saaanan punkkarit

menkää muualle

täällä töölössä oli eilen paljon teitä punkkareita valtaamassa noita katuja. harmi kun ei rekka ajanut teidän yli. joitte alkoholia julkisesti ja kusitte ja paskoitte toisten ihmisten pihoihin. olisipa joku ampunut teitä kuoliaaksi, ite en omista kivääriä tai minigunia ja se olkoon pelastuksenne saatana

8

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EtovaKala

Nonnih, jos nyt mentäis takas sinne komeroon kasvamaan.

• elontiellä

Me tulemme taas sinä junttini Oi! Me tulemme taas sinä junttini Oi! Me tulemme tulemme taas. Nähdään töölössä urmas.

• {{{{{

menehän nyt äitin luo äpärä

• hienoa, että punkit ja hipit ovat löytäneet vihdoin toisensa.

Tänään Töölö, huomenna Eduskuntatalo!

Olisi hienoa löytää vaikka mauri Pekkarinen tai Timo Soini roikkumasta naistenvessan katosta pelkät kalsarit yllään, kyllä siinä oppisi jääräkin katsomaan asioita eri perspektiiviltä - eikä tarvitsisi maksaa syntiselle Marthalle kalliita tuntitaksoja, vaan voisi roikkua siellä hamaan tulevaisuuteen asti!:)

Turvasana voisi olla vaikka "valta kansalle!" - ei sille tyhmälle joka edustajat valitsee, vaan sille fiksulle, joka jättää valitsematta!

Ja Arhinmäelle, joka on lähinnä kiiinnostunut futiksesta, voisi lopultakin opettaa miten AK-47 toimii, tai miten molotovin cocktail valmistetaan, muu vanhempi vasemmistoväki jo sen toivottavasti jo taitaakin!

Muutama, henkeä luova teloituskaan ei olisi pahitteeksi esim. Räsäsellä on niin hyvät suhteet taivasosastoon, että hänet otettaisiin ylhäällä vastaan varmasti komein fanfaarein.
      Keskustan sikafarmareille ja entisille tarhureille voi vain toivoa, ettei Jumala tunne sääliä eläimiä kohtaan!

http://www.youtube.com/watch?v=YDTKYpH1v8k

• kaarlosikssikssiks

hipit on urpoja ja punk karit kanssa tulis kunnon sade ja pyyhkis tuon yhteiskunnan kuona aineksen viemäreihin.

• my90

Kaikesta säkin näät vaivaa. Anna ihmisten olla minkälaisia on ja kato ite peiliin.... Fucker

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      111
      952
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe