Naiset punklaulajina???

.......

Niinkuin otsikkokin kertoo niin onko olemassa punk-yhtyettä, jossa laulajana olisi nainen?

18

1902

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

The Distillers, Sourpuss, Bikini Kill, X-Ray Spex, Blondie, Siouxsie & The Banshees, L7, Lunachicks, Devotchkas, Rakkaus, Melina, Creepy Crawlie, Nina Hagen... niitä on paljon.

• thfger

Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....

• EtovaKala
        thfger kirjoitti:

Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....

Lisäisin vielä suomalaisen Päät-nimisen bändin.

• none
        thfger kirjoitti:

pitää muistaa myös pyhäkoulu....ja sanna...

• Suomalaisia lienee Stalingrad Cowgirls. Aika paljon kovereita, mutta kyl sitä trioa jos mitä voi kutsua sillä kuuluisalla nuorten sanalla IHQ

• Jassuli

Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!

• Jassuli kirjoitti:

Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!

Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.

• my90
        twisting-doc kirjoitti:

Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.

Moi twistinq-doc.
        Mun profiilista löydät mun mese osoitteen. Olis mukava jutella niin kun punkkari punkkarille:D

• anarkomarko
        twisting-doc kirjoitti:

Eihän oista oo ku yksi punkryhmä. joku fakin trooper on miekkahevilaulua kauheeta paskaa. et taida olla kovin punk vaikka uhoat.
        perehdy hei vähän. SCG EI ole punnkia.

• ..................

runaways teki black leather biisin joskus '80..
      se on steve jonesin tekemä.

• Ihan pakko mainita tähän Poison Girlsien, vaikken olekaan kovin montaa kipaletta kyseistä bändiä kullutkaan, Vi Subversa, joka on äänensä perusteella enemmän poikkeus kuin sääntö tyypillisestä entisaikojen, ja kai nykyistenkin(?) naispunklaulajille ominaisesta "kimityksestä".

• S Vi

Kyllä, mutta Vi Subversa olikin jo hyvässä keski-iässä kuumimpina punk aikoina, Vi täytti 1995 65v! Joten äänessä oli iän tuomaa kokemusta ja karheutta. Siitä voi laskeskella paljonko oli naisella ikää esim 1983. Vieläköhän mahtaa olla hengissä? Jokatapauksessa lauluääni oli hieno.

• ononononononon
      • makemakre

oli muuten ihan vitun paska video mutta biisi oli tosi hyvä. täytyy vissiin alkaa ottaa pmmp enemmän tosissaan jos tommosia biisejä niillä enemmänkin.

• Anarchy Punk Metal Paska

Päät

• Rongoteus777

Rutto 1980-luvulta on aika kova todiste naislaulajien pätevyydestä ;)

• Anonyymi

Melena ja Väärät vieraat, molemmat hyviä. Suosittelen tsekkaamaan.

• dfghjk

onhan niitä :)

The Distllers on aivan loistava!

samoin Rakkaus

www.myspace.com/rakkaushc

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe