Ateistit tahtovat uskonnon vapautta, mikä on surkea lähtökohta.
Tulisi vaatia uskontojen pysyvää kieltämistä samalla tavalla kuin esim. natsiaate on kieletty monissa
euroopan maissa. Tämäön lisäksi uskonnollisen kirjallisuus ja julistaminen tulisi olla kiellettyä aivan
kuten holokaustin kieltäminen on laitonta monissa euroopan maissa.
Sitten kun uskonnot on julistettu laittomiksi ja odoteltu sukupolven verran ja jos vielä löytyy
uskonnollisia ryhmittymiä, niin heihin tulee suhtautua terroristeina ja vangita sekä tuomita
terrorismista ja mieluiten marttyyrikuolemalla kuten he ovat tehneet uskonnottomille tuhansia vuosia.
Ateistit ovat siis munattomia piipertäjiä. Jos et ole ANTITEISTI olet piilouskovainen ja osa ongelmaa.
Kristityt sanovat antikristukseksi ja osuvat kerrankin oikeaan. Määritelmän mukaan jokainen joka
vastustaa kristittyjen taikauskoa ja väkivaltaa on antikristus.
Uskontojen kieltäminen
10
301
Vastaukset
- Tango_Delirium
Todellako?
Piristävän erilaista höpöhöpöä vaihteeksi. :D
- Gagarin
Ensinnäkin piristävä mielipide tällä palstalla, kiitos siitä. Mutta, uskontojen kriminalisoiminen ei johtaisi muuhun, kuin uskontojen mystifioimiseen ja uskonnollinen toiminta siirtyisi maan alle.
Mutta, kirkko tulisi erottaa täysin valtiosta, kuten kaikki muukin uskonnollinen toiminta. Jos joku haluaa rakentaa Zeukselle temppelin omista varoistaan ja kuluttaa vapaa-aikansa suu vaahdossa julistaen ja kaatuillen zeuspeijaisissa, ihan vapaasti minun puolestani, vapaa maa.
Ei tarvitse kovinkaan suurta perehtymistä historiaan, maantietoon, kemiaan, fysiikkaan ja biologiaan ymmärtääkseen, että esimerkiksi Raamatun luomiskertomuksessa on jotain omituista.- Atheism
Aivan sama saataisiinko uskonto kitkettyä pois vai ei. Tällainen väkivaltaisempi ratkaisu voisi toimiakin. Jos uskontoa harjoitettaisiin salaa, eikä sitä tuputettaisi lapsille tai muille ihmisille koulujen ja median kautta, hyväksyisin asian. Palvokoot ihmiset olemattomia ihan rauhassa, kunhan se tapahtuu ihan hiljaisuudessa. Ei minulla muuten ole mitään uskontoja vastaan. Voisi myös jakaa suomen niin että uskoaiset toiselle puolelle, vaikkapa länteen, ja ateistit ja muut totuuteen uskovat toiselle puolelle. Voisi muuten lähteä joku politiikan maailmaan keksimään ratkaisua tähän uskonto-ongelmaan, jos ei kukaan muu niin voisi asiaa itsekin harkita...ateistipuolue pystyyn, ja sitten pikkuhiljaa lisää uskonnottomia paikkakuntia...
Pieni joukko-oppitehtävä:
Oletetaan, siis nyt vain oletetaan, että uskovaiset ovat yksinkertaisia.
Oletetaan että aloittaja ei ole uskovainen.
Näinollen voidaan sanoa, että kaikki uskovaiset ovat yksinkertaisia, mutta kaikki yksinkertaiset eivät ole uskovaisia.- AntiChristopher
Premissit menivät oikein.
Uskovaiset todellakin ovat yksinkertaisia
Aloittaja ei ole uskovainen
Sen sijaan johtopäätös on virheellinen. Millä päättelysäännöllä saat noista premisseistä
johtopäätöksen vai jäikö jokin premissi mainitsematta? AntiChristopher kirjoitti:
Premissit menivät oikein.
Uskovaiset todellakin ovat yksinkertaisia
Aloittaja ei ole uskovainen
Sen sijaan johtopäätös on virheellinen. Millä päättelysäännöllä saat noista premisseistä
johtopäätöksen vai jäikö jokin premissi mainitsematta?Se puuttuva premissi on niin ilmiselvä, että jokainen osaa itse laittaa sen paikalleen.
- sdfgsdgfsdfg
evlutkut palauttaisivat multa ryöstetyt kirkko ja yhteisverot.
- ~~~
Noita asioita minä uskonnossakin vastustan. Sitä tarvetta olla itse ainoana oikeassa ja katsoa muita alaspäin. Mieluummin olen munaton piipertäjä kuin ryhdyn pakkotoimiin. Jokaisella on oltava vapaus toimia parhaaksi katsomallaan tavalla niin kauan, kuin ei muita vahingoita. Siis uskonnonvapauskin on oltava, mutta niillä rajoilla, että uskonnon kustannuksella ei muita saa sortaa.
Kristityt toki tuomitsevat minut ateismini takia pahaksi ihmiseksi, mutta ei se tarkoita, että minun pitäisi todella ryhtyä toimimaan mielestäni väärin ja alkaa rajoittaa heidän oikeuksiaan. Haluan uskoa, että ihminen on oppivainen ja koska ihminen on empatiaan pystyvä eläin, mahdollisuus on olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483