juu kannattaa hei ehdottamasti uskoo näitä luopioiden juttuja jehovan todistajista.itse olen vain sivusta seuraava,mutta voin sanoa että joka ikinen jt jonka tunnen on erittäin rehellisiä ja kunnollisia ja mukavia!!mutta tiedän myös näitä"luopioita"ja he ainakin mitä minä heitä tunnen,niin ovat yleensä jotain mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä..ja jos perheeseeni/tai sukuuni koskevat niin takaan että seuraukset ovat järkyttävät!!ps.itsellänikin on lähipiirissä mielenterveysongelmaisia ihmisiä,eli en siis todellakaan väheksy heitä,mutta rajansa kaikella!!!!
luopiot
11
725
Vastaukset
- hans
samaa mieltä kyllä.ei ole ollut ikinä ongelmia näiden uskontokuntien edustajien kanssa.en siis ymmärrä mikä riivaa näitä heistä eronneita..?päin vastoin mitä näillä sivuilla väitetään,he ovat yleensä oikein mukavia ja sympaattisia,hyvät käytöstavat omaavia ihmisiä..?
- se tässä
mielenterveysongelmista kärsii, kun ensin esittää kysymyksen ja itse siihen vastaa? 4 min. sisään kysymys ja vastaus samalla kirjoitustyylillä... heh..
- kadunmies vaan
Tais taas se koira älähtää johon kalikka kalahti.
- naur :D
tulit kadunmies älähtelemään ;)
- Nimetön
Sitä miekii tässä olen ihimetelly.
Todistajat jopa kieltäytyvät aspalveluksesta, aivan niinkuin Raamattu Jumalan sana opettaa.
( Miika 4:3) He eivät siis opettele tappamista vaan pyrkivät heijastamaan Jumalan rakkautta kaikessa.Jumala on Rakkaus.
Mihin lie kalikka kalahtanut, kun niin moni älähtelee.Raamatun ennustus toteutuu tässäkin.
(2 Timoteukselle 3:12)
Niin siis kritiikin kohteeksihan joutuu yleensä jehovantodistajien järjestö, vartiotorniseura, ei niinkään yksittäiset todistajat. Tietenkin jos jokin yksittäinen todistaja, esim. vanhin käyttää valtaansa väärin, on hän oikeutettu saamaan kritiikkiä osalleen. Eikö sinusta?
>>mutta tiedän myös näitä"luopioita"ja he ainakin mitä minä heitä tunnen,niin ovat yleensä jotain mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä..
En epäile yhtään etteikö vartiotorniseuran mielivaltaisen raamatuntulkinnan johdosta syntynyt karttamissääntö, voisi olla oikeinkin hyvä kimmoke mielenterveydellisiin epätasapainotilanteisiin. Mutta yleistäminen on tässä kohtaa yhtä kaukana totuudesta kuin sinä kieliopista. En tosin väitä että itse olisin kieliopin maisteri, kaukana siitä.
>>ja jos perheeseeni/tai sukuuni koskevat niin takaan että seuraukset ovat järkyttävät!!
Sontakerroin suoltamisessasi sen kuin kasvaa. Miksi joku luopio perheeseesi koskisi? Ja onko perheesi "koskemisen" vakavuusaste kiinni siitä onko "koskija" entinen jehovantodistaja vai ei? Taitaa olla enemmänkin teikäläisellä aihetta mielenterveyden tarkistukseen.
>>mutta rajansa kaikella!!!!
Tästä olemme samaa mieltä.- Nimetön
heh heh...!
Kuinka sinä satut tuntemaan sekä jt että luopio jos olet vaan sivusta seuraava? Tyhmempi voisi luulla että sinulla on jotain yhteyksiä jt kun sellaisia tunnet. Voiko tuolloin rehellisesti sanoa olevansa "vain sivusta seuraava"?
Ei tietenkään kannata heti uskoa saatanallisia valehtelevia luopioita, vaan ottaa koetella heidän väitteensä eli ottaa selvää ovatko ne totta. Jos ovat, niin toimii sitten omatuntonsa mukaan. Jos ei luopioiden väitteet osoittaudu todeksi, niin sitten on suotavaa tulla tänne kirjoittamaan ja näyttämään toteen luopioiden valheet.
Olisi aika erikoinen tilanne että joku luopio jotenkin "koskisi" sivustaseuraavan perheeseen tai sukuun. Miten se sinun mielestä olisi mahdollista?- jookos...
Näytät olevan yksisilmäinen yleistäjä. Etkö ole huomannut, miten luopiot ovat todistaneet VT-seran olevan Raamatun mukaan VÄÄRÄ PROFEETTA, koska heidän ennustuksensa maailman lopusta v.1975 ja sitten ennen 1900 luvun loppu osoitautui utopiaksi.
Entäpä se asia, että jotkut ovat täällä kyseenalaistaneet koko paratiisiopin. Ovat väittäneet, että lihaa ja verta olevalle ihmiselle on mahdotonta ja luonnonlakien vastaista elää maan päällä ikuisesti. Et kaiketi voi tällasten asioitten kijoittajia nitmitellä suoralta käödeltä mielenvikaisiksi. Eikö olisi pareempi yrittää todistella asiallisesti noista oppiasioista.- Nimetön
ja voi voi..!
Mänen poees..!
- Capybara
"luopiot
Kirjoittanut: sivusta katsova 7.1.2007 klo 00.57
joka ikinen jt jonka tunnen on erittäin rehellisiä ja kunnollisia ja mukavia!!"
Suurin osa on. Sehän se onkin, kun pistetään kunnolliset, vakaasti asiaan uskovat yhteen ja lopputulos on hirvittävä.
"mutta tiedän myös näitä"luopioita"ja he ainakin mitä minä heitä tunnen,niin ovat yleensä jotain mielenterveysongelmista kärsiviä ihmisiä.."
Kävikö mielessä se, että Jehovan todistajat erottavat mielenterveysongelmaisensa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu7053799Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu1002818Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all211791Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä771672Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔531651- 821613
Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan
Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut3801594Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1101530- 281399
Haluatko tietää totuuden?
Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun901323