Jos tänään oli raskas päivä, niin voit hengittää hetken, vetää peiton päälle ja antaa vain tämän päivän olla ohi.
Sinä selvisit tästä päivästä, se riittää juuri nyt.
Jätetään tähän ketjuun hyvän yön toivotuksia ja pieniä lohdutuksia 🌙✨
Ajattele sanaa rakas ennen nukahtamista. Rakkaus on läsnä.
Nuku hyvin ❤️
Sinä selvisit tästä päivästä, se riittää juuri nyt.
Jätetään tähän ketjuun hyvän yön toivotuksia ja pieniä lohdutuksia 🌙✨
Ajattele sanaa rakas ennen nukahtamista. Rakkaus on läsnä.
Nuku hyvin ❤️
Vastaukset 27
Vanhimmat
"Et ole vahva et
Yön varjoon pakenet
Mut seuraasi sun jään
En päästä lähtemään
Viel aamu sarastaa
Se haamut karkottaa
Sillä en sun särkyä anna mä en"
Tätä mä kuuntelin kun mulle rakas ihminen sairastui pahalaatuiseen syöpään aikonaan se antoi mulle lohtua.
Hyvää yötä.
Tämä ei ollu mustasudelta
Miksi olisi ollut 🙄 Tämä oli minulta olen ihan nainen enkä tunne koko sutta.
☁️ Pilvi kantaa sinua. Kuvittele makaavasi pehmeällä pilvellä, joka liikkuu hitaasti tähtitaivaan alla. Sinun ei tarvitse päästä mihinkään. Pilvi kyllä tietää suunnan...
Hyvää yötä, Jeesus myötä.
Hyvää yötä ❤️
No älä nyt viitti,toki joskus voi olla ylilyönrejä
Ylilyöntejä
Tänäänkin oli hyvä päivä. Olkoon huominen hyvä päivä jokaiselle. Annetaan kaiken muuttua paremmaksi. Elämä on nyt.
Luulen ettei moni usko,ihmisten käyttäytyminen tihkuu seksiä
No tyttö minusta nuorempi kirjoitti runon pitkästä saikaan osaakohan tytär myös hiipuvan taidon tai isoisän piirtämisen taidon hyvää yötä.
Syksyn pimeys 💗
öitä
rankka 1,5 vuotta ja en ajattele.
Kiitos ❤️ tämä tuli oikeaan hetkeen.
Eipä palstalla kirjoiteltu liiemmin lohduta.
Tämä päivä on ollut todellakin perseestä ja syvältä sieltä. 'inhoan Prismaa, vihaan sitä porukkaa joka prismassa työskentelee, inhoan häntä, jota seurakseni yritetään lykätä. Vihaan heitä joiden puolelle ja kokemuksiin minut yritetään samaistuttaa.
Ihana hyvän mielen ketju 🥰 Kauniita unia kaikille, erityisesti hänelle ja haleja 🤗🤍
Hyvää yötä kaikille täältä pohjoisesta!
Ehjä ei ole se, joka ei ole koskaan
mennyt rikki.
Vaan se, joka tuntee sirpaleensa
ja kantaa niitä hellästi. (Sielunsopukoita)
Byjamapäivän jälkeen hyviin, levollisiin
uniin. 🫶
🌾
Happo loppuu ja ripulipaskattaa
Heh, kiva lukea tällaistakin tässä siirappisessa lässytysketjussa.😝
Minulle tulee niistä helvetin rullakoista mieleen ainoastaan Huili-Paskan kylmiö. Ei kiinnosta vittuakaan työskennellä jossakin huoltoasemalla tai Prismassa tai ylipäänsä missään missä on rullakoihin ladottuja ruoka-aineita.
Lisäksi paskiainen, joka osaa keskustella ainoastaan polkupyörien korjaamisesta, varastotyöstä ja keittiöstä sekä lautasten kantamisesta syyttää minua siitä etten osaa keskustella mistään muusta. Hän itse pyörittää samoja aiheita kerta toisensa jälkeen eikä ilmeisesti huomaa, että tarkoituksella käännä keskustelu ainoastaan yhteen ja samaan aiheeseen, koska en suostu omaksumaan hänen asennettaan elämään ja tarkoituksella rakennan vastakkainasettelua.
Muutoinkin uhmallani aloitan puheen työnhausta joka kerta, kun yritetään saada vietyä keskustelu olemiseen yms.
Että sellainen päivä. En suostu alistumaan siihen, että pitäisi keskustella elämän pienistä iloista tai pelkästään mitä tein tänään tohinoista vaikka niilläkin on hetkensä.
Jos hän ei ymmärtänyt arvoasi, älä välitä, joku muu ymmärtää.
Muista, olet tärkeä.
Jos tänään oli huono päivä niin muista, kaikki loppuu aikanaan.
Hyvää yötä ihan kaikille täällä ja kauniita unia ❣️
Ei tässä nyt ole kyse arvon ymmärtämisestä vaan siitä, että elän paskiaisten keskellä.
Vastaus ei ollut sinulle. Laitoin tuon aloituksen teemaan.
En ajattele sanaa rakas, koska en koe mitään tarvetta rakastaa yhtäkään vierasta ihmistä! Rakastan vain lähisukulaisiani!
Minä mielihyvin rakastan miestä. Lähisukulaisista ei niin väliä.
Mutta sinä oletkin yksi helvetin lähisukulaisiin jumahtanut jankkaaja.