Sagittarius otti ihan aiheesta esiin tuo aiheen. Nyt on niiden päätösten aika, että haluammeko maastamme tulevaisuudessa islamilaisen valtion, jossa suomalainen on vähemmistönä.
Minun näkökanta on, että lampaat ottavat vastaan niitä, jotka eivät vastaanottajistaan välitä. Mitä sanoo muut?
Muslimit lisääntyvät juuri sitä vauhtia, mitä arvelinkin vuosituhanteen alussa (ja vielä voimakkaamminkin). Koska aavistin tarkoituksen milestäni. Iltalehti siis kertoi heidän lisääntyvän 10-kertaista! vauhtia muihin nähden.
Äänestäkää tämänkin päivän Iltasanomissa parjattuja siis. Rasismi-puolueeksi haukuttiin PS:ää. Minä sanon tuollaista kielenkäyttöä lammastelumaiseksi idiotismiksi vailla tulevaisuuden ajattelua.
Päätöksen aika: Islamilainen suomi vai ei?
10
333
Vastaukset
- näin kerrottiin
Itse olen sitä mieltä että mamuilla ja pakolaisilla maatamme on jo ihan tarpeeksi täytetty. Hyviä mamuja vastaan ei ole mitään, mutta tiettyä toispuolista kehittymistä vastaan kylläkin, joka tilastoissa ja uskonnon taustojen erillaisuudessa näkyy. Jos jokin maahamme tuleva uskontokunta näkee vallitsevan uskontokunnan vääräuskoisena ja vähemmän arvokkaan, ei tällaista tule maahan päästää.
Mielipiteitä on monia, mutta minulla on tämä kanta ja tämän kaltainen kanta taitaa olla useimmilla suomalaismiehillä. - Samoin kuin muslimi miehet
Loppuu se leikki.
- Folio Mulder
Että heiltä viedään se tasa-arvo vai mitäs nuo politiikallaan tekevät. suurta tuhoa yhteiskuntaamme vaihtelun vuoksi, kun sitä vaihtelua niin kaipaavat aina?.
- Charles Martell
Islamilaisessa Suomessa ei ainakaan homoilla ja juutalaisilla olisi enää mitään kansalaisoikeuksia. Nythän esim. Saudi-Arabia näyttää mallia kun siellä seksuaalivähemmistöihin kuuluvat erotetaan kaikista oppilaitoksista. Iranissa homoja hirtetään. Lista on loputon. Eikö meidän itesuojeluvaistomme pitäsi herätä ennen kuin olemme dhimmejä (muslimien nimitys oikeuksia vaille jätetyille ei-muslimeille) omassa maassamme!
- hteeeeddd
Kyllä täällä tulee ennemmin alkamaan sisällissota, jossa islamistit, monikultturistit ja muut hyysärikukkikset tuhotaan. Naurettavaa edes kuvitella suomalaisten alistuvan islamistien dhimmeiksi ja naisten luopuvan vaivalla saavutetusta tasa-arvostaan.
- juuri näin
Sionistien lakeijat ovat taas laittamassa sisällissotaa pystyyn, jossa he eivät itse edes ole mukana.
On varmasti hienoa olla persu ja kuuliainen Rothschildien orja... En kykene edes kuvittelemaan millainen autuus olisi olla mistään mitään ymmärtämätön persulammas.
- Kaarlo Martell
Anteeksi jos em. nimimerkki oli jo varattu. Ei ollut tarkoitus kirjoittaa toisen nimimerkillä. Olkoon siis äskeisen mielipiteen kijoittaja vaikkapa suomalaisittain Kaarlo Martell.
- Kaarlo Martell
Toivottavasti hteeeeddd olet oikeassa ja islamin vaara saadaan ajoissa torjutuksi. Monessa Euroopan maassa tilanne on jo tosi kriittinen, eikä niissä näytä olevan merkkejä todellisesta vastarinnasta. Marksilais-islamistinen hegemonia on saanut esim. median länsimaissa haltuunsa ja se on tosi paha se. Sinulle anti-sionisti sanoisin, että kyllä minä mieluummin eläisin sionistien yhteiskunnassa kuin islamilaisessa takapajulassa.
Media on kuule ihan peruskaupallisissa kätösissä. Mitään "marxilaista" ei ole siinä, että media tarjoaa "oopiumia kansalle" viihteen, urheilun, cnn:nien ja muun hötön muodossa. Kyllä takana on ihan suoraviivainen taloudellinen ajattelu. Mediayhtiöiden pitää tuottaa voittoa. Ei kansa halua lukea faktoja eikä katsella totuuksia silmiin. Voice of Finlaaaaaand!
Täällä on muisteltu Adolf Hitlerin syntymäpäivää. Ajattelisin kuitenkin, että Adolf Hitleriä muistetaan 1300 vuoden päästä vähemmän kuin Kaarle Martelia nyt. Mitätöntä ei myöskään ole muistella Kreikan vapaustaistelua Turkin vallasta. Itse asiassa Turkilla on vielä palanen Euroopan mannerta nytkin!
- Divide et Impera?
Ne "peruskaupalliset globalistiset kätöset" sekoittavat rodut, ja aiheuttavat tällä lailla hajaannusta.
Samalla kun yhteiskunta ja sen ihmiset laitetaan miettimään (rankemman kautta) haluammeko islamin vaiko kulutusrobottiuden, globalistit kaveeraavat valtioiden johtohenkilöiden kanssa, ja käyvät kauppaa valtioiden siirtämisestä muutaman pääoma-suvun omaisuudeksi, ihmisineen päivineen.
Asiaan liittyen, pieni runo joka näyttää olevan public domain:
Raha monopolismissa ratkaisee,
ja kansan selän katkaisee.
Rotusekolaa viha-vasemmisto importoi,
Konnamaiset tulijat oikeuden amputoi
Raharikkaat valtahullut tehokkaasti,
Kaltaisillaan täyttää maan nopeasti
Muslimit valtaavat kafiri-maan,
ja raiskaavat tyttäremme vaan.
Hyysäri kutsuu rikolliset maahan
"Saako sinut ryöstää, saahan..?!
Media rikoksen paha osapuoli,
ei välitä kun länsimainen sivistys kuoli.
Sana kaikuu, "Breivik häiritsee meidän multi-kulti -paratiisia"
Muslimi nauraa, "Me poistamme multi-kultin kafir- satanismia".
Hyysärit tuovat Tyrannosaurus Rexin, sanovat:
Lisäänny ja anna muiden lisääntyä, mutta vaikka mitä anovat,
Rex syö kaikki muut kafir-kahjoina,
Makeat suupalat Allahin uhrilahjoina.
Oikeuslaitos on vääryyden asialla,
pääoman kanssa ihmisten lompakolla.
ÄSS ja KOO,
sekä muu ketjupoppoo,
eivät maksa tuottajalle,
jättihinnat kuluttajalle.
EU-tuet velkaorja- veronmaksajilta,
Menevät ostoihin, maat pois pientilallisilta.
Euro-bolshevismi ihmisen syö,
loppuu huvi ja tuottava työ.
Globalismin rauta-ikeen alla,
tulee torpparius kaikkialla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest635993Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul1155304Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden3804145Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1483334Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma602823- 262161
Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1302161Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri191960Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell851959- 2491916