Uskontojen kieltäminen

ANTITEISTI antiChris

Ateistit tahtovat uskonnon vapautta, mikä on surkea lähtökohta.

Tulisi vaatia uskontojen pysyvää kieltämistä samalla tavalla kuin esim. natsiaate on kieletty monissa
euroopan maissa. Tämäön lisäksi uskonnollisen kirjallisuus ja julistaminen tulisi olla kiellettyä aivan
kuten holokaustin kieltäminen on laitonta monissa euroopan maissa.

Sitten kun uskonnot on julistettu laittomiksi ja odoteltu sukupolven verran ja jos vielä löytyy
uskonnollisia ryhmittymiä, niin heihin tulee suhtautua terroristeina ja vangita sekä tuomita
terrorismista ja mieluiten marttyyrikuolemalla kuten he ovat tehneet uskonnottomille tuhansia vuosia.

Ateistit ovat siis munattomia piipertäjiä. Jos et ole ANTITEISTI olet piilouskovainen ja osa ongelmaa.
Kristityt sanovat antikristukseksi ja osuvat kerrankin oikeaan. Määritelmän mukaan jokainen joka
vastustaa kristittyjen taikauskoa ja väkivaltaa on antikristus.

10

301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tango_Delirium

      Todellako?

    • Piristävän erilaista höpöhöpöä vaihteeksi. :D

      • Joo, vähän erilaista trollailua kuin normaalisti.


    • Gagarin

      Ensinnäkin piristävä mielipide tällä palstalla, kiitos siitä. Mutta, uskontojen kriminalisoiminen ei johtaisi muuhun, kuin uskontojen mystifioimiseen ja uskonnollinen toiminta siirtyisi maan alle.

      Mutta, kirkko tulisi erottaa täysin valtiosta, kuten kaikki muukin uskonnollinen toiminta. Jos joku haluaa rakentaa Zeukselle temppelin omista varoistaan ja kuluttaa vapaa-aikansa suu vaahdossa julistaen ja kaatuillen zeuspeijaisissa, ihan vapaasti minun puolestani, vapaa maa.

      Ei tarvitse kovinkaan suurta perehtymistä historiaan, maantietoon, kemiaan, fysiikkaan ja biologiaan ymmärtääkseen, että esimerkiksi Raamatun luomiskertomuksessa on jotain omituista.

      • Atheism

        Aivan sama saataisiinko uskonto kitkettyä pois vai ei. Tällainen väkivaltaisempi ratkaisu voisi toimiakin. Jos uskontoa harjoitettaisiin salaa, eikä sitä tuputettaisi lapsille tai muille ihmisille koulujen ja median kautta, hyväksyisin asian. Palvokoot ihmiset olemattomia ihan rauhassa, kunhan se tapahtuu ihan hiljaisuudessa. Ei minulla muuten ole mitään uskontoja vastaan. Voisi myös jakaa suomen niin että uskoaiset toiselle puolelle, vaikkapa länteen, ja ateistit ja muut totuuteen uskovat toiselle puolelle. Voisi muuten lähteä joku politiikan maailmaan keksimään ratkaisua tähän uskonto-ongelmaan, jos ei kukaan muu niin voisi asiaa itsekin harkita...ateistipuolue pystyyn, ja sitten pikkuhiljaa lisää uskonnottomia paikkakuntia...


    • Pieni joukko-oppitehtävä:

      Oletetaan, siis nyt vain oletetaan, että uskovaiset ovat yksinkertaisia.

      Oletetaan että aloittaja ei ole uskovainen.

      Näinollen voidaan sanoa, että kaikki uskovaiset ovat yksinkertaisia, mutta kaikki yksinkertaiset eivät ole uskovaisia.

      • AntiChristopher

        Premissit menivät oikein.

        Uskovaiset todellakin ovat yksinkertaisia
        Aloittaja ei ole uskovainen

        Sen sijaan johtopäätös on virheellinen. Millä päättelysäännöllä saat noista premisseistä
        johtopäätöksen vai jäikö jokin premissi mainitsematta?


      • AntiChristopher kirjoitti:

        Premissit menivät oikein.

        Uskovaiset todellakin ovat yksinkertaisia
        Aloittaja ei ole uskovainen

        Sen sijaan johtopäätös on virheellinen. Millä päättelysäännöllä saat noista premisseistä
        johtopäätöksen vai jäikö jokin premissi mainitsematta?

        Se puuttuva premissi on niin ilmiselvä, että jokainen osaa itse laittaa sen paikalleen.


    • sdfgsdgfsdfg

      evlutkut palauttaisivat multa ryöstetyt kirkko ja yhteisverot.

    • ~~~

      Noita asioita minä uskonnossakin vastustan. Sitä tarvetta olla itse ainoana oikeassa ja katsoa muita alaspäin. Mieluummin olen munaton piipertäjä kuin ryhdyn pakkotoimiin. Jokaisella on oltava vapaus toimia parhaaksi katsomallaan tavalla niin kauan, kuin ei muita vahingoita. Siis uskonnonvapauskin on oltava, mutta niillä rajoilla, että uskonnon kustannuksella ei muita saa sortaa.

      Kristityt toki tuomitsevat minut ateismini takia pahaksi ihmiseksi, mutta ei se tarkoita, että minun pitäisi todella ryhtyä toimimaan mielestäni väärin ja alkaa rajoittaa heidän oikeuksiaan. Haluan uskoa, että ihminen on oppivainen ja koska ihminen on empatiaan pystyvä eläin, mahdollisuus on olemassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      105
      1170
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe