Sellainen että ihmiset tutustuu minuun kasvotusten.
3Äänestä
Anonyymi-ap
Olen järkevä, tunteellinen, älykäs ja oikeudenmukainen parhaat ominaisuutena muiden kanssa.
Läheisille olen lojaali, vakaa, rakastava, kannustava, empaattinen, hyväksyvä sellaisena kuin on, läsnäoleva aina kun tarvitaan ja huolehtiva. Parhaat puoleni.
osaan nauraa itselle, herkkä, vähän laiska.. itseni kanssa vahva taistelija, sisukas
0Äänestä
Anonyymi-ap
Tuo tunteellisuus muiden kanssa näkyy lähinnä mun omina sisäisinä tunteina henkilöä kohtaan. mä hallitsen tunteeni ja osaan piilottaa ne. Sitä en taho ymmärrä pätkääkään jos joku tunteilee mua kohtaan. En ikinä tiedä mitä hänen tunteelle pitäisi tehdä, muuta kuin yrittää järkeistää ne. Järkeistän omiakin tunteita
0Äänestä
Anonyymi-ap
Anonyymi-ap kirjoitti:
Tuo tunteellisuus muiden kanssa näkyy lähinnä mun omina sisäisinä tunteina henkilöä kohtaan. mä hallitsen tunteeni ja osaan piilottaa ne. Sitä en taho ymmärrä pätkääkään jos joku tunteilee mua kohtaan. En ikinä tiedä mitä hänen tunteelle pitäisi tehdä, muuta kuin yrittää järkeistää ne. Järkeistän omiakin tunteita
Lähinnä tuo tunteellisuus näkyy muiden kanssa vahvana empatiana heikoimpia kohtaan. Se on mielestäni hyvä. En ole hyvä jakamaan tunteita ihmisten kanssa. Eli ei varmaan hyvä puoli sit olekaan. Parisuhteessa olen taitava tunteilemaan mielestäni.
0Äänestä
Anonyymi00003
Apinamainen
0Äänestä
Anonyymi00003
Mulkku 😄
1Äänestä
Anonyymi00005
Olen täyttä helvettiä ja sillä hyvä.
1Äänestä
Anonyymi00008
Olen ruma ja tylsä mies ja tyhmäkin
0Äänestä
Anonyymi00009
Tunteellinen,erityisherkkä nainen,mutta silti vahva leijona on myös välillä päivätyön lisäksi ns. Keikka työtä eli välillä kiirettä pitää enemmän,taiteellinen ja luova persoona😊
0Äänestä
Anonyymi00010
Oon semmonen irl-ihminen
2Äänestä
Anonyymi00011
Tarvitsenko AI:a avuksi? Jos voitte ajatella vakavasti.
0Äänestä
Anonyymi00012
Syvällinen, lojaali, herkkä mutta hyväkäytöksinen. Peloton, henkisesti vahva ja huumorintajuinen.
0Äänestä
Anonyymi00013
Ei ole syytä kertoa.
0Äänestä
Anonyymi00014
Oon semmonen tavallinen herkkis joka on löytänyt itsensä myöhempien vuosien aikana. Oon ollut aina kiltti, empaattinen ja sopeutuvainen. Johtuen lapsuuden taustastani. Nyt tunnistan rajani ja ymmärrän itseäni. Elämäni on ollut aika rankka monissa asioissa. Siitä syystä kaikki joilla menee huonosti, ovat olleet lähellä sydäntäni. Elän nyt yksin. Se on kummallinen uudelleen itsenäistymisen vaihe. Oon kuin murrosikäinen toista kertaa. Tarkoitan mielialan suhteen. En mitenkään muutoin. Nyt hyviin uniin jo kohta.
0Äänestä
Anonyymi00015
Introvertti, pohdiskeleva, herkkä, luova, empaattinen, omalaatuinen ja huumorintajuinen. Rehellinen, uskollinen ja välillä vähän liikaakin ajatteleva romantikko
Vastaukset 15
Vanhimmat
Sellainen että ihmiset tutustuu minuun kasvotusten.
Olen järkevä, tunteellinen, älykäs ja oikeudenmukainen parhaat ominaisuutena muiden kanssa.
Läheisille olen lojaali, vakaa, rakastava, kannustava, empaattinen, hyväksyvä sellaisena kuin on, läsnäoleva aina kun tarvitaan ja huolehtiva.
Parhaat puoleni.
osaan nauraa itselle, herkkä, vähän laiska..
itseni kanssa vahva taistelija, sisukas
Lähinnä tuo tunteellisuus näkyy muiden kanssa vahvana empatiana heikoimpia kohtaan. Se on mielestäni hyvä. En ole hyvä jakamaan tunteita ihmisten kanssa. Eli ei varmaan hyvä puoli sit olekaan. Parisuhteessa olen taitava tunteilemaan mielestäni.
Apinamainen
Mulkku 😄
Olen täyttä helvettiä ja sillä hyvä.
Olen ruma ja tylsä mies ja tyhmäkin
Tunteellinen,erityisherkkä nainen,mutta silti vahva leijona on myös välillä päivätyön lisäksi ns. Keikka työtä eli välillä kiirettä pitää enemmän,taiteellinen ja luova persoona😊
Oon semmonen irl-ihminen
Tarvitsenko AI:a avuksi? Jos voitte ajatella vakavasti.
Syvällinen, lojaali, herkkä mutta hyväkäytöksinen. Peloton, henkisesti vahva ja huumorintajuinen.
Ei ole syytä kertoa.
Oon semmonen tavallinen herkkis joka on löytänyt itsensä myöhempien vuosien aikana.
Oon ollut aina kiltti, empaattinen ja sopeutuvainen. Johtuen lapsuuden taustastani.
Nyt tunnistan rajani ja ymmärrän itseäni.
Elämäni on ollut aika rankka monissa asioissa.
Siitä syystä kaikki joilla menee huonosti, ovat olleet lähellä sydäntäni. Elän nyt yksin. Se on kummallinen uudelleen itsenäistymisen vaihe.
Oon kuin murrosikäinen toista kertaa. Tarkoitan mielialan suhteen. En mitenkään muutoin. Nyt hyviin uniin jo kohta.
Introvertti, pohdiskeleva, herkkä, luova, empaattinen, omalaatuinen ja huumorintajuinen. Rehellinen, uskollinen ja välillä vähän liikaakin ajatteleva romantikko