Henkilötunnuksen jälkiosa

alligator

Tervehdys ihmiset! Kertokaas mulle miten on, ihmisen henkilötunnuksen loppu, liittyykö sekin horoskooppeihin ja mitä se kertoo ihmisestä eli jos henkilön henk.tunnus on esim. 210977-####
niin kertooko henkilötunnuksen jälkiosa eli -#### mitään ihmisestä vai eikö sillä ole mitään tekemistä astrologian kanssa?
Jään odottamaan vastausta.

7

1180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään tekemistä...

      astrologian kanssa. Loppuosan kolme ensimmäistä numeroa tietokone arpoo, siten kuitenkin, että naisilla viimeinen näistä kolmesta numerosta on parillinen ja miehillä pariton. Viimeinen kirjain tai numero lasketaan sitten matemaattisella kaavalla syntymäajasta ja näistä kolmesta loppuosan numerosta.

    • ei liity laisinkaan astrologiaan!Mistä olet sellaista saanut päähäsi?

    • Ester

      Ei oo puppua kuulkaas. Joku vuosi sitten eräs astrologi (vanjamo, vanhento, tai joku sellainen) teki selvityksen. Koska loppuosa on johdettavissa syntymäajasta suoraan niin sillä on selkeä numerologinen yhteys henkilön persoonaan ja sitä kautta karttaan. Hän huomais erityistä yhteyttä juuri nousumerkkiin

    • numeroa

      kertovat sen, monentenako henkilö sinä päivänä
      on rekisteriin merkitty, ja viimeinen merkki on
      yhdistetty pariteettitarkistus ja selvitys
      sukupuolesta. Ei todellakaan liity mitenkään
      astrofysiikkaan.

    • Rekisteröity

      Kyllä henkilötunnuksen jälkiosa liitty astrologiaan yhtä paljon kuin postinumerokin. Osa meistä suomalaisista on näköjään omaksunut jo amerikkakalaisen taikauskoisuuden. Siellähän kaikki on enteitä jostain ja jokaiselle numerosarjalle on olemassa jokin mystinen yhteys. Sattumia ei ole vaan kaikki liittyy johonkin mystiseen ylempään voimaan. Kuolleet ei olekaan kuolleita vaan teskentelevät jne.

    • Tuon täytyy olla jotain vitsailua. Mielestäni melko huonoa makua osoittavaa sellaista.

      Pohdin pitkään poistanko tuon viestin kokonaan, mutta päätin jättää sen paikoilleen ja itse kommentoida aihetta:

      Itse olen harrastanut astrologiaa monta vuotta eikä minulle ole tullut tarvetta käyttää kertaakaan henkilötunnuksen jälkiosaa tulkinnoissa. Sillä ei ole mitään tekemistä astrologian kanssa.

      Tulkitsen itse tuon huonoksi vitsiksi.

      • alligator

        Oikeassa olet.Täytyy myöntää, että en oikein ajatellut asiaa loppuun asti, ennen kuin kirjoitin tämän henkilötunnuksen jälkiosa jutun.
        Jälkeenpäin tarkemmin ajateltuna viestini oli järjetön, joten mielestäni voit poistaa sen.
        Mun täytyy oppia ajattelemaan ennen kuin kirjoitan yhtään mitään.
        Mutta mun mielestä viestin voi poistaa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe