Niinkuin otsikkokin kertoo niin onko olemassa punk-yhtyettä, jossa laulajana olisi nainen?
Naiset punklaulajina???
18
1931
Vastaukset
- ............
The Distillers, Sourpuss, Bikini Kill, X-Ray Spex, Blondie, Siouxsie & The Banshees, L7, Lunachicks, Devotchkas, Rakkaus, Melina, Creepy Crawlie, Nina Hagen... niitä on paljon.
- thfger
Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....
- EtovaKala
thfger kirjoitti:
Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....
Lisäisin vielä suomalaisen Päät-nimisen bändin.
- none
thfger kirjoitti:
Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....
pitää muistaa myös pyhäkoulu....ja sanna...
Suomalaisia lienee Stalingrad Cowgirls. Aika paljon kovereita, mutta kyl sitä trioa jos mitä voi kutsua sillä kuuluisalla nuorten sanalla IHQ
- Jassuli
Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!
Jassuli kirjoitti:
Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!
Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.
- my90
twisting-doc kirjoitti:
Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.
Moi twistinq-doc.
Mun profiilista löydät mun mese osoitteen. Olis mukava jutella niin kun punkkari punkkarille:D - anarkomarko
twisting-doc kirjoitti:
Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.
Eihän oista oo ku yksi punkryhmä. joku fakin trooper on miekkahevilaulua kauheeta paskaa. et taida olla kovin punk vaikka uhoat.
perehdy hei vähän. SCG EI ole punnkia.
- ..................
runaways teki black leather biisin joskus '80..
se on steve jonesin tekemä. Ihan pakko mainita tähän Poison Girlsien, vaikken olekaan kovin montaa kipaletta kyseistä bändiä kullutkaan, Vi Subversa, joka on äänensä perusteella enemmän poikkeus kuin sääntö tyypillisestä entisaikojen, ja kai nykyistenkin(?) naispunklaulajille ominaisesta "kimityksestä".
- S Vi
Kyllä, mutta Vi Subversa olikin jo hyvässä keski-iässä kuumimpina punk aikoina, Vi täytti 1995 65v! Joten äänessä oli iän tuomaa kokemusta ja karheutta. Siitä voi laskeskella paljonko oli naisella ikää esim 1983. Vieläköhän mahtaa olla hengissä? Jokatapauksessa lauluääni oli hieno.
- ononononononon
PMMP ei nyt ole mikään punk-yhtye, mutta niillä on pari biisiä jotka ovat punkkia parhaasta päästä. Ennen kaikkea legendaarinen Matoja:
http://www.youtube.com/watch?v=YCbE2o7_XGc- makemakre
oli muuten ihan vitun paska video mutta biisi oli tosi hyvä. täytyy vissiin alkaa ottaa pmmp enemmän tosissaan jos tommosia biisejä niillä enemmänkin.
- Anarchy Punk Metal Paska
Päät
- Rongoteus777
Rutto 1980-luvulta on aika kova todiste naislaulajien pätevyydestä ;)
- Anonyymi
Melena ja Väärät vieraat, molemmat hyviä. Suosittelen tsekkaamaan.
- dfghjk
onhan niitä :)
The Distllers on aivan loistava!
samoin Rakkaus
www.myspace.com/rakkaushc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581