Naiset punklaulajina???

.......

Niinkuin otsikkokin kertoo niin onko olemassa punk-yhtyettä, jossa laulajana olisi nainen?

18

1931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............

      The Distillers, Sourpuss, Bikini Kill, X-Ray Spex, Blondie, Siouxsie & The Banshees, L7, Lunachicks, Devotchkas, Rakkaus, Melina, Creepy Crawlie, Nina Hagen... niitä on paljon.

      • thfger

        Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....


      • EtovaKala
        thfger kirjoitti:

        Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....

        Lisäisin vielä suomalaisen Päät-nimisen bändin.


      • none
        thfger kirjoitti:

        Vice squad, Deadline, Civet, Donnas, Punk lurex ok(suomi), Consume(suomi), Creepy crawlie(suomi)....

        pitää muistaa myös pyhäkoulu....ja sanna...


    • Suomalaisia lienee Stalingrad Cowgirls. Aika paljon kovereita, mutta kyl sitä trioa jos mitä voi kutsua sillä kuuluisalla nuorten sanalla IHQ

      • Jassuli

        Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!


      • Jassuli kirjoitti:

        Stallarit eivät!!! soita covereita. Keikalla ehkä 1 kpl saattaa tulla ramonesilta tai vastaavalta. Tytöt soittavat omia biisejä. Levy ilmestyy tässä kuussa!!!!!

        Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.


      • my90
        twisting-doc kirjoitti:

        Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.

        Moi twistinq-doc.
        Mun profiilista löydät mun mese osoitteen. Olis mukava jutella niin kun punkkari punkkarille:D


      • anarkomarko
        twisting-doc kirjoitti:

        Joop olen perehtynyt bändiin ainoastaan keikkojen muodossa. Nelisen koveria tuli viimekski mm. Ramonesia, pelle miljoonaa ja vastaavia tais tulla jopa maideniaki, trooperin soittivat leikillä. Mut uskon sua, levyillä varmasti vaan omia.

        Eihän oista oo ku yksi punkryhmä. joku fakin trooper on miekkahevilaulua kauheeta paskaa. et taida olla kovin punk vaikka uhoat.
        perehdy hei vähän. SCG EI ole punnkia.


    • ..................

      runaways teki black leather biisin joskus '80..
      se on steve jonesin tekemä.

    • Ihan pakko mainita tähän Poison Girlsien, vaikken olekaan kovin montaa kipaletta kyseistä bändiä kullutkaan, Vi Subversa, joka on äänensä perusteella enemmän poikkeus kuin sääntö tyypillisestä entisaikojen, ja kai nykyistenkin(?) naispunklaulajille ominaisesta "kimityksestä".

      • S Vi

        Kyllä, mutta Vi Subversa olikin jo hyvässä keski-iässä kuumimpina punk aikoina, Vi täytti 1995 65v! Joten äänessä oli iän tuomaa kokemusta ja karheutta. Siitä voi laskeskella paljonko oli naisella ikää esim 1983. Vieläköhän mahtaa olla hengissä? Jokatapauksessa lauluääni oli hieno.


    • ononononononon
      • makemakre

        oli muuten ihan vitun paska video mutta biisi oli tosi hyvä. täytyy vissiin alkaa ottaa pmmp enemmän tosissaan jos tommosia biisejä niillä enemmänkin.


    • Anarchy Punk Metal Paska

      Päät

      • Rongoteus777

        Rutto 1980-luvulta on aika kova todiste naislaulajien pätevyydestä ;)


    • Anonyymi

      Melena ja Väärät vieraat, molemmat hyviä. Suosittelen tsekkaamaan.

    • dfghjk

      onhan niitä :)

      The Distllers on aivan loistava!

      samoin Rakkaus

      www.myspace.com/rakkaushc

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe