Voiko ihmistä enempi enää masentaa! 27v synttärit lähestyy ja oon sinkkuillu puolisen vuotta, seitsemän vuoden suhteen jälkeen. Oon ihan onneton noissa yhden illan jutuissa mut silti on ihan hirvee kaipuu päästä välillä toisen kainaloon. En vaan osaa olla ikinä liittämättä tunteita mukaan näihin hoitoihin...vaikka tiedän et ei ne muuta oo ku yhtä iltaa.
Jotenkin aina kuvittelin et tän ikäsenä mullakin on oma perhe, mut eipä menny ihan niinku toivoin. Kaverit menee naimisiin ja saa lapsia, mut minä olen ihan yksin. Ja itse oon aina tienny et haluan omia lapsia. Jotenkin siis tuntuu kauheen vaikeelta nyt kattoo vierestä muiden onnea, kun tuntuu ettei itellä oo mitään mahdollisuuksia samaan. Et aika vaan loppuu kesken...en nyt kuitenkaa halua sitä perhettä ihan kenen tahansa kanssa alkaa perustaa tai ruveta yksinhuoltajaks ihan tietosesti. Ja ensin pitäs se mieskin jostain kaivaa! Onko kenelläkään muilla samanlaisia tuntemuksia? Millä hitolla tästä selviää? Tunnen itteni ihan ikälopuks tekemään enää yhtään mitään!
Ikäkriisi
8
198
Vastaukset
- 8+5
Kyllä. Joka vuosi masentaa vain aina enemmän. ;)
Meitä sinkkuja on paljon ja muillakin on enemmän tai vähemmän samanlaisia tuntemuksia.
Jostain syystä me sinkut emme joko kohtaa tai jos kohtaamme niin emme kelpaa
toisillemme. - sdgsdg
sä ehdit vielä monen eri miehen kanssa saada lapsia ja erotakin. Älä murehdi:)
- onnea sulle
Munaa, munaa ja munaa.
Sillä se selviää. Hoitoja lisää niin ehkä joku niistä jää luoksesi tai tulet siinä rytinässä raskaaksi.
Sitten ei tarvii täällä valitella.
Ja miten niin "kainaloon"? Etkös sinä miehen ALLE halua? voi masentaa enemmän, se ettei koskaan ole seurustellut vaikka ikää jo 31 v.
- 31
kolkuttelemaan ovelle pikkuhiljaa. Se on yleensä pahimmillaan siinä 29,5 vuoden tietämissä ja helpottaa synttäripäivänä. Lapsia tulee tai ei. Ei sitä koskaan voi tietää. Ei sulla kuitenkaan mikään hätä ole. Muistan ikuisesti, kun kolmekymppinen kaverini erosi ja synttäripäivänä iski silmänsä melkein kymmenen vuotta nuorempan mieheen. Heillä on nykyään pari lastakin.
Olen itse jo sulkenut silmäni. En enää yritä. On kaveri, joka haluaisi kanssani lapsia, mutta en oikein tiedä, onko hän riittävän luotettava. Katsotaan ensi syksynä, mikä on tilanne. En jaksaisi millään etsiä jotain miestä tuolta, kun ne ns. syvälliset ja vähemmän syvälliset rakkaudet tuntuvat kaatuvan. - 8tiugfkvh
Jopa olet ikäloppu... On surullista että nuoruuden ihannointi on jo niin sairaaksi mennyt, että kun juuri päästiin eroon siitä että täytyy olla pullat uunissa jo 20-vuotiaana että on ihminen, siirryttiin pienen välivaiheen jälkeen takaisin siihen, että 27-vuotiaskin voi kuvitella (harhaisesti) olevansa vanha. Että aika loppuu ja elämä on loppu ja mies ja suhde meni, eikä muuta ole, eikä tule!
Kun ihan realistisesti sulla on kuitenkin yli 10 vuotta aikaa niitä lapsia saada ja sä ehdit kyllä suhteenkin saamaan vaikka oisit 3 vuotta sinkkuna. Joten siis, elähän elämääsi ja keksi kunnianhimo ja harrastuksia jostain. jos päätät nyt jo olla ikäloppu voi olla aika ankeeta. Ja kun se on ihan turhaa, jenkeissähän esimerkiksi täysi-ikäiseksi tullaan vasta 21-vuotiaana, mikä olisikin ihan hyvä juttu. Aivot kehittyy vielä siihen saakka, vaikka kroppa oiskin aikuisen. Säkin olet ehtinyt vasta 6-7 vuotta olla aikuinen, miten sä nyt oisit jo vanha? Järkeäkin saa käyttää.
No, sä nyt sitten kuvittelit ja suunnittelit, mutta eihän elämässä nyt aina mene kuten suunnitellaan. Sen verran sä olet aikuinen, että se pitäisi tajuta ja että vielä sä nyt et ole lähelläkään maailman loppua. Syliin se on kaikilla kaipuu, joskus suhteessakin, mutta ei siihen kuole kuitenkaan. Seksiä ehtii saada ilman yhden illan juttujakaan ja puoli vuotta tai parivuotta; opettele sooloseksi, niin ainakin puhdas orgasmin tarve helpottuu. Yksinäisyyttähän se ei poista, mutta sitten siihen on ystävät ja kaverit... Joitten onnesta muuten kannattaa ihan opetella olemaan onnellinen, eikä haaskata aikaansa kateuteen. Sitähän säkin heiltä toivoisit jos tilanne ois toisinpäin, että joku iloitsisi sun kanssa. Sitäpaitsi, kun vaan opettelee olemaan onnellinen muittenkin onnesta, empatiakykyä ja sen sellaista, niin saa olla enemmän onnellinen.
Sun aikas ei ole vielä lähelläkään loppua, kun vastahan se on alkanut, ja jotkut saa lapset nuorina, jotkut vähän vanhempina, ja nyt sä sopeudut vaan ja saat kyllä sen perheen myöhemmin.
Usko pois, toi on tilapäinen epätoivon vaihe, kuuluu erosuruun ja elämän muutoksissa usein tulee myös niitä toivottomuuden tunteita. Niitten alle ei tarvitse rusentua.
Nyt on vaikeeta ja se kuuluu elämään, nyt on pettymystä, surua ja epätoivoa, mieli hokee sulle asioita, mutta muista ettei se kaikki ole ihan totta. Sä olet vielä hyvinkin nuori, sulla todellakin on vielä aikaa ja sun elämäs ehtii heittään häränpyllyä vielä monta kertaa.
Pidä itsestäsi huolta ja ole itsellesi armollinen: sulle tuli jo ero, älä lannista itseäsi lisää haukkumalla itseäsi vanhaksi ja väsyneeksi. Ei kaikki vanhatkaan ole vanhoja ja väsyneitä, ei sunkaan tarvitse. Ole itsellesi myös lempeä, sä olet nyt kipuileva ja väsynyt, joten lepää ja hoida itseäsi. Huomenna on uusi päivä taas :) - Valikoiva sinkkumies
monenko miehen käyttämä sitten olet?
Oletko hoikka, normaali vai lihava? - hmmm....
"Voiko ihmistä enempi enää masentaa! 27v synttärit lähestyy ja oon sinkkuillu puolisen vuotta, seitsemän vuoden suhteen jälkeen."
Voi kun on kamalaa. Kokonaiset kuusi kuukautta ilman miestä. Naisena saat kyllä nopeasti aviomiehen kun vain lasket rimaasi sieltä pilvistä ja kelpuutat oman tasoisesi miehen. Kumpi mahtoi lopettaa viimeisen suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261348Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2161170- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271027- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että281942IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel306934