Punkabilly

twisting-doc

Mitä mieltä ootte punkabilly-genrestä? mielestäni punkin parhaita alalajeja. Tiger Armyyn ja Living Endiin olen perehtynyt enimmäkseen, mutta joitakin yksittäisiä kappalelöytöjä olen tehnyt muiltakin tahoilta

21

1404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tää punkabilly

      oo iha psychobillyy

      • ainakaan....

        Living End kovin Psycholta vaikuta.


      • ainakaan.... kirjoitti:

        Living End kovin Psycholta vaikuta.

        ei tosiaan ei. punkabilly on punk rockia rockabillykaavoilla vedettynä. Toisin ku psychobilly.


      • IGGY84

    • wiski kolalla

      vaikuttaa ihan pätevältä..täytynee perehtyä enempi punkabillyyn.annapa joutessas lisää hyviä vinkkejä.

      • no esmerkiks The Peacocks on aika asiallinen, sit Shark soup ehkä vähän popimpi. Sit Flesh on kova ja Cenobites Hollannista ehkä vähän psychompi


      • twisting-doc kirjoitti:

        no esmerkiks The Peacocks on aika asiallinen, sit Shark soup ehkä vähän popimpi. Sit Flesh on kova ja Cenobites Hollannista ehkä vähän psychompi

        Viel sit italialainen Hormonauts kannattaa chekata. Se on oikeestaan ihan puhdasta rockabillya, mutta googletin sitä tos äsken niin jossai luki et rockabillyä höystettynä surffilla, skalla ja punk rockilla. Mut jos rockabilly sellaisenaanki menee niin tuota kannattaa kokeilla


      • luettelemasi
        twisting-doc kirjoitti:

        Viel sit italialainen Hormonauts kannattaa chekata. Se on oikeestaan ihan puhdasta rockabillya, mutta googletin sitä tos äsken niin jossai luki et rockabillyä höystettynä surffilla, skalla ja punk rockilla. Mut jos rockabilly sellaisenaanki menee niin tuota kannattaa kokeilla

        orkat on kyllä siis aikuisten oikeasti psychobillyy eikä mitään pirun pukkabillyy


      • luettelemasi kirjoitti:

        orkat on kyllä siis aikuisten oikeasti psychobillyy eikä mitään pirun pukkabillyy

        Aloitetaan Tiger Armysta. Et ole tainnut pahemmin kuunnella. Vanhemmassa tuotannossa kyllä psykoottisempaa meininkiä, mutta esim. uusin levy ei ole psychoa nähnytkään. Punkabilly, punk rock, psychobilly, nuo kolme mainitsee kaikkitietävä wikipediakin.

        Living End, punkabillyn edelläkävijöitä. iggy85:ltä hyvä clippi "Uncle Harry" -biisistä. Tuossa vaikkapa toinen:
        http://www.youtube.com/watch?v=Iy1y1l5SJPI

        Shark soup. Sitäkään et näköjään ole kuunnellut. Etsi sitä jostain niin huomaat, että on psychosta kaukana. Kato jo niitä jätkiäki.

        Hormonauts. Kuten sanottua, puhdasta rockabillyä, heitin vaan tärppinä, jos nyt "walking bass" -meininki yleensä kiinnostaa.

        Cenobites. Periaatteessa täyttä psychobillyä, sama pätee kuin edelliseenkin.

        Fleshiä ja Peacocksia oon kuullu vaan pari biisiä, joissa en missään kyl oo pahemmin mitää kadenssikiertoja sun muita huomannu. Mut niistä en voi enempää sanoo

        Ja kaiken maailman nämä billy billys-pannupizza rockabilly psychobilly ja punkabillyt ne ei oo hirmu kaukana toisistaan. Mut selvät erot niis kuitenki on. Punk-ihmisenä tämän punkabilly-genren nyt päätin vaan ottaa puheeksi


      • on markkinavoimien
        twisting-doc kirjoitti:

        Aloitetaan Tiger Armysta. Et ole tainnut pahemmin kuunnella. Vanhemmassa tuotannossa kyllä psykoottisempaa meininkiä, mutta esim. uusin levy ei ole psychoa nähnytkään. Punkabilly, punk rock, psychobilly, nuo kolme mainitsee kaikkitietävä wikipediakin.

        Living End, punkabillyn edelläkävijöitä. iggy85:ltä hyvä clippi "Uncle Harry" -biisistä. Tuossa vaikkapa toinen:
        http://www.youtube.com/watch?v=Iy1y1l5SJPI

        Shark soup. Sitäkään et näköjään ole kuunnellut. Etsi sitä jostain niin huomaat, että on psychosta kaukana. Kato jo niitä jätkiäki.

        Hormonauts. Kuten sanottua, puhdasta rockabillyä, heitin vaan tärppinä, jos nyt "walking bass" -meininki yleensä kiinnostaa.

        Cenobites. Periaatteessa täyttä psychobillyä, sama pätee kuin edelliseenkin.

        Fleshiä ja Peacocksia oon kuullu vaan pari biisiä, joissa en missään kyl oo pahemmin mitää kadenssikiertoja sun muita huomannu. Mut niistä en voi enempää sanoo

        Ja kaiken maailman nämä billy billys-pannupizza rockabilly psychobilly ja punkabillyt ne ei oo hirmu kaukana toisistaan. Mut selvät erot niis kuitenki on. Punk-ihmisenä tämän punkabilly-genren nyt päätin vaan ottaa puheeksi

        keksintöä, että saatas psychobilly levyt kaupaxi
        ja se o facta se


      • wiski kolalla
        twisting-doc kirjoitti:

        Viel sit italialainen Hormonauts kannattaa chekata. Se on oikeestaan ihan puhdasta rockabillya, mutta googletin sitä tos äsken niin jossai luki et rockabillyä höystettynä surffilla, skalla ja punk rockilla. Mut jos rockabilly sellaisenaanki menee niin tuota kannattaa kokeilla

        Täytyy katsastaa noi ensi tilassa..Musa tyylillä ei niin väliä,kunhan se on MINUN mielestä hyvää musaa..!:D


      • helkkarin hyvä
        twisting-doc kirjoitti:

        Aloitetaan Tiger Armysta. Et ole tainnut pahemmin kuunnella. Vanhemmassa tuotannossa kyllä psykoottisempaa meininkiä, mutta esim. uusin levy ei ole psychoa nähnytkään. Punkabilly, punk rock, psychobilly, nuo kolme mainitsee kaikkitietävä wikipediakin.

        Living End, punkabillyn edelläkävijöitä. iggy85:ltä hyvä clippi "Uncle Harry" -biisistä. Tuossa vaikkapa toinen:
        http://www.youtube.com/watch?v=Iy1y1l5SJPI

        Shark soup. Sitäkään et näköjään ole kuunnellut. Etsi sitä jostain niin huomaat, että on psychosta kaukana. Kato jo niitä jätkiäki.

        Hormonauts. Kuten sanottua, puhdasta rockabillyä, heitin vaan tärppinä, jos nyt "walking bass" -meininki yleensä kiinnostaa.

        Cenobites. Periaatteessa täyttä psychobillyä, sama pätee kuin edelliseenkin.

        Fleshiä ja Peacocksia oon kuullu vaan pari biisiä, joissa en missään kyl oo pahemmin mitää kadenssikiertoja sun muita huomannu. Mut niistä en voi enempää sanoo

        Ja kaiken maailman nämä billy billys-pannupizza rockabilly psychobilly ja punkabillyt ne ei oo hirmu kaukana toisistaan. Mut selvät erot niis kuitenki on. Punk-ihmisenä tämän punkabilly-genren nyt päätin vaan ottaa puheeksi

        liveversio samaisesta biisistä "prisoners of society".. aussies rocks!


      • linkki unohtu

      • Nimen omaan jonkin sortin punkkapillua koska melodisesti se on aika lailla just eikä melekein semmosta. Mut kuitenki, kun kuuntelee lyriikoita, kyselee yleistä mielipidettä ja sit se arkkubasso! kyl se on sopivan synkkää psychobillyä enemmän. ehkä


      • jeesus oli homo jätkä
        twisting-doc kirjoitti:

        Nimen omaan jonkin sortin punkkapillua koska melodisesti se on aika lailla just eikä melekein semmosta. Mut kuitenki, kun kuuntelee lyriikoita, kyselee yleistä mielipidettä ja sit se arkkubasso! kyl se on sopivan synkkää psychobillyä enemmän. ehkä

        Yllättävää että näi paljo psychojaki löytyy täältä :D

        Nekrot - Psychoa.
        Tiger army - Psychoa ja punkabillyä.
        Mad sin - Korvahunajaa.

        noin se menee.


        Lisäksi: mitään musiikkia ei pidä lajitella genreen, siitä tulee vain tappelua. Jos musa on hyvää, on se silloin hyvää musaa.


        Jos nyt suotte anteeksi, menen lepuuttamaan korviani NoFX:än ja Mad sinin luokse.


      • none
        jeesus oli homo jätkä kirjoitti:

        Yllättävää että näi paljo psychojaki löytyy täältä :D

        Nekrot - Psychoa.
        Tiger army - Psychoa ja punkabillyä.
        Mad sin - Korvahunajaa.

        noin se menee.


        Lisäksi: mitään musiikkia ei pidä lajitella genreen, siitä tulee vain tappelua. Jos musa on hyvää, on se silloin hyvää musaa.


        Jos nyt suotte anteeksi, menen lepuuttamaan korviani NoFX:än ja Mad sinin luokse.

        etsikää jostain arkistoista meteorsia se on sekobillyä sitä kuunteli diinit punkit ja psykot...


      • roooofl
        none kirjoitti:

        etsikää jostain arkistoista meteorsia se on sekobillyä sitä kuunteli diinit punkit ja psykot...

        minkä maalainen pumppu toi meteors o?


      • Beatrix-Kiddo

        Ihan selevää psykoo


    • BeatrixKiddou

      Että onko tiger army mahollisesti tulos suomeen ikinä?

    • BeatrixKiddou

      Et onko toi living end tulos suomee ikin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe