http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200810138416581_ul.shtml
Alustavien tietojen mukaan UFO saapuu leijumaan Mobilen kaupungin ylle. Olen myynyt kaiken maallisen omaisuuteni ja jakanut rahat köyhille. Itselleni jätin vain sen, mitä lähipäivinä tarvitsen. Tänään lennän Alabamaan ja majoitun hotelliin Mobilessa. Siellä nousen hotellin katolle pitkässä, hohtavanvalkoisessa kaavussa ottaakseni vastaan rakastavat avaruusveljet ja noustakseni heidän alukseensa. Huomenna on maailmanhistorian merkittävin päivä, alkaa Vesimiehen aika, ja minä todistan sitä paikan päällä!
HUOMENNA UFO LASKEUTUU!
32
9017
Vastaukset
- laskeutuupi
ihan niinku oikeesti jee !
- Vesimies,
minä onnellinen!
- Mobilephone
mukaan, jotta voit lähettää tälle palstalle viestejä tunnelmista siellä katolla ja ensitapaamisista avaruuden olioiden kanssa.
Arvelen, että melko monia kiinnostaa raporttisi tuosta tapahtumasta, luultavasti enempi kuin uutiset pankkirintamalta. - se kaapu..
se valkoinen kaapu kyllä kannattaa unohtaa jenkeissä jos haluat ylipäätään huomiseen elää.
KKK-väiski- Etelävaltioihin!
Heh heh, juuri Alabamassa valkokaavut juhlivat eniten, siellä on KKK:n ydinalue!
- Folio Mulder
ihmiskunnan puuhastelua planeettansa tuhoamisen eteen. Ehkä he antavat vielä toivoa jollain keinoin, kun kerran sanotaan, että he ovat veljiämme ja siskojamme.
- Makeman 38
Ufolle että tulee vasta klo 17. jälkeen Suomen aikaa. Mulla on ennen sitä hammaslääkäri enkä viitti missata tuota tapahtumaa istumalla lekurin tuolissa. Paivälläkin on kaikenlaista puuhaa...
- meille ainakin
laskeutuu parhaillaan niitä avaruusolioita...Hetkinen käyn tarkistamassa mitä niillä on asiaa...Ne olikin sadepiskoja.Piru, luulin jo hetken, että ne olisi niitä.
- geparti
- He tulevat rakkauden hengessä auttamaan meitä ja planeettaamme siirtymään korkeammalle rakkauden värähtelytasolle, meedio selitti.
mitä yli-olioita ne oikein on :----( miksei ihmiset auta siirtymään maapalloo korkeemmalle rakkauden värähtelytasolle, kerta mekin leijaillaan avaruudessa.
bah. tulkoon jos on tullakseen...
miksi ne on aina ennustettu menevän amerikkaan :S - uteliaisuudesta
...seuraan tilannetta ja eritoten minua kiinnostaa kuulla meedion mahdolliset selitykset sen varalta, että ko. hemmot eivät ilmestyisikään paikalle sovittuun aikaan. Veikkaanpa, että silloin puhutaan jälleen korkeimmista värähtelytasoista, joka tarkoittanee tietty sitä ettei ns. tavalliset ihmiset voineetkaan todistaa avaruusolioiden tapaamista, koska eivät pysty asettumaan ko. värähtelytasolle havaitakseen muukalaisia!
- kiva tietää
Haluaisin tietää näin ennakolta mikä lienee suomen ufotutkijoiden kanta ko. rouvan juttusiin?
- mystiseen juttuun
Mulla on Pappa Tunturi mobedi, näiltä uffo miehiltä sais varmaan kaasariin hyviä säätö opastuksia, että viimeinkin kulkis sen 40 km/h.
- rahapula syynä
Tätä se valuuttakriisi teettää. Rouvan bisnekset on menneet huonosti ja nyt löytyi sopiva paikka vedättää hölmöjä oikein kunnolla. Rouvan kirjat menee kuumille kiville ja on varmaankin totta, että hän itse vakaasti uskoo siihen mitä on nyt tekemässä eli huijaa laillisin keinoin hölmöiltä rahat pois paikatakseen kurjaa taloudenpitoaan.
- hohohoo
Nyt jännätään kumpi ehtii ensin:
Ufo laskeutuu Jenkkilään vai Wincapitan sivut aukeaa.
Todennäköisempää lienee tuo ensinmainittu :D - josko nyt tulis
Oiskohan pitäny lyödä vetoa...? :D
Me ollaan innolla odottamassa vieraiden tuloa. Vaimokin on valmiina todelliseen yhteyteen. Jos eivät halua julkista tapaamista, meille käy yksityisempi kontakti myös.
- exyyxz kax
Venukzen itäizen kanzalaizopizton viljapeltokuvioinnin I-kurzzi univerzumin aikaa klo 17.30 Horzmanahon kanzakoulun veiztoluokazza.
hahmotamme alukzi kolmioita ja neliöitä ja ediztyneemmät zaavat piiruztikku-zuhdepiirtimen avulla väzätä kirkkoveneenkuvia.(Zuhdepiirtimen käy aikakoneella hakemazza 1970-luvulta opettajanne WexeliWillWillelä.Ko.laitetta ei zaa kaltoimezti kohdella eikä muutenkaan ammuzkella zillä pyyhekummin palazia toizten zuomunizkoihin tai verkkozilmiin.)
työazuksi käypi valkonen kaapu tai vaikka azidas verkkarit.pääazia on että kunhan ei purista ja liata zaa.
kaikenvärisillä värivaloilla varustetuilla lentolautazbuzzeilla 1000000x ja 1000001xy pääsee Venukzen Zokokzen kulmalta käteväzti horzmanahoon ja buzzeizza on myöz vezza.
Terveh tuloa ja intoa opizkeluun toivoopi
Exyyxz Kax
Venukzen kanzalaizopizton Rexi
#::))- excyxz kax
Zukkanne, joiden luulitte kadonneen pezukoneittenne kitoihin,ovatkin meillä lazermiekkojemme säilytyz puzzukoina joten voitte voitte lopettaa zukkienne kohtalon ihmettelyn.
pz.pahoittelen zitä että koneeztani puuttuu Z-kirjain... tai ziiz ei Z-kirjain vaan ziiz...
terv Exyxz kax #::))
- Jar
Ne Ufot ovat saatanan eliittiarmeija. Ei kannata mennä
- ne muka saapuu?
kysympä vaan koska on näitä juttuja ollu ennenki liikkeellä ja ja eikä silloinkaan tapahtunnu mittään. ja sekin ihmetyttää et mahollisena tapahtuma paikkana joka kerta ollu jokin pikkukaupunki yhdysvalloissa.
- hummaajaa
Suomi24:n laatu on kyllä aikas pohjilla jo.. provoilla pääsee etusivulle. vittu mitä paskaa..
- ...
Jotkut kirjoittajat haluavat laittaa viestejä etusivuille vain siksi, koska he haluavat olevansa parhaita ja "suosittuja". Eihän tämä ole mikään Suomi24:n kilpailu!
- se on!
Se on kylmä fakta, että meedio ON vastaanottanut sanoman UFOjen tulosta, ja se ON uutisoitu ympäri maailmaa. Että ei mitään provoa, saatana!
- Oziq
se on! kirjoitti:
Se on kylmä fakta, että meedio ON vastaanottanut sanoman UFOjen tulosta, ja se ON uutisoitu ympäri maailmaa. Että ei mitään provoa, saatana!
No hei haloo kaveri, älä nyt ähkyys tukehdu!
Maailmankaikkeus on niin valtava ja täynnä galakseja, yksittäisiä aurinkoja sekä aurinkokuntia ja näissä miljardeittain varmaan asuttavaksi kelpaavia planeettoja joista aivan varmasti osalla on elämääkin!
UFO, tai miksi sitä nyt halutaankin nimittää jos puhutaan "jonkun" sivilisaation tekemästä laitteesta jolla matkaa tehdään, EI VOI lähestyä maapalloa niin etteikö sitä huomattaisi, meidän rakkaan planeettamme ilmakehään ja sen ulkopuolelle on tähän mennessä lähetetty yli 8000 satelliittia erilaisiin tarkoituksiin, joka puolella planeettaamme on satelliitteja jotka tähyävät avaruutta erilaisilla menetelmillä eikä niiden ohi kertakaikkiaan pysty lähestymään niin ettei sitä huomattaisi!
Siis, lopetetaan tyhjät puheet UFOista. - tosiaankin
se on! kirjoitti:
että UFO tulis ja takoisi järkeä näihin suur- ja pienvaltoihin! En tiedä uskonko ufoihin, mutta tiedän vesimiehen ajan tarkoittavan uutta aikaa jonka pitäisi kääntää ihmiskunta rakastamaan ja suojelemaan tätä planeettaa...
- kuvia sentään
se on! kirjoitti:
Onhan nyt varmasti joku peelo älynnyt kuvata kameralla ko. tapahtuman, haluaisin nimittäin nähdä fotoja ufosta. Voisitko kertoa missä juttua voi seurata ettei jää ihan toisten sanomisien varaan koko stoori?
- ja voi voiiiiiiii
Kaikenlaisia pellejä tämä maa päällään kantaa !
- Pölli22
Miks tämmösiä uutisia edes julkaistaan.. Sanomattakin selvää, että siellä on taas jollain mielikuvitus laukannu ja kovaa.. Tartteeko siitä nyt mitään juttua tehä.. Ei nämä jaksa enää edes naurattaa.
- niinpä niin
ne kenties auttamaan meitä talouskriisissä? =D
- Paraplan
Miksi minulle ei annetut raha kun olen "köyhä" ja toiselta, kun tulevat UFOt, sitten kenet kiinnosta raha ja omaisuus. Paradoksi on se omaisuuden myynti ja köyhille rahan antaminen. Ei ole järkeä, mutta odotetaan niitä "avaruusveljet".
- NE ON VIHAMIELISIÄ !!!!!
APUVAAAA!!!!! haha... :)
- Balzethor
http://www.youtube.com/watch?v=eM8xJFHX_sw
tuossa on vanha video joka olisi erittäin hyvä tän illan lopuksi…. heh… kertoo Projekti Bluebirdistä… etsikää tietoa… älkää uskoko mihinkään… ainoastaan rakastakaa ja ymmärtäkää… Elikkäs. “TRUST your heart. I believe, but I will not trust what I see with my eyes.”
erittäin hyvin sanottu…. minun mielestäni siis… vaikken olekaan Ufo-kiihkoilija/uskoja enkä mikään hihhuli.
Tässä pitää muistaa nyt se että tämä ei ollut aivan tarkoitus ja ihmiset ovat vihaisia mutta myös sekin oli tarkoitus.. tämä on siis testi ainakin Bradin mukaan... ja näyttää hiukan että epäonnistumme siinä pahasti...
http://10-14-08.blogspot.com/2008/10/my-attempt-for-clarification-on.html
Ja koska näin kuinka paljon nykyään on oikesti vihaa ja kiihkoilua että jos jotain ei tapahdukaan aletaan heti etsiä syyllistä ja juuri sitä varten he tulivatkin tänne... ei siksi että voisimme osoitella sormella muita vaan, että meidän pitää ensin tehdä sopimus itsemme kanssa ja yrittää voittaa viha ja epäluuloisuus... minun mielestä meidän pitäisi yrittää sitten tehdä jotain kansan moraalille... ei ole hyvä jos lapset, tai kuka tahansa joutuu kuuntelemaan ja näkemään väkivaltaa sekä seksiä.. ja näitä juuri nykymaailma ihannoi.... se ei ole oikein.... mutta asiaan päästäksemme meidän on pakko katsoa itseämme ja en usko että se on kaunista... toivotaan että heidän pelkkä läheisyys tuo muillekin ihmisille voimakkaan herätyksen tajuamaan mikä on oikein ja mikä väärin... minä olen osaltani ymmärtänyt tämän Bradin tekstin Vierailijoiden esiintymättömyydestä toivottavasti ihmiset kävisivät katsomassa sitä eikä herjaisi sanansaattajia.... koska tämä saattoi olla vasta testi ja he kyllä tulevat kun aika on kypsä kuten moni on spekuloinut... toivon vain että voisin nähdä edes hetken jotta voisin ymmärtää.... Namaste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156