Omat
The Dickies -Night In The White Satin
Anti-Nowhere League -Streets Of London
Sid Vicious -My Way
NOFX -Radio
NOFX -Champs Elysees
Toy Dolls -Nellie The Elephant:)
Kollaa Kestää -Syksy
The Damned -Help
Paskat
Rattus -Joulu On Taas
Ramones -What A Wonderful World
Dead Kennedys -Viva Las Vegas (vaikka lyriikka ihan simppeli)
Parhaat punk-coverit
11
959
Vastaukset
- jeesus oli homo jätkä
Kaikki, Mihin The Vandals On Koskaan Koskenut.
Esimerkkeinä:
The Vandals - Sheena is A Punk Rocker
The Vandals - Judy is A Punk
(kuuntelin just äsken Ramojen Alkup. Esitykset.)
Weird Al Yancowics - Pretty Fly (for A Rabbi) ^^
Weird Al Yancowics - Smells Like Nirvana
(Nirvana OLI punk-bändi...)
(yleensäkkin Weird Al vetää hyviä parodioita, vaikka ärsyttävä pikku äpärä onkin.) - ......
Paskuuteen en ota kantaa, mutta eikös tuo "What a wonderful world" ollut Joey Ramonen Ramonesin jälkeistä soolotuotantoa?
- Mr.Ramone
Nimenomaan Joey Ramonen soolobiisi! Ei Ramonesin, vaikka siinä Marky rummuttaakin.
Lisään tähän perään vielä muutaman muunkin lempparini.
Joey Ramone - Christmas (Baby, Please Come Home)
Sid Vicious - My Way
Dee Dee Ramone - Shaking All Over
Dee Dee Ramone - Be My Baby
Marky Ramone & The Intruders - Nowhere Man
Misfits - I Got A Right
Misfits - Diana
Misfits - You Belong To Me
Ramones - Do You Wanna Dance?
Dead Kennedys - Viva Las Vegas
Youth Gone Mad - Twist And Shout
The Greedies - A Merry Jingle
Unohtui listasta tämä helmi!
http://www.youtube.com/watch?v=4uoX1KccVpA- mää sitten huomenna
mutta mietin vuorokauden, hetkessä tehtävä on jopa mahdoton, vastailen huomenissa tai yli.
- mää sitten huomenna
tässä olisi mun mielestä muutamia hyviä covereita: (en viitsi laatia tuhannen listaa....)
Sex Pistols: Johnny B. Goode
The Clash: I Fought the law (long war)
Lama: Väliaikainen
Kaaos: 3 pientä elefanttia
The Clash: Police and thieves
Exploited: Troops of tomorrow
Ramones: I don't wanna grow up
Ramones: Needles and pins
Ratsia: Ne ei haluu kuunnella
Ratsia: 24 tuntia
Pelle Miljoona: Kuinka nyt voit?
U.K. SUBS: She's not there
U.K. SUBS: Im waiting for the man
Voishan näitä lisätä mielinmäärin, mut olkoot
tuossa muutama hyvä covertsibale:) - tässäpä se on.
Eppu Normaali : Heinillä härkien kaukalon.
Punkki se oli, sanokoot sopasta, apassista ja vinetosta alkoholisoituneet, hampaansa pilanneet työtävieruksuvat loiset mitä tahansa! - dick
Me first & the gimme gimmes One tin soldier monet muut
- minä ite
Klamydian tekemä versio hanoi rocksin
taxi driverista on ihan sairaan hyvä
ja broplemsin katupoikien laulu
oon rasisti ja ylpee siitä - kaupunkisissi
Pelle Miljoona&1980=lanka palaa
Ramones=surfin' bird
Kollaa Kestää=yhden soinnun ihme
Vaavi=rakkauden orjat
Widows=famous five
Briard=chirpy cheep....
SLF=johnny was
Lords Of the New Church=like a virgin ; )
Pelle Miljoona&1980=lähdetään kiitämään
the Clash=police&thieves
DK=viva las vegas
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602