Tässä on yliopistollinen pro gradu-tutkimus mielenkiintoisesta aiheesta. Tämä on otettu lesboseksuaaliselta sivustolta. Tutkimuksessa valotetaan mm. homouden ja pedofilian suhdetta sekä niitä keinoja, joilla homoaktivistit Suomessa ovat pyrkineet vaikuttamaan. Painotan, että tutkimus ei ole homofobinen ja että se on julkaistu lesboseksuaalien sivulla.
http://www.sappho.net/ts/
ASIALLISTA tietoa homoista.
9
448
Vastaukset
- ...............
....................
- H. Sapiens
Olisi kannattanut lukea, sieltä löytyy muutamia mielenkiintoisia näkökantoja... Sääli, ettet jaksa kaivella niitä esiin. Voisit yllättyä...
- ............
H. Sapiens kirjoitti:
Olisi kannattanut lukea, sieltä löytyy muutamia mielenkiintoisia näkökantoja... Sääli, ettet jaksa kaivella niitä esiin. Voisit yllättyä...
..........
- jo selittänyt asian
Raamattu on jo tuominnut ja selittänyt mistä homous johtuu.
Raamatun on kirjoittanut paljon viisaammat ja Pyhänhengen ohjaamat ihmiset. Me emme tarvi mitään tutkijoiden hutkimisia rinnalle.
Oli ne samaa mieltä tai ei.
Raamatussa on totuus ja se totuus tuomitsee homouden iljettävyytenä ja kauhistuksena Jumalalle.- auroraboreallis.
Jumalalle, joka on itse täydellisyys, on monet muutkin asiat "kauhistus".
Me ei voida itseämme miksikään muuttaa. Sitä paitsi homoista on hyötyä.
Ei ne täysin perkeleestä voi olla...
Joka paikasta me löydämme syntiä, esimerkiksi eihän uskovainen voi käydä edes jumpassa-siellähän kuunnellaan..no, ei ainakaan hengellistä musiikkia. - ML213
Raamattu on jo tuominnut ja selittänyt mistä homous johtuu.
---------
Niin, löytyykö Raamatusta syy yhteys, mistä homous johtuu.Siis yksilölliseti homouden syy yhteys.Itse olen luokitellut sen turmeltuneen ihmisen ilmentymäksi eli yksi osa turmeltuneisuutta. - jumankauta!
auroraboreallis. kirjoitti:
Jumalalle, joka on itse täydellisyys, on monet muutkin asiat "kauhistus".
Me ei voida itseämme miksikään muuttaa. Sitä paitsi homoista on hyötyä.
Ei ne täysin perkeleestä voi olla...
Joka paikasta me löydämme syntiä, esimerkiksi eihän uskovainen voi käydä edes jumpassa-siellähän kuunnellaan..no, ei ainakaan hengellistä musiikkia.Kyä mum muijani ainakik käy jumpasa, taka siis kuntosalila, nääs, repimäsä rautaa. Ei se mussiikki siä mittäär rivoa o. Eikä se siittä niiv välitäkkää, se vaan nostelee puntteja et hapa kasvais ja tulis muatoo. Ja kyä se ov vahvistunuki, jumankauta, hauviski on ku jollai vitnesskissailijala!
jumankauta! kirjoitti:
Kyä mum muijani ainakik käy jumpasa, taka siis kuntosalila, nääs, repimäsä rautaa. Ei se mussiikki siä mittäär rivoa o. Eikä se siittä niiv välitäkkää, se vaan nostelee puntteja et hapa kasvais ja tulis muatoo. Ja kyä se ov vahvistunuki, jumankauta, hauviski on ku jollai vitnesskissailijala!
Mikä meidän elämämme tarkoitus oikeastaan on?
(Ja sitten vielä kysyisin sinulta sellaisen kysymyksen, että harrastatko sinä itse mitään?)- itekki.
auroraboreallis kirjoitti:
Mikä meidän elämämme tarkoitus oikeastaan on?
(Ja sitten vielä kysyisin sinulta sellaisen kysymyksen, että harrastatko sinä itse mitään?)Jaa että harrastanko mää? Kyä jottain, kotona nostelen puntteja vaka muija käykis salila. Ja mää lujen kanssa kaikellaista, murrekirjojaki.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 93535
- 65531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437