Taas oli juttua Yle Teemassa äsken miten menneisyyttä, historiaa, voipi tutkia kokeellisesti, temppu jota kreationistit väitti umpimahdottomaksi.. ;)
Menneisyyttä empiirisesti (Yle Teema)
5
334
Vastaukset
Kerro lisää
Oliko national geogprathis taas asialla ?Saksaa vääntivät kun Suom. selostaja ei ollut äänessä, joten olen varma ettei ollut National Geographic..
olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ??
Siinä tehtiin kokeita ritarivarustuksilla mm. eri nuolilla miten se pystyi lävistämään minkäkin teräslevyn ja suojavarustuksen.. .. ja näin siis kokeellisesti tutkien samalla löytyy syitä miksi jokin armeija pärjäsi ja toinen ei.MrKAT kirjoitti:
Saksaa vääntivät kun Suom. selostaja ei ollut äänessä, joten olen varma ettei ollut National Geographic..
olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ??
Siinä tehtiin kokeita ritarivarustuksilla mm. eri nuolilla miten se pystyi lävistämään minkäkin teräslevyn ja suojavarustuksen.. .. ja näin siis kokeellisesti tutkien samalla löytyy syitä miksi jokin armeija pärjäsi ja toinen ei.**olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ?? **
Kyllä olisi, tarkoitushakuisesti yrittää tehdä väkisin kaikesta evoluutiotodisteita. Varsinainen manipulaatioinstanssi.
Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
**olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ?? **
Kyllä olisi, tarkoitushakuisesti yrittää tehdä väkisin kaikesta evoluutiotodisteita. Varsinainen manipulaatioinstanssi.
Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...>>Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...
- Mr.K.A.T.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
**olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ?? **
Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...Myönnätkö siis että menneisyyttä voi tutkia empiirisesti eli kokeellisesti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 442879
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil222375- 222248
- 342223
- 281901
- 321607
- 261506
- 291371
- 161324
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä161316