Rauhaa rakkaat veljet ja sisaret Kristuksessa!
Anteeksi, että kirjoitan tämän tänne, mutta tarvitsen nimenomaan teidän uskovaisten apua!
En tunne koraania kovin hyvin, mutta minä tarvitsisin kipeästi kaikki tiedot siitä, mitkä ovat täysin virheellisiä. Yritin etsiä googlestakin, mutta en kiireiltäni ehtinyt etsimään tarkasti.
Jos jollakin teistä on linkkejä tai muuten vaan tietoa koraanista ja Muhammadistakin käy, niin otan ilomielin vastaan.
Kaikki tämä tieto minkä annatte on menossa kovaan taisteluun koraanin ja raamatun välille, että kumpi on Jumalan sanaa.
Kiitos siitä avusta minkä annatte ja panostuksestanne.
Jälleen rukoustukenne on korvaamaton.
Kristus kirkastakoon itsensä muslimi kansan keskellä aamen!
Jumalan siunausta kaikille †
Auttakaa, jos voitte!!!!!!!
19
1068
Vastaukset
- uskonnoissa ei ole virheitä
- ajattelija@
Miksi lähteä moiseen taistoon? Kuuluuko helluntailaisen tapella kaikkia mahdollisia eri mieltä olevia vastaan?
Koraani on ihan yhtä uskottava ja luotettava opas elämään kuin Raamattu, tosin uudempi ja sikäli kenties jossain asiassa vähän nykyaikaisempi. Toisaalta, molemmissa siunataan mm. naisten alistaminen. Enpä siis puolustaisi kumpaakaan teosta toistaan vastaan. - ihmisten
johdosta maailma on täynnä riitelyä ja väkivaltaa.
Ei Jeesusta tarvitse puolustaa! Elä mielummin hänen antamien ohjeiden mukaan ja ole hiljaa, silloin opit nöyryyttä, eikä ole mitään voitettavaa tai hävittävää.- tuossakin
kirjoituksessa. Mistä tiedät mihin hän tietoja tarvitsee?
- hän kirjoitti
tuossakin kirjoitti:
kirjoituksessa. Mistä tiedät mihin hän tietoja tarvitsee?
Mistä tiedät mihin hän tietoja tarvitsee?:
"Kaikki tämä tieto minkä annatte on menossa kovaan taisteluun koraanin ja raamatun välille, että kumpi on Jumalan sanaa"
- on kunnioitus
joo neuvoisin keskustelemaan aluksi ruokakulttuurista. Voi olla että tulee kebabista
päähän, mutta lyö takaisin raamatulla.
Noh! Ei kannate väitellä koska samaa hengen ruokaa syötte sieltä kirjoista, jumalat heittää vähän. parempi kunnioittaa vain toisen kulttuuria - to...
Pyhä kirja eikä ole mitään mieltä muiden uskontojen perusteella hakea siitä kohtia jotka ovat "virheellisiä". Myös Koraanin ja islamin väitteet Raamatun "korruptoituneisuudesta" ovat yhtä lailla mieltä vailla. Kukin uskonto määrittelee itsensä, mutta ei muita uskontoja , niiden oppia tai kirjoituksia.
Kristityille Raamattu on Jumalan sanaa, muslimeille Koraani. - Tosin muslimit suhtautuvat Raamattuun "kunnioittavammin" kuin kristityt Koraaniin.
Koraanista löytyvät VT:n profeetat (ainakin osa), samoin Jeesuskin (vaikka eri nimellä) Marian poikana.
Sekä juutalaiset, kristityt että muslimit ovat "Aabrahamin perillisiä".- merim.raimo
Kuuntele,kun sinulle kerrotaan Profeetta Muhamedista ja hänen suuruudestaan.Ja kerro sitten Jeesuksesta Jumalan Profeettana,paransi sairaita,teki paljon muitakin ihmeitä.Ja eikä käynyt sotia,vaikka melkein kaikki sitä Häneltä odottivat,että vapauttaa kansansa Rooman vallan alta.Ja kaikkein tärkeintä,valmisti tien kaikille ihmisille Jumalan yhteyteen,itse maksaen meidän syntivelkamme kalliilla verellään(Jumalan Uhrikaritsa)nousi kolmantena päivänä kuolleista,jota Muhamet ei ole tehnyt,vaan makaa vieläkin haudassaan. Minä johdatan teitä,kun te kuljette rukoillen. sanoo Herra. siunausta.
- XTale
Täällä on näköjään tullut joitain ajatuksia siitä, että ovatko aikomukseni puhtaat ja sävyisät ylipäätänsä.
No kerron hiukan taustatietoa miksi tarvitsen tietoa koraanista!
Eräs muslimi haastoi minut kaksintaisteluun sanoen, että hän pystyy kumoamaan raamatun Jumaluuden alkuperän. Minä vastasin hänelle, että tehään niin, että hän kertoo raamatun ristiriidat ja minä yritän selittää niitä ja sitten minä kerron koraanin ristiriidat ja hän selittää niitä sitten.
Olen jo pitkään keskustellut muslimien kanssa kiperistä kysymyksistä, mutta he ovat vain kiertäneet tai sitten vastanneet kysymykseen, että ei se noin ole, mutta ilman perusteluja.
Nyt minut, tai oikeastaa raamattu haastettiin muslimien puolelta, koska he eivät osanneet vastata enään kysymyksiini. Näin he osoittavat minulle suuttumuksensa, sillä olen siteerannut koraania monessa kohtaa itse koraania vastaan. Olen törmännyt useammin kuin kerran tai pari siihen, että muslimi hyökkää suuttuneena raamatun ja Jeesuksen kimppuun silloin, kun heiltä loppuu sanavarasto. Joskus he jopa rupeavat solvaamaan minua, vaikka olisin kuinka sävyisä ollut.
Esim. kaksi päivää sitten eräs muslimi sanoi, vihasena, kun sanat loppuivat kesken, että mun (pehmennettynä) takamukseen pitäisi laittaa semmoinen pieni pommi...kiinan pommi :D
Hauska heppu :D
No tossa hiukan tietoa, että miksi tarvitsen teidän tukeanne.
Huom. Minä en ole missään vaiheessa riitelemässä kenenkään kanssa! Ainuita motiivejani ovat totuuden esittäminen sen löytäminen ja valheiden löytäminen ja niiden valoon tuominen.
Ihminen tekee loppujen lopussa itse päätöksensä ketä tai mitä seuraa!
Siu †- Sannuli
Ensiksikin sanon että olkoon Pyhä Henki kanssasi kun siihen tilanteeseen menet! En koraania kyllä tunne, eli minusta ei ole sinänsä apua. Mutta voisit kysellä että mitä se allah (vai mikä heidän jumalansa sitten onkaan) tekee ihmisten puolesta. Miten allahin jumaluus tulee ilmi, mitkä on ne konkreettiset todisteet allahin olemassa olosta jne jne. Mehän jo tiedämme vastauksen, mutta kysy sitä heiltä itseltään, olisi kiva kuulla miten he tuollaiseen vastaavat, vai alkavatko pommittamaan henkilökohtaisuuksilla kun hermostuvat. Siunausta!
Herra sua voitelee Pyhässä Hengessä ja suojele sua hermostumaan! Rakkaudella ja rakkauden aseella sä niitä voitat ja saat veljiä ja sisaria heistä! Amen! hyvä työt teet!! Siunamme sua veli rakas ! Vaimoni ja mie! : )
- INRI
ei panosta lähimmäisenrakkauteen vaan yksi sen suurista:"joka ei usko, että Allah on yksi ja ainut jumala, kuolemalla kuolkoon". Tämä tarkoittaa sitä, että heidän mielestään kaikki vääräuskoiset on tapettava! Jeesus on heidän mielestään(muslimien) vain yksi profeetoista, joka ei pelasta maailmaa eikä ole maailman Vapahtaja. Tämä ei todellakaan pidä paikkaansa, sillä Jeesus on tie, totuus ja elämä. Joh.14:6-7amen Siunausta
- M@k3
Kysyä apua ateisti palstalta.
Raamatun ja koraanin virheet englanniksi:
http://www.skepticsannotatedbible.com/
Islamin jättäneiden sivu, myös englanniksi:
http://www.apostatesofislam.com/- M@k3
Että sääliksi käy sinua, taistosi ei tule olemaan helppo, koska raamatussa on noin 100 kertaa enemmän ristiriitaisuuksia kuin koraanissa, johtuen siitä että raamatussa on lukuisia eri kirjoittajia.
Ristiriitaisuudet raamatussa 363 kohtaa:
http://www.skepticsannotatedbible.com/contra/by_name.html
-Osaan niistä on annettu uskovaisten epätoivoisen kuuloisia selityksiä, ehkä niistä on apua muslimia vastaan.
Ristiriitaisuuksia koraanissa 22 kohtaa:
http://www.skepticsannotatedbible.com/quran/contra/by_name.html
-Ja nämä siis puolueettomasta lähteestä.
- XTale
En tarvitse enään mitään tietoa koraanista, sillä minulle annettiin varoitus niistä asioista mistä olin puhunut. Kerroin historian faktat ja totuuksia koraanista ja raamatusta ja juuri kun "taistelu" oli alkamassa raamatun ja koraanin välillä, niin minua moderaattori varoitti jatkamasta.
Näin näemme taas, kuinka muslimit tietävät itsekkin totuuden, mutta pakenevat sitä. Onko kyse ylpeydestä vai mistä, sen tietää Jumala yksin.
Herra vapauttakoon heidät pimeyden vankilasta!- hyvä
Herra vapauttakoon heidät pimeyden vankilasta!
ja sinut! Aamen
- Antaeus.
"Kaikki tämä tieto minkä annatte on menossa kovaan taisteluun koraanin ja raamatun välille, että kumpi on Jumalan sanaa."
Tyypillinen helluntaiuskovan asenne. Mikä järki tuossa on? Tosi tyhmää, ihan oikeasti !!!
Kaikenlaista sitä täältäkin lukee. On varsin kyseenalaista ja loukkaavaa väitellä eri uskontoon kuuluvien ihmisten kanssa, sittenkin vaikka olisi perehtynyt kunnolla kyseiseen uskontoon.
Nythän sinä et edes tiedä mitään, ja yrität täältä metsästää väittämiä joilla koittaa päteä keskusteluissa.
Jumalan sanaa ei ole kumpikaan kirja sen enempää kuin toinenkaan, on minun mielipiteeni.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980