- Hyvää huomenta Mirkku, mitä sulle kuuluu?
- Äts. herätit minut, kukas sie oot?
- Olen Henrik huippumyyjä Aikakauslehdet PA:sta. nythän on sinulle Mirkku todella hyvä tarjous, josta et voi kyllä kieltäytyä. Ja lisäksi vain sinulle Mirkku kaupanpäälle logollamme varustettu kassi, jolla voit noutaa lisää lehtiämme vaikapa ärrältä.
- Voi kun meille tulee jo seiska kun niillä oli se tosi makee tarjous silloin....
- Unohda se joutavanpäiväinen lehti, meidän lehtemme on tänään IN, kaikki muotitietoiset sen haluavat, haluathan sinäkin Mirkku olla trendikäs, elää ajan hermolla?
- Joo, tottakai mä halluun, mut kun mä oon työtönja ei oo silleen niin kamalasti tota fyffee.
- Voi hyvä ystäväni Mirkku, juuri sinun kaltaisiasi me olemme ajatelleetkin. sinähän maksat ensimmäisen erän vasta 3 kk:n päästä ensimmäisen lehtesi vastaanottamisesta, korottomana tottakai.
- No emmä tiijä, jospa minä ensin vähän mietin.
- Hienoa Mirkku. Lehtesi tulet saamaan ensitilassa, kassin vähän myöhemmin, laskun sitten aikanaan....
Tuntuuko tutulta?
6
372
Vastaukset 6
- Mangusti.
"Hyvää huomenta Mirkku, mitä sulle kuuluu?
- Äts. herätit minut, kukas sie oot?
- Olen Henrik huippumyyjä Aikakauslehdet PA:sta."
Mangusti: "Joo, ei vois vähempää kiinnostaa". piip, piip, piip, piip... on tarpeeksi saunan sytykkeitä ilman lehteänne. Joten, hyvää päivän jatkoa", totesi aikanaan ystäväni puhelinmyyjälle ja sulki puhelimen.
- piip piip...
Mä sanon että mulla on muutama lasku jo ennestään ulosotossa ja elän toimeentulotuella. Joskus innostun kertomaan masennuksestani ja itsemurha-ajatuksista. Se vetää monet hiljaseks, mutta aina kohteliaasti toivottavat parempaa jatkoa.
- lehtiä,
olen sokea."
KESKUSTELU 1
Nti Puhelinkaupustelija: Saisiko olla alushousuja?
Richartti: Ei kiitos, en käytä
Nti Puhelinkaupustelija: Anteeksi kuinka?
Richartti: Kyllä, kuulitte aivan oikein en käytä alushousja
Nti Puhelinkaupustelija: Noo, hyvää päivän jatkoa.
KESKUSTELU 2
Nti Puhelinkaupustelija: Laitetaanko tulemaan lehtiä?
Richartti: Ei kiitos, ei teillä kuitenkaan ole niitä pistekirjoitettuna.
Richartti: Katsos kun näillä silmillä ei näe norsua metriä kauempaa.
KESKUSTELU 3
Herra Puhelinkaupustelija: Partakoneen teriä, sopivat koneisiin xx ja yy?
Richartti: Ei kiitos, mä tykkään tästä mun luonnonmukaisesta parrastani.
Richartti: Niin, että ei tule partaa ajettua edes joka vuosi.
KESKUSTELU 4
Neiti Puhelinkaupustelija: Ilmaiseksi, sitä, tätä, tuota,...
Richartti: STOOOPP!! Paljoko maksaa?
Nti Puhelinkaupustelija: Vain 9.9 €/kk
Richartti: Jos ilmaiseksi laitat niin pistä tulemaan...tuutt..tuuutt...tuuutttMyyjä: Plaa plaa plaa....
Minä: Ei, kyllä minulle riittää tämä Aku Ankka.
Myyjä: Plaa plaa plaa...
Minä: Sori, ei kiinnosta, mutta jos jos sinulla on Jallu tai Kalle, niin voisin tilata.
Myyjä: ...E-e-ei, meillä ei valitettavasti ole miestenlehtiä.
Minä: No ei voi sitten mitään. Hyvää päivänjatkoa!
Tuuut tuut tuut...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko vassarin lääkkeet(mt) jääneet taas ottamatta
Sen verran järjetöntä persuhuutoa taa näkyville. Tuo yksi häiriintynyt ei osaa kuin "huutaa" isoilla kirjaimilla, se on191295Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran1041070Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?1701052- 65775
Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.51761Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.55743Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y27719Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47714- 51669
Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee544622Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30617Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä32602- 84578
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20563- 31551
- 7534
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14525- 43523
- 44501
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81499