Tervehdys ihmiset! Kertokaas mulle miten on, ihmisen henkilötunnuksen loppu, liittyykö sekin horoskooppeihin ja mitä se kertoo ihmisestä eli jos henkilön henk.tunnus on esim. 210977-####
niin kertooko henkilötunnuksen jälkiosa eli -#### mitään ihmisestä vai eikö sillä ole mitään tekemistä astrologian kanssa?
Jään odottamaan vastausta.
Henkilötunnuksen jälkiosa
7
1180
Vastaukset
- mitään tekemistä...
astrologian kanssa. Loppuosan kolme ensimmäistä numeroa tietokone arpoo, siten kuitenkin, että naisilla viimeinen näistä kolmesta numerosta on parillinen ja miehillä pariton. Viimeinen kirjain tai numero lasketaan sitten matemaattisella kaavalla syntymäajasta ja näistä kolmesta loppuosan numerosta.
ei liity laisinkaan astrologiaan!Mistä olet sellaista saanut päähäsi?
- Ester
Ei oo puppua kuulkaas. Joku vuosi sitten eräs astrologi (vanjamo, vanhento, tai joku sellainen) teki selvityksen. Koska loppuosa on johdettavissa syntymäajasta suoraan niin sillä on selkeä numerologinen yhteys henkilön persoonaan ja sitä kautta karttaan. Hän huomais erityistä yhteyttä juuri nousumerkkiin
- numeroa
kertovat sen, monentenako henkilö sinä päivänä
on rekisteriin merkitty, ja viimeinen merkki on
yhdistetty pariteettitarkistus ja selvitys
sukupuolesta. Ei todellakaan liity mitenkään
astrofysiikkaan. - Rekisteröity
Kyllä henkilötunnuksen jälkiosa liitty astrologiaan yhtä paljon kuin postinumerokin. Osa meistä suomalaisista on näköjään omaksunut jo amerikkakalaisen taikauskoisuuden. Siellähän kaikki on enteitä jostain ja jokaiselle numerosarjalle on olemassa jokin mystinen yhteys. Sattumia ei ole vaan kaikki liittyy johonkin mystiseen ylempään voimaan. Kuolleet ei olekaan kuolleita vaan teskentelevät jne.
Tuon täytyy olla jotain vitsailua. Mielestäni melko huonoa makua osoittavaa sellaista.
Pohdin pitkään poistanko tuon viestin kokonaan, mutta päätin jättää sen paikoilleen ja itse kommentoida aihetta:
Itse olen harrastanut astrologiaa monta vuotta eikä minulle ole tullut tarvetta käyttää kertaakaan henkilötunnuksen jälkiosaa tulkinnoissa. Sillä ei ole mitään tekemistä astrologian kanssa.
Tulkitsen itse tuon huonoksi vitsiksi.- alligator
Oikeassa olet.Täytyy myöntää, että en oikein ajatellut asiaa loppuun asti, ennen kuin kirjoitin tämän henkilötunnuksen jälkiosa jutun.
Jälkeenpäin tarkemmin ajateltuna viestini oli järjetön, joten mielestäni voit poistaa sen.
Mun täytyy oppia ajattelemaan ennen kuin kirjoitan yhtään mitään.
Mutta mun mielestä viestin voi poistaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091175
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72501