dvdrw levyn tyhjennys ei onnistu nerolla eikä xp:llä. Dvd asema tukee kyseisille levyille kirjoittamista ja poistoa. Onkohan asetuksissa jotain pielessä vai mistä mahtaa olla kysymys?
dvd+rw levyn tyhjennys
7
1933
Vastaukset
ruksattu "vain luku"-tyyppiseksi?
- SeNaapurinKaljupää
Jotkut dvd asemat tukevat ainoastaan - tai levyjä. Eli manuskat esiin tai vilkaisu valmistajan kotosivulle.
- polttelija
Asema tukee sekä - että rw:tä manuaalin mukaan. Levyä on koitettu tyhjentää/polttaa myös niin, että täppi on pois "vain luku" kohdasta.
Asema alkaa tyhjentää levyä mutta jättää sen ikäänkuin kesken. Poltto ei onnistu; tulee ilmoitus, että levy on täynnä tai se on väärää tyyppiä.
Ominaisuudet kertoo mielenkiintoisesti, että "käytettyä tilaa 0 tavua; vapaa tila 0 tavua". Ominaisuus ikkunassa "kiekko" on kuitenkin sininen, joka tarkoittaisi sitä, että levy on täynnä.
Muutama kuukausi sitten onnistuin kyllä tyhjentämään dvd levyn ja polttamaan sille uudelleen.
Asemassa on kyllä sellainenkin ongelma, että kelkka ei aina suostu tulemaan ulos. Tällä hetkellä se kuitenkin toimii. - käytössäsi
joku tallentava dvd -soitin, jolla olet mahdollisesti tallentanut aiemmin tuolle levylle?
- polttelija
Tällä samalla asemalla olen näille levyille kertaalleen polttanut lähinnä kuvia.
- ja kokeile
polttelija kirjoitti:
Tällä samalla asemalla olen näille levyille kertaalleen polttanut lähinnä kuvia.
onnistuuko sillä.
Vaikkapa:
http://cdburnerxp.se/ - polttelija
ja kokeile kirjoitti:
onnistuuko sillä.
Vaikkapa:
http://cdburnerxp.se/...mutta tämähän onkin aloittelijoiden osio. Yritin nimittäin tehdä cd pakettia powerpoint ohjelmasta. Nyt vaikuttaa siltä, että kyseinen ohjelma ei tue dvd:tä. Levyt joita yritin tyhjentää olivatkin tyhjentyneet. Tietenkin. pp tiedoston poltto suoraan dvd:lle ilman pp ohjelman välissä oloa onnistui normaalisti.
Kiitoksia kuitenkin neuvoista. Tuli ladattua cdburnerxp:kin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823243
- 922935
- 532202
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191514
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81477Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181385Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61228