Oonko tehnyt väärin?

apua..

Oltiin neljä vuotta yhdessä miehen kanssa, meni kauan loppuajasta päin persettä ja oli henkisesti tosi raskasta, mies vain juhli kavereiden kanssa ja oli välinpitämätön. Vihdoin sanoin että tämä loppuu jos mikään ei muutu, ei jaksa. Sen jälkeen pari viikkoa meni, mies ei puhunu juuri mitään. Sitten sain selvile että se oli ihastunut toiseen, sanojensa mukaan. Luin viestejä siltä toiselta. Hän sanoi että ei ollut sängyssä tämän kanssa, viestit kyllä antoivat ymmärtää AIVAN toista. Erottiin yli puoli vuotta sitten. En tiedä mitä sen jälkeen tapahtui, mutta ei ole tämän naisen kanssa yhdessä, eikä tapaa enää. Mies on viimeaikoina puhunut kuinka ikävöi jne. Olen eksynyt baari-illan jälkeen useasti yöksi hänen luokse, ihanaa seksiä. Sitten pidettiin yhteyttä ja nähtiin aika usein. Olen sanonut että tahdon puhua ja selvittää meidän välit. Joko mies tahtoo minut tai jos vaan seksiä kaipaa niin en ryhdy siihen. Ei olla puhuttu. Juuri meni pari viikkoa ettei nähty, eikä miehestä kuulunut mitään. En tiedä mitä mies tahtoo minusta vai tahtooko mitään. Yksi viikonloppu heräsin toisen miehen vierestä. Nyt tuntuu pahalta ja tuntuu että petin miestä, vaikka ei yhdessä olla. En tiedä miksi tein niin. Se ei tuntunut miltään. En halua kertoa miehelle, mutta pelkään että hän saa selville jostain ja sitten minä olen valehtelija. Mutta ei hänen menot oo mulle kuulunu joten ei myöskään mun hänelle. Mitä pitäisi tehdä? Nyt ollaan taas tapailtu. Pitäisikö kaikki vanha unohtaa ja puhua miten jatketaan jos enää on mahdollista.. minä toivon yhteenpaluuta vaikka toisaalta pelkään että musta ei oo kohta jäljellä mitään, jos uskallan olla onnellinen ja sitten pari vuota ja sama tapahtuu taas. Miten opetan miehen puhumaan mulle? ääh.. en edes tiedä mitä kirjoitan, sekavaa. Ajatuksia ihmisiltä jotka samassa tilanteessa olleet?

3

1128

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apua

Ja siis tää mies jonka kans eksyin sänkyyn on ex-mieheni tuttu, ei kaveri mutta tietävät toisensa, käyvät samassa baarissa usein pelailemassa. Mua pelottaa se tilanne jos mennään exäni kanssa yhdessä johonkin ja törmään tähän toiseen mieheen että hän sitten saa selville jotain tai miten mun pitäisi käyttäytyä. *Huoh* En osaa selittää näitä tunteita..

• kans

käyttäytyi samoin,ja en tajua mitä se halus musta lopulta,kun välillä ei mitään yhteyttä pitäny 4vk peräti.Mä en sen menoista ja elämästä tienny mitään,niin opettelin iteki olemaan hiljaa ja ajattelin ettei senkää tarvi musta tietää.Ei sun siitä miehestä tarvi miehelles kertoa,ellei se erikseen tule puheeksi,kysy jotain...
        Mun miehen käytös vaan lopulta selittyi sillä että oli uus nainen kuviois,niin ei munkaa halunnukkaa enää mitään.Ihmettelin vaan kun halus puhua asioista ja ootin et puhutaan ja aina vaan pakenikin eikä mistää halunnukkaa puhua.

En tiä onko miehelläs sama,mutta mun miehen ihme käytös valkeni kun sain naisesta tietää...ja nyt koitan yhen toisen avulla päästä miehestäni ajatustasolla eroon kokonaan.(tää toinen tietää ettei meistä sen enempää tuu,vaan on seikkailua vaan).

• itellä saman tapane juttu:)seurustelin aivan ihanan miehen kanssa melkein 4 vuotta,sit erottii kauheis riidoissa kylläkin,se rupes tapailee heti muita ja aina säännöllisesti muakin:)ei missään seurusstelu mielessä kuitenkaan!
      ja tätä on jatkunut jo 2 vuotta.en oo pystyny päästää irti kokonaan vieläkään..enkä välillä tiiä haluanko edes niin,seon niin tuttu ja turvallinen jolta saan parasta seksiä koskaan,ollaan koettu yhessä paljon ja meillä on 1 lapsikin,en todellakaan tiiä haluanko päästää irti ja koittaa kokea jonku toisen kanssa samanlaisia asioita kun tämän ex ukon kanssa..se tuntuu kaukaselta.rakastan exääni eniten maailmassa,ajattelukin siitä että tekee samaa muidenkin kuin vain minun kanssa,saa mut aivan masennukseen..vaikka mitään väärää se ei ees tee,on vapaa,kunpa mäkin voisin olla vapaa tunteista,rakkaudesta ja himosta sitä kohtaan:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe