Olen löytänyt tien.

JuhannusKoivu

Hei!

Olen nuori ihminen, joka on etsinyt itseään tarpeeksi kauan, ja nyt olen huomannut, että totuus löytyy tiedän opeillainne. Miten voisin liittyä teihin. Olisi upeaa, jos lähettäisitte sähköpostia minulle osoitteeseen [email protected].

23

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoni

kuten oot varmasti huomannu,tältä palstalta et saa oikeaa tietoa JT:sta. Ota puhelinluettelo ja eti JT:n seurakunta.Paitsi jos oot näitä ikäviä ,ilkeitä ihmisiä jotka valehtelee täälä ja esittää kiinnostusta.Pari kertaa jo lankaan oon menny ja nain naureskelee ,et semmosta

• neitoni

jos tunnet jonkun JT:n,soita tai mee käymään

• zigi
        neitoni kirjoitti:

jos tunnet jonkun JT:n,soita tai mee käymään

Älä hyvä ihminen sekoa mihinkään harhaoppiin jota ohjaillaan Vartiotorniseurasta jostain Amerikasta.
        Jos liityt Jehovan todistajiin niin saat demoneja, se on väistämätöntä.

• sallittuja.

Juhannus on pakanallinen juhla, etkä saa tuoda juhannuskoivuja jos olet järjestön jäsen. Sinulla on vielä opittavaa ennenkuin voit edistyä jehovistiselle kasteelle.

• vielä,

villi ja vapaa, älä siksi ala ihmisten orjaksi.

• ns. Luopio

haluan kuitenkin tulla todistajaksi, en usko teidän luopioiden valheita olette niin "läpinäkyviä".

• neitoni
        ns. Luopio kirjoitti:

haluan kuitenkin tulla todistajaksi, en usko teidän luopioiden valheita olette niin "läpinäkyviä".

olin pois tuos hetken ja aattelin kattoa ootko palannu.On tällä palstalla joitain mukavia ja rehellisiä,mut suurin osa ei.Semmosia ku sinä on,jotka haluaa tietoa,jos oot se mitä sanot ,se on ihana !

• ns. Luopio kirjoitti:

>>haluan kuitenkin tulla todistajaksi, en usko teidän luopioiden valheita olette niin "läpinäkyviä".

Sepä se. Halusi uskoa jehovantodistajuuteen on suurempi kuin halusi ottaa todella selvää, onko heidän edustamassa uskonnossa kyse totuudesta. Siksi olet oiva uhri vt-seuran edustamalle lahkolle.

Edellisen todistaa myös se ettet kykene esittämään luopioiden valheita, vaikka niistä niin kovasti osaat entisiä jehovantodistajia syyttää.

• Jallu-eno

Se olin minä, joka toivoakseni sai sinut "ottamaan orjesta kiinni ".

Rohkaisen sinua näin henkilökohtaisesti pitämään oman päätöksesi. Ja ettet lankeaisi luopioiden valheisiin. Kuten jo aikaisemmin sanoin, voimme todellakin jutella kaikista mielenkiintoisista aiheista joista sinulla on kysyttävää. Ja kuten olen jo useamman kerran maininnut, voin auttaa sinua sopivassa seurakunnassa.

• .....

Ja ettet lankeaisi luopioiden valheisiin.

Vihdoinkin palstalla on henkilö joka tietää mikä on totta ja mikä ei! Voisitko heti mainita muutaman valheen ja perustella kuinka asiat todellisuudessa ovat. Varmasti olet lukenut palstalta paljon valheita, kun tiedät että luopiot valehtelevat. Odotan innolla että kumoat muutaman valheen.

• neitoni

Jallu,päihitetään nuo!!

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

Jallu,päihitetään nuo!!

mutta ei tietoa...
        >Nuorena innokkaana Jt lupasin todistaa työkaverille Jt totuuden. Hain apua srk vanhemmilta...no silloin sanottiin, ettei jt "totuutta" voi todistaa toiselle.
        >Onko nyt valo kasvanut ja esim. sinulla on mahdollisuus todistaa aukottomasti jt usko ainoaksi oikeksi totuudeksi..Jos niin ,,aloita minusta......olen valmis, mutta jotenkin tuntuu, että sinä et ole...?

• Onko sinulla, Jallu-eno, hyvä omatunto siitä että työnnät/vedät ihmisiä järjestöön, jonka tiedät opettavan tietoisesti hyvin spekulatiivisia ja kyseenalaisia oppeja? Toinen esiin nouseva kysymys kuuluu että miksi ihmeessä toimit noin?

• rattaisiin!
        neitoni kirjoitti:

Jallu,päihitetään nuo!!

>>Jallu,päihitetään nuo!!

• Markku_Meilo

>>ja nyt olen huomannut, että totuus löytyy tiedän opeillainne.

Olet varmaan löytänyt raamatulliset todisteet Vt-seuran keskeiseen 1914-opetukseen. Jos näin on, niin jakaisitko ne kanssamme?

• neitoni

enää sitä jauhaa,se on käsitelty,sä oot jotenkinjääny junasta,kaikki muut tajuaa,tai suurin osa

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

enää sitä jauhaa,se on käsitelty,sä oot jotenkinjääny junasta,kaikki muut tajuaa,tai suurin osa

Perustelisitko ensin väitteesi siitä, että valehtelin hatunnostojutussa?

>>se on käsitelty,sä oot jotenkinjääny junasta

Älä hei, missä? Auta mut takaisin raitelle.

• kaada!
        neitoni kirjoitti:

Ei auta kun jauhaa, vaikk ois käsitelty monta kertaa kaikki eivät tiedä tai tajua,
        kukakohan on "jäänyt junasta", tiedätkö sinä 1914 opin kaikkine muutoksineen ja käänteineen? Minäkään en tiedä, koko ajan tässä yritän ottaa selvää näiltä paremmin osaavilta, koska VT ei näitä kaikkia "kiemuroita" selvitä rehellisesti.

Ei sinun "neitoni" tarvitse kaikkea täällä lukea jos et ymmärrä tai et jaksa ja halua, moni muu haluaa näitä "oppi" tietoja (kiemuroita)lukea täältä.
        PS! Et ole yksin palstalla!

• salaisuus?
        neitoni kirjoitti:

kun huomasin sen kiertävän kehää...
        >Konduktoori tuli aina välillä ilmoittamaan, ettei enää ole pitkä matka jäljellä. Samat asemat vilahti ohi ja konnari rauhoitteli matkustajia, ettei enää mene kauan aikaa kun ollaan perillä...Jossain vaiheessa tajusin joutuneeni keskelle pahaa painajaista ja koska juna ei koskaan pysähtyisi, niin minun olisi hypättävä siitä pois.
        >Niinpä aloin etsimään sopivaa hetkeä hypätä liikkuvasta junasta ja vaikka vuosia sitä hetkeä etsin, niin pikku "mustelmia" siinä tuli. Kipu peittyi sen onnen tunteen alle jota koin vapauden huumassa....
        >Juna muistuttaa olemassa olostaan...näen sen edelleen kiertävän päämäärättömasti. >Ristiriitaisin tuntein katson sitä. Kohdaltani olen onnellinen, mutta kun tiedän, että matkustajina on henkilöitä, jotka eivät pysty ja uskalla hypätä siitä ulos. Minä en heitä voi auttaa, mutta, jos esimerkkini jotain auttaa, niin olen entistä onnellisempi...
        >

• monimutkaisuus
        salaisuus? kirjoitti:

>Konduktoori tuli aina välillä ilmoittamaan, ettei enää ole pitkä matka jäljellä. Samat asemat vilahti ohi ja konnari rauhoitteli matkustajia, ettei enää mene kauan aikaa kun ollaan perillä...Jossain vaiheessa tajusin joutuneeni keskelle pahaa painajaista ja koska juna ei koskaan pysähtyisi, niin minun olisi hypättävä siitä pois.
        >Niinpä aloin etsimään sopivaa hetkeä hypätä liikkuvasta junasta ja vaikka vuosia sitä hetkeä etsin, niin pikku "mustelmia" siinä tuli. Kipu peittyi sen onnen tunteen alle jota koin vapauden huumassa....
        >Juna muistuttaa olemassa olostaan...näen sen edelleen kiertävän päämäärättömasti. >Ristiriitaisin tuntein katson sitä. Kohdaltani olen onnellinen, mutta kun tiedän, että matkustajina on henkilöitä, jotka eivät pysty ja uskalla hypätä siitä ulos. Minä en heitä voi auttaa, mutta, jos esimerkkini jotain auttaa, niin olen entistä onnellisempi...
        >

>>minä jäin jt junasta...
        > ...>>

Ai ai ai kuinka raskas "juna", mutta monelle se jatkaa vielä kulkuaan, ehkä hyvinkin raskaana, toiset hyppävät pois, mutta "junasta" jääneet "kolhut" kulkevat useimmille loppu elämän mukana.

Erittäin hieno vertauskuva eletystä elämästä:)

• Hanna

Kehottaisin rukoilemaan ja lukemaan vielä Jumalan Sanaa Raamattua ihan itsenäisesti. Mieti tarkoin liittyessäsi johonkin "ihmisten aikaansaamaan, suljettuun järjestöön." Jumala rakastaa sinua, Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä. Lue ensin Pasi Turusen kirja Jehovan todistajista. Mieti rauhassa, älä kiirehdi. Rukoile, että Pyhä Henki johdattaisi sinua hengellisessä etsinnässäsi.

• JuhannusKoivu

En tiedä onko kukaan muu harhaanjohdettu sillä, että minä olisin kirjoittanut tänne enemmän kuin tämän yhden viestin. Mutta siis, olen harkinnut liittymistä jo pitkään, enkä koe, että liittyminen todistajiin "orjuuttaisi" minua, ja olen lukenut jo kirjoja, luotettavia nettisivuja ja keskustellutkin hieman jehovan todistajien kanssa. Tiedän, että kyseessä on ihmisten tekemä organisaatio, mutta koen, että tämä järjestö ajaa parhaiten suurimman voiman sanaa.
        Mutta kiitoksia kovasti neuvoista mitä olette antaneet ja siunausta!

• Hanna
        JuhannusKoivu kirjoitti:

En tiedä onko kukaan muu harhaanjohdettu sillä, että minä olisin kirjoittanut tänne enemmän kuin tämän yhden viestin. Mutta siis, olen harkinnut liittymistä jo pitkään, enkä koe, että liittyminen todistajiin "orjuuttaisi" minua, ja olen lukenut jo kirjoja, luotettavia nettisivuja ja keskustellutkin hieman jehovan todistajien kanssa. Tiedän, että kyseessä on ihmisten tekemä organisaatio, mutta koen, että tämä järjestö ajaa parhaiten suurimman voiman sanaa.
        Mutta kiitoksia kovasti neuvoista mitä olette antaneet ja siunausta!

Minä koen omassatunnossani velvollisuudekseni varoittaa. Kun olet todistaja, et saa vapaasti käydä muiden uskovaisten tilaisuuksissa, et lukea muuta kirjallisuutta kuin mitä Vartiotorniseura julkaisee. Sinun aikaasi ja elämääsi ohjaa liittymisesi jälkeen tuo järjestö. Tietääkseni kokouksissakin on käytävä säännöllisesti, onalettava todistaa ovelta ovelle. No itsekukin päättää seuraako Jumalaa vai ihmisten kontrolloimaa järjestöä. Kannattaisi kyllä lukea ensin esim. Pasi Turusen kirja Jehovan todistajista ym. Onko oikein, jos ihmiseltä viedään vapaus, oko sellainen Jumalasta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      920
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      843
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      264
      793
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      732
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      648
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      576
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      566
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      556
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe