VALJAKKALAN PUOLESTA

Nana-nam

rukoilkaa ja vielä kerran rukoilkaa.

Jos tietäisitte miten hyvä ihminen hän on niin ymmärtäisitte miksi Jeesus kutsui roiston paratiisiin kanssaan.

Tämä mies on hieno ihminen ja hänellä olisi kaikki mahdollisuudet sopeutua yhteiskuntaan; aviossakin hän on. Mä pyydän että rukoilette, vaikka sen vaimon puolesta en rukousta pyydä koska mies on sitä pikkurikollista jo aivan liikaa suojellut jopa omalla kustannuksellaan.

51

2751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kössönöm

Valjakkala on mielestäsi hyvä ihminen, vaikka tappoi kylmästi koko perheen! No, siinäpä rukoilet.

• että hän tosiaan on luterilainen.

• Kössönöm

:):):)

• Tiinaliina

Katsoinpa uteliaisuuttani sinun profiiliasi ja sen kautta muita typeriä Nikita-kommenttajasi. Lopeta nyt hyvän sään aikana, ennen kuin sinulta menee loppukin uskottavuus. Ja pese suusi saippualla.

T: Tiinaliina

• Rosvo Roope

Nami tädin ja monien muidenkin emo tiot laukeavat järjenvastaisesti fugantinien edessä.

• Nana-nam

luonne. Menestyis hyvin laki&rikos-palstalla, niin lakihenkistä ja tekopyhää tuo uskonto on.

PS. Tiesitkö että Valjakkala on käynyt kirkossa vaikkei seurakuntaan kuulu???

• olisi pitänyt

abortoida, niin moni ihminen olisi säästynyt ennenaikaiselta kuolemalta.
      Mutta nyt se on myöhäistä, joten pysyköön telkien takana.
      Taidat olla niitä pöpejä naisia, jotka ihailevat suurrikollisia. Kyllä tuo unelmien prinssi hakkaisi ja ehkä tappaisi sinutkin.

• Nana-nam

niin ei yhteiskunnan ja duunikaveriesi tarttis kärsiä sun nälvikkyydestä!

Mä tunnen tämän ihmisen ja hän on mulle erittäin rakas, eikä mikään ihmishirviö.

Te saatanat ette tajua mitään. Mä häpeän syvästi teidän takianne. Luulin että edes tällä palstalla sais ymmärrystä.

Mutta eihän sentään...voi smöör smöör---tällä palstalla ainoastaan huoraavat papittaret, homot ja lesbot saa ymmärrystä vaikka heillä on oma palstansa jonne saasteensa voivat kantaa...

Valjakkalalla on OIKEUS saada ARMO siinä missä kenellä tahansa meistä!!! Tätä te ette voi riistää perkeleet minkään Raamatun perusteella!

Tekopyhyyttä huokuu koko porukka. Surkeeta...joo että kiitos vain tästä uuden ajan evankeliumista.
        Jeesuksesta kertominen on totisesti enää pelkkää jeesustelua ja pintapyhyyttä.

ja tietäkää että sillä tuomiolla millä tuomitsette tullaan teidätkin tuomitsemaan ja se on taivahan tosi! Siellä ei tiinaviinojen omalla puhto-pyhyydellä ole mitään jakoa vaikka täällä saippuaoilla kehottaa muita siivoutumaan.

Saatana mä heitän pyyhkeen kehään ja sanon että pitäkää saippuanne. Luuserit! Mä en pelkää rakastaa ihmistä ja pitää hänen puoliaan.

Ja tässähän istun enkä muutakaan voi, mutta teidän, en yhdenkään puolesta rukoile, en todellakaan. Jumala teitä armahtakoon mä en voi enkä perkele haluakaan!

• ..............
        Nana-nam kirjoitti:

Mä tunnen tämän ihmisen ja hän on mulle erittäin rakas, eikä mikään ihmishirviö.

Te saatanat ette tajua mitään. Mä häpeän syvästi teidän takianne. Luulin että edes tällä palstalla sais ymmärrystä.

Mutta eihän sentään...voi smöör smöör---tällä palstalla ainoastaan huoraavat papittaret, homot ja lesbot saa ymmärrystä vaikka heillä on oma palstansa jonne saasteensa voivat kantaa...

Valjakkalalla on OIKEUS saada ARMO siinä missä kenellä tahansa meistä!!! Tätä te ette voi riistää perkeleet minkään Raamatun perusteella!

Tekopyhyyttä huokuu koko porukka. Surkeeta...joo että kiitos vain tästä uuden ajan evankeliumista.

ja tietäkää että sillä tuomiolla millä tuomitsette tullaan teidätkin tuomitsemaan ja se on taivahan tosi! Siellä ei tiinaviinojen omalla puhto-pyhyydellä ole mitään jakoa vaikka täällä saippuaoilla kehottaa muita siivoutumaan.

Saatana mä heitän pyyhkeen kehään ja sanon että pitäkää saippuanne. Luuserit! Mä en pelkää rakastaa ihmistä ja pitää hänen puoliaan.

Ja tässähän istun enkä muutakaan voi, mutta teidän, en yhdenkään puolesta rukoile, en todellakaan. Jumala teitä armahtakoon mä en voi enkä perkele haluakaan!

Homot, lesbot ja huorat ovat mielestäsi pahempia, kuin tappajat, vai? Sinä voit mennä kertomaan sen murhatun perheen jäljelle jääneelle pojalle, kuinka ihana ihminen se sun kamusi on.

"Valjakkalalla on OIKEUS saada ARMO siinä missä kenellä tahansa meistä!!!"

OIKEUS olisi ollut myös Valjakkalan murhaamilla henkilöillä elää. Mutta tämä kaverisi ei antanut heille sitä armoa, mitä sinun mielestäsi hänelle pitäisi antaa, vaikka se poika oli oikein rukoillutkin armoa Valjakkalan edessä, ennenkuin hänet ammuttiin paskaksi.

Se on ihme juttu, kuinka pahantekijät saavat aina, varsinkin naisilta, myötätuntoa ja ymmärrystä, ja uhrit unohdetaan. Taidatkin olla vain samanlainen groupie-henkinen tyyppi, niinkuin monet muutkin muijat, jotka vaan diggaavat pahoja poikia siksi, kun he tihkuvat vaaraa. Ja vallan perässähän naiset ovat aina juosseet. Kai sillä Valjakkalallakin oli ikäänkuin valtaa, kun hän päätti kolmen ihmisen kohtaloista.

Lues muuten nuo Valjakkalan vanhat kirjeet tuolta. Vaikuttaa hyvin itsekeskeiseltä ja aggressiiviselta tyypiltä, joka elää sankarina omassa maailmassaan.

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic.php?t=310&start=150&postdays=0&postorder=asc&highlight=&sid=ad97a4d030767513f56092bedb7676c9

Ja muuten hei, jumalaa ei ole olemassa.

• Nana-nam kirjoitti:

"Mä tunnen tämän ihmisen ja hän on mulle erittäin rakas"

Fouganthinen nykyisen vaimon sanotaan olevan uskovainen.
        Hänellä on nyt jo kai seitsemäs vaimo.

• riehuu!
        Nana-nam kirjoitti:

Kyllä on kauheaa demonin riivaaman ihmisen riehumista! Sinusta pitäisi ajaa paha henki ulos.

• Nana-nam
        Pe.ku kirjoitti:

"Mä tunnen tämän ihmisen ja hän on mulle erittäin rakas"

Fouganthinen nykyisen vaimon sanotaan olevan uskovainen.
        Hänellä on nyt jo kai seitsemäs vaimo.

Pään sisäinen henkesikö?

Yksi vaimoista on ollutkin, mutta ei tämä nykyinen.

• Nana-nam

eikä vaimon pahoinpitelyn tuomiota eikä edes syytettä ole valjakkalalla.

Sitäpaitsi Åmselen tapauksessa ei kukaan rukoillut armoa,-se on paskapuhetta,- köyhien ihmisten halua vääristellä asioita.

Olen myös nähnyt autenttiset kuvat tapahtumapaikalta, eikä murhassa ole mitään tavanomaisesta poikkeavampaa raakuutta käytetty kuten esim. paloittelua tai ylenmääräistä väkivaltaa. (Lähikuvat)

Nikitan siis tunnen erittäin hyvin, ja rakastan häntä. En ikinä lakkaa rakastamasta enkä ikinä häntä hylkää.

Jos ja kun näköjään rakkaus on tiinaliinan mukaan palkka joka ansaitaan hyvillä teoilla niin tiinaliina ei ole kristitty vaan pelkkä farisealainen pyhimys, joka paskantaa marmoria jalustallaan. Hän ei edes tunnistaisi rakkautta vaikka se tulisi hänen elämäänsä.

Ainoa hyvä mikä on seurannut pyynnöstäni rukoilla rakkaan Valjakkalan puolesta on ollut kasvava huolenne Luther Säätiöstä ja sen tilanteesta. Ehkäpä Jumala antaa teille siunauksensa jos olette oikealla asialla...

Ja tiedän että Jumala kuulee rukouksia. Myös Niksun puolesta ja etenkin hänen avioliittonsa puolesta joka on ainoa oikea avioliitto Jumalan edessä; nimittäin heteroAVIOliitto pyhän luomisjärjestyksen mukaan.

Jokainen homoliitto on iljetys, ja avoliitto huoruutta; avioliiton irvikuva.

Nikitalla on siis voimaa ja moraalista selkärankaa AVIOITUA naisen kanssa jolta hän ei voi saada taloudellista hyötyä, ja joka on hänen ikäisensä, vieläpä ruma nainen.

Nikitalla on kaikki mahdollisuudet elämään koska perusasiat hänellä tulevat olemaan kunnossa aina asuntoa myöten. Ja rakkaus...

=)

• ei kuulu

tälle palstalle, vaan Laki&rikos -palstalle. Mene sinne keskustelemaan Valjakkalasta.

• Tiinaliina

Tämän keskustelun aloittajan (Nana-namin) kommentteja seuraamalla huomaa selvästi erään asian, mikä Luther-säätiöstä puuttuu - seurakuntakuri. Ei ole Nana-namilla sellaista seurakuntaa, minkä paimenet nuhtelisivat, opettaisivat ja ohjaisivat ihmistä elämään hillitysti, muita kunnioittaen ja uskovasta hyvän kuvan antaen. Voi tätä maailmaa ja eksyneitä ihmisiä :( .

• Tony Soprano

Kyllä Luther-säätiön piirissäkin tiedetään mitä on kirkkokuri. Kunkin pastorin harkinnassa sitten on, miten sitä sovelletaan. Naminamin esiintyminen on raportoitu eteenpäin...

• Tiinaliina
        Tony Soprano kirjoitti:

Kyllä Luther-säätiön piirissäkin tiedetään mitä on kirkkokuri. Kunkin pastorin harkinnassa sitten on, miten sitä sovelletaan. Naminamin esiintyminen on raportoitu eteenpäin...

Mukava kuulla että Luther-säätiö on tuossa asiassa oikeilla jäljillä.

• oli mahdollisuus

Hän ei kunnioittanut mahdollisuuttaan.
      Jos kuitenkin tämä sinulle rakas on muille hirviö, niin se on niin.

Miksi hän varasti autoja HETI ja karkasi HETI ?
      Tosi luotettavan kuvan antoi.

Kyllä ne teot ovat semmoisia että ei hän ihmisiltä varmaan anteeksi saa.
      Ehkä valjakkalan tulee pelätä, ettei joku innostu hiljentämään häntä kokonaan.
      Luulisin että vankila on hänen paikkansa.
      Ei hänestä ole enää tähän yhteiskuntaan.
      Saihan hän näyttää ja näytti.
      Semmosta se on.
      Mahdollisuuksia on ihmisellä, mutta ei tajua käyttää niitä vaan " ryssii" nekin sujuvasti.

Yleensä tässä elämässä saa sen, mitä tilaa.
      Valjakkala on saanut ja mitä siinä estelemään toisen tilausta.

• otollinen...

Valjakkala kun todennäköisesti saattaakin joskus vanhemmiten tullakin uskoon...

Mutta entäs sinä? olet todella vaarallisilla vesillä oman uskosi suhteen... Etkä tiedä miehistä yhtään mitään.

Jeesus oli mies eikä ollut käynyt armeijaa eikä ollut väkivaltainen millään tavalla.

• Nana-nam

Että armeijan käyneenä olisin jotenkin väkivaltainen---? Kerrohan missä kohtaan Jeesus käski eroamaan armeijan palveluksesta??? Jeesuksella olis ollut kehotukseensa oivallinen tilaisuus kun hän paransi Kapernaumin sadanpäällikön palvelijan, mutta Jeesus ei sanonut että 'jätä väkivaltainen armeija niin parannan palvelijasi'.

Mutta ehkäpä sinulla ja Saatanan asianaisella tiinaliinalla on muuten vain ilo leikkiä valon enkeleitä ja iloita vääryydestä.

Kuten Raamattu osoittaa esim. homorakkaus on sairasta ja iljettävää luonnottomuutta. Sen sijaan Valjakkalan rakastaminen täyttää kristillisen rakkauden tuntomerkit.

Kristillinen rakkaus kun ei ole ihmisen ailahtelevaan tunne-elämään sidottua jeesustelua tai moralisointia.

Täten kristillisen rakkauden osoittaminen ei ole, eikä saa olla palkinto lähimmäisen hyvästä käytöksestä vaan se on VOIMA, joka voi muuttaa ihmisen.

Mutta ihminen ei siitä muutoksesta päätä, vaanse on Jumalan käsissä NIINKUIN oikeus TUOMITA kadotukseen, koska VAIN JUMALA tietää mitä ihmisessä on. Ihminen on MÄÄRÄTTY Jumalan rakkautta levittämään, ei tuomitsemaan eikä kontrolloimaan toisen uskonelämää.

Moralisointi, painostus ja kontrolli ovatkin niille joista sanotaan: 'heillä on jumalisen antaumuksen ulkokuori mutta he kiéltävät sen voiman'!Niinkuin tiinaliima joka rakastaa vaan niin kauan lähimmäistään kuin se hänelle sopii.

• ...............
        Nana-nam kirjoitti:

Että armeijan käyneenä olisin jotenkin väkivaltainen---? Kerrohan missä kohtaan Jeesus käski eroamaan armeijan palveluksesta??? Jeesuksella olis ollut kehotukseensa oivallinen tilaisuus kun hän paransi Kapernaumin sadanpäällikön palvelijan, mutta Jeesus ei sanonut että 'jätä väkivaltainen armeija niin parannan palvelijasi'.

Mutta ehkäpä sinulla ja Saatanan asianaisella tiinaliinalla on muuten vain ilo leikkiä valon enkeleitä ja iloita vääryydestä.

Kuten Raamattu osoittaa esim. homorakkaus on sairasta ja iljettävää luonnottomuutta. Sen sijaan Valjakkalan rakastaminen täyttää kristillisen rakkauden tuntomerkit.

Kristillinen rakkaus kun ei ole ihmisen ailahtelevaan tunne-elämään sidottua jeesustelua tai moralisointia.

Täten kristillisen rakkauden osoittaminen ei ole, eikä saa olla palkinto lähimmäisen hyvästä käytöksestä vaan se on VOIMA, joka voi muuttaa ihmisen.

Mutta ihminen ei siitä muutoksesta päätä, vaanse on Jumalan käsissä NIINKUIN oikeus TUOMITA kadotukseen, koska VAIN JUMALA tietää mitä ihmisessä on. Ihminen on MÄÄRÄTTY Jumalan rakkautta levittämään, ei tuomitsemaan eikä kontrolloimaan toisen uskonelämää.

Moralisointi, painostus ja kontrolli ovatkin niille joista sanotaan: 'heillä on jumalisen antaumuksen ulkokuori mutta he kiéltävät sen voiman'!Niinkuin tiinaliima joka rakastaa vaan niin kauan lähimmäistään kuin se hänelle sopii.

Raamattu on satukirja. Se ei osoita mitään. Siksi toisekseen, raamattu käskee tekemään paljon muutakin, mitä te uskikset, ette jostain syystä noudata. Raamattu käskee selkeästi kivittämään hengiltä kaikki pyhänä työtä tekevät, mutta kukaan ei ole noudattanut tuotakaan kohtaa, sen sijaan homoja kyllä syrjitään.

• Tiinaliina
        Nana-nam kirjoitti:

Mistä moinen kiukku minua kohtaan? Joka toisessa kommentissasi muistat esittää jonkun huomautuksen minusta, vaikka en ole edes pahasti sanonut sinulle? Täällä on muitakin kirjoittajia, niin miksi siis juuri minun kommentteihini takerrut? Ja mistä keksit noita syytöksiäsi? Perustele vähän ennen kuin heittelet niitä!

• Nana-nam
        Tiinaliina kirjoitti:

Mistä moinen kiukku minua kohtaan? Joka toisessa kommentissasi muistat esittää jonkun huomautuksen minusta, vaikka en ole edes pahasti sanonut sinulle? Täällä on muitakin kirjoittajia, niin miksi siis juuri minun kommentteihini takerrut? Ja mistä keksit noita syytöksiäsi? Perustele vähän ennen kuin heittelet niitä!

Olet samanlainen itsepyhimys kuin kaikki kaltaisesi lahkolaiset. MM. STLK, tuo tölkki, säilöö mieluummin itsensä muulta maailmalta kuin jakelisi ihmisille evankeliumin purkinavaajia!

Mielestäsi Luther Säätiö on 'kuriton' seurakunta kun se suvaitsee kaltaistani. Eli sinulle on Kristusta tärkeämpää se, että SRK toimii ulkoisesti puhtoisen EDUSTAVASTI ja pikkusievästi...toisinsanoen PYHITTYNEIMPIEN ja uskossaan MENESTYNEIMPIEN mainostoimistona!!!

Suomalaisten kansantaudit; tasapäistäminen, keskinäinen kyttääminen ja toisten syntien vasikointi ovatkin teidän lahkolaisten keskuudessa hyveitä, joilla tätä 'rakkaudellista srk-yhteyttä' ylläpidätte.

Ihmisen kontrollointi ei kuitenkaan kuulu terveeseen uskonnollisuuteen MISSÄÄN seurakunnassa vaikka kuinka haaveilisitte 'pyhimysten yhteydestä'!!!

Eli ikävä kyllä tämä tarkoittaa että 'YKSIMIELISYYDEN ja seurakunnan PUHTAUDEN' vaatimus osuu kaikessa raskaudessaan rivijäseniin. Rivijäsen voidaan erottaa 'vitusta ja viinasta', mutta se joka hänet erottaa voi olla syyllistynyt jopa rikosoikeudellisestikin törkeisiin tekoihin.

Jehovantodistajien järjestö on malliesimerkki 'Jumalan puhtaasta järjestöstä' jossa mm. pedofiileja suojellaan raamatulla!

Sanotaanhan Sanassa että ketään veljeä kohtaan väitettyä syytettä ei tule kuulla ellei ole kahta todistajaa syytteen puolesta. Juuri todistajien puutteessa ei syytöksiin oteta kantaa.

Srk-kuri johtaakin västämättä ja seurakunnasta riippumatta hengelliseen fasismiin jossa on helppo nähdä roska veljensä silmissä, mutta jättää huomiotta, että omassa silmässä on 15 kilometriä ratapölkkyjä.

• Tiinaliina
        Nana-nam kirjoitti:

Olet samanlainen itsepyhimys kuin kaikki kaltaisesi lahkolaiset. MM. STLK, tuo tölkki, säilöö mieluummin itsensä muulta maailmalta kuin jakelisi ihmisille evankeliumin purkinavaajia!

Mielestäsi Luther Säätiö on 'kuriton' seurakunta kun se suvaitsee kaltaistani. Eli sinulle on Kristusta tärkeämpää se, että SRK toimii ulkoisesti puhtoisen EDUSTAVASTI ja pikkusievästi...toisinsanoen PYHITTYNEIMPIEN ja uskossaan MENESTYNEIMPIEN mainostoimistona!!!

Suomalaisten kansantaudit; tasapäistäminen, keskinäinen kyttääminen ja toisten syntien vasikointi ovatkin teidän lahkolaisten keskuudessa hyveitä, joilla tätä 'rakkaudellista srk-yhteyttä' ylläpidätte.

Ihmisen kontrollointi ei kuitenkaan kuulu terveeseen uskonnollisuuteen MISSÄÄN seurakunnassa vaikka kuinka haaveilisitte 'pyhimysten yhteydestä'!!!

Eli ikävä kyllä tämä tarkoittaa että 'YKSIMIELISYYDEN ja seurakunnan PUHTAUDEN' vaatimus osuu kaikessa raskaudessaan rivijäseniin. Rivijäsen voidaan erottaa 'vitusta ja viinasta', mutta se joka hänet erottaa voi olla syyllistynyt jopa rikosoikeudellisestikin törkeisiin tekoihin.

Jehovantodistajien järjestö on malliesimerkki 'Jumalan puhtaasta järjestöstä' jossa mm. pedofiileja suojellaan raamatulla!

Sanotaanhan Sanassa että ketään veljeä kohtaan väitettyä syytettä ei tule kuulla ellei ole kahta todistajaa syytteen puolesta. Juuri todistajien puutteessa ei syytöksiin oteta kantaa.

Srk-kuri johtaakin västämättä ja seurakunnasta riippumatta hengelliseen fasismiin jossa on helppo nähdä roska veljensä silmissä, mutta jättää huomiotta, että omassa silmässä on 15 kilometriä ratapölkkyjä.

Vai SIITÄ se kiukkusi minua kohtaan johtuu, että olen stkl:lainen! Kiva kuitenkin että kerroit, ettei tarvinnut arvailla.

Seurakuntakurissa ei ole kyse jäsenien kontrolloinnista, vaan siitä että huolehditaan niistä jäsenistä, halutaan heille hyvää, ohjataan oikeaan kun nähdään heidän olevan menossa väärään suuntaan. Se on siis sitä lähimmäisenrakkautta, johon Raamattu meitä uskovia kehoittaa.

Jättäisitkö sinä lapsesi ilman neuvomatta, jos hän toimisi itselleen tai lähimmäiselleen haitallisella tavalla? Kiroilisi, varastelisi, kiusaisi pienempiänsä jne.? Todennäkäisesti et jättäisi. Ei myöskään seurakunnan pidä jättää jäsentään neuvomatta silloin kun siihen on aihetta.

Hyvä kuitenkin, että Luther-säätiölläkin kuulemma ON kirkkokuri kätössä, niinkuin Tony Soprano minulle kertoi tuolla aiemmin.

• kummallinen tyyppi.
        Nana-nam kirjoitti:

Täällä haukut kaikkia kirjoittajia ja ylistät Valjakkalaa, massamurhaajaa. Mitä päässäsi oikein liikkuu? Himottaako murhaaja jotenkin sinua?

• Nana-nam
        Tiinaliina kirjoitti:

Vai SIITÄ se kiukkusi minua kohtaan johtuu, että olen stkl:lainen! Kiva kuitenkin että kerroit, ettei tarvinnut arvailla.

Seurakuntakurissa ei ole kyse jäsenien kontrolloinnista, vaan siitä että huolehditaan niistä jäsenistä, halutaan heille hyvää, ohjataan oikeaan kun nähdään heidän olevan menossa väärään suuntaan. Se on siis sitä lähimmäisenrakkautta, johon Raamattu meitä uskovia kehoittaa.

Jättäisitkö sinä lapsesi ilman neuvomatta, jos hän toimisi itselleen tai lähimmäiselleen haitallisella tavalla? Kiroilisi, varastelisi, kiusaisi pienempiänsä jne.? Todennäkäisesti et jättäisi. Ei myöskään seurakunnan pidä jättää jäsentään neuvomatta silloin kun siihen on aihetta.

Hyvä kuitenkin, että Luther-säätiölläkin kuulemma ON kirkkokuri kätössä, niinkuin Tony Soprano minulle kertoi tuolla aiemmin.

>>Vai SIITÄ se kiukkusi minua kohtaan johtuu, että olen stkl:lainen! Kiva kuitenkin että kerroit, ettei tarvinnut arvailla.

• Tiinaliina
        Nana-nam kirjoitti:

>>Vai SIITÄ se kiukkusi minua kohtaan johtuu, että olen stkl:lainen! Kiva kuitenkin että kerroit, ettei tarvinnut arvailla.

Tässä kopio ekasta kommentistani, johon jo tuli sinulta hyvin kiukkuinen vastaus, täynnä solvauksia:
        "Katsoinpa uteliaisuuttani sinun profiiliasi ja sen kautta muita typeriä Nikita-kommenttajasi. Lopeta nyt hyvän sään aikana, ennen kuin sinulta menee loppukin uskottavuus. Ja pese suusi saippualla."

Kerropa nyt hieman tarkemmin, mikä tuossa todisti minun omahyväisyydestäni tai niistä MONISTA muista asioista, mistä olet minua syytellyt. Hieman saisi olla perusteluja, jos aukoo päätään toiselle keskustelijalle!

Tämä saakin sitten jäädä viimeiseksi kommentikseni Nana-namille. Turha tuhlata ruutia (höyrähtäneisiin) variksiin).

• hymyilisikin
        Nana-nam kirjoitti:

jumalasi vinoa hymyä, jos vaan olisi olemassa.

• Nana-nam
        Tiinaliina kirjoitti:

Tässä kopio ekasta kommentistani, johon jo tuli sinulta hyvin kiukkuinen vastaus, täynnä solvauksia:
        "Katsoinpa uteliaisuuttani sinun profiiliasi ja sen kautta muita typeriä Nikita-kommenttajasi. Lopeta nyt hyvän sään aikana, ennen kuin sinulta menee loppukin uskottavuus. Ja pese suusi saippualla."

Kerropa nyt hieman tarkemmin, mikä tuossa todisti minun omahyväisyydestäni tai niistä MONISTA muista asioista, mistä olet minua syytellyt. Hieman saisi olla perusteluja, jos aukoo päätään toiselle keskustelijalle!

Tämä saakin sitten jäädä viimeiseksi kommentikseni Nana-namille. Turha tuhlata ruutia (höyrähtäneisiin) variksiin).

>>Katsoinpa uteliaisuuttani sinun profiiliasi ja sen kautta muita typeriä Nikita-kommenttajasi. Lopeta nyt hyvän sään aikana, ennen kuin sinulta menee loppukin uskottavuus. Ja pese suusi saippualla

• ..............
        Nana-nam kirjoitti:

>>Katsoinpa uteliaisuuttani sinun profiiliasi ja sen kautta muita typeriä Nikita-kommenttajasi. Lopeta nyt hyvän sään aikana, ennen kuin sinulta menee loppukin uskottavuus. Ja pese suusi saippualla

uskovaiset on hulluja.

• kaksi kirjoittajaa
        .............. kirjoitti:

uskovaiset on hulluja.

mitään hulluja tietenkään ole, vaan kovin kipakoita kirjoittajia molemmat. Toinen edustaa STLK:ta ja toinen Luther-säätiötä. En ole ollut noiden kummankaan liikkeen tilaisuuksissa, mutta enpä uskaltaisi niihin enää mennäkään, jos niissä on tapana iskeä noin kovaa sanan säilällä, kuin nuo kaksi täällä tekevät. Varsinkin tuon Luther-Säätiön edustajan iskut tuntuvat melkein tänne koneelleni asti. Taitaa olla varmuuden vuoksi viisainta kiertää kummankin liikkeen tilaisuudet kaukaa.

• Soap and more soap

uskovaiset on hulluja.

Maailmasta ja maalmallisia riidat ja sanat. Juuri tällaisen nimenkantajien takia kristinuskoa häväistään.

• Tiinaliina
        Soap and more soap kirjoitti:

Maailmasta ja maalmallisia riidat ja sanat. Juuri tällaisen nimenkantajien takia kristinuskoa häväistään.

Olenko minä kovastikin ollut riitaisa ja käyttäytynyt maailmallisemmin kuin kristityille sopii? Tietysti voisi toisellakin tavalla ilmaista itseään, kuin mitä olen tähän asti tehnyt, mutta sitten saa kuulla olevansa esim. omahyväinen jeesustelija, joka ei ymmärrä tavallisen ihmisen elämästä yhtään mitään. Lisäksi minusta tuntuisi teennäiseltä kirjoittaa sellaista hyvin siloista ja "kaunista" tekstiä, mitä en arkielämässänikään käytä.

Olen ainakin yrittänyt käyttäytyä asiallisesti näillä keskustelupalstoilla ja pahoittelen, jos en ole aina onnistunut siinä. Olisi kuitenkin mukava saada hieman perusteluja syytöksiin, joita nyt tässä on tullut (sinulta ja edelliseltä kommentoijalta). Itse kai olen sen verran sokea, että en ole huomannut kirjoittavani "kipakasti" tai asiattomasti tai vastaavaa. Laittakaapa siis esimerkkejä tulemaan, niin voidaan katsoa.

• tunn.luterilainen
        kaksi kirjoittajaa kirjoitti:

mitään hulluja tietenkään ole, vaan kovin kipakoita kirjoittajia molemmat. Toinen edustaa STLK:ta ja toinen Luther-säätiötä. En ole ollut noiden kummankaan liikkeen tilaisuuksissa, mutta enpä uskaltaisi niihin enää mennäkään, jos niissä on tapana iskeä noin kovaa sanan säilällä, kuin nuo kaksi täällä tekevät. Varsinkin tuon Luther-Säätiön edustajan iskut tuntuvat melkein tänne koneelleni asti. Taitaa olla varmuuden vuoksi viisainta kiertää kummankin liikkeen tilaisuudet kaukaa.

En ole näistä kumpikaan, enkä kummankaan poppoon kannataja. Sinun sanasi tuntuvat jotenkin ontolta. Puhut iskusta tms.

• ihan totta
        Nana-nam kirjoitti:

että vankilat ovat täynnä uskovaisia rikollisia.

Ihmettelen kovasti tapaasi solvata toisia.

• ihailemastasi

henkilöstä.

Valjakkala aloitti rikosuransa 15-vuotiaana Äänekoskella, jossa hän varasti viisi ajoneuvoa. Myöhemmin hän varasteli autoja ainakin Jämsässä, Imatralla, Ulvilassa, Juvalla, Piikkiössä, Espoossa ja Helsingissä. Hän vietti osan lapsuudestaan äitinsä kanssa Ruotsissa, jossa hän syyllistyi myös autovarkauksiin ja sai niistä tuomioita.

Ruotsin Åmselessä 3.7.1988 Valjakkala varasti polkupyötän. Sten Nilsson ja hänen 16-vuotias poikansa Fredrik lähtivät ajamaan autollaan Valjakkalaa takaa. Ajojahti päättyi hautausmaalle, missä Valjakkala pakotti Stenin ja Fredrikin polvistumaan, ja vaikka Fredrik aneli armoa, niin hän ampui heidät. Perheen äiti Ewa Nilsson lähti katsomaan, mitä oli tapahtunut. Hän näki, että Valjakkala istui hänen miehensä autossa, ja koputti ikkunaan. Valjakkala tempaisi oven niin raivokkaasti auki, että Ewa kaatui, mutta pääsi kuitenkin juoksemaan pakoon. Valjakkala sai hänet kiinni ja löi häntä haulikolla niin voimakkaasti, että ase pirstoutui. Tämän jälkeen hän puukotti Ewan hengiltä viiltämällä tältä kaulan auki.

Oikeudenkäynnissä oikeuspsykiatri totesi, että Valjakkala on psykopaattinen ( = luonnevikainen ) persoonallisuus ja että hän on hyvin aggressiivinen. Valjakkala sai elinkautisen vankeustuomion kolmesta murhasta sekä ikuisen kiellon palata Ruotsiin.

Luonnevikaista ihmistä, joka on syyllistynyt kolmen ihmisen raakaan murhaan ja lisäksi moniin autovarkauksiin, ei muiden ihmisten rukouksilla muuteta miksikään. En ymmärrä, mitä ihailtavaa on raa`assa tappajassa.

Joitakin vuosia sitten tanskalainen rikollinen tappoi Helsingissä kylmäverisesti kadulle kaksi häntä pidättämään tullutta poliisia. Joku suomalainen nainen ihastui tähän tappajaan niin suuresti, että muutti Tanskaan käydäkseen siellä häntä katsomassa vankilassa. Kyseinen rikollinen oli muistaakseni hänestä esitettyjen kuvien mukaan hauskannäköinen. En tiedä, oliko se sitten syy tuommoiseen käyttäymiseen. En myöskään tiedä, onko kyseien nainen vielä Tanskassa ja käykö hän enää edes tuota rikollista katsomassa vai onko hän jo tullut takaisin Suomeen.

• Nana-nam

Tiedän rakkaani taustan, jotta turhaan vaivauduit.

Ja Åmselen tapahtumissa en voi ymmärtää mikä vimma oli isällä ja pojalla käydä uhkailemaan Valjakkalaa kivet käsissään...

Jo on materialismi huipussaan jos yhden polkupyörän takia pitää uhkailla! Ei siis ihme että saivat mitä tilasivat.

Valokuvat ruumiista olen nähnyt eikä niissä ole mitään järkyttävää. Jos hyökkää ihmisen kimppuun saa varautua siihen että hyökätty voi puolustautua. Mitään 'laskelmoitua teloitusta' ei ole tapahtunut kuin harhaisessa mielessäsi!

Sen sijaan takaa-ajo ja pidennetty tilanteen provosointi kertovat karusti kuinka rahakiimaiset materialistit puolustavat omaisuuttaan!

Vai mitähän varten heillä (isällä ja pojalla) oli käsissään kivenmurikat jos eivät halunneet vaikeuksia???

Mietihän sitä. Ja mieti myös tyttöystävän osuutta tapahtuneeseen. Kyllä gimmalle oli rikollinen elämä maistunut kunnes kiinni jäi. Silloin tuli kiire pikku-Maritalle ryhtyä pulmuseksi ja tulla uskoon!!!

Valjakkala on mun rakas ihminen, rakkain kaikista. Jokainen joka häntä vihaa, vihaa mua koska me olemme hänen kanssaan yhtä.

Mutta tätähän te pikkusielut ette osaa ymmärtää.

• ..............
        Nana-nam kirjoitti:

Tiedän rakkaani taustan, jotta turhaan vaivauduit.

Ja Åmselen tapahtumissa en voi ymmärtää mikä vimma oli isällä ja pojalla käydä uhkailemaan Valjakkalaa kivet käsissään...

Jo on materialismi huipussaan jos yhden polkupyörän takia pitää uhkailla! Ei siis ihme että saivat mitä tilasivat.

Valokuvat ruumiista olen nähnyt eikä niissä ole mitään järkyttävää. Jos hyökkää ihmisen kimppuun saa varautua siihen että hyökätty voi puolustautua. Mitään 'laskelmoitua teloitusta' ei ole tapahtunut kuin harhaisessa mielessäsi!

Sen sijaan takaa-ajo ja pidennetty tilanteen provosointi kertovat karusti kuinka rahakiimaiset materialistit puolustavat omaisuuttaan!

Vai mitähän varten heillä (isällä ja pojalla) oli käsissään kivenmurikat jos eivät halunneet vaikeuksia???

Mietihän sitä. Ja mieti myös tyttöystävän osuutta tapahtuneeseen. Kyllä gimmalle oli rikollinen elämä maistunut kunnes kiinni jäi. Silloin tuli kiire pikku-Maritalle ryhtyä pulmuseksi ja tulla uskoon!!!

Valjakkala on mun rakas ihminen, rakkain kaikista. Jokainen joka häntä vihaa, vihaa mua koska me olemme hänen kanssaan yhtä.

Mutta tätähän te pikkusielut ette osaa ymmärtää.

Ensinnäkin sä olet kuullut vain murhaajan version tapahtumista, toinen osapuolihan ei voi enää puhua.

Mitähän varten eräällä oli haulikko mukana, jos ei ollut pahanteossa? Tuliase on tarkoitettu tappamista varten. Kato toisten omaisuutta ei viedä, vaikka mieli tekisikin. Jos mä nään, että joku kössii mun fillarin, niin totta vitussa mä lähden perään, en kai mä nyt itse maksamaani fillaria halua lahjoittaa jollekkin retkulle. Ei Valjakkalalle tullut mieleen, että olisi voinut vaan antaa takaisin varastamansa pyörän, sen sijaan, että ampui heidät, todellakin, vain yhden pyörän takia.

Niin, isällä ja pojalla oli kivenmurikat käsissään, koska he halusivat saada omaisuutensa takaisin epämääräiseltä hiipparilta, joka luultavasti oli käynyt aukomaan päätään, tai uhkailemaan. Ja sitten tämä meni ja ampui heidät. Mietis vähän. Itse ihmettelet, että joku rupeaa uhkailemaan yhden polkupyörän takia. Mutta mielestäsi on täysin hyväksyttävää tappaa kaksi ihmistä polkupyörän takia. Eikä tämä pyörä edes ollut tappajan. Jos jumalauta joku näkee jollain haulikon kädessä, ei se rupea uhkailemaan kivenmurikoilla. Tai jos he eivät nähneet haulikkoa, olisi Valjakkalan tarvinnut vain vilauttaa sitä, niin nämä olisivat tajunneet, että he eivät pärjää kivillä aseistettuna. Eli joko Valjakkala on puhunut sulle paskaa, tai sitten se vaan nautti siitä mitä se teki. Joka tapauksessa joku tappoi ihmisiä ja se on vahvasti liioiteltua aseistetulta ihmiseltä tilanteessa, jossa vastapuolella ei ole tuliaseita, tai oikeastaan mitään muutakaan asetta.

Sinun mielestäsi siis on täysin hyväksyttävää mennä ensin varastamaan kaupasta korillinen ja sen jälkeen kun joku juokee perään ja uhkailee poliiseilla, niin tämän voi tappaa. Mä taidankin siinä tapauksessa tulla hakemaan sun kämpästäs vähän sälää.

• Nana-nam

Ensinnäkin sä olet kuullut vain murhaajan version tapahtumista, toinen osapuolihan ei voi enää puhua.

Mitähän varten eräällä oli haulikko mukana, jos ei ollut pahanteossa? Tuliase on tarkoitettu tappamista varten. Kato toisten omaisuutta ei viedä, vaikka mieli tekisikin. Jos mä nään, että joku kössii mun fillarin, niin totta vitussa mä lähden perään, en kai mä nyt itse maksamaani fillaria halua lahjoittaa jollekkin retkulle. Ei Valjakkalalle tullut mieleen, että olisi voinut vaan antaa takaisin varastamansa pyörän, sen sijaan, että ampui heidät, todellakin, vain yhden pyörän takia.

Niin, isällä ja pojalla oli kivenmurikat käsissään, koska he halusivat saada omaisuutensa takaisin epämääräiseltä hiipparilta, joka luultavasti oli käynyt aukomaan päätään, tai uhkailemaan. Ja sitten tämä meni ja ampui heidät. Mietis vähän. Itse ihmettelet, että joku rupeaa uhkailemaan yhden polkupyörän takia. Mutta mielestäsi on täysin hyväksyttävää tappaa kaksi ihmistä polkupyörän takia. Eikä tämä pyörä edes ollut tappajan. Jos jumalauta joku näkee jollain haulikon kädessä, ei se rupea uhkailemaan kivenmurikoilla. Tai jos he eivät nähneet haulikkoa, olisi Valjakkalan tarvinnut vain vilauttaa sitä, niin nämä olisivat tajunneet, että he eivät pärjää kivillä aseistettuna. Eli joko Valjakkala on puhunut sulle paskaa, tai sitten se vaan nautti siitä mitä se teki. Joka tapauksessa joku tappoi ihmisiä ja se on vahvasti liioiteltua aseistetulta ihmiseltä tilanteessa, jossa vastapuolella ei ole tuliaseita, tai oikeastaan mitään muutakaan asetta.

Sinun mielestäsi siis on täysin hyväksyttävää mennä ensin varastamaan kaupasta korillinen ja sen jälkeen kun joku juokee perään ja uhkailee poliiseilla, niin tämän voi tappaa. Mä taidankin siinä tapauksessa tulla hakemaan sun kämpästäs vähän sälää.

>>Mutta mielestäsi on täysin hyväksyttävää tappaa kaksi ihmistä polkupyörän takia>Sinun mielestäsi siis on täysin hyväksyttävää mennä ensin varastamaan kaupasta korillinen ja sen jälkeen kun joku juokee perään ja uhkailee poliiseilla, niin tämän voi tappaa.>Mä taidankin siinä tapauksessa tulla hakemaan sun kämpästäs vähän sälää.

• ..............
        Nana-nam kirjoitti:

>>Mutta mielestäsi on täysin hyväksyttävää tappaa kaksi ihmistä polkupyörän takia>Sinun mielestäsi siis on täysin hyväksyttävää mennä ensin varastamaan kaupasta korillinen ja sen jälkeen kun joku juokee perään ja uhkailee poliiseilla, niin tämän voi tappaa.>Mä taidankin siinä tapauksessa tulla hakemaan sun kämpästäs vähän sälää.

mä en ole uhkaillut ketään. Toisekseen, en käytä aineita, mutta eikös sun "rakkaas" ole ollut niiden kanssa tekemisissä.

Jos puhutaan naurettavuudesta, niin nuo omat "Minä ja Valjakkala ollaan yhtä ja Valjakkala saa tehdä mitä haluaa, eikä kumminkaan ole tehnyt mitään väärää, vaan muut ovat syypäitä" -juttusi ovat juuri sellaisia.

Ei ole minun mieleni harhaa, että Valjakkala tappoi kolme aseetonta ihmistä, kun oli ensin aiheuttanut koko tilanteen viemällä toisten omaisuutta. Mutta jos tämä oli mielestäsi ymmärrettävää, niin miksi vertaat minua Auviseen, vähän niinkuin negatiiviseen sävyyn? Hänhän vain ampui ihmisiä hyvän syyn kera, niinkuin sinun mielestäsi teki Valjakkalakin. Ahah, nyt mä hiffasinkin. Sä olet kiinnostunut tällaisista ihmisistä ja sä yrität mielessäsi leipoa minusta samanlaista, koska sä käyt hyvin kuumana mun perään.

No jos mä "heilahtaisinkin" lopullisesti, niin sinähän ainakin diggaisit.

No, okei. Sinun mielestäsi siis on täysin YMMÄRRETTÄVÄÄ mennä ensin varastamaan kaupasta korillinen ja sen jälkeen kun joku juoksee perään ja uhkailee poliisilla, niin tämän voi tappaa.

Etkö viitsisi sitten kertoa, mikä se syy oli Valjakkalan tekoon, kun väität tietäväsi tapahtumista niin hyvin? Haluaisin tietää, mikä oikeuttaa noin radikaaliin tekoon ilman, että kenenkään pitäisi pahastua.

Ja kato että se fillari on laadukas, eikä mikään ritsa. Ja vaihteitakin pitäis löytyy.
        Ja osta itsellesi kanssa, niin lähdetään retkelle.

• ...

Hänen fantasiansa on tulla väkivalloin raiskatuksi kaikkiin reikiin!

• hänen fantasioistaan,

mutta tuollaisen väkivallanteon ulkomaanmatkallani kokeneena ja hädin tuskin hengissä selvinneenä, en ymmärrä tuollaisia fantasioita. Vieläkin tulee mieleen sen kamalan fyysisen kokemuksen, teräväreunaisen kiven päällä, lisäksi hätäni, pelkoni ja noiden miesten täydellinen piittaamattomuus minusta ja ihmisarvostani, jonka jouduin kokemaan. Elämäni kamalin kokemus. Ei tuommoinen voi kuulua kenenkään fantasioihin.

• sinun..

fantasiasi raiskata naisia kaikkiin reikiin.

• Shazam
        sinun.. kirjoitti:

fantasiasi raiskata naisia kaikkiin reikiin.

'Mieluummin natsismia kuin vierasuskontoa'
        Sieg heil na-nam jka haluaa murhaajan pippeliä!

• kuin..
        hänen fantasioistaan, kirjoitti:

mutta tuollaisen väkivallanteon ulkomaanmatkallani kokeneena ja hädin tuskin hengissä selvinneenä, en ymmärrä tuollaisia fantasioita. Vieläkin tulee mieleen sen kamalan fyysisen kokemuksen, teräväreunaisen kiven päällä, lisäksi hätäni, pelkoni ja noiden miesten täydellinen piittaamattomuus minusta ja ihmisarvostani, jonka jouduin kokemaan. Elämäni kamalin kokemus. Ei tuommoinen voi kuulua kenenkään fantasioihin.

toivoa että tekijät jäivät kiinni ja saivat kovan rangaistuksen.
        Mutta voiko noin kauheasta kokemuksesta ikinä toipua kokonaan?

• Nana-nam
        hänen fantasioistaan, kirjoitti:

Luonnevikaisia riittää. Yritä sinä hyvä ihminen selvitä karmeesta kokemuksestasi jota ei pitäisi sattua ikinä kenellekään.

Ymmärrän hyvin että tommonen väite tuntuu helvetin pahalta nimenomaan kokemasi jälkeen, mutta ainahan noita riittää, kieroutuneita, jotka hokevat tietävänsä että jokainen nainen haluaa tulla raiskatuksi.

Sairaita ovat perkeleet, minkäs teet.

• vikaa on.
        Nana-nam kirjoitti:

Luonnevikaisia riittää. Yritä sinä hyvä ihminen selvitä karmeesta kokemuksestasi jota ei pitäisi sattua ikinä kenellekään.

Ymmärrän hyvin että tommonen väite tuntuu helvetin pahalta nimenomaan kokemasi jälkeen, mutta ainahan noita riittää, kieroutuneita, jotka hokevat tietävänsä että jokainen nainen haluaa tulla raiskatuksi.

Sairaita ovat perkeleet, minkäs teet.

Hirveää kielenkäyttöä.

• ei taitaisi
        vikaa on. kirjoitti:

Hirveää kielenkäyttöä.

löytyä muuta kuin kauniita sanoja noiden raiskaajien käyttäymisestä?
        Laittaa ajattelemaan..

• nana-namin kielenkäytöstä
        ei taitaisi kirjoitti:

löytyä muuta kuin kauniita sanoja noiden raiskaajien käyttäymisestä?
        Laittaa ajattelemaan..

En hyväksy minkäänlaista väkivaltaa, en raiskauksia enkä murhia.

Tuo eukko jostain käsittämättömästä syystä haukkuu muita ja kehuu kuinka hyvä tyyppi tuo Valjakkala on.

Luepa tuon Nana-namin kirjoitukset tästä ketjusta. Jos et niistä mitään kummallista härskiyttä löydä, niin SE laittaa ajattelemaan...

• Siunausta,voimia ja Jumalan johdatusta sinulle rakas siskoni Jeesuksessa...ole siunattu @-}-

• suki-suki nam nam

taitaa olla mummolla taas patukan nälkä. läts läts

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7415
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5364
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      253
      4524
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4455
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2646
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2328
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      28
      2291
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      48
      2240
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe