ASIALLISTA tietoa homoista.

H. Sapiens

Tässä on yliopistollinen pro gradu-tutkimus mielenkiintoisesta aiheesta. Tämä on otettu lesboseksuaaliselta sivustolta. Tutkimuksessa valotetaan mm. homouden ja pedofilian suhdetta sekä niitä keinoja, joilla homoaktivistit Suomessa ovat pyrkineet vaikuttamaan. Painotan, että tutkimus ei ole homofobinen ja että se on julkaistu lesboseksuaalien sivulla.
http://www.sappho.net/ts/

9

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      ....................

      • H. Sapiens

        Olisi kannattanut lukea, sieltä löytyy muutamia mielenkiintoisia näkökantoja... Sääli, ettet jaksa kaivella niitä esiin. Voisit yllättyä...


      • ............
        H. Sapiens kirjoitti:

        Olisi kannattanut lukea, sieltä löytyy muutamia mielenkiintoisia näkökantoja... Sääli, ettet jaksa kaivella niitä esiin. Voisit yllättyä...

        ..........


    • jo selittänyt asian

      Raamattu on jo tuominnut ja selittänyt mistä homous johtuu.
      Raamatun on kirjoittanut paljon viisaammat ja Pyhänhengen ohjaamat ihmiset. Me emme tarvi mitään tutkijoiden hutkimisia rinnalle.
      Oli ne samaa mieltä tai ei.
      Raamatussa on totuus ja se totuus tuomitsee homouden iljettävyytenä ja kauhistuksena Jumalalle.

      • auroraboreallis.

        Jumalalle, joka on itse täydellisyys, on monet muutkin asiat "kauhistus".
        Me ei voida itseämme miksikään muuttaa. Sitä paitsi homoista on hyötyä.
        Ei ne täysin perkeleestä voi olla...
        Joka paikasta me löydämme syntiä, esimerkiksi eihän uskovainen voi käydä edes jumpassa-siellähän kuunnellaan..no, ei ainakaan hengellistä musiikkia.


      • ML213

        Raamattu on jo tuominnut ja selittänyt mistä homous johtuu.
        ---------
        Niin, löytyykö Raamatusta syy yhteys, mistä homous johtuu.Siis yksilölliseti homouden syy yhteys.Itse olen luokitellut sen turmeltuneen ihmisen ilmentymäksi eli yksi osa turmeltuneisuutta.


      • jumankauta!
        auroraboreallis. kirjoitti:

        Jumalalle, joka on itse täydellisyys, on monet muutkin asiat "kauhistus".
        Me ei voida itseämme miksikään muuttaa. Sitä paitsi homoista on hyötyä.
        Ei ne täysin perkeleestä voi olla...
        Joka paikasta me löydämme syntiä, esimerkiksi eihän uskovainen voi käydä edes jumpassa-siellähän kuunnellaan..no, ei ainakaan hengellistä musiikkia.

        Kyä mum muijani ainakik käy jumpasa, taka siis kuntosalila, nääs, repimäsä rautaa. Ei se mussiikki siä mittäär rivoa o. Eikä se siittä niiv välitäkkää, se vaan nostelee puntteja et hapa kasvais ja tulis muatoo. Ja kyä se ov vahvistunuki, jumankauta, hauviski on ku jollai vitnesskissailijala!


      • jumankauta! kirjoitti:

        Kyä mum muijani ainakik käy jumpasa, taka siis kuntosalila, nääs, repimäsä rautaa. Ei se mussiikki siä mittäär rivoa o. Eikä se siittä niiv välitäkkää, se vaan nostelee puntteja et hapa kasvais ja tulis muatoo. Ja kyä se ov vahvistunuki, jumankauta, hauviski on ku jollai vitnesskissailijala!

        Mikä meidän elämämme tarkoitus oikeastaan on?
        (Ja sitten vielä kysyisin sinulta sellaisen kysymyksen, että harrastatko sinä itse mitään?)


      • itekki.
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mikä meidän elämämme tarkoitus oikeastaan on?
        (Ja sitten vielä kysyisin sinulta sellaisen kysymyksen, että harrastatko sinä itse mitään?)

        Jaa että harrastanko mää? Kyä jottain, kotona nostelen puntteja vaka muija käykis salila. Ja mää lujen kanssa kaikellaista, murrekirjojaki.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe