Neitoni

haluatko.

sinä päästä paratiisiin? Vai haluatko kuolla näiden luopioiden kanssa sössötyksiä kommentoiden, se ei neitoni johda mihinkään ja on aivan turhaa.

13

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neitoni

taivaaseen ei tee mieli yhtään enkä pääsis...
      Siis taivaaseen ei mee kuka tahansa,sen sanoo raamattu, ja minä haluaisin elää oman mieheni ja lasten kanssa,oli se sitten Honolulu tai Suomi,kunhan oon onnellinen.NO varmeati vaatisin et het alpeille hiihtämään,ku tuun pyllymäkiä alas,en osaa ees lasketella vaikka lapista oon,muuta ku murtomaa suksilla ja tipahtaisin johonkin paikalliseen,mikä se on niitä väli kuppiloita sielä rintees,niin

• Vaan paratiisiin

Tuossa puhuttiin paratiisiin menosta ja Neitoni luki sen että taivaaseen, ja alkoi puhua asian vierestä. Kuvaavaa.

• se olikin
        Vaan paratiisiin kirjoitti:

Tuossa puhuttiin paratiisiin menosta ja Neitoni luki sen että taivaaseen, ja alkoi puhua asian vierestä. Kuvaavaa.

älykäs ja ovela veto.

• ...

Neito on kertonut valinneensa maailmallisen miehen ja laittaneensa siten Jehovan toisille sijalle. Puolustelee jt uskoa, mutta ei jostain kumman syystä mene seurakuntaan takaisin. Neidolla lienee vaikeuksia sääntöviidakon kanssa.Paratiisipaikka lienee neidolta evätty, keskustelipa täällä tai ei.

se ei neitoni johda mihinkään ja on aivan turhaa.

Mihin sen pitäis johtaa? Uskontonne valhetta ja täällä tiedetään se.

• neitoni

se vain et tiiän mikä on totta ja toivon et monen vuoden jälkeen jaksan nousta,ei henkisesti vaan ottamaan otteen elämästä minkä ite menetin,se ei oo helppoa,mutta jos menen takas,ees pariin kokoukseen,ystävät toivoo hyvää,ei ne puhu mittää,mut katseista se näkee.Mietin omaa sisintä,monensti ku oon tänne kirjotellu,melkein ku ois päiväkirja,paitsi ku näille mun ihanille Meilolle ja Koolle ja Tiukulle,aattelen et ois kiva nähä jossain.Ja haukun teiät kuitenkin :))

• >>paitsi ku näille mun ihanille Meilolle ja Koolle ja Tiukulle,aattelen et ois kiva nähä jossain.Ja haukun teiät kuitenkin :))

Kieltämättä siitä tulisi varmasti liki legendaarista.

• kohdata?

Miten uskaltasit "nähä jossain", varmaan kun päivää sanoisivat sulle, sanoisit että "valehtelette" :)

• neitoni
        kohdata? kirjoitti:

Miten uskaltasit "nähä jossain", varmaan kun päivää sanoisivat sulle, sanoisit että "valehtelette" :)

ihan mielellään näkisin teidät ja osaan sanoa päivää.Ja uskon sen :))
        Tää on jännä juttu,joskus se on ihan ok et heittää huumoria mut aina ei voi sivuuttaa vakavia asioita ja syytöksiä.Minähän oon rohkee tyttö,aika ja paikka vain ni pailla ollaan :)
        Tää on niin kasvotonta

• Markku_Meilo
        neitoni kirjoitti:

ihan mielellään näkisin teidät ja osaan sanoa päivää.Ja uskon sen :))
        Tää on jännä juttu,joskus se on ihan ok et heittää huumoria mut aina ei voi sivuuttaa vakavia asioita ja syytöksiä.Minähän oon rohkee tyttö,aika ja paikka vain ni pailla ollaan :)
        Tää on niin kasvotonta

>>mut aina ei voi sivuuttaa vakavia asioita ja syytöksiä.

Tarkoitatko, että sinä et voi muiden tekemiä, mutta muiden on voitava sinun tekemiä, vai miten tuo on tulkittava?

• han täällä

kommendoi ja kuka sössöttää?
      Eiköhän se ole Neitoni joka muovaa ne sössötykset?
      Hauska niitä on lukea,joskus ei päätä eikä häntää!
      Hyvää syksyä kaikille.

• neitoni

et mun toivoo moni menevän kokouksiin,ei muuta.
      Oon käyny muutamia kertoja ja toki mua on katottu,tekisin niin itekin.Tytölleni oli sanottu et tosi kiva ku äitis tuli ja jopa kuljetus järjestyis,koska tyttöni aina haetaan kuitenkin.
      Eli kaikki on minusta kiinni.Tiiän et ku saisin mentyä hetken aikaa,se ois aina helpompaa,mut ku 8 vuotta pois,ei se käy noin vain.Elämän huolet ja murheet verottaa kaikkia,mut ei oo mitään syytä miks en menis takas

• sulla on

pysynyt nämä Raamatun asiat niin hyvin muistissa,kun 8 vuotta olet poissa ollut?Monastihan ne alkaa unohtua,kun kauan on poissa.

• neitoni
        sulla on kirjoitti:

pysynyt nämä Raamatun asiat niin hyvin muistissa,kun 8 vuotta olet poissa ollut?Monastihan ne alkaa unohtua,kun kauan on poissa.

johtuu siitä ku on ihan pienestä asti ollu mukana ja tutkinu paljon raamattua,toki monet raamatun paikat on unohtunu enkä löydä.
        Ja tietty se ku olin tienraivaaja ni sillon erityisesti perehdyin asioihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      61
      920
    2. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      111
      843
    3. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      264
      793
    4. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      55
      732
    5. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      50
      648
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      57
      580
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      93
      576
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      45
      566
    9. Jippii ! Zoon konkurssia tutkitaan .

Vihdoinkin jotakin tietoa.
      Ähtäri
      23
      556
    10. Nykytiedon valossa

Tekisitkö nykyisellä tietämyksellä jotain toisin ja mitä se olisi?
      Ikävä
      79
      554
    Aihe