Digitv:stä

dvd:lle

Mitenkä digitv:stä äänitetään digikanavilta ohjelmia dvd:lle Ei onnistu kuin kanavilta 1-4. Laite on philips DVDR3365

7

1744

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Break

      Et kai yritä virittää digikanavia näkyviin DVD-soittimesi analogivirittimellä? Kanavat 1-4 taitavat olla analogikanavia.

      Tallennus onnistuu digiboksin kautta vaivatta kaikilta kanavilta.

    • Stig

      Philipsin kovalevyllisessä DVD tallentimessa,
      toimii ainakin hienosti.

      Asetuksissa laita SAT päälle
      (scartti digiboksista oikeaan liittimeen).

      Ajasta sitten vain boksi.

      Tallennin tallentaa sitä mukaan kun boksi kytkee
      itsensä päälle.
      Tosi helppoa nauhoitusta, en ole kertaakaan
      käyttänyt tallentimen ajastinta.

      Tietääkseni Daewoossa ja LG:n vastaavassa
      ei ole kyseistä toimintoa.

    • on eräs niistä

      seikoista, jotka aiheuttavat että kun minulta
      kysytään että ostanko
      -digitv:n
      -digiboxin normaalin analogiatv:n

      Niin suosittelena aina digiboxia.
      Mutta porukat ei tahdo uskoa.

      Todennäköisesti et tuolla yhdistelmälläsi
      tallenna digikanavia mitenkään DVD:lle.

      • Dvd:lle...

        Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...


      • dvd:lle....
        Dvd:lle... kirjoitti:

        Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...

        ...eikä oo kovalevyä...


      • Dvd:lle... kirjoitti:

        Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...

        Hanki boksi, niin voit tallentaa. Digi-TV:stäkin voi kai tallentaa riippuen TV:stä, mutta TV:n pitää olla päällä. Tallennus kummassakin tapauksessa tapahtuu scartista. Kovalevyllä ei asian kanssa ole sen enempää tekemistä kuin banaanillakaan.


      • mistä liittimestä signaalia...
        Dvd:lle... kirjoitti:

        Niinpä niin tää on digitv eli ei erillistä digiboksia mutta myyjä muistaakseni sanoi että se onnistuu eli pitää kysyä myyjältä...

        todennäköisesti laitteessa on vähintään kaksi SCART-liitäntää ja nippu muita kaupan päälle jos siinä on sisäänrakennettu digiviritin.

        Sitä digivirittimen signaalia ei varmaankaan saa ulos kaikista noista vaan esim. ainoastaan toisesta SCART:ista RGB-signaalina ja sittenkin toiminto pitää mahdollisesti aktivoida jostain TV:n valikosta.

        Jos manuaalista ei ole apua niin sitten vaadit myyjältä ilmaisen digiboksin jos kerran lupasi että tämän telkun ostamalla voit nauhoittaa digi-TV kuvaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe