä aina parhaansa mukaan ja kyllä me työkaverit jouduttiin monasti potkimaan häntä persiille, jotta edes säällisesti sai jotenkuten tehtyä päivän työt.
Mikä kaikkein pahin piirre tuossa entisessä työkaverissa oli, että hän oli ehta sovinisti. Jatkuvasti hän kyseli miespuolisilta työkavereiltaan että panisitko tuota tai tuota henkilöä..
Ja me naiset jotka potkittiin häntä persiille jotta meidän ei tarvinnu tehdä hänenkin töitä, kuuluttiin kastiin "En panisi."
Tämän alustuksen myötä sanonkin virkeälle viikinkimiekkosellesi ..
"Kyllä panisin."
:)
Sehän häuskä oli. Niitä mahtuu kyllä joka työpaikkaan se yksi ainakin. Kovin rasittava miestyyppi joka aina jauhaa panemisesta. Tai naisista ja seksistä. Vähän lapsen tasolle jäänyt jotenkin. Tiedän muutaman sellaisen minäkin, valitettavasti sukuakin. 😆
Nojoo, tykkäsi tuosta kuvasta, kun teki kasvonpiirteistäni niin oman aidon isäni näköisen partoineen.
Nenä nyt on isällä kolmiompi, silmät ja otsa erilaiset, mutta niin ne näin naisnaamallakin äidin puolelta tulleet piirteet ne. Äidin siskon pojan näköäkin on.
Hiusten värikin on sama kun mulla oikeastikin on luonnostaan. 😄
Tiiä sitten miten hyvin tekoäly osaa lukea algoritmejä. Ynnäillä kasvoista joita pohjana käytetään. Mutta hämmästyttävän aidon näköinen siihen nähden kun tiedän geeniperimäni.
Mulla kun on tuo hahmotushäiriö, en varsinaisesti erota kasvonpiirteitä komeana tai kauniina suuntaan tai toiseen varsinkaan kaksiuloitteisista kuvista.
En kykene erottelemaan sinua tai muitakaan ihmisiä tekoälykuvista.
Minä en nytkään pysty palauttamaan mieleeni oikeastaan kenenkään kasvokuvia. Toi mun hahmotushäiriöni. :(
En ole visuaalinen ihminen muutoinkaan ja esmes valokuvat eivät merkitse minulle mitään.
Tästäpä syystä en ole myöskään ulkonäkökeskeinen, eikä ihmisen ulkonäkö ole minulle merkitsevä seikka. Se on se kokonaisuus; miten kantaa itsensä. Se jää minulle mieleen.
Ja vanhempani on molemmat olleet hyvin viehtyneitä toistensa ulkonäöstä ikänsä. Äidin naisellisuus ja isän leveäharteisuus ja maskuliini kaitakasvoisuus on olleet heille aina ihmeen iso juttu. Kun mua ei niin jaksa kiinnostaa toisessa ulkonäkö. Siinä mussa tuli vähän erilainen.
Se on ehkä jossakin määrin siunauskin. Keskityt ihmisiin oleellisemmista seikoista, kun ulkonäkö. Ne arvokkaimmathan on ne henkiset ominaisuudet minkä kanssa eletään ja yhteenkin joko käydään tai ei käydä. 👍
Mäkin mielummin skannaan heti kuoren läpi korvien väliin. 😄
Mutta myönnän kyllä, että olen itsekin pitänyt isääni aina varsin komeana ja korostuneen maskuliinina. Pitkä tukka kun olis ollut niin ilmetty raamikas vahva viikinki. 👍
On ollut naisten makuun liikaakin, äidin mukaan. Mustasukkaisuus...
Mut juu.. on toi tuonut noloja sattumuksiakin..
Kerrankin eräs tuotantoinssi sanoi yhteen probleemaan, ettei hän ota hoitaakseen esiintuomaani ongelmaa kun hän muutoinkin on jäämässä pois reilun viikon päästä.. mä olin ihan het siinä, et
"Ai, säkö vaihdat työpaikkaa..?"
Virve siihen vaan tokas huvittuneena, et sä et vissiin ole huomannut että mä olen kahdeksannella kuulla raskaana..
Eli noin hyvin mä kattelen ihmisiä.
😂
Heh, se on jo hyvin jos raskausvatsa näkyi muttei sitä huomannut. 😄
Silleen tuttua, kun tuo puolisoni voi vetää vuosia pitkin maailmaa ja sitten yhtenä kertana vahingossa huomaa jotain ja ilmoittaa millos tollanen on tohon noussut. Ja se on ollut siinä tyyliin 30 vuotta. 😆
Ei huomaa mitään. Ei huomannu terrojenkaan lisääntyneen eläimineen. Ei hän kiinnitä mitään huomiota ympäristöön.
Hitsi, mä katson ihmistä silmiin. Ei mua työpaikalla kiinnosta kenenkään vatsanseudut.
Muuteskin kun teen töitä, mä teen töitä enkä pälyile muiden ruumiinrakenteita..
Työporukoissa mun selän takana naureskeltukin sitä, kun mä en kuule, enkä näe mitään...
Teen vaan töitä.
No johan on jos ukkos ei ole huomannut kodissanne tapahtuneita muutoksia.. mut toisaalta miehillä on ihan erilainen havainnointitapa kuin naisilla.
Kun hommaat uudet verhot, jokainen kyläilevä nainen huomaa ne ja jos mieheltä kysytään niistä ni hää kysyy että olikos siellä muka verhot..
Ei se huomaa mitään muutakaan. Elää jossain omassa kuplassa. Oikeasti siis.
Kyllä mä tiiän niitäkin miehiä, jotka huomaa heti kaiken kun tulee ovesta sisään. Ovat varmaan enemmän läsnä siinä hetkessä, kun päänsä sisällä.
Ja mun äiti ei kanssa huomaa välillä mitään. Sitten kun sanoo, huomasitko hän on aijaa. No en huomannu.
Niin... Ehkäpä on aivan turhaa yleistää havannointikykyä miehenä tai naisena mihinkään kastiin.
Miehet ja naiset ovat ensisijaisesti yksilöllisiä ihmisiä.
Kyllä minä olen ehdottomasti noita rumempi.
Lisäksi olen tyylitön ja tukkanikin on aivan sekaisin.
Julistaudutko palstan rumimmaksi mieheksi?
Kyllä jos neandertalilaisen peittoaa rumuudessa niin taso on silloin äärimmäisen korkealla...öh, tai siis matalalla 😁
Kysymyshän oli suunnattu Buddylle, mutta otit sit tämän manttelin itsellesi.
;)
Valitettavasti en voi yhteneväistyä paatokseesi. Sattuneesta syystä.. 😁
Jopa lajini on kyseenalainen.
(onneksi minulla ei sentään ole kirppuja)
Olen täysin ylivertainen tässä lajissa ja viimeksi juuri aamulla säikähdin peilikuvaani.
Jaa-has.
Voi tuhat tulimmaista.. lajisi lieneen sit joku selkärangaton ameebaolio..
Aivan liian viehättäviä olentoja tuollaiset, eli skaalaa pitää laajentaa karmeammaksi vielä huomattavasti pidemmälle.
No niin.. minun vajavaisen ymmärryskykyni mukaan olet siis koko universumin epäviehättävin miesoletettu.
Pahalainen sentään, kun persoona on se joka minua sattuu viehättämään ja se miten ihminen kantaa itsensä eikä rumuusaspekti vaikutakaan...
Tiedän monituisen monta rumaa miestä joilla on mitä hurmaavin persoona. Ja sinä kuulut kylläkin noihin hurmaaviin persoonallisuuksiin.
Yksikään mies joka tykkää pääskysistä EI voi olla epäviehättävä.
Pelkkää teeskentelyä ja oikeastihan saatan irvistellä niiden pääskysten suuntaan ilkeästi aina kun tulevat vastaan.
;)
Ja pyydystät niitä misulle välipalaksi..
Voi sinua julmuria.. :)
No uskallat sentään katsoa peiliin toisin kuin minä :)
Kohtelen myös kissaa hyvin ikävästi, sillä se ei pidä viheltelystä, jota harrastan jatkuvasti.
Auton peilejä ei saa lain mukaan poistaa ja toisinaan sattuu vahinkovilkaisuja.
(olen kyllä tuhonnut kaikki muut peilit jo aikoja sitten)
Joo.. se on huomattu! Sinä sadistisesti käsittelet ja komentelet kissaasi.
Miten sinunkaltaisellasi saa olla eläimiä..?
No ei vaineskaan.. nyt tuli jo multakin niin paksua tekstiä, ettei mene edes huumorina.
Kyllähän meitä rumia nyt riittääkin. Hjallis olisi varmasti yhtä tyytyväinen tilanteeseen mitä on mersuun. 😀
Tästä on poistettu viestini, jossa kerroin varmasti komenetelevani kissani ja ettei se kauhuissaan uskalla olla tottelematta.
((ilmoitin myös, että ehkäpä myös syön kissoja ja varsinkin teiden varsilta niitä yliajettuja))
Mutta niin imartelevaa kun onkin olla Hjallista rumempi, niin muut vastuut varttuu. Joten jatketaan näillä. 😜
https://youtu.be/UYXsRnflaHc?is=-DRf655GwhDO8zVA
Nyt on pari vuotta vanha kuva, jos ei niin ahdistaisi Hjallis fania.
ikävä-tyttöjen minullew lwempi,o "dootti!
mutr5ta on kuin salmiakki-maksalaaikko w5454ä ihmisaiä on liikaa wli easkaanaolwcfillw naisaillw hwi 50 miljoonan lapsiveweói
niin joo peli tuo pokerin kuvernööri 3... ikäeraja 21 jotts dss pelsts