kauriinmetsästäjä
-----------------
ohjaus:Michael Cimino
käsikirjoitus:Michael Cimino
näyttelijät:Christopher Walken,Meryl Streep,Robert De Niro ym...
tehty:1970
genre:sota draama
plussat
-------
-koskettavin ja luonnollisin sekä aidoin leffa minkä olen nähnyt
-ei mitään turhaa
-tämä leffa olisi voinut tapahtua täysin näin oikeassa elämässä
-runollinen ja tyylikäs
-todella paljon yksityiskohtia
-näyttelijät eläytyvät täysillä
-ei kliseitä
-ei tyhmiä henkilöitä
-vaikuttava ja täydellinen tämän genren leffana
-tärkeä ja kunniallinen
-------------------------------------------------
* * * * * unohtumaton mestariteos !
aidoin ja luonnollisin sekä koskettavin leffa minkä olen nähnyt kauriinmetsästäjä
12
733
Vastaukset
- pikku mui
totta,
hyvä leffa,
kiva että nuorisokin pitää :))- One Shot
Todella hyvä leffa ja ihan ekoja mitä olen aikoinaan leffateatterissa käynyt katsomassa. Tähtien sota oli ensimmäinen (muuettiin silloin 77 uudelle paikkakunnalle ja kävin katsomas sen ku ei ollut vieä kavereita ja oli yksinäinen olo viikonloppuna)
- epicsword-86
opettava leffa ja ei ole mitään massaviihdettä sitä on nykyään liikaa,ei ole mikään keskeneräinen tai pelkkää rahastusta.Tämmönen elokuvan pitää olla.......tästä lähtee sekä tähän ei kyllästy.
One Shot kirjoitti:
Todella hyvä leffa ja ihan ekoja mitä olen aikoinaan leffateatterissa käynyt katsomassa. Tähtien sota oli ensimmäinen (muuettiin silloin 77 uudelle paikkakunnalle ja kävin katsomas sen ku ei ollut vieä kavereita ja oli yksinäinen olo viikonloppuna)
tämä on semmonen leffa jonka on nähnyt todella moni ja paras sota draama minkä olen nähnyt,näyttää siltä että tässä on Walkenin ensimmäinen rooli hän on 30 tässäja sen voi päätellä siitä.
- Jenkkilänkkäri
Kyllä,pidin ja pidän edelleen paljon!
Christopher Walken aivan loistava,(Oscarinsa arvoinen)ja muutkin,De Nirokin häikäisevä.
Ja upea Cavatina-kitarateema jäänyt soimaan johonkin alitajuntaan loppuiäksi!
Valmistusvuosi kyllä 1978,nähtävästi "näppivirhe" tuo 1970. ; )- epicsword-86
näin on ja biisi sopii vaan kauriinmetsästäjään.
- epicsword-86
jees.......kauriinmetsästäjässä on Niron paras rooli ja toiseksi paras on taksikuskissa.
Kukaan muu näyttelijä ei olisi sopinut kauriinmetsästäjään Niron tai Walkenin sekä Streepin tilalle.
- Katsopas
Katsopas Papillon kans! :) Siisti filmi, joka perustuu aika pitkälle tositapahtumiin!?
Kirjailija Henri Charrière kuoli joku vuosi sitten.(Väitti viimeiseen asti olevansa syytön)
Ajattelepas jos se koko juttu olikin totta? Syytön mies väärässä paikassa....!!!!- Robert DeMojo
syytön?
heh heh..eiköhän ne vankilassa istuneet ole kaikki syyttömiä : )
hyvä leffa silti.
mojo - Elokuvahullu
elokuvaan kun olin lukenut tai paremminkin ahminut kirjan. Kirja oli todella hyvä. Pyttytuomiotkin oli kerrottu todella elävästi, mitä päässä liikkui, mikä nyt ei elokuvassa onnistu ollenkaan. Katsottava elokuva mutta kirja on kymmenenkertaa parempi.
- tai-pan
Elokuvahullu kirjoitti:
elokuvaan kun olin lukenut tai paremminkin ahminut kirjan. Kirja oli todella hyvä. Pyttytuomiotkin oli kerrottu todella elävästi, mitä päässä liikkui, mikä nyt ei elokuvassa onnistu ollenkaan. Katsottava elokuva mutta kirja on kymmenenkertaa parempi.
Tulipa vankilasta vain mieleeni toinenkin leffa, jonka katsoin hiljattain. Sen nimi oli Hurricane (tai jotain) ja siinä D. Washington pääosassa. Kaveri joutui syyttömänä vankilaan joskus oliko se nyt 60-luvulla jostain taposta??
Kaikenkaikkiaan hyvä leffa kaikin puolin. - epicsword-86
tai-pan kirjoitti:
Tulipa vankilasta vain mieleeni toinenkin leffa, jonka katsoin hiljattain. Sen nimi oli Hurricane (tai jotain) ja siinä D. Washington pääosassa. Kaveri joutui syyttömänä vankilaan joskus oliko se nyt 60-luvulla jostain taposta??
Kaikenkaikkiaan hyvä leffa kaikin puolin.hei haloo Papillon ja kauriinmetsästäjä ovat eri leffoja ja Papillon ei liity tähän arvosteluun mitenkään tehkää siitä erillinen arvostelu.Nyt kommentoitte kauriinmetsästäjää.....Papillon on kyllä hyvä leffa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 834535
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854401Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433749Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163473Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402967Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102744En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä152673IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392073Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581738Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1011288