1. ikä
2. sukupuoli
3. pisimmän suhteen pituus (tässä gallupissa jatkuva suhde määritellään että on ollut sukupuoliyhteydessä vähintään kerran kahdessa kuussa)
Mulla
1. 35
2. nainen
3. 3 vuotta
Gallup: suhteen pituus
19
329
Vastaukset
- Glammie...
1. ikä
2. sukupuoli
3. pisimmän suhteen pituus (tässä gallupissa jatkuva suhde määritellään että on ollut sukupuoliyhteydessä vähintään kerran kahdessa kuussa)
1. 29
2. Nainen
3. 2 vuotta - ----
1. 33
2. mies
3. ei ole ollut suhteita - sääliö
1. 28
2. AT-mies
3. ei sukupuolisuhteita 1. 30
2. mies
3. 2kk- rfe
1. 23
2. Mies
3. En ole ollut ikinä minkäänlaisessa suhteessa - Naisasialuuseri
1. 27 vuotta
2. mies
3. 0 päivää, 0 tuntia ja 0 minuuttia - dsadasdadanhbnbvncn
1. 25v
2. mies
3. 4 vuotta
Minun mielestäni on hieman naurettavaa pitää sukupuoliyhteyttä suhteen mittarina. Vanhemmat parit joissa seksiä ei harrasteta esim fyysisistä syistä jossa kuitenkin ollaan uskollisia eivät ole tämän määritelmän mukaan suhteita. En oikeen edes tiedä päteekö 4 vuoden väittämäni koska olosuhteiden pakosta olimme harrastamatta seksiä kahteen kuukauteen kun emme olleet samalla paikka kunnalla. Tämän jälkeen tuli toki jaksoja jossa harrastimme seksiä neljä kertaa viikossa.- ap
Tietenkin on naurettavaa, mutta se nyt on tämän gallupin mittari. Kiitos kun vastasit. Sukupuoliyhteys on konkreettisempaa kuin moni muu, tärkeämpi mittari suhteessa joista ois tullu vielä enemmän harmaita alueita.
- taas sinkkuna
1. 27v
2. mies
3. ~9kk - Tuhkamuna83
1. 26
2. Mies
3. En ole ollut suhteessa. - riaelena
1) 32
2) Nainen
3) 4.5 vuotta (kaksi suhdetta joista molemmat 4.5 vuotta pitkiä) - n
1. 30
2. nainen
3. 4 vuotta - ,kymjtnhbrgf
Onpa melko erikoinen määritelmä jatkuvalle suhteelle :) No, jokainen tutkimuksen tekijähän määrittelee omat terminsä...
- jiiipppp
1. 35 v
2. nainen
3. olin avoliitossa 16 vuotta, joista ehkä noin 8-10 viimeisen vuoden aikana seksiä korkeintaan kerran vuodessa jos sitäkään
- Vastaaja vaan...
1. 33
2. Mies
3. 0 vuotta- ...........
1. 26
2. Nainen
3. öö, pisin suhde varmaan 2 kuukautta (oma moka, epärehellisyys, pettäminen, en halua sitoutua), mutta suhteet on monesti jatkunut niin että seksiä on harrastettu esim. neljän vuoden tai parin vuoden jälkeenkin.
1. 21
2. nainen
3. vajaa 5v- deft
1. 27
2. Mies
3. 12kk noin 3 viikkoa
Sukupuoliyhteys ja intiini kanssakäyminen on hyvä laskea jonkinlaiseksi mittariksi. Tunteita voi näytellä mutta seksi, anteeksi...rakastelu, on teko.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662248Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381863Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711490Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221484Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.791186Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051074- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922