Kumpi lopetti yhteydenpidon?

En edes muista...
15246
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Eikö se ollut minä, kun laitoin sulle viestiä että oli pakko poista sua Facebook kavereista jne…

1Äänestä

Näin unta että kaksi miestä murtautu mun asuntoon ja kohteli mua kun ufosieppauksessa. Sen jälkeen mulla oli noin puoli vuotta pää kipeä ja poissa oleva olo

Äänestä

Minkä yhteydenpidon

Äänestä

Sinä

Äänestä

Sinä ghostasit puolen vuoden jälkeen ja rikoit sydämeni käyttäytyen hyvin itsekeskeisesti ja kylmästi.

Mn tumma

Äänestä
  • Vähän tuntomerkkejä miehestä ?

Äänestä

Odotin sinun soittoasi, kunnes tajusin ettei sellaista ole tulossa. Mietin taaksepäin tapaamistamme. Mielestäni se meni jo alusta lähtien pieleen. Sinun valheillasi (lue: hänen). Odotin varmaan liikoja. En lähtenyt ottamaan yhteyttä, koska en ole mikään miehenkipeä tyrkky. En tiedä millä sijaluvulla olin ja toivoisin että pystyisin unohtamaan koko asian. Ja kaiken muunkin. En tiedä millä ilveellä löydän tuolta kaikkein pahimmin manipuloivia yksilöitä. Nyt olen vetäytynyt kaikesta, ihmiset satuttaa. Tahallaan ja tarkoituksella. Ja käydään niitä potkimaan, jotka jo valmiiksi makaa maassa. Nyt osaan suojella itseäni. Joillekin tulee sitten ne opit jotenkin muutaman kieron mutkan kautta.

1Äänestä

Minä kyllästyin olemaan se joka ottaa aina yhteyttä.

2Äänestä
  • Kävi mielessä. Mutta sitten kävi mielessä kaikki muukin, miten meinasi peruuttaa kaiken. Tuli hyvin epävarma olo siitä. Ja tuli mieleen kaikkea. En voinut ottaa yhteyttä, vaikka muistan viimeisen ilmeensä. Olin ottanut yhteyksiä aikaisemmin. Että meillä oli jotenkin noin.

Äänestä

Pitkäaikainen ystäväni lopetti enkä ymmärrä miksi hän niin teki?
En ole vaatinut pitkiä viestejä, muutaman sanan pituinen riittäisi.

1Äänestä

Se joka lähti ja sulki kaikki kanavat

2Äänestä
  • Whatsapp, tekstiviesti, äänipuhelu, face jne

1Äänestä

Mä lopetan aina siinä vaiheessa kun toinen on jonkinlaisessa suhteessa jonkun kanssa annan rauhan niin sanotusti siihen asti ainakin ennen kuin se pettää jonka kanssa on suhteessa niin se on aina menny mun lanssa saman katon alla naisen on lähes mahdotonta tulla kanssani toimeen jos ei osaa pyytää "ei kukkokaan käskien laula"

Äänestä

Sinä lopetit.

1Äänestä

Minä toivoisin pitkäaikaisen hyvän ystäväni kirjoittavan edes muutamin sanoin sen syyn/syitä, miksi hän päätti yhtäkkiä viestittelyn kanssani, vaikka odotti viimeisimmässä viestissään mun vastaviestiäni...?

Tietenkin ymmärrän, jos hän on jossakin uudessa elämäntilanteessa. Onko sairastunut? Löytänyt mustasukkaisen rakastetun? Muuttanut ulkomaille tms.? Toivon häneltä edes pientä selitystä, jos lukee ja huomaa viestini tällä osiolla.

Se todistaisi minulle, että olen ollut joskus hänelle tärkeä.....

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

En edes muista...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu