Puhuvat lampun varjostimet??

Pienenä

Muistuu mieleeni vieläkin, että olisin joskus lapsosena yöllä herätessäni nähnyt kolme sellaista jotakin pitkäjalkaista lamppua varjostimineen, oven kynnyksellä. Muistan että ne olisvat puhuneet jotenkin jumalallisella puheäänellä minulle jotakin, mutta en nykyiseltään muista mitä.

Eikös "raamatussa" väitetä jotain tuommoisista ?

10

1329

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tod.näk.

humanoideja, mutta sä näit ne lamppuina, koska et voinu sisäistää upouutta. Ellet sitten keksiny koko juttua, kuulostaa kyllä tosi huvittavalta. Jos olisit nähnyt pesukoneita 3kpl...

• Tää on..

taas näitä...

• Ihmettelijä edelleen

Kerran pienenä minulle sattui outoja. Menin hiljaa pimeässä iskän ja äiskän huoneeseen. Huoneesta kuului hiljaa ähkyntää ja voihkintaa. Olisiko ollut aaveita ja poltergeisteja, koska tiesin iskän ja äiskän menevän nukkumaan aina kymmenen aikaan illalla ja muutenkin ääni kuulosti omituiselta. Tämä tapaus sattui kuitenkin puolen yön aikaan. Kun menin huoneeseen peitot heiluivat sängyssä ja se outo ääni kuului edelleen. Kunnes yhtäkkiä kuului aah ja uuh ja kaikki loppui siihen. Olisiko kummitus kenties säikähtänyt mun tulosta huoneeseen.

Olen monta kertaa näin jälkikäteen miettinyt, että mistä saattoi olla kyse? Onko teillä mielipiteitä asiasta ja onko teillä muilla kenties samanlaisia kokemuksia?

Kävin lisäksi seuraavana päivänä siinä huoneessa ja roskakorista löytyi ihmeen valkoist limaa. Olisiko tuo voinut olla ekstoplasmaa tai jotain sen kaltaista?

Ihme vaan, sillä noin 9kk päästä tuosta tapauksesta mulle syntyi veli. Onko tuollakin jotain yhteyttä tuohon tapaukseen?

• ymmärrän

Jotain yliluonnollista tuossa kyllä täytyy olla, jos limat löytyivät sieltä roskikseta, ja sentään 9kk päästä syntyi veli..

• noita-nainen.

joka nussi sun äitiis.
        ei sun iskäs saa sun äitiis sillä lailla ähisee.
        ja se lima mitä sielt roskiksest löyty .. se on kummituksen räkää, jota se syötti sun äiskälle, joka oksens sit roskiin..
        ja se lapsi.. hankkiudu siit eroon äkkiä! se on mutantti!

• alottaja

siis ne lamput jalkoineen olivat väriltään valkoiset ja niiden lieriöt, varjostimet olivat myös valkoiset ja ne saatto muistaakseni olla niin, että oli pisin ja toiseksi pisin ja lyhyin lamppu.

Oli mitä oli, mut tiedä häntä vaik liittyis henkiolentoihin, tms.

• Noita-Nainen.

Raamatussa ei taideta puhua mitaan "puhuvista lampun varjostimista", mutta kyllahan se on mahdollista, etta jumalainen aani on puhunut sinulle kayttaen lamppujen LAMPOenergiaa/energiaa yleensa hyvakseen.

(Eli kayttaen lamppujen energiaa valikappaleenaan.)

Kuten jotkut henget kayttavat radion ja/tai tv:n kohinaa "taustaaanenaan" tai oikeastaan valineaanenaan...

• Minulle tuli mieleen tälläinen raamatunkohta, Sakariaan kirjan 4. luku, jossa lampunjalka ei tosin puhu mutta symboliseeraa sellaisia asioita, jotka varmaankin viestittävät vahvasti jotakin.

Sakarja:
        4:1 Ja Herran enkeli, joka puhutteli minua, palasi ja herätti minut, niinkuin joku herätetään unestansa.
        4:2 Ja hän sanoi minulle: "Mitä sinä näet?" Minä vastasin: "Minä näen, katso: lampunjalka, kokonansa kultaa, ja sen yläpuolella sen öljyastia, ja lampunjalassa sen seitsemän lamppua, ja seitsemän öljyputkea lamppuihin, jotka ovat siinä ylimpänä.
        4:3 Ja kaksi öljypuuta sen ääressä, toinen öljyastian oikealla, toinen vasemmalla puolella."
        4:12 Sitten minä toistamiseen lausuin ja sanoin hänelle: "Mitä ovat nuo kaksi öljypuun terttua kahden kultaisen putken kohdalla, jotka vuodattavat sisästänsä öljynkultaa?"
        4:13 Niin hän sanoi minulle näin: "Etkö tiedä, mitä ne ovat?" Minä vastasin: "En, Herra."
        4:14 Hän sanoi: "Nämä ovat ne molemmat öljyllä voidellut, jotka seisovat kaiken maan Herran edessä."

• sattuu ja tapahtuu

Se on ihan normaalia :)

• Lamppu-pamppu

Minäkin muistan nähneeni unen, jossa hyvin modernin näköiset jalkalampun näköiset humanoidit tunkeutuivat meille. Aika hassu sattuma!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3337
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1730
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      35
      1664
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1651
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1312
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1289
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1023
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      974
    Aihe