Hyvät( ) ja vähän huonot( - ) puolesi ja luonteenpiirteesi???
Mitkäs ovat sun..?
28
165
Vastaukset
- Crocuta
Kyselet turhan vaikeita.
tollasta asennetta. Mä voi vastata, mä oon parhaimmillani silloin kun muut ovat huonoimmillaan:\
- dayum
Huonona puolena on se, ettei minulla ole ensinkään hyviä puolia.
- Crocuta
Ei huonoja puolia ja hyvänä se että olen vaatimaton. Niin se menee.
Hyvät( )
-Periaatteellinen jääräpää
-Aina oikeassa
-Jämäkkä
-Rehellinen
-Suora
ja vähän huonot( - )
-Mä voin olla joskus vähän nössö- lits & läts
Mulla oli aikoinaan todella symppis luennoitsija, nainen, joka lausahti jotenkin näin: Periaatteet alkavat siitä missä järjen käyttö lopetetaan.
Musta tää oli aivan miljoonaa. lits & läts kirjoitti:
Mulla oli aikoinaan todella symppis luennoitsija, nainen, joka lausahti jotenkin näin: Periaatteet alkavat siitä missä järjen käyttö lopetetaan.
Musta tää oli aivan miljoonaa.Mä juttelin kerran erään todella nerokkaan yliopiston professorin kanssa, ja hän sanoi että jos periaatteet unohdetaan joka asiasta, on kaaos valmis, eikä mitään valmista tule.
Periaatteet ja järki kulkevat nimenomaan käsikädessä. Sitten kun lakataan käyttämästä järkeä eikä ole periaatteita tms muitakaan valmiita mielipiteitä, aletaan harhaileen päämäärättömästi.
Siihen että on jotain mieltä, on periaatteita, tarvitaan hyvin paljon sitä omaa järkeä ja kykyä ajatella kuin myös olla välittämättä muiden ajattelukyvyttömien ja vähäjärkisten manipulointiyrityksistä.
- jaa?
Se ei suoraan sanottuna kuulu sulle, eikä tee mieli sinulle avautua. Luonteenpiirteitäni eivät ole ainakaan mitkään sellaiset, mitä jotkut tämän palstan kirjoittajat väittävät.
Ällöttävää tollanen tökkäily ja utelu:" mitkäs ovat"... Puhu sä itsestäs vaan.- Crocuta
Ainakin olet kovin hurmaava.
- ja...
Crocuta kirjoitti:
avoin ja ystävällinen!
Crocuta kirjoitti:
Eewari on todellinen foxy-lady ja joka pojan päiväuni ;-)
- jaa?
Crocuta kirjoitti:
Vai niin? Enpä keskustelupalstalla käy hurmailemissyistä, vaan keskustellakseni. Olenko jotenkin kenties poikkeavakin, kun ajattelen näin?
- Crocuta
jaa? kirjoitti:
Vai niin? Enpä keskustelupalstalla käy hurmailemissyistä, vaan keskustellakseni. Olenko jotenkin kenties poikkeavakin, kun ajattelen näin?
Keskustele tosin aina hieman negatiiviseen sävyyn, mutta hurmaavasti kuten jo todettiin.. Laitetaan se sinne miinuksiin.
Eli Hurmaaja
Ja - Negatiivinen
Keksimme vielä lisää.
- maniamania
Pilkunnaima pihi tuumija.
Plussaa kai se, ettei tuumaa silloin, kun pitää toimia. Hyvää on ainakin sosiaalisuus ja organisointikyky. Huonoa on ainakin laiskuus.
- Mä olisin keksinyt
aika monta huonoa lisää... Joten ehkä sun pitäisi lisätä noihin hyviin loistava itsetunto!
Mä olisin keksinyt kirjoitti:
aika monta huonoa lisää... Joten ehkä sun pitäisi lisätä noihin hyviin loistava itsetunto!
Sovitaan niin.
- kirpela
Realistisuus.
- ei nickillä
Hyvät.
-Iloinen
-Auttavainen
-huumorintajuinen
Huonot.
-pitkävihainen
-äkkipikainen
-anteeksiantamaton- rekisteröitymätönN
kuin edellisellä
- +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
-päättäväinen
-iloinen
-kätevä
-helposti leppyvä
-sisukas
-
- äkkipikainen
-itsepäinen
-peräänantamaton Mullon niinpalijo kaikenlaasia pualia jotten ny niitä täs rupia luattelemaha.
- kirpela
ylä- ja ala-, sekä etu- ja takapual ainakii. Onk ukkoo näkynt tänää?
kirpela kirjoitti:
ylä- ja ala-, sekä etu- ja takapual ainakii. Onk ukkoo näkynt tänää?
Ketä ukkoa?
- kirpela
relaxed_eyes kirjoitti:
Ketä ukkoa?
mun tietysti,muiden ukoilla mitään tee :)
- jos avautuis ny
miettii niin
avoimen iloinen suhtautuminen uusiin asioihin
päättäväisyys/sinnikkyys/tarmokkuus
empaattisuus/ymmärtäväisyys
joustavuus
menneisyys
tuumasta toimeen tarttuminen ja asioiden loppuun vieminen ylväästi jaloilla seisten selkä suorana ja hymy suupielessä hiukset tuulessa hulmuten
-
kaikki nuo yllä ja kissan nostaminen pöydälle kirjaimellisesti se on silloin oksat pois mutta ei vielä kertaakaan turhasta sen on suoraselkäisimmät tulleet sanomaan vuosienkin päästä on ne, ettei ole huonoja puolia ja huonot puolet on ne, ettei ole hyviä puolia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2047023
- 594642
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s384298- 733262
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161955Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271706- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341459
- 1431237