Kuinka moni uskoo löytävänsä?

Ei usko enää

Ihan rehellisesti kuinka moni uskoo että löytää elämässään jonkun 10 vuoden kuluessa?

Tulee heti uuden vuoden jälkeen se pelottava 30 raja vastaan ja kun sinkkuutta on kestänyt nyt vuosia eikä seksiäkään ole herunut muutamaan vuoteen niin tässä alkaa olla se lähellä ettei oikein usko asiaansa.

Naisilla näyttää olevan sellainen kolmen vilkaisun sääntö. Ensimmäisellä vilkaisulla osa putoaa kelkasta kun en ole komistus, toisella tsekataan se iskevä-itsevarmuus jolloin käy samaten kun ei vain löydy sitä lipevää kokemuksesta hersyävää flirttiä -kun on saanut myös paskaa palautetta- ja lopulta tarkistetaan lompakon tai ulokkeen paksuus jonka jälkeen viimeistään asia on siltä osin selvä.

Kovin pinnallisilta tuntuvat nämä nykyajan lihamarkkinat. Toisaalta täytyy nyt myöntää että en jaksaisi esimerkiksi ylipainoista naista tai jolla on jo jälkikasvua tai joka on elämäntavoiltaan niin tylsä ettei elämä vaikuttaisi etenevän yhtään mihinkään vaan junnaisi paikoillaan.

Ehkä olen liian tyytyväinen elämääni myös yksin ja sosiaalisesti rajoittunut ettei tule kohdattua tarpeeksi sopivia naisia -en käy baareissa paljoakaan esim-

Mut ei ollut tarkoitus puhua itsestä vaan kysellä teiltä onko samoja fiiliksiä ettei näe enää suhdetta tulevaisuudessa paitsi ehkä joskus kaukana kun on jo "liian vanha"?

12

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Likikolmekymmentä

      En usko että tulen löytämään ketään. Ikää on pari vuotta ennen kolmeakymppiä, mutta en ole tähänkään mennessä saanut yhtään ketään. Päivääkään en ole seurustellut, ja poikuus on tottakai edelleen tallella. Luulisi että siinä mielessä on sinullakin, ketjun aloittaja, paremmat saumat, myös tulevaisuudessa! Kriteereitäsi naisten suhteen pidän normaaleina, vaikkakaan en tiedä millaista olisi "liika tylsyys".

      • Ei usko enää

        Voi kiitos kun sanoit että minulla olisi mahdollisuuksia.
        Millaista olisi tuo liika tylsyys. Esimerkiksi jumittaminen pienelle paikkakunnalle jonne haluaa rakentaa omakotitalon lapsikatraineen.

        Ehkä minulla on paremmat saumat kuin sinulla mutta ei se paljon paremmat ole. Olen testannut aktiivisesti omaa kysyntää esimerkiksi nettideitissä jne. muttei se kovin korkeaa ole.

        Joku on joskus lanseeraanut termin "uuspoikuus" tarkoittaen sitä että on pudonnut junasta jossakin vaiheessa ja siltä se vähän niinkuin tuntuu. Nuorena ne suhteet solmittiin vielä erillä tavalla ja nyt ei tiedä enää miten päin sitä enää osaisi sohia. :D

        Huumori on toki tallessa ja elämäkin etenee mutta ei sitä naista vain näy näköpiirissä, tai on niitä useampikin ollut viimekin aikoina piirissä mutta se kolmas vilkaisu näyttää riittävän heille.

        Pitäis varmaan perustaa se facebook-tili ja sitä kautta yrittää ujuttautua sosiaalisiin piireihin. Ei vain oikein hallitse niitä hommia. Ei oo tarpeeksi nörtti että osais netistäkään ketään onkia itelleen.


      • 19+8
        Ei usko enää kirjoitti:

        Voi kiitos kun sanoit että minulla olisi mahdollisuuksia.
        Millaista olisi tuo liika tylsyys. Esimerkiksi jumittaminen pienelle paikkakunnalle jonne haluaa rakentaa omakotitalon lapsikatraineen.

        Ehkä minulla on paremmat saumat kuin sinulla mutta ei se paljon paremmat ole. Olen testannut aktiivisesti omaa kysyntää esimerkiksi nettideitissä jne. muttei se kovin korkeaa ole.

        Joku on joskus lanseeraanut termin "uuspoikuus" tarkoittaen sitä että on pudonnut junasta jossakin vaiheessa ja siltä se vähän niinkuin tuntuu. Nuorena ne suhteet solmittiin vielä erillä tavalla ja nyt ei tiedä enää miten päin sitä enää osaisi sohia. :D

        Huumori on toki tallessa ja elämäkin etenee mutta ei sitä naista vain näy näköpiirissä, tai on niitä useampikin ollut viimekin aikoina piirissä mutta se kolmas vilkaisu näyttää riittävän heille.

        Pitäis varmaan perustaa se facebook-tili ja sitä kautta yrittää ujuttautua sosiaalisiin piireihin. Ei vain oikein hallitse niitä hommia. Ei oo tarpeeksi nörtti että osais netistäkään ketään onkia itelleen.

        Netti on pitkä ja vaikea tie, jonka tulos hyvin helposti jää täydeksi nollaksi. Ne pakit on paljon parempi saada heti tai kohta, eikä vasta monen kuukauden duunin jälkeen. Suosittelen unohtamaan, jos vain suinkin pystyt jatkamaan siellä oikean elämän puolella.


    • Vastausta

      Otsikossa se jo tuli, ja olen 33v kokematon ikisinkku (miespuolinen sellainen).

    • se on

      No naisia varmasti tulet saamaan mielin määrin vanhemmista naisista jos vanhaksi elät. Nämä naiset ovat joko jotain yksinhuoltajia tai muita joilla ei koskaankaan ole ollut ketään vakinaista miestä(ovat panomarkkinoilla irtosuhteissa pyörineitä tai sitten poikkeuksellisen rumia jo nuoresta olleita), tai sitten niitä joilla on ollut mies mutta joka mies on heidät jättänyt ja nuorempaan vaihtanut.
      Se vaan että ei tällaisilla naisilla ainakaan perheen perustamista ja mahdollista lapsien hankintaakin ajatellen enää tee yhtään mitään, ei ainakaan enää 40 naisilla. Eikä tällaiset naiset kyllä enää paljon muutenkaan jaksa sytyttää, varsinkaan kun sen tietää että he ovat toisten miesten jättämiä, ja ovat siis koko sen osan elämäänesä jolloin heissä nuoruuden viehätysvomaa on ollut uhranneet niiden miesten hyyväksi jotka sittemmin heidät ovat jättäneet tai joille he ovat lakanneet kelpaamasta, ja jotka miehet puolestaan porskuttavat eteenpäin uusilla nuoremmilla naisilla.
      Sellaisten nuorempien naisten joiden kanssa perheenkin voisi perustaa saaminen ei kyllä iän myötä juuri ainakaan helpotu ellei sitten vaurastu ihan poikkeuksellisella tavalla. Se pysyy pitkään suurin piirtein samana jos kohtalaisesti ura menee eteeenpäin ja vaurastuu, mutta jos ura menee huonosti tai vaurastuminen ei onnistu niin silloin tällaisen naisen saanti kyllä van vaikeutuu huomatavastikkin vanhemmiten.

      • löytäväni

        ketään koska en käy ravintoloissa eikä minulla ole nettiprofiilia enkä muutenkaan yritä ketään löytää. Joten ehkä olenkin jo luovuttanut. Tänä vuonna tuli kolmekymppiä täyteen. Elän ihan tyytyväistä ja itsekästä sinkkuelämää ja jos joku elämääni tuli joutuisin tekemään kompromisseja. Joten ehkä onkin vain parasta kasvattaa eläinperheeni kokoa jotta ei jää edes aikaa asian murehtimiseen.


    • ------------

      "Kovin pinnallisilta tuntuvat nämä nykyajan lihamarkkinat. Toisaalta täytyy nyt myöntää että en jaksaisi esimerkiksi ylipainoista naista tai jolla on jo jälkikasvua tai joka on elämäntavoiltaan niin tylsä ettei elämä vaikuttaisi etenevän yhtään mihinkään vaan junnaisi paikoillaan."

      Tuosta saat aivan varmasti vihaista palautetta naisilta, sinua luullaan nirsoksi lihavaksi mieheksi joka haluaa hoikan kauniin blondin. :) Naisten mielestä mies ei saisi vaatia mitään tasoa naisilta, kaiken pitäisi kelvata. Itse naiset saavat silti vaatia mieheltä mustia hiuksia, 6-packia ja eteläeurooppalaisen eksoottista ulkonäköä.

    • en usko. Tänä vuonna meni 30 raja rikki ja yksin on tähänkin asti menty.

    • n28+kk

      Uskon, että mulla on 10 vuoden kuluttua kestävä parisuhde. Luulen, että jonkinmoisen romanssin saan jo vuoden sisällä aikaiseksi.

    • lottaliisa

      Totta kai löydän. Ehkä otan miehen parin vuoden sisällä ehkä viiden. Vielä se ei ole ajankohtaista.

    • Hämärän rajoilta

      Kymmenen vuotta sitten, lukiota aloittelevana nuorukaisena kuvittelin, että kymmenen vuotta olisi pitkä aika. Ajattelin, että silloin kaikki on toisin; olen akateemisten opintojeni loppusuoralla tai jo työelämässä, minulla on ystäviä ja seurustelusuhde - sanalla sanoen kaikki olisi toisin.

      Mikään ei muuttunut noista ajoista, mitään ei ole tapahtunut.

      Nyt tiedän, että aika kulkee vääjäämättä ohitseni, eivätkä seuraavat kymmenen vuotta tuo mukanaan mitään muutosta millään sektorilla. Enää en jaksa yrittää päästä peliin takaisin mukaan. Se olisi pitänyt tehdä jo vuosia sitten; nyt muilla on liikaa etumatkaa ja itse olen liian väsynyt.

      • nuori mut väsyny

        eli olin silloin ujo ja syrjässä nuorten viikonlopun vietosta. Jo ala-asteella tiesin että ulkonäköni on tyttöjen mieleen eikä luonteessakaan ole vikaa sain mä lukiossakin parilta tytöltä mairean hymyn. Noh kirjoitin ylioppilaaksi jo 2001 eikä mitään muutosta ole ollut. Oon vain pettyny, väsyny ja katkeroitunu sille että eihän naiset munlaisesta miehestä tykkää. Ylipainoisille naisille ja yh-äideille mun seura kyllä kelpais mutta en mä niistä ole kiinnostunu. Haluan nätin ja hoikan naisen, olenhan itekin OK-näköinen ja normaalikiloissa. Vielä puol vuosikymmentä sitten olin aika optimistinen mut ny alkaa jo kyynisyys vallata tilaa aivoissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe