Tapaatko töissä vastakkaisen sukupuolen edustajia?
Mitä työtä teet?
18
387
Vastaukset
Olen ylempi toimihenkilö (en nyt tämän tarkemmalle tasolle mene, valkokaulushommia siis joka tapauksessa) ja joo, tapaan. Kaikilla tosin vaikuttaisi olevan perhe, paitsi jollain työkavereilla, joilla on vain pitkäaikaiset poikaystävät.
- Kyllä kelpaa olla
Nuorehkoja ja nättejä naisia suorastaan pyörii tiellä työpaikalla. Ovat kyllä lähes kaikki varattuja, mutta niinhän minäkin, joten ihan kelpaa siltä osin olla.
- tehtävissä.
Tapaan. Näillä muodollisilla kontakteilla ei ole mitään merkitystä, sillä miehet kohtelee minua (myös) töissä kuin ilmaa. Jos työn takia on pakko jotenkin kommunikoida, niin kanssakäymisen määrä vähennetään niin minimiin kuin suinkin mahdollista.
Joskus kun näen miten miehet heittävät kahviossa läppää muitten naispuolisten kollegoiden kanssa, tunnen itseni todella ihmisjätteeksi. - Lycklig
ja tapaan paljon ihmisiä mutta asiakkaisiin ei sekaannuta. En edes ajattele heitä siinä mielessä.
- määäääääääääääääääää
Kaupallisen puolen johtotehtävät. Tosin joskus tulevaisuudessa, kun talot ja mökit sun muut on maksettu, vaihdan "paskahommiin", jos on lossivahteja vielä silloin, niin lyön kaikki ällikällä ja alan sellaiseksi, kirjoittelen ja tuumiskelen siinä sitten. Mutta siihen asti ylpeä riistokapitalisti!
Tapaan paljon naisia, työkaverin kanssa erehtynyt joskus pelehtimään, myös varatun, ei hyvä, en harrasta enää (oli aikaisemmin, vähemmän korkeassa asemassa ollessani, erehdyinpä naispuolisen esimiehenikin kanssa joskus, mutta se on toinen tarina). Asiakkaitten kanssa kuitenkaan ei moista tehdä, jossain pitää se raja mennä, vaikkei nuo nyt niin ihmeellisiä juttuja ole, kun niistä ei sellaisia tee. - .................
Toimistohommia teen.
Joo, suurin osa työntekijöistä on miehiä ja minä nainen.
Channelin tuoksu lahjuksia tulee silloin tällöin, mut suurin osa varattuja n. 35-55 vuotiaita miehiä jotka kuolaa perään saadakseen seksiä. - Raksanainen
Olen töissä ylempänä toimihenkilönä yhdestä suomen suurimmista rakennusliikkeistä, joten aika miesvaltaista on. Ympärillä kaiken ikäisiä ja kaiken näköisiä miehiä sekä jokunen nainen.
- atm4life
olen pelkkä työläinen paskaduunari, vakituinen paikka kuitenkin ja miesvaltainen paikka. Muutama nainenkin kyllä on mutta erittäin vähäistä ja harvinaista on minkäänlainen kontakti ja nekin pelkkää työasiaa. En edes tiedä ovatko he varattuja mutta todennäköisesti ovat. Lienen työpaikkani ainoa yksineläjä.
- Raaka-Arska26
Keskijohdossa tällä hetkellä eräässä pienehkössä yrityksessä ( 60 henkeä), mutta koska olen vasta aloittanut ja nuorimmasta päästä, niin saan tehdä kaiken maailman paskahommia jotka eivät oikeastaan minulle kuuluisi. Töissä tapaan miesten lisäksi lähinnä 50v naisia, joita en yli 20 vuoden ikäeron takia paljoa sillä silmällä katsele. Postimies on aina välillä nuorehko nainen, mutta liekö minulla mitään mahdollisuuksia hänen iskemiseensä on, sillä hänellä on siniset hiukset ja liikaa lävistyksiä että hän minusta joka tekee töitä kravatti kaulassa kiinnostuisi.
Meillä oli tehtaalla paljon hyvän näköisiä nuoria naisia. Tosin suurin osa Virosta ja Venäjältä. Yhteen mukavan oloiseen (suomalaiseen) naiseen olin tutustumassa, nähtiin aina yövuorossa tupakkapaikalla. Mutta vaihtoi ilmeisesti toiseen työpisteeseen, koska lopetti käymisen samalla tupakkapaikalla.
Nyt ei ole sitäkään mahdollisuutta tutustua naisiin, kun olen työttömänä.- JOJOJOONAAAA
Näytätpä muuten totaaliselta runkkarilta.
- hgdkjhlöujöjöjöjjjjj
JOJOJOONAAAA kirjoitti:
Näytätpä muuten totaaliselta runkkarilta.
No kaikki tietää sinun mielenterveysongelmasi joten ei taida olla paljon painoa sillä mitä täällä sanot.
- toinen_paskaduunari
Olen cnc-koneistaja ja työpaikkani ainoa nainen, joten tapaan miehiä ihan joka päivä 8 tunnin ajan :D
Hyvä porukka, jätkät & äijät on ihan ykkösluokkaa mutta vain kaveripohjalta.
Kuormasta kun ei syödä! - nainen21v_
Ravintolassa töissä, kyllä tapaan. Mutta enemmän samaa sukupuolta.
Tunnun ärsyttävän molempia sukupuolia tasavertaisesti töissä - m29.
"työtön, työtön...työttömyys pitkä kuin kesä yötön"
Näin sanottiin muistaakseni jossain Notkean Rotan biisissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12671Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511228Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491125- 127998
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206939Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13855- 72845
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297845- 39822