olen huomannut,että jonkunnäköistä euforiaa on havaittavissa lyrican käytössä.Minulle on siis määrätty sitä ihan hermokipuihin ja ahdistukseen,että en tarkoituksellisesti hae siitä mitään "oloja"vaan syön sitä ihan ohjeen mukaan 600mg/vrk.efexoria menee myös 225mg/vrk ja neurolepteistä 1mg/vrk(risperdalia) onko kukaan muu huomannut tätä pientä kivaa "sivuvaikutusta"lyricasta...?
Lyricasta
16
4675
Vastaukset
- bentsotietäjä
varmasti oloja saa..tuo 600mg kun on aika paljon.. itse oon just X:issä:-)otin 4mg normi santtuja ja 2mg depotteja(toisen pureskelin suussa ja nielasin)olo on tosi lepposa..alla on joku 150mg juuri tuota lyricaa..:-)
- depotteja
saa purra daiju!!!
- bentsotietäjä
depotteja kirjoitti:
saa purra daiju!!!
kun olet olevinas niin viisas,vaikka luulen kyllä sen olevan aika kaukana sinusta.Monethan jopa murskaavat ne ihan jauhoksi..alkaa katsos daiju vaikuttaa nopeemmin..ja toisen depotin otin ihan kokonaisena...mitkä on sun perusteet,että xanot depotteja ei saisi murskata/vaikutta..meneekä verenkiertoon väärällä tavalla:-)?oli kiva kuulla sinun hieno selityksesi asiasta....?
- arvuuttaja 1
Bentsotietäjä ei 600mg saa mitään fiboja. jos oot syönyt esm:2 kk sitä lääkkeenäsi. joka pv syöt esm- 300mg niin tole kasvaa sika nopee. meitsi tarvii vähintään 750mg lylyy kerral ja mulla on aikas tykki lääkitys muutenkin. En oo ikinä mitään ottanu:vain 1,flovite 1mg/vrk,(Anemia). Tamysoliini .0,4mg (eturauhasen liika.kasvu). Rivatrill 2mg/4 x vrk(epilepsiaan)Lyrica 2 tbl =300mg (rauhoittavalääke) Metadonhydrogloridiumliuos eli. suomen mallin mukainen Metadoni ,josta poistettu Euforisoiva osa, Mutta olisi kokeillut Apinoilla eikä meillä... TZOUKKI. Mut TOSI TUO Lääkkeestä poistettu - likvästynyt Suom(SUOMI ITSEMURHIEN 1 MAA,SYY AHDITUNEISUUS JA SIIHEN VIINAA JA PILLEREITÄ. 2h PÄÄSTÄ KUULUU LOSAUS, KUN LOHDUTTAVAT SANAT MONELLE JOKA PYÖRII REFLOISSA KIPEÄNÄ LATTIALLA & löytää 0.2 pilvi nepin niin Soittaa kytät mietojen huumeiden puolesta LAILLISTAKAA. KAIKILLE TASA VERTASUUTTA. SH-TOON. JA LISÄÄ RESURSSEJA HUUMEPOLIN,PYSÄKKIEN TOIMINTAAN RAHAA. Mielummin puhdas narkomani Ilman HIV.tä heittämässä ruiksua autosta ja hups menikin Narkomanin neula pompusta hiekkalaatikosta 25m. Itselläni on lapsia ja Lapsiani tietysti raksastan kuin isän pitää, Olin ex- narkomani tahi en olen samaa Luuta kuin sinä ja tipun samallailla Muulin potkusta ottaa lukuu, 20minaa siinä kaikki eli tole niin korkee, ei järkeä enää kuin lopettaa, niin lopetin, 12-13v käytön jälkeen. Nyt kuivilla asun omassa lukaalissani, ja 10v kuivilla, en kasvata itse, Siksi on fenrejä jebaa. ettei delaa ku on klesa,, mistä oon lähtösin?
- Välttämättä
Lyricasta johtuvaa. Itsellä menossa 450mg ja Efexor 225mg. Lyrica ei kyllä mulle ihan riitä. Kipolille 2 viikon päästä taas. Huomannut, että alussa vaikuttaa pienempikin. Sitten kun tottuu siihen niin ei vaikuta samalla tavalla. En kyllä 500mg suostu enempää ottamaan, koska käytössä myös Norspan kipulaastari. Heitehuimausta Lyrica kyllä tekee, mutta euforiasta en ole varma. Luulempa sen aiheuttajaksi Efexoria.
- t:ano hampuusi
Kyllä olet oikeassa. Efexor tekee joillekkin joilla pieni tole pikku valveunet.
- annostuksella
600 mg hermosärkyyn, enkä ole kyllä huomannut mitään sivuoireita. Euforia ei pahimpina päivinä olisi ollenkaan pahitteeksi (siis silloin, kun kivut fröm hell...) mutta toisaalta ihan hyvä näin :-) yritän kuintenkin elää ja työskennellä ihan kuin kuka tahansa normaali ihminen. Sanoisin, että kivat kiksit sinulla tulee jostain muusta kuin yksin Lyricasta.
- varmaan vaikuttaa
asiaan myös..xanoreita vaikka 6mg lyrican kanssa..johtuu varmasti siitä...?
- eufforia
lyricasta voi tulla toisille eufforiaa. Jotku käyttävät em. lääkettä päihdekäytössä (kuten esim bentsoja käytetään). Eufforia Lyricasta ja myöskin Neurontinista on siis mahdollinen. Kokemuksia on, lievittyy ajan kanssa eufforia.
- ano hampuusi
muistakaa viinaa ja esm:panacod,tramal, tai jotkin bentzot ja barbituraatit tappaa, Nukut viimeiseen uneen esm:900mg lyricaa ja unilääkkeitä eli barbituraatteja ne lamaa hengityksen,sitten hitaasti muu elin toimi hidastuu ,nukkuessa pois. ystäviäni on nukkunut 2v sisällä 43 tuli 1 lisää juuri numeroina paperilla,, minulle rakas ja hyvä ystävä. Niin vain näin 2pv aiemmin kaikki ok. Soitan niin karu vastaaja päällä ***** on nukkunut pois 18.6 jättäen lapun en jaksanut enää. salassa kasvattaa itselle lääkettä kipuun jota lääkäri ei NÄE. Samoin sanoi minulle kun näytin selkää ja pullistelin ja työnsin sormia lattiaan päin.. tais olla niin etten pystynyt kättä nostamaan .niin lääkäri sanoi, eihän tossa särkyä näy. kun sain nostettua toisella kädellä vasenta käsivartta(kipu kynnys tosi korkea metadon)nostin kämmen osasta että käden värttina luu pullotti kuin olisi tullut luut läpi. Sikäli en tykkää Suomen metadonista koska se on leikattua. Poistettu hyvänolon tuoja/ja samassa oikeaan kaavaan kun vertaa puuttuu särkyä vievä osuus myös. että suomen metadon on tarkoitettu urpoille jotka ei tajua että kusetetaan. Itse juon kun jo n10v ollut ylläpidossa. Nykyään hieman alkanut heroiini himot nousta pintaan, niin poltan paukut, se tuo totuuden mukana.. eli järjen päähän. olen polttanut thc.tä .37v ja syönyt lapsesta asti neuroleptejä.Löin pääni pahasti,sain jonkun vakavan aivotäräyksen. Nyrkkeilen siinä saan mielestäni kovempia iskuja, kuin silloin. mutta päätä särkee 24/7 ei auta lyrica päänsärkyyn .sillon Aspirin se terveellinen(johon kuoli usassa veren ohennus lääkkeenä käyttäviä toissa vuonna n.2000 hlo) / se tuttu ja siedetty jo 80v Aspirin. ps. se tappaa liikaa nautittuna syö elimistön suolja tai vastaava ei se siitä et veri paksunee niin et ei mahu kulkee ku 1 puolel kerralla. :)
- juuri hermosärkyyn
Lyricaa ja aloitusannos on 75mg x 2. Uskalsin ottaa vain illalla 75mg ja aion ensin katsoa muutaman päivän. Sain eka kertaa nukuttua moneen viikkoon kunnolla, mutta vieläkin on hutera olo. Ihmettelen jos lääkäri on alkuun jo määrännyt 600mg/vrk? Lääke on euforisoiva ja annosta tulee nostaa hiljalleen. Itse on kykenisi nousemaan sängystä jos olisin ottanut 150mg...
- ano anonyymi ;D
Itse ex narkomani, ja nyt kun sairauksia 8kl Epilepsia,astma(niin paha etten pääse ulos kun kesäsin, eli keuhkolaajentuma,ja ahtauma tauti.Lisäksi selkä estää kävelyä hieman.Jos en ole ottanut 600mg Lyricaa ja *aamulääkkeeni* methadon 47mg eli =247mg/vrk,rivatrill x 4vrk,Sirdalud 4mg x2 vrk selkälihaksen raukeamiseen. Lisäksi astmaan on becotide,bricanyl,ventoline disc & flixotide disc. thc vaporoituna niminen ja Syön Flovite 1mg lääkettä, anemiaan. Ja olen vain 1h sekavan oloinen kun Metaroni nousee huippuunsa. Lyrika heittää jaloissa muuten sen vaikutus on hyvä keskushermostollisissa ja ahdistavassa kivussa. T:10v ollut metadonilla sitä ennen 5v subutes joita meni 5-6 päivässä että pysy kunnossa,kun lopetin heroiinin kuin seinään. Mielummin kun menetän lapsen lopetin jopa thc.n Niin eikö pyrogratian rattaat pyörii koska väkivalta rikollinen,en voi olla 2:sin lkapseni kanssa koska on Impulsiivinen. En saanut tavat lastani kuin vartioiden saattamana. En halunnut nyt lapseni 10v ja ei edes kunnolla tunne faijaansa. T:kävelevä lääke
- 1+18
ano anonyymi ;D kirjoitti:
Itse ex narkomani, ja nyt kun sairauksia 8kl Epilepsia,astma(niin paha etten pääse ulos kun kesäsin, eli keuhkolaajentuma,ja ahtauma tauti.Lisäksi selkä estää kävelyä hieman.Jos en ole ottanut 600mg Lyricaa ja *aamulääkkeeni* methadon 47mg eli =247mg/vrk,rivatrill x 4vrk,Sirdalud 4mg x2 vrk selkälihaksen raukeamiseen. Lisäksi astmaan on becotide,bricanyl,ventoline disc & flixotide disc. thc vaporoituna niminen ja Syön Flovite 1mg lääkettä, anemiaan. Ja olen vain 1h sekavan oloinen kun Metaroni nousee huippuunsa. Lyrika heittää jaloissa muuten sen vaikutus on hyvä keskushermostollisissa ja ahdistavassa kivussa. T:10v ollut metadonilla sitä ennen 5v subutes joita meni 5-6 päivässä että pysy kunnossa,kun lopetin heroiinin kuin seinään. Mielummin kun menetän lapsen lopetin jopa thc.n Niin eikö pyrogratian rattaat pyörii koska väkivalta rikollinen,en voi olla 2:sin lkapseni kanssa koska on Impulsiivinen. En saanut tavat lastani kuin vartioiden saattamana. En halunnut nyt lapseni 10v ja ei edes kunnolla tunne faijaansa. T:kävelevä lääke
Depot -lääkkeet ovat hitaasti sulavia, tarkoitus olisi että ne sulavat vasta ohut-suolessa. Jos ne murskaa tai puree rikki, tuo hitaasti vaikuttaminen menee pilalle, ne sulavat murskana vatsalaukussa nopeasti. Sen takia niitä ei saisi purra.
- ano.hampuusi ite
ano anonyymi ;D kirjoitti:
Piruvie on tullu typo Subun kohdalla Subuxoneja ei ole aikaani ollut. se on nyky huume :D
- ano arvuuttelia
arveletko miksi sinulla annosvain 75mg , Koska et ole 13v heroiinissä nyt 10v kuivilla 25v purjehtinu siitä laitoksissa ½ ja mutsi sanoo,Miksi puhut aina vankilassta tai suljetusta os.. Olin niin villi jässi että jouduin Auroraan kalterien taa kun oli keuhko kuume... onnex olin pieni ja vikkelä.. nyt keuhko laajenttuma ,ahtauma. Ja 6 etä pesäkettä vas,keuhon yläosassa kammioseinämä ramahdus. ei rasitusta. Mennääx pelaa sulist.
- ano hamppari
ano arvuuttelia kirjoitti:
arveletko miksi sinulla annosvain 75mg , Koska et ole 13v heroiinissä nyt 10v kuivilla 25v purjehtinu siitä laitoksissa ½ ja mutsi sanoo,Miksi puhut aina vankilassta tai suljetusta os.. Olin niin villi jässi että jouduin Auroraan kalterien taa kun oli keuhko kuume... onnex olin pieni ja vikkelä.. nyt keuhko laajenttuma ,ahtauma. Ja 6 etä pesäkettä vas,keuhon yläosassa kammioseinämä ramahdus. ei rasitusta. Mennääx pelaa sulist.
en osaa srivaa kun Suomalaiset en haldaa Ku Stadii kaikkina sanoina siksi se voi olla hieman sekavan tuntuista ja minulla Sakasalainen syntyperä. Niin pukkaa tunke maan isoja Kirjaimia Hyvä etten käytä edelleen ä-jne kuten esm:ü ä ÿ jne danke für nichts,Müßiggänger :) oonkohan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662298Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381893Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣291616Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711570Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.931380Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1851223Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1221180Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241140En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9952- 77949