mis on meilo

Varma Koskitar

ei ole kuullutt mttee ptkeen aikaan vastaus a,,,,lomalla b,,,,lunssa c,,,angin a,,,d lumi linkomassa aio huiops nåppaimmet ei tåssmpå paikkansa pitavbutytsta

11

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Markku_Meilo

>>aio huiops nåppaimmet ei tåssmpå paikkansa pitavbutytsta

PIUljhvxdvfds öoudsfvoixcyt kjhtrzxd7vg64 öoixzyc,.vj.hv

• salaisuus?

Meilo ei todellakaan vain kirjansaoppinut, vaan kuin Loiri " huumorin kukka se kaunehin kukka". Hyvää jatkoa!!

• Yäks!!!
        salaisuus? kirjoitti:

Meilo ei todellakaan vain kirjansaoppinut, vaan kuin Loiri " huumorin kukka se kaunehin kukka". Hyvää jatkoa!!

Oletko jo hankkinut TraaniJämä ikonin?

Aiemmin sanoit ukkoa "tietäjäksi" ja nyt vertaat Loiriin (ei sinänsä kehu, mutta osoittaa makuasi).

Etovaa palvontaa. Etkö voisi ajatella omilla aivoillasi?

• on.
        Yäks!!! kirjoitti:

Oletko jo hankkinut TraaniJämä ikonin?

Aiemmin sanoit ukkoa "tietäjäksi" ja nyt vertaat Loiriin (ei sinänsä kehu, mutta osoittaa makuasi).

Etovaa palvontaa. Etkö voisi ajatella omilla aivoillasi?

ehdottomasti suuri guru ja tietäjä, joka jakaa todellista tietoa JT uskosta meille ymmärtämättömille ja tietämättömille palstan seuraajille sopiviksi katsominaan annoksina!

• tabularasa
        on. kirjoitti:

ehdottomasti suuri guru ja tietäjä, joka jakaa todellista tietoa JT uskosta meille ymmärtämättömille ja tietämättömille palstan seuraajille sopiviksi katsominaan annoksina!

voi yksi ihminen saada tuollaísen kunnioituksen aikaan omien henkilökohtaisten mielipiteittensä hölinöillä, mie ainaskii kyseenalaistaisin, ja kävisin itse parissa kokousessa omin silmin katsomassa.

• on.
        tabularasa kirjoitti:

voi yksi ihminen saada tuollaísen kunnioituksen aikaan omien henkilökohtaisten mielipiteittensä hölinöillä, mie ainaskii kyseenalaistaisin, ja kävisin itse parissa kokousessa omin silmin katsomassa.

Kirjoitin edellisen viestin hieman huumorilla mutta tottahan se on :) Meilo on erittäin totuudenmukainen kirjoittaja, eikä jätä asioitaan perustelematta tai epäselväksi.

kävisin itse parissa kokousessa omin silmin katsomassa.

Minä olen tutkiskellut 1 kokonaisen kirjan JTien kanssa ja ollut kokouksessa mukana kymmeniä kertoja. Empä ole siitä huolimatta löytänyt Meilon kirjoituksista yhtään valhetta, vaan olen oppinut uutta ja huomannut että hän todellakin kertoo totuuden kirjoittamistaan aiheista. JT opettavat usein vain sen mitä kirjoissa lukee, mutta Meilon viesteissä mennään syvemmälle asiaan. Meilon juttuja olen lukenut jo siitä asti, kun hän kirjoitti rasvattu jämä nimimerkillä.

Jehovan todistajille ei kannata kritiikistä paljon puhua, hehän tuomitsevat ankarasti tälläiset palstatkin. Hehän eivät välitä totuudesta eivätkä kysymyksistä jotka jäävät vastaamatta. Minä välitin, ja siksi lopetin touhun.

• tabularasa kirjoitti:

>>miten voi yksi ihminen saada tuollaísen kunnioituksen aikaan omien henkilökohtaisten mielipiteittensä hölinöillä

Vähättelemättä yhtään hra Meilon kirjoituksia, eipä se kuitenkaan vielä mitään. Mutta kuinka voi reilun tusinan verran miehiä saada sellaisen ehdottoman auktoriteetin ja Ainoan Oikean Totuuden hallituksen aikaan, kuin vartiotorniseura. Näiden herrojen sanomaa kun käyt vastaan, niin "saatanahäkki" heilahtaa. Tällaisen hallituksen alla on juuri tälläkin hetkellä kuutisen miljoonaa henkilöitymää. Siinä jää aikasta pieneksi tämänkin palstan vaikuttavimpienkin kirjoittajien saavutukset ikinä.

Siinä jos jossain on mietittävää.

• Markku_Meilo
        tabularasa kirjoitti:

>>voi yksi ihminen saada tuollaísen kunnioituksen aikaan omien henkilökohtaisten mielipiteittensä hölinöillä,

Maksan jokaiselle positiivisesti hölinöihini suhtautuvalle 607 euroa, kehujalle 1914 euroa ja kunnon ylistyksestä saa 2520 euroa.

• koo.koo
        Markku_Meilo kirjoitti:

>>voi yksi ihminen saada tuollaísen kunnioituksen aikaan omien henkilökohtaisten mielipiteittensä hölinöillä,

Maksan jokaiselle positiivisesti hölinöihini suhtautuvalle 607 euroa, kehujalle 1914 euroa ja kunnon ylistyksestä saa 2520 euroa.

Ehkä "suosion" salaisuus on tämä uskismaailmassa äärimmäisen harvinainen seikka: hänen ei tarvitse valehdella asiansa puolesta. Esimerkiksi kaikissa lainauksissa on mainittu lähde sivun ja jopa painoksen tarkkuudella.

Muuten, voisiko joku jt selittää, miksi syytätte MM valehtelijaksi, silloin kun hän lainaa kirjoituksissaan Raamattua ja/tai wc-kirjallisuutta? Siis onko wc-kirjallisuus ja Raamattu totta, silloin kun niistä kirjoittaa jt. Ja valhetta silloin kun sen tekee ei-jt??

• Meilo Theos
        t-i-u-k-u kirjoitti:

>>miten voi yksi ihminen saada tuollaísen kunnioituksen aikaan omien henkilökohtaisten mielipiteittensä hölinöillä

Vähättelemättä yhtään hra Meilon kirjoituksia, eipä se kuitenkaan vielä mitään. Mutta kuinka voi reilun tusinan verran miehiä saada sellaisen ehdottoman auktoriteetin ja Ainoan Oikean Totuuden hallituksen aikaan, kuin vartiotorniseura. Näiden herrojen sanomaa kun käyt vastaan, niin "saatanahäkki" heilahtaa. Tällaisen hallituksen alla on juuri tälläkin hetkellä kuutisen miljoonaa henkilöitymää. Siinä jää aikasta pieneksi tämänkin palstan vaikuttavimpienkin kirjoittajien saavutukset ikinä.

Siinä jos jossain on mietittävää.

MINÄ olen ainoa tosi JUMALA ja tämän palstan KUNKKU!

• Meilo Theos kirjoitti:

MINÄ olen ainoa tosi JUMALA ja tämän palstan KUNKKU!

>>Jottei totuus unohtuisi MINÄ olen ainoa tosi JUMALA ja tämän palstan KUNKKU!

Aivan, olin jo unohtanut. Anteeksi. Tämä ei tule toistumaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      36
      2031
    2. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      57
      1809
    3. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      36
      1524
    4. Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin

Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j
      Ikävä
      32
      1413
    5. Kaikki on hyvin rakkaani

Ja tulee olemaan.
      Ikävä
      78
      1228
    6. En enää uskalla laittaa sulle viestiä

Naiselta miehelle ****
      Ikävä
      55
      1106
    7. Keskisarjan puheet

Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?
      Suomussalmi
      181
      930
    8. En ikinä koskaan

En tule ikinä hyväksymään!
      Tunteet
      54
      930
    9. Sovitaanko ja halataanko?

Pyydetään toisiltamme anteeksi...❤️
      Ikävä
      49
      903
    10. Olen selvästi rikki

Narsistiset ihmiset jotenkin koukuttaa minut.
      Ikävä
      24
      894
    Aihe