että vain toisen ihmisen lämmin syleily ja rakkaus auttaa? Jumalahan ei puutu asioihin ja antaa ihmisten kärsiä. Meillä on vain toisemme. Ei ole muuta.
Into my arms
http://www.youtube.com/watch?v=8owifmb8n2s&feature=related
Eiks se ole niin hihut
6
307
Vastaukset
- Kummallista...
Olen ymmälläni, olen sinkku ja yksin, joskus jopa yksinäinen mutta samalla onnellinen enkä kärsi.
Perin kummallista. - Greenis
"Meillä on vain toisemme", toteaa keskitysleirivanki Jakob Schneiderman leirin vartijalle, Heinz Böselle. Vuonna 1943. Tapahtumapaikkana Auschwitz.
----
Elämä on TAUTISTA ja sen lisäksi vielä "meillä on nuo toisemme" !!!
Se että meillä kaiken lisäksi vielä on "nuo toisemme", sehän juuri on se, mikä maailmasta usein tekee helvetin.
Etenkin ateistisissa yhteiskunnissa, joissa ihmisiä tapettiin pelkästään 1900 -luvulla noin 120 000 000 (satakaksikymmentä miljoonaa).- Kössönöm
Maat ilman valtionuskontoa
Seuraavissa maissa valtio ja uskonto on lailla erotettu toisistaan. Tämä ei tarkoita että kaikissa muissa maailman maissa olisi virallinen valtionuskonto, vaan että monissa muissa maissa siihen ei ole otettu lainsäädännössä sen erityisemmin kantaa. Seuraavissa maissa siis uskonto ja valtio on lailla erotettu tarkasti toisistaan.
Australia
Azerbaidžan
Chile
Etelä-Afrikka
Etelä-Korea
Filippiinit
Intia
Japani
Kanada
Kiina
Kolumbia
Nepal
Ranska
Romania
Singapore
Turkki
Uusi-Seelanti
Yhdysvallat
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kirkon_ja_valtion_ero#Maat_ilman_valtionuskontoa - bubastis.tmi
että vihaat erityisesti kanssaihmisiäsi ja lähimmäisiäsi. Ehkä jumala on hyvää juttuseuraa, kun se ei sano sulle mitään vastaan. Onko näin?
- cybo-ceronimo-cabriel-61
//Meillä on vain toisemme.//
- Siinä on ongelman ydin. Itse olen erimieltä kun olen sen Jumalan rakkauden kokenut. Ja tällä en tarkoita väheksyä toisen ihmisen lämmintä syleilyä ja rakkautta,päinvastoin, jokainen tarvii sitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 60814
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel111773- 46660
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla214598- 42553
- 52536
- 76523
- 22506
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k82483Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai37480