Taas oli juttua Yle Teemassa äsken miten menneisyyttä, historiaa, voipi tutkia kokeellisesti, temppu jota kreationistit väitti umpimahdottomaksi.. ;)
Menneisyyttä empiirisesti (Yle Teema)
5
364
Vastaukset
Kerro lisää
Oliko national geogprathis taas asialla ?Saksaa vääntivät kun Suom. selostaja ei ollut äänessä, joten olen varma ettei ollut National Geographic..
olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ??
Siinä tehtiin kokeita ritarivarustuksilla mm. eri nuolilla miten se pystyi lävistämään minkäkin teräslevyn ja suojavarustuksen.. .. ja näin siis kokeellisesti tutkien samalla löytyy syitä miksi jokin armeija pärjäsi ja toinen ei.MrKAT kirjoitti:
Saksaa vääntivät kun Suom. selostaja ei ollut äänessä, joten olen varma ettei ollut National Geographic..
olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ??
Siinä tehtiin kokeita ritarivarustuksilla mm. eri nuolilla miten se pystyi lävistämään minkäkin teräslevyn ja suojavarustuksen.. .. ja näin siis kokeellisesti tutkien samalla löytyy syitä miksi jokin armeija pärjäsi ja toinen ei.**olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ?? **
Kyllä olisi, tarkoitushakuisesti yrittää tehdä väkisin kaikesta evoluutiotodisteita. Varsinainen manipulaatioinstanssi.
Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
**olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ?? **
Kyllä olisi, tarkoitushakuisesti yrittää tehdä väkisin kaikesta evoluutiotodisteita. Varsinainen manipulaatioinstanssi.
Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...>>Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...
- Mr.K.A.T.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
**olisko sua häirinnyt jos olis tuo NG ollut "taas asialla" ?? **
Kyllä olisi, tarkoitushakuisesti yrittää tehdä väkisin kaikesta evoluutiotodisteita. Varsinainen manipulaatioinstanssi.
Kyllä historiaa pystytään tutkimaan aina siihen saakka kun ensimmäiset ihmiset alkoivat tehdä muistiinpanoja. Eli noin reilun 5000 vuoden taakse...Myönnätkö siis että menneisyyttä voi tutkia empiirisesti eli kokeellisesti ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä732142- 1331432
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331410- 1431102
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten365896Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673