Parhaat punk-coverit

Omat

The Dickies -Night In The White Satin
Anti-Nowhere League -Streets Of London
Sid Vicious -My Way
NOFX -Radio
NOFX -Champs Elysees
Toy Dolls -Nellie The Elephant:)
Kollaa Kestää -Syksy
The Damned -Help

Paskat

Rattus -Joulu On Taas
Ramones -What A Wonderful World
Dead Kennedys -Viva Las Vegas (vaikka lyriikka ihan simppeli)

11

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeesus oli homo jätkä

      Kaikki, Mihin The Vandals On Koskaan Koskenut.
      Esimerkkeinä:
      The Vandals - Sheena is A Punk Rocker
      The Vandals - Judy is A Punk
      (kuuntelin just äsken Ramojen Alkup. Esitykset.)

      Weird Al Yancowics - Pretty Fly (for A Rabbi) ^^
      Weird Al Yancowics - Smells Like Nirvana

      (Nirvana OLI punk-bändi...)
      (yleensäkkin Weird Al vetää hyviä parodioita, vaikka ärsyttävä pikku äpärä onkin.)

    • ......

      Paskuuteen en ota kantaa, mutta eikös tuo "What a wonderful world" ollut Joey Ramonen Ramonesin jälkeistä soolotuotantoa?

      • Mr.Ramone

        Nimenomaan Joey Ramonen soolobiisi! Ei Ramonesin, vaikka siinä Marky rummuttaakin.

        Lisään tähän perään vielä muutaman muunkin lempparini.

        Joey Ramone - Christmas (Baby, Please Come Home)
        Sid Vicious - My Way
        Dee Dee Ramone - Shaking All Over
        Dee Dee Ramone - Be My Baby
        Marky Ramone & The Intruders - Nowhere Man
        Misfits - I Got A Right
        Misfits - Diana
        Misfits - You Belong To Me
        Ramones - Do You Wanna Dance?
        Dead Kennedys - Viva Las Vegas
        Youth Gone Mad - Twist And Shout
        The Greedies - A Merry Jingle


    • mää sitten huomenna

      mutta mietin vuorokauden, hetkessä tehtävä on jopa mahdoton, vastailen huomenissa tai yli.

    • mää sitten huomenna

      tässä olisi mun mielestä muutamia hyviä covereita: (en viitsi laatia tuhannen listaa....)

      Sex Pistols: Johnny B. Goode
      The Clash: I Fought the law (long war)
      Lama: Väliaikainen
      Kaaos: 3 pientä elefanttia
      The Clash: Police and thieves
      Exploited: Troops of tomorrow
      Ramones: I don't wanna grow up
      Ramones: Needles and pins
      Ratsia: Ne ei haluu kuunnella
      Ratsia: 24 tuntia
      Pelle Miljoona: Kuinka nyt voit?
      U.K. SUBS: She's not there
      U.K. SUBS: Im waiting for the man

      Voishan näitä lisätä mielinmäärin, mut olkoot
      tuossa muutama hyvä covertsibale:)

    • tässäpä se on.

      Eppu Normaali : Heinillä härkien kaukalon.

      Punkki se oli, sanokoot sopasta, apassista ja vinetosta alkoholisoituneet, hampaansa pilanneet työtävieruksuvat loiset mitä tahansa!

    • dick

      Me first & the gimme gimmes One tin soldier monet muut

    • minä ite

      Klamydian tekemä versio hanoi rocksin
      taxi driverista on ihan sairaan hyvä
      ja broplemsin katupoikien laulu


      oon rasisti ja ylpee siitä

    • kaupunkisissi

      Pelle Miljoona&1980=lanka palaa
      Ramones=surfin' bird
      Kollaa Kestää=yhden soinnun ihme
      Vaavi=rakkauden orjat
      Widows=famous five
      Briard=chirpy cheep....
      SLF=johnny was
      Lords Of the New Church=like a virgin ; )
      Pelle Miljoona&1980=lähdetään kiitämään
      the Clash=police&thieves
      DK=viva las vegas

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe