Kun lukee tätä palstaa saa sen kuvan että suuri enemmistö sinkuista on miehiä tai ainakin sinkkuus on heille paljon paljon isompi ongelma kuin naisille.
Eikö sinkkuus ole kuitenkin naiselle vaikeampaa; hellyyden ja läheisyyden kaipuu, perhe. Mihin sinkkunaiset oikein piiloutuvat ? Jos on leegioittain sinkkumiehiä niin on pakko olla myös naisia.
Ja en usko selityksiä että joku pelimies pyörittää useamman naisen haaremia samanaikaisesti tai että nuoremmissa ikäluokissa naisia on niin paljon vähemmän naisia että moni mies jää pakosti ilman kumppania. Kiinassa ja Intiassa ehkä näin.
Ainakin pks taitaa olla huomattava naisenemmistö. Millä nämä oikein hoitavat sen läheisyyden kaipuun ? Luulisi että naiset täällä itkisivät sinkkuuttaan eikä miehet.
Joskus kuulee joidenkin naisten sanovan sinkkuuden syyksi että ovat niin pettyneitä aikaisempiin suhteisiin etteivät enää halua samaa tai että ollaan ennemmin yksin jos sitä oikeaa kemiaa ei löydy. Kuulostavat vähän tekosyiltä.
Onko sinkkuus (ettei olekaan tarpeeksi kaunis ja viehättävä) sittenkin niin vaikea asia naisille ettei sitä edes haluata myöntää vaan piiloudutaan vahvan naisen taakse. Miehet myöntävät liiankin helposti ettei muka kelvata.
Ja se että naisille seuran löytäminen olisi helpompaa kuin miehille on myös bull shittiä. Siinä suhteessa se pitää paikkansa että miehet harvoin kieltäytyvät seurasta tai seksistä, mutta sekin useimmiten vain siksi koska miehet uskovat että niin miehen tulee tehdä.
Missä sinkkunaiset ?
77
736
Vastaukset
- hmm.....
"Ja en usko selityksiä että joku pelimies pyörittää useamman naisen haaremia samanaikaisesti"
Ei se olekaan uskon asia vaan fakta.
"tai että nuoremmissa ikäluokissa naisia on niin paljon vähemmän naisia että moni mies jää pakosti ilman kumppania. Kiinassa ja Intiassa ehkä näin."
Ja niin myös Suomessa. Nuoria aikuisia miehiä on enemmän kuin naisia.
"Ja se että naisille seuran löytäminen olisi helpompaa kuin miehille on myös bull shittiä."
Ei ole. Näkee hyvin että olet nainen koska et tiedä näistä tosiasioista mitään. Naisena olet elänyt koko elämäsi vaaleanpunaisessa pumpulissa kun miehiltä sataa huomiota jollei tasaiseen tahtiin niin ainakin joskus. Tavallinen nainen saa elämänsä aikana huomiota miehiltä niin paljon että jossain vaiheessa turtuu siihen eikä enää osaa edes arvostaa sitä.
"Siinä suhteessa se pitää paikkansa että miehet harvoin kieltäytyvät seurasta tai seksistä, mutta sekin useimmiten vain siksi koska miehet uskovat että niin miehen tulee tehdä."
Hahhah! :D Miehet suostuu koska ne haluaa suostua. - nainen
Naisten ei tarvitse märehtiä palstalla sinkkuuttaan koska osaamme olla onnellisia ilman miestäkin. Kyseistä asiaa on sivuttu esim. kiltit tytöt -ketjussa, kannattaa vilkaista.
- Oikeaa odottaessa
kuin edellinen. Kyllä parisuhdekin kelpaisi, mutta ensin pitää löytyä sellainen ihminen, johon ihastun. En halua miestä parisuhteen takia vaan parisuhteen miehen takia. Sitä Oikeaa odotellessa teen elämästäni parhaan mahdollisen tällaisenaan.
(Ei kannata aloittaa jankutusta aloitteista tai siitä kuinka nainen saa miehen koska tahansa, niitä ketjuja on ihan tarpeeksi.) - Kyseleepi hän
Suomessa nuoria aikuisia miehiä on enemmän kuin naisia. Totta, mutta sekään ei selitä sitä että suuri enemmistö sinkuista olisi miehiä.
Naiset, kauniit varsinkin saavat huomiota miehiltä mutta isoin osa katseen muodossa. Ei naisia pyydetä treffeille joka päivä, ei lähetetä kukkakimppuja jne. ei yritetä iskeä. Joskus aikoinaan kun kävi useammin ravintoloissa ja yökerhoissa teki sen yllättävän huomion että aika rauhassa sai tytöt/naiset olla. Todella kauniit naiset varsinkin. Vasta kun miehet oli tarpeeksi humalassa alkoi jotain tapahtua. Suuri osa naisista kyllä poistuu ravintolasta jo alkuillasta.
Miehet suostuu koska ne haluaa suostua. Niin JOS ne haluaa. Mutta ei kaikki miehet halua aina ja ihan kenen kanssa tahansa. Niinkuin täällä väitetään. Kyllä naisetkin tajuaa tämän.
"Naisten ei tarvitse märehtiä palstalla sinkkuuttaan koska osaamme olla onnellisia ilman miestäkin."
Tätä en ole koskaan tajunnut. Että naiset tarvitsevat vähemmän miestä kuin mies naista ? En oikein usko tätä.
Olen muuten mies.
- Ehkä ilkeäkin?
Minulla ei ole ollut vuosikausiin minkäänlaista läheisyydenkaipuuta. Nuorempana luulin olevani hyvinkin helläluontoinen ja läheisyydestä pitävä ihminen, mutta olenkin löytänyt itsestäni aivan uusia puolia, muun muassa ihmeellisen vapaudenrakkauden.
Pidän miehistä kovasti ja seksistä vielä enemmän, mutta miesseuran - satunnaisen tai pitkäaikaisen - mukana tulee aina lieveilmiöitä, joita en jaksa sietää. Olen asunut koko aikuisikäni yksin, enkä voi harkitakaan sitä, että haluaisin miehen edes vähäksi aikaa kattoni alle. Yhteisasuminen on aina pientä ja isoa sovittelemista ja kompromissien tekoa. Miehet ovat kokemukseni ja muiden parisuhteista tekemieni havaintojeni mukaan myös tosi rasittavia asuinkumppaneita pitemmän päälle (samaa voi varmasti sanoa naisista). Taustallani ei kuitenkaan ole mitään hurjia pettymyksiä. Kiteytän: miehet ovat kivoja, mutta välimatka on tarpeen.
Havaitsen kirjoituksessasi vanhaa kliseeajattelua (palstoilla erittäin suosittua), jonka mukaan nainen ei sitten millään voi olla tyytyväinen sinkkuna olemiseen ja jokainen, joka väittää olevansa onnellinen itsekseen, valehtelee ja/tai on ruma ja vain esittää vahvaa. Joku saattaa toki valehdellakin, mutta useimmat aina sinkkuina olleet ja eron jälkeen vuosikausia itsekseen eläneet naiset ovat minun kokemukseni mukaan nimenomaan valinneet siviilisäätynsä ja elämäntapansa. Monien ovet ovat auki, mutta jollei oikein sopivaa miestä osu paikalle, ei ole mikään ongelma olla miehettä vaikka koko loppuikä. Näitä naisia yhdistää se, että he eivät suurin surminkaan hankkiutuisi parisuhteeseen sen takia, että "olisi edes joku". Eikä yksikään ole ilkeä rumilus.- 12+12= 10000
No kuule, minä olen mies, ja naiset on ihania, ja yhden yön suhde silloin tällöin on mukavaa, mutta saman katon alle en naisen kanssa muuttaisi. Pärjään ihan mukvasti elämässäni, ja aina kun kuvitellaan että yksin elävä mies on luuseri ATM- peräkammarrin poika, niin olen poikkeus tästä säännöstä.
Mina vain olen niin itsellinen ja itsepäinen, että en halua ketään "sotkemaa" hyvin järjestynyttä pikku elämääni. Tahdon mennä ja tulla ja toimia omien halujeni mukaan. - Kyseleepi hän
En halua väittää etteikö nainen tai mies voisi olla onnellinen myös yksin. Tai että sinkkunaiset olisivat rumia, lihavia jne. Tunnen monia sinkkunaisia jotka ovat kauniita, nuoria, vanhoja, fiksuja, koulutettuja jne.
Mutta tämä epäsuhta suhtautumisessa (ainakin tällä palstalla). Miehet itkevät sinkkuuttaan mutta naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma. Vaan päinvastoin. "Huono mies" pilaa naisen elämän.
Muistan yhden TV-ohjelman Intialaisesta kylästä jossa suurin osa miehistä oli jäänyt ilman puolisoa. Naiset olivat muuttaneet muualle. Kuinka kauniisti, rehellisesti ja sisimpänsä paljastaen nämä yksinjäänet miehet kertoivat siitä mitä yksinjääminen ilman vaimoa on ja mitä nainen merkitsee miehelle ja elämälle yleensä.
En usko että kukaan suomalainen mies tai nainen uskaltaisi koskaan olla yhtä avoin. Kuinka moni edes kertoo ystävilleen että tuntee yksinäisyyttä ? - 11+18
Kyseleepi hän kirjoitti:
En halua väittää etteikö nainen tai mies voisi olla onnellinen myös yksin. Tai että sinkkunaiset olisivat rumia, lihavia jne. Tunnen monia sinkkunaisia jotka ovat kauniita, nuoria, vanhoja, fiksuja, koulutettuja jne.
Mutta tämä epäsuhta suhtautumisessa (ainakin tällä palstalla). Miehet itkevät sinkkuuttaan mutta naisille sinkkuus ei ole mikään ongelma. Vaan päinvastoin. "Huono mies" pilaa naisen elämän.
Muistan yhden TV-ohjelman Intialaisesta kylästä jossa suurin osa miehistä oli jäänyt ilman puolisoa. Naiset olivat muuttaneet muualle. Kuinka kauniisti, rehellisesti ja sisimpänsä paljastaen nämä yksinjäänet miehet kertoivat siitä mitä yksinjääminen ilman vaimoa on ja mitä nainen merkitsee miehelle ja elämälle yleensä.
En usko että kukaan suomalainen mies tai nainen uskaltaisi koskaan olla yhtä avoin. Kuinka moni edes kertoo ystävilleen että tuntee yksinäisyyttä ?on minusta eri asia kuin parisuhteettomuus. Itse en koe itseäni yksinäiseksi, vaikka ei ole elämänkumppania ja menen joka ilta yksin nukkumaan.
- Hämärän rajoilta
Kyseleepi hän kirjoitti:
En usko että kukaan suomalainen mies tai nainen uskaltaisi koskaan olla yhtä avoin. Kuinka moni edes kertoo ystävilleen että tuntee yksinäisyyttä ?"Kuinka moni edes kertoo ystävilleen että tuntee yksinäisyyttä ?"
Luultavasti aika harva, sillä jos ja kun tuntee yksinäisyyttä, niitä ystäviäkään ei välttämättä ole. - *
Ymmärrän hyvin sen että yksineläminen houkuttelee enemmän kuin huono suhde. Ymmärrän myös sen että yksinelävä voi viettää täysipainoista elämää ja nauttia vapaudesta.
Se mitä en ymmärrä, on se kuinka jotkut ihmiset voivat olla ajattelematta sitä "täydellistä" parisuhdetta. Jos on edes hetken kokenut sitä tunnetta, niin kyllähän sitä kaipaisi kipeästi lisää! Jos minä löytäisin naisen, joka on juuri sopiva minulle ja hänkin tuntisi samoin, niin onhan se noin miljoona kertaa parempaa kuin yksikään vapaus!
En kaipaa treffailua, en seksiä, vaan ihan kokonaisvaltaista yhdessäolon tunnetta. Sellaista jonka tietää kestävän ja kestävän. En voi olla ajattelematta sitä vaikka kuinka järkevästi yritän sulkea sen mielestäni. Sen takia yksinolo tuntuu joskus ahdistavalta. Eikö sinulla tai muilla naisilla ole mitään tällaisia ajatuksia? - ********* vai yksi
* kirjoitti:
Ymmärrän hyvin sen että yksineläminen houkuttelee enemmän kuin huono suhde. Ymmärrän myös sen että yksinelävä voi viettää täysipainoista elämää ja nauttia vapaudesta.
Se mitä en ymmärrä, on se kuinka jotkut ihmiset voivat olla ajattelematta sitä "täydellistä" parisuhdetta. Jos on edes hetken kokenut sitä tunnetta, niin kyllähän sitä kaipaisi kipeästi lisää! Jos minä löytäisin naisen, joka on juuri sopiva minulle ja hänkin tuntisi samoin, niin onhan se noin miljoona kertaa parempaa kuin yksikään vapaus!
En kaipaa treffailua, en seksiä, vaan ihan kokonaisvaltaista yhdessäolon tunnetta. Sellaista jonka tietää kestävän ja kestävän. En voi olla ajattelematta sitä vaikka kuinka järkevästi yritän sulkea sen mielestäni. Sen takia yksinolo tuntuu joskus ahdistavalta. Eikö sinulla tai muilla naisilla ole mitään tällaisia ajatuksia?Mutta emme murehdi sitä mikä puuttuu vaan keskitymme siihen mitä on. Sitähän masentuu jos päästää ajatusjuoksun siihen että se hyvä ihmissuhde puuttuu.
Joten taito sekin on että siihen asti että se "täydellinen" löytyy osaa nauttia muista asioista. Kyllä se meidän sinkkunaisten keskusteluissa aina välillä esiin tuodaan - ja haaveitahan meillä kaikilla on. Oli mies tai nainen.
Älä jää yksin vaan käy ulkona, tapaa ystäviä ja vietä harrastusten parissa aikaa, mutta älä luovu toivosta tai haaveista - kyllä sitä aina joskus voi onni potkia ja useimiten silloin kun sitä vähiten osaa odottaa. Niitä sadunomaisia suhteiden alkuja aina välillä näkee. Toivoohan se tuo. - *
********* vai yksi kirjoitti:
Mutta emme murehdi sitä mikä puuttuu vaan keskitymme siihen mitä on. Sitähän masentuu jos päästää ajatusjuoksun siihen että se hyvä ihmissuhde puuttuu.
Joten taito sekin on että siihen asti että se "täydellinen" löytyy osaa nauttia muista asioista. Kyllä se meidän sinkkunaisten keskusteluissa aina välillä esiin tuodaan - ja haaveitahan meillä kaikilla on. Oli mies tai nainen.
Älä jää yksin vaan käy ulkona, tapaa ystäviä ja vietä harrastusten parissa aikaa, mutta älä luovu toivosta tai haaveista - kyllä sitä aina joskus voi onni potkia ja useimiten silloin kun sitä vähiten osaa odottaa. Niitä sadunomaisia suhteiden alkuja aina välillä näkee. Toivoohan se tuo.Olisi mukava tietää mikä on se naisten salaisuus, jolla te pystytte niin hyvin kontrolloimaan ajatuksianne? Miksi miehen mieli on taas sellainen, että se helposti ajautuu kohti epätoivoisia haaveita ja välillä myös kohti masennusta? Kyllä minä voin myöntää usein itkeväni iltaisin asian takia ja siinä ei järkevät teoriat juurikaan auta. Tietysti se tunne heilahtaa myös vahvasti toiseen suuntaan, mikäli onnellisesti kävisi.
- Onhan toki,
* kirjoitti:
En kaipaa treffailua, en seksiä, vaan ihan kokonaisvaltaista yhdessäolon tunnetta. Sellaista jonka tietää kestävän ja kestävän. En voi olla ajattelematta sitä vaikka kuinka järkevästi yritän sulkea sen mielestäni. Sen takia yksinolo tuntuu joskus ahdistavalta. Eikö sinulla tai muilla naisilla ole mitään tällaisia ajatuksia?mutta kun sen "täydellisen" parisuhteen todennäköisyys on jotain 0,00000007 prosenttia, niin ei ole kovin fiksua tuhlata elämäänsä sen puuttumista surressa.
- No heti kun
* kirjoitti:
Olisi mukava tietää mikä on se naisten salaisuus, jolla te pystytte niin hyvin kontrolloimaan ajatuksianne? Miksi miehen mieli on taas sellainen, että se helposti ajautuu kohti epätoivoisia haaveita ja välillä myös kohti masennusta? Kyllä minä voin myöntää usein itkeväni iltaisin asian takia ja siinä ei järkevät teoriat juurikaan auta. Tietysti se tunne heilahtaa myös vahvasti toiseen suuntaan, mikäli onnellisesti kävisi.
aloitat sellaiset ajattelun, niin harhautat itsesi vaikka lähtemällä lenkille, lukemalla kirjaa, katsomalla tv:tä, jne.
- Ehkä ilkeäkin?
* kirjoitti:
En kaipaa treffailua, en seksiä, vaan ihan kokonaisvaltaista yhdessäolon tunnetta. Sellaista jonka tietää kestävän ja kestävän. En voi olla ajattelematta sitä vaikka kuinka järkevästi yritän sulkea sen mielestäni. Sen takia yksinolo tuntuu joskus ahdistavalta. Eikö sinulla tai muilla naisilla ole mitään tällaisia ajatuksia?Juju onkin siinä, että se "täydellinen mies" sekä olisi paikalla että ei olisi paikalla samaan aikaan. Hankalaa.
- *
Onhan toki, kirjoitti:
mutta kun sen "täydellisen" parisuhteen todennäköisyys on jotain 0,00000007 prosenttia, niin ei ole kovin fiksua tuhlata elämäänsä sen puuttumista surressa.
Minä taas lasken että sen todennäköisyys on 50 % sillä itse olen siihen valmis. Tarvitaan enää se toinen puolikas eli 50 %.
- *
No heti kun kirjoitti:
aloitat sellaiset ajattelun, niin harhautat itsesi vaikka lähtemällä lenkille, lukemalla kirjaa, katsomalla tv:tä, jne.
Itsensä harhauttaminen tuntuu vähän samalta kuin itsensä kutittaminen - ei se oikein onnistu. Ymmärrän kuitenkin pointin ja mukava huomata ettei naisillakaan ole mitään erityisiä taikavoimia tunteidensa hillitsemiseen, vaan ihan perinteisiä menetelmiä.
- *:lle
* kirjoitti:
Olisi mukava tietää mikä on se naisten salaisuus, jolla te pystytte niin hyvin kontrolloimaan ajatuksianne? Miksi miehen mieli on taas sellainen, että se helposti ajautuu kohti epätoivoisia haaveita ja välillä myös kohti masennusta? Kyllä minä voin myöntää usein itkeväni iltaisin asian takia ja siinä ei järkevät teoriat juurikaan auta. Tietysti se tunne heilahtaa myös vahvasti toiseen suuntaan, mikäli onnellisesti kävisi.
Ne joiden kanssa voi jakaa kaiken muun paitsi sen seksin. Siihen riittä kunnon dildo, ei tauteja, ei vaatimuksia, aina valmiina eikä pelkoa vahinko raskaudesta.
Hyvää suhdetta kyllä kaikki haluaisi mutta ovat jo aikoja sitten lopettaneet uskomasta tähän haavekuvaan - siis omalle kohdalle.
Koitahan liikkua, mennä teatteriin tai vaikka johonkin näyttelyyn. Ja aika monella on koira tai kissa jota voi paijata ja josta on seuraa. Mutta tärkeintä on että on joku jonka kanssa jakaa ne ilot ja surut, keskustella joka ymmärtää meitä ja ajatuksimme ja joka meidän itsemme lailla tuntee myötätuntoa toisen elämää kohtaan.
Jos olet fiksu ja osaat käyttäytyä se sinkku tyttöjen joukko ottaa sinut kyllä keskusteluun mukaan - huono käytös ja lennät lopullisesti ohi. Kun sinut on hyväksi havaittu ja et ole perusmiehen asenteella varustettu pääset jopa treffeille jos kauniisti asian esität. Yleensä nämä sinkkunaiset tunnistaa isoista naisporukoista jotka eivät pahemmin ympärille vilkuile - koska haku ei ole päällä. Pitävät siitä että saavat keskustella henkevästi jopa tuntemattomien kanssa. Joukossa se on helppo tehdä - kaksistaan pitää olla erittäin varovainen kun niitä hulluja mahtuu tähän maailmaan niin paljon. Esim näyttelyssä voi jostakin teoksesta kysyä mielipidettä naiselta - vaikka olisi varattu tätä ei koeta uhkaavana ja yleensä normaali nainen vastaa myös kohteliaasti kysyttäessä. Törkyturpaa lyödäänkin sitten surutta päin pläsiä ( siis sanallisesti) Vältä aina niitä kliseitä aloituksia - käytkö täälä usein- olemmeko tavanneet - ym todella typeriä aloituksia joita pelimiehet viljelevät. Ja ole rehellinen - jos et pidä jostakin älä yritä peilata naisen mielipidettä - haistamme sen feikkauksen aika kaukaa vaikka emme aina sitä edes jaksa ilmaista. - m, 37
"Pidän miehistä kovasti ja seksistä vielä enemmän, mutta miesseuran - satunnaisen tai pitkäaikaisen - mukana tulee aina lieveilmiöitä, joita en jaksa sietää. Olen asunut koko aikuisikäni yksin, enkä voi harkitakaan sitä, että haluaisin miehen edes vähäksi aikaa kattoni alle"
Miehenä en voisi ajatella eläväni naisen kanssa, ellei asuta saman katon alla. Olen sen verran perinteisen kasvatuksen saanut, että suhde virallistetaan menemällä avioliittoon ja jos kerran tarkoitus on elää yhteistä elämää, silloin muutetaan asumaan myös saman katon alle.
Minäkin, päälle kolmekymppisenä miehenä olen elänyt koko elämäni yksin, mutta siitä huolimatta en koe yhdessä asumista rasitteena vaan pikemminkin yhtenä elämänvaiheena. Saman katon alla asuminen ei pitäisi tuottaa ongelmia aikuiselle ihmiselle, joka on sinut itsensä kanssa.
Itse ainakin pitäisi sitä epäluottamuksen osoituksena, jos nainen ei haluaisi virallistaa suhdetta (seurustelu -> kihlaus -> avioliitto) ja muuttaa saman katon alle. - fkdsö
* kirjoitti:
En kaipaa treffailua, en seksiä, vaan ihan kokonaisvaltaista yhdessäolon tunnetta. Sellaista jonka tietää kestävän ja kestävän. En voi olla ajattelematta sitä vaikka kuinka järkevästi yritän sulkea sen mielestäni. Sen takia yksinolo tuntuu joskus ahdistavalta. Eikö sinulla tai muilla naisilla ole mitään tällaisia ajatuksia?"Sellaista jonka tietää kestävän ja kestävän."
Sellainen on aika harvinaista. Suurin osa liitoista päättyy eroon, ja melkein kaikki loput siirtyvät "honeymoon" -vaiheesta johonkin vähemmän taivaalliseen vaiheeseen parin vuoden sisään.
Toki tällaista suhdetta/suhteita on ihan mukava pohdiskella silloin tällöin. - Ehkä ilkeäkin?
m, 37 kirjoitti:
"Pidän miehistä kovasti ja seksistä vielä enemmän, mutta miesseuran - satunnaisen tai pitkäaikaisen - mukana tulee aina lieveilmiöitä, joita en jaksa sietää. Olen asunut koko aikuisikäni yksin, enkä voi harkitakaan sitä, että haluaisin miehen edes vähäksi aikaa kattoni alle"
Miehenä en voisi ajatella eläväni naisen kanssa, ellei asuta saman katon alla. Olen sen verran perinteisen kasvatuksen saanut, että suhde virallistetaan menemällä avioliittoon ja jos kerran tarkoitus on elää yhteistä elämää, silloin muutetaan asumaan myös saman katon alle.
Minäkin, päälle kolmekymppisenä miehenä olen elänyt koko elämäni yksin, mutta siitä huolimatta en koe yhdessä asumista rasitteena vaan pikemminkin yhtenä elämänvaiheena. Saman katon alla asuminen ei pitäisi tuottaa ongelmia aikuiselle ihmiselle, joka on sinut itsensä kanssa.
Itse ainakin pitäisi sitä epäluottamuksen osoituksena, jos nainen ei haluaisi virallistaa suhdetta (seurustelu -> kihlaus -> avioliitto) ja muuttaa saman katon alle.
- elvetti tätä
.pähkäilyä. Sinkkunaiset ovat tietenkin nussimassa kun kaikki naiset saavat niin helposti panoseuraaa
- nainen
No niinpä :o Teet niin tai näin, aina väärinpäin :)
- <zxcv
"Kun lukee tätä palstaa saa sen kuvan että suuri enemmistö sinkuista on miehiä tai ainakin sinkkuus on heille paljon paljon isompi ongelma kuin naisille."
Niin se minustakin vaikuttaa. Sinkkuystävistänikin miehet kaipaavat naista enemmän kuin päinvastoin.
"Eikö sinkkuus ole kuitenkin naiselle vaikeampaa; hellyyden ja läheisyyden kaipuu, perhe. Mihin sinkkunaiset oikein piiloutuvat ? Jos on leegioittain sinkkumiehiä niin on pakko olla myös naisia."
Kaikki naiset eivät enää tahdo perhettä, en kyllä usko että kaikki miehetkään haluavat. Ehkä tänä aikana kun avioituminen ja perheen perustaminen ei ole pakollista, sinkkuna eläminen yleistyy koska kaikki vapaudesta ja rauhasta pitävät saavat elää haluamallaan tavalla, eli sinkkuna.
Minusta sinkkunaiset eivät piiloudu mihinkään, ainahan heitä liikenteessä ja menoissa tapaa, mutta tällä palstalla tuskin kukaan kauaa jaksaa haukkuja ja ruikutuksia lukea, puhumattakaan lukuisista yleistyksistä ja stereotypioista. Itsekin piipahdan täällä aina silloin tällöin toteamassa ettei meininki ole muuttunut miksikään, yhtä lailla markkina-arvoa ja lutkittelua sun muuta ala-arvoista.
"Ja en usko selityksiä että joku pelimies pyörittää useamman naisen haaremia samanaikaisesti tai että nuoremmissa ikäluokissa naisia on niin paljon vähemmän naisia että moni mies jää pakosti ilman kumppania. Kiinassa ja Intiassa ehkä näin."
En usko tähän minäkään. Uskon että sinkkuja on molemmissa sukupuolissa ihan yhtä paljon, lukuunottamatta vanhempia sinkkuja(leskiä)joita on enemmän naisissa miesten kuollessa nuorempina.
"Ainakin pks taitaa olla huomattava naisenemmistö. Millä nämä oikein hoitavat sen läheisyyden kaipuun ? Luulisi että naiset täällä itkisivät sinkkuuttaan eikä miehet."
Opiskelu, työ, harrastukset, ystävät, perhe, sisarukset, lemmikit, matkustelu, teatteri, konsertit, taide, tiede, liikunta, paljon tekemistä ja itsestä huolehtimista, kalenteri täyteen eikä edes huomaa olevansa yksinäinen. Mitä pahaa on yksinäisyydessä? Ei läheisyydenkaipuuseen kuole, eikä sitä kaikilla edes ole. Miksi sinkkuutta pitäisi itkeä? Sinkkuna on mukavaa.
"Joskus kuulee joidenkin naisten sanovan sinkkuuden syyksi että ovat niin pettyneitä aikaisempiin suhteisiin etteivät enää halua samaa tai että ollaan ennemmin yksin jos sitä oikeaa kemiaa ei löydy. Kuulostavat vähän tekosyiltä."
Eivät ne ole tekosyitä. Miksi pitäisi tyytyä huonoon suhteeseen kun voi olla omillaan onnellisempi? Nainen on erilainen kuin mies, siinä mielessä kuinka mies tuntuu ajattelevan että mikä vain suhde on tyhjää parempi, nainen tahtoo sen tietyn tyypin hyvään suhteeseen ennen kuin haaskaa voimavarojaan yhtään mihinkään.
"Onko sinkkuus (ettei olekaan tarpeeksi kaunis ja viehättävä) sittenkin niin vaikea asia naisille ettei sitä edes haluata myöntää vaan piiloudutaan vahvan naisen taakse. Miehet myöntävät liiankin helposti ettei muka kelvata."
Ai sinkkuna olo naiselle tarkoittaa sitä ettei ole tarpeeksi kaunis ja viehättävä? Ok. Onko totta että naiset vieläkin 2010 arvotetaan miesten suunnasta pelkästään ulkonäön ja viehättävyyden perusteella(tämä on tulkittavissa viestistäsi rivien välistä)? Minä vain olen vahva nainen ja viidyn ennemmin yksin kuin kakkosluokan seurassa, miksi minun sitten pitäisi vetää jotain muuta roolia esim.rakkaudenkaipuusta ja läheisyydenkaipuusta nyyhkivää epäviehättävää naista?
Minäkin myönnän että minä kelpaisin kyllä jolle kulle, useammallekin sellaiselle, mutten halua kuin sen tietyn ja jos en sille tietylle kelpaa, antaa olla sitten. En minä sitä häpeä. Miksi pitäisi? Enkä minä sitä itke täällä enkä missään muuallakaan, se on vain elämää.
"Ja se että naisille seuran löytäminen olisi helpompaa kuin miehille on myös bull shittiä. Siinä suhteessa se pitää paikkansa että miehet harvoin kieltäytyvät seurasta tai seksistä, mutta sekin useimmiten vain siksi koska miehet uskovat että niin miehen tulee tehdä. "
Laadukkaan seuran löytäminen on molemmille yhtä vaikeaa. Rakkauden löytäminen on todella haasteellista ja usein mahdotonta. Seksiä kyllä saisi niin paljon kuin jaksaa sitä harrastaa, mutta harva nainen sitä pelkästään haluaa, pitää olla jotain suurempia tunteita ennen kuin jaksaa innostua.
Eikä miestäkään kukaan pakota käyttäytymään kuvailemallasi tavalla. Itsetuntoa ja oman itsensä arvostusta kehiin, kyllä se ei teidänkin suustanne tulee kun annatte sille mahdollisuuden.- Kyseleepi hän
Ai sinkkuna olo naiselle tarkoittaa sitä ettei ole tarpeeksi kaunis ja viehättävä? Ok. Onko totta että naiset vieläkin 2010 arvotetaan miesten suunnasta pelkästään ulkonäön ja viehättävyyden perusteella(tämä on tulkittavissa viestistäsi rivien välistä)? Minä vain olen vahva nainen ja viidyn ennemmin yksin kuin kakkosluokan seurassa, ...
Tarkoitin sitä että jos nainen ei ole löytänyt sitä ykkösluokan seuraa. Minkä hän selittää itselleen syyksi siihen ? Miksi minulle on tarjolla vain "Kakkiosluokkaa". Kokeeko nainen ettei hän ole ollut tarpeeksi "kaunis, hyvä" ? Ykkösluokan seuraa ei vaan sattunut kohdalle ? Vai mitä ? - Kiltti tyttö
Et satu asumaan pääkaupunki seudulla? Itse olen jonkin aikaa täällä asunneena olis kiva tutustua myös uusiin samanhenkisiin fiksuihin sinkkuihin - siis olen nainen ja kaipaan ihan keskustelu ja kaveriseuraa.
Jos olet jaa kiinostaa niin meitä lähtee muutama sinkkun Kiasmaan taidemaalari Ilja Glazunov näyttelyä katsomaan ja sitten syömään jotain hyvää ja höpöttämään kaikennäköistä. Mukaan mahtuu aina myös uusia henkilöitä - Kiinostaisiko? - <zxcv
Kyseleepi hän kirjoitti:
Ai sinkkuna olo naiselle tarkoittaa sitä ettei ole tarpeeksi kaunis ja viehättävä? Ok. Onko totta että naiset vieläkin 2010 arvotetaan miesten suunnasta pelkästään ulkonäön ja viehättävyyden perusteella(tämä on tulkittavissa viestistäsi rivien välistä)? Minä vain olen vahva nainen ja viidyn ennemmin yksin kuin kakkosluokan seurassa, ...
Tarkoitin sitä että jos nainen ei ole löytänyt sitä ykkösluokan seuraa. Minkä hän selittää itselleen syyksi siihen ? Miksi minulle on tarjolla vain "Kakkiosluokkaa". Kokeeko nainen ettei hän ole ollut tarpeeksi "kaunis, hyvä" ? Ykkösluokan seuraa ei vaan sattunut kohdalle ? Vai mitä ?Kakkosluokka=alkoholin/huumeiden/sekakäyttäjät, syrjähyppyä suosivat ukkomiehet, työnvieroksujat, hyväksikäyttäjät, siipeilijät, pelimiehet, tupakoivat, huonot elämäntavat, huonoluonteisuus(sovinismi, väkivaltaisuus, sosiaaliset ongelmat, narsismi), ei siis ulkonäöstä ollut kyse mainitsemassani termissä.
"Ykkösluokan" seuraa ei todellakaan aina osu kohdalle. Usein sellaisen osuessa kohdalle huomaa sen olevan varattu. Enkä todellakaan ala mitään suhteita rikkomaan, olen liian hyvä siihen hommaan.
- oudoistaoudoin
Itse lukijana ja vähän komentoivana naisena voin kertoa oman mielipiteeni aloittajan kysymykseen. Sinkkunaisia on aika paljon ja heille usealle sinkkuus on ainakin kausittain suurikin kriisi (niin myös minulle:)) se miksi en esimerkiksi omia tuntemuksiani sinkkuudestani tänne kirjoita on vakiopalstalaisten tapa vastata naisten kirjoittamiin viesteihin.
Se on totta, että kyseessä on ainoastaan keskustelupalsta, eikä se minulle henkilökohtaisesti ole arvostelua, mutta minkätakia haluan kuulla kuinka olen ruma, tyhmä, nussittu epätoivoinen kolmekymppinen sinkku, jolle ei kelpaa yksikään vastaan tuleva mies. Tiedän vallan hyvin omat puutteeni ja omat vaikeuteni löytää tavallinen parisuhde.
Läheisyyden kaipuu mielestäni riippuu enemmän persoonasta kuin sukupuolesta. Itse olen pitkään (10v.) elänyt parisuhteessa ja nyt reilun vuoden enemmän tai vähemmän viihtynyt sinkkuna. Kyllä totuus on, että välillä tuntuu pahalle, mutta olen päättänyt etten anna sinkkuuteni masentaa. Uskon, että aika moni nainen on päättänyt selvitä yksin. Sopeutuminen on tutkimuksenkin mukaan naisten vahvuus niin ehkä näin on myös sinkkuudessa eli naiset vaan sopeutuvat paremmin siihen etteivät ole löytäneet sopivaa kumppania. - n31b
Sulla on nyt vähän väärä lähtökohta. Sä teet sen oletuksen, että parisuhteessa nainen saa mieheltä mitä haluaa ja että parisuhteet on onnellisia. Miehet ja naiset on kuitenkin niin erilaisia olentoja tarpeineen ja haluineen, että kun siihen lisätään päälle miehen itsekkyys ja rakastuneen naisen tarve miellyttää, niin harva nainen saa suhteesta kauheasti mitään; jos lasketaan kaikki se mitä joutuu antamaan, niin jää kirkkaasti miinukselle.
Toki varmasti suurin osa kaipaa hellyyttä, mutta yhtä suuri osa tietää, että sitä on aika turha mieheltä odottaa tai ainakin ensin siitä joutuu maksamaan seksillä. Tietysti, jos olisi olemassa ihania, helliä, rakastavia, huomaavaisia miehiä ja naiset ei jostain syystä saisi heitä, niin ihan varmasti itkisimmekin sinkkuuttamme. Mutta aikuinen nainen tietää, että tarjolla on lähinnä sovinistisia ja tunteettomia juntteja, joille nainen on pillu. Kukapa sellaisten perään itkisi tai edes huolisi elämäänsä!
"Ainakin pks taitaa olla huomattava naisenemmistö. Millä nämä oikein hoitavat sen läheisyyden kaipuun?" Minä hoidan ystävien ja lemmikkien avulla. Mun koira ja kissat on ehkä poikkeuksellisen hellittyjä eläimiä, mutta eivät ne valita. Ystäviltä saa sen henkisen yhteyden, eikä sellainen ole edes mahdollista miehen kanssa. Ei tuo miehen puute ainakaan minulle ole kovin suuri juttu, ainoa ongelma siinä on lapset, kun niitä kuitenkin joskus haluaisin.
Ja kyllä minä ainakin myöntäisin, jos sinkkuus olisi mulle ongelma, mitä hävettävää siinä olisi?!
Enkä oikein usko siihenkään, että ns. normimies kauheasti itkisi naisten ja parisuhteen perään. Nämä tällä palstalla olevat miehet on usein yksinäisiä, siis ystävättömiä, ja kokemattomuuttaan ovat asettaneet seksin joksikin kaiken ratkaisevaksi onneksi, joka heiltä riistetään. Se on ihan puppua, koska jokainen tietää, että seksi harvoin on mitään maailmaajärisyttävää, eikä ainakaan kaiken tuon valituksen arvoista!- ¨
Enkä oikein usko siihenkään, että ns. normimies kauheasti itkisi naisten ja parisuhteen perään. Nämä tällä palstalla olevat miehet on usein yksinäisiä, siis ystävättömiä, ja kokemattomuuttaan ovat asettaneet seksin joksikin kaiken ratkaisevaksi onneksi, joka heiltä riistetään. Se on ihan puppua, koska jokainen tietää, että seksi harvoin on mitään maailmaajärisyttävää, eikä ainakaan kaiken tuon valituksen arvoista!
Joo eipä nuo miehet parisuhdetta halua eikä ne ymmärrä mitä parisuhde tarkoittaa. Parisuhde on elämän jakamista ja yhteistä arkea, tulevaisuuden suunnittelua jne. Parisuhde on palstan miehille synonyymi seksille.
Tosi hyvä kirjoitus!
- ------------------
Minä olen taas ihan omasta tahdosta sinkku, ja syynä siihen todellakin on monet pettymiset miehiin, kun kaikki yritykset suhteeseen loppuivatkin miesten sitoutumiskammoon, joten niistä monesta sydänsurusta selvinneenä en enää usko sellaista miestä löytyvän, joka näin ei taas tekisi minulle.
Minulla todellakin on tällä hetkellä päällä aikamoinen miesinho, ei ystäviä kohtaan mutta jos joku näyttää vähänkin siltä että koittaa tulla lähelle, lähden pois paikalta. En tahdo enää perhettä, en läheisyyttä, en seksiä, en mitään, minulle kelpaa tämä elämä yksin ja näillä mennään. On se sinäänsä harmi, että ne muutamat miehet ovat saaneet aikaiseksi tämän olotilan, mutta kun se sama oravanpyörä pyörähtää aina uudelleen ja uudelleen samoin kuvioin, niin lopulta sitä jo luovuttaa eikä usko muunlaisia miehiä olevan olemassakaan enää.- hmmm.....
"Minä olen taas ihan omasta tahdosta sinkku, ja syynä siihen todellakin on monet pettymiset miehiin, kun kaikki yritykset suhteeseen loppuivatkin miesten sitoutumiskammoon, joten niistä monesta sydänsurusta selvinneenä en enää usko sellaista miestä löytyvän, joka näin ei taas tekisi minulle."
Olisi pelimiesten sijaan kannattanut valita ne mukavat ja kunnolliset miehet.. mutta kun ei teitä naisia kiinnosta sellaiset. Sitä saa mitä tilaa. - --++--
kammo on miehellä sitä, että kun nainen on lihava hän kelpaa seksiin muttei vaimoksi.
- thrtyryry
hmmm..... kirjoitti:
"Minä olen taas ihan omasta tahdosta sinkku, ja syynä siihen todellakin on monet pettymiset miehiin, kun kaikki yritykset suhteeseen loppuivatkin miesten sitoutumiskammoon, joten niistä monesta sydänsurusta selvinneenä en enää usko sellaista miestä löytyvän, joka näin ei taas tekisi minulle."
Olisi pelimiesten sijaan kannattanut valita ne mukavat ja kunnolliset miehet.. mutta kun ei teitä naisia kiinnosta sellaiset. Sitä saa mitä tilaa.Tervetuloa nykypaskayhteiskuntaan pillu sanelee miten ollaan suhteessa,mitä tehdään mitä edellytetään mieheltä tai millaiseksi miehen on muuttuttava (eli siis tissiposkeksi joka raahaa aamiaisleivät sänkyyn ätsikuukuttaa paskatykkiä ja keskustelee päivänkiinnostavista naistensarjoista, antaa kaiken ajan naiselle kun hän haluaa,palvoo,puhuu tunteistaan ja lopun ajan kuuntelee mäkämäkäkää siivoamisesta, tee sitä tee tätä miksei koskaan vietetä aikaa yhdessä.
Ps älkää vetäkö on miehilläkin valinnan mahdollisuus ja paskat, mitä mahdollisuuksia, itse olen naiseni iskenyt ja yksin olisin ollut koko iän jos en olisi ollut aktiivinen ja jos ei ylläolevaa palvonta seremoniaa suorita lähtee mies vaihtoon (kokemusta on kun ei kiinnostanut palvontamenot) ja aina löytyy joku ketä nämä palvontamenot suostuu tekemään kun ei jaksa tumputtaakkaan.
Lisäksi naisella kun ei ole niin suunnatonta tarvetta löytää parisuhdetta kuin miehen johtuen jo seksuaalisista tarve-eroista, voi nainen huolella sanella ehdot ja mies vikisee ja tekee tai menee vaihtoon. - Juuri tälläisten
thrtyryry kirjoitti:
Tervetuloa nykypaskayhteiskuntaan pillu sanelee miten ollaan suhteessa,mitä tehdään mitä edellytetään mieheltä tai millaiseksi miehen on muuttuttava (eli siis tissiposkeksi joka raahaa aamiaisleivät sänkyyn ätsikuukuttaa paskatykkiä ja keskustelee päivänkiinnostavista naistensarjoista, antaa kaiken ajan naiselle kun hän haluaa,palvoo,puhuu tunteistaan ja lopun ajan kuuntelee mäkämäkäkää siivoamisesta, tee sitä tee tätä miksei koskaan vietetä aikaa yhdessä.
Ps älkää vetäkö on miehilläkin valinnan mahdollisuus ja paskat, mitä mahdollisuuksia, itse olen naiseni iskenyt ja yksin olisin ollut koko iän jos en olisi ollut aktiivinen ja jos ei ylläolevaa palvonta seremoniaa suorita lähtee mies vaihtoon (kokemusta on kun ei kiinnostanut palvontamenot) ja aina löytyy joku ketä nämä palvontamenot suostuu tekemään kun ei jaksa tumputtaakkaan.
Lisäksi naisella kun ei ole niin suunnatonta tarvetta löytää parisuhdetta kuin miehen johtuen jo seksuaalisista tarve-eroista, voi nainen huolella sanella ehdot ja mies vikisee ja tekee tai menee vaihtoon.yökötysten takia naiset ei kaipaa parisuhdetta.
- --------------------
hmmm..... kirjoitti:
Olisi pelimiesten sijaan kannattanut valita ne mukavat ja kunnolliset miehet.. mutta kun ei teitä naisia kiinnosta sellaiset. Sitä saa mitä tilaa.No ehkäpä sitten kaikki miehet ovat juuri näitä "pelimiehiä" sillä useammat näistä oli juurikin hiljaisia, rauhallisia, hieman ujoja, normi näköisiä, sekä joskus olleet koulukiusattujakin, mutta kun nämä "kunnon miehet" ovat juurikin niitä pelimiehiä. Nykyään kun voi sanoa, että jokainen mies on talvallaan pelimies, eikä yhteenkään voi luottaa.
- glglglglglg
--++-- kirjoitti:
kammo on miehellä sitä, että kun nainen on lihava hän kelpaa seksiin muttei vaimoksi.
Wrong answer, lähes jokainen mies on tavallaan sitoutumiskammoinen sekä pelimies, ei ole näitä "kunnon miehiä" olemassakaan, kaikki menevät samaan kastiin -> pelimies
- VarpuParpu
"Ainakin pks taitaa olla huomattava naisenemmistö. Millä nämä oikein hoitavat sen läheisyyden kaipuun ? Luulisi että naiset täällä itkisivät sinkkuuttaan eikä miehet."
Itse olen nätti N26 sinkku PKS:lta. 5vuotta tässä on oltu ilman minkäälaista suhdetta miehiin tai fyysistä kosketus eli "hellyyttä". Välillä tosiaan tulee synkkiä hetkiä, mutta niinkuin joku muukin nainen kirjoitti, niihin ei jäädä rypemään. Synkät hetket otetaan vastaan. Todetaan, että nytpä on paska olo, hali ois paikallaan, AITOA halia ei ole saatavilla, ei voi mitään, mitäs sitten tehdään? Siirrytään eteenpäin. Elämässä on paljon asioita joihin loppujen lopuksi voi itse vaikuttaa aika vähän. Kuten se, että sattuuko kohtaamaan henkilön, josta pitää.
Sellaisten asioiden, joihin ei itse voi paljoa vaikuttaa, ei pidä antaa ottaa omasta elämästään yliotetta.
Parisuhde ja seksi eivät myöskään ole ainoat elämän suolat. Onnea löytyy muualtakin, erillaista onnea.
Ruikuttamalla ja kitisimellä ei oikein saavuta mitään. Se on ajan ja energian haaskausta enimmäkseen. Hmm, mä olen huomannut, että suomalaiset on tunteekkaampia ja herkempiä kuin suurin osa suomalaisista naisista. Suomalainen mies on aika selkärangaton monessa suhteessa : /- --++--
on naurettavaa kun joku pitää itseään nättinä. Et välttämättä minun mielestäni ole nätti.
- oudoistaoudoin
--++-- kirjoitti:
on naurettavaa kun joku pitää itseään nättinä. Et välttämättä minun mielestäni ole nätti.
En ole ko. nainen, mutta puutun asiaan silti. Hienoa, että nainen pitää itseään nättinä. Todennäköisesti se ei mielytä sinua, mutta tärkeää, että itse tulee toimeen oman ulkonäkönsä kanssa. Itsekin sanoisin itseäni ihan nätiksi ilman huonoa omaatuntoa siitä että sanon ja ajattelen näin.
- --++--
oudoistaoudoin kirjoitti:
En ole ko. nainen, mutta puutun asiaan silti. Hienoa, että nainen pitää itseään nättinä. Todennäköisesti se ei mielytä sinua, mutta tärkeää, että itse tulee toimeen oman ulkonäkönsä kanssa. Itsekin sanoisin itseäni ihan nätiksi ilman huonoa omaatuntoa siitä että sanon ja ajattelen näin.
minäkin olen komea.
- kjagjla
--++-- kirjoitti:
Sanopa miksi jonkun arvio omasta ulkonäöstään olisi epäpätevämpi kuin jonkun ohikulkijan? Tai vaikka läheisen? Perustele.
Hienoa, jos pitää omasta ulkonäöstään. Se ei tarkoita, että kaikkien pitäisi pitää mutta minusta on helevetin hyvä että se ihminen (oma itse) jonka kanssa ja nahoissa takuuvarmasti loppuelämänsä viettää tykkää itsestään kaikin puolin.
- teepäs
rakas aloittaja niin, että luet muutaman tunnin tätä palstaa, jotta näet millainen on miehen ajatusmaailma. Kysy sen jälkeen itseltäsi, että onko tosiaan ihme, ettei naiset ole kovin surullisia sinkkuudestaan?
- thrrutyuti
Merkillistä kun itse miehenä ei ole tarvinnut koskaan valittaa naisen tekemisistä suhteessa,ajankäytöstä,tunteiden ilmaisusta...jne naisilla tuntuu suhteessa olevan ainainen kitinä siitä ja tästä.
- No ei tietenkään
thrrutyuti kirjoitti:
Merkillistä kun itse miehenä ei ole tarvinnut koskaan valittaa naisen tekemisistä suhteessa,ajankäytöstä,tunteiden ilmaisusta...jne naisilla tuntuu suhteessa olevan ainainen kitinä siitä ja tästä.
kun rakastunut nainen ajattelee vain miestään. Ja rakastuneen naisen kanssa oleva mies ajattelee vain itseään. Mitä valittamista sillä miehellä olisikaan?
- Merkillinen juttu
thrrutyuti kirjoitti:
kun tiskit tiskaantuu itsestään, kämppä on koko ajan siisti, vaatteet on puhtaat mutta muija sen kun kitisee. Ei sille riitämikään!
Lapset on hoidettu työpäivän jälkeen, itse tsiigaat telsua ja sukulaisiin pidetty yhteyttä ja äiti on tyytyväinen vaikket itse edes soita minnekään. Turhaa se muija murjottaa. Jääkaappi on taas täynnä vaikket käynyt kaupassa, otat oluen mutta on se prkl kun tuo muija kitisee eikä anna tsiigaa telsua rauhassa! Jutellako tässä vielä pitäisi, ei tana, oli niin rankka työpäivä raksalla, muija on pelkkä hoituri, ei ne tummut mitään paina, vanhat ihmiset, kunhan juttelevat mukavia ja jakavat pillerit niin saavat kahvitella rauhassa!
Ilta tulee ja tahtois you know vähä.. muija pihtaa ja on muka väsy. On se kumma kun ei mikään tässä suhteessa pelaa!!! No lähdenpä taas poikien kanssa viihteelle ja harrasteisiin niin saa itsekin vähä tsillata, mököttäkööt muija yksisteen! - faktat_selviksi
Merkillinen juttu kirjoitti:
kun tiskit tiskaantuu itsestään, kämppä on koko ajan siisti, vaatteet on puhtaat mutta muija sen kun kitisee. Ei sille riitämikään!
Lapset on hoidettu työpäivän jälkeen, itse tsiigaat telsua ja sukulaisiin pidetty yhteyttä ja äiti on tyytyväinen vaikket itse edes soita minnekään. Turhaa se muija murjottaa. Jääkaappi on taas täynnä vaikket käynyt kaupassa, otat oluen mutta on se prkl kun tuo muija kitisee eikä anna tsiigaa telsua rauhassa! Jutellako tässä vielä pitäisi, ei tana, oli niin rankka työpäivä raksalla, muija on pelkkä hoituri, ei ne tummut mitään paina, vanhat ihmiset, kunhan juttelevat mukavia ja jakavat pillerit niin saavat kahvitella rauhassa!
Ilta tulee ja tahtois you know vähä.. muija pihtaa ja on muka väsy. On se kumma kun ei mikään tässä suhteessa pelaa!!! No lähdenpä taas poikien kanssa viihteelle ja harrasteisiin niin saa itsekin vähä tsillata, mököttäkööt muija yksisteen!...että nykyään miehet tekee kotitöitä saman verran kuin naiset, vaikka tekevät pitempää päivää töissäkin. (Tilastollinen fakta) Ja naiset vaan valittaa.
- ojqgpoq
faktat_selviksi kirjoitti:
...että nykyään miehet tekee kotitöitä saman verran kuin naiset, vaikka tekevät pitempää päivää töissäkin. (Tilastollinen fakta) Ja naiset vaan valittaa.
"(Tilastollinen fakta)"
Valhe, emävalhe, tilasto. Laitapa linkki, jossa perustellaan myös ne luvut mistä tilasto on tehty, miten ne on valittu ja selitetään niiden keräämisen metodi. - Ihanko totta?
...että nykyään miehet tekee kotitöitä saman verran kuin naiset, vaikka tekevät pitempää päivää töissäkin. (Tilastollinen fakta) Ja naiset vaan valittaa.
Siis sinkku mies tekee yhtä paljon kotitöitä kun sinkku nainen? Vau ihan hienosti ymmärretty. Eli jos ei ole mikään peräkammarin poika /tyttö vaan asuu niinkun ihan issekseen niin ne kotityötkin joutuu ihan issekseen tekemään, vau mikä oivallus.
Ja joo siihen kotityöhön ei vaikuta kuinka pitkää päivää tekee töissä. Ei ne tavarat mene paikoilleen, pyykki ei peseydy, ruokakaan ei tule itsekseen tai edes lattia peseydy omia aikojaan jos se kuka kämpässä asuu ei niitä itse tee, harvemmin ne naapuritkaan tuppaavat ovesta sisään niitä töitä tekemään.
Ja mistä sinkku naiset valittaa kotitöistä? vai siitä että myös sinkku miehet tekevät kotitötiä? Herää pahvi ei niistä kotitöistä kukaan tykkä ja kuitenkin ne on vain pakko tehdä... narinalla tai ilman.
Vo hertti leijaa jos äidin lellikki joutuu siivoamaan omat jälkensä ja oman kämpän - onko tässä siis joku uutinenkin? - faktat_selviksi
Ihanko totta? kirjoitti:
Siis sinkku mies tekee yhtä paljon kotitöitä kun sinkku nainen? Vau ihan hienosti ymmärretty. Eli jos ei ole mikään peräkammarin poika /tyttö vaan asuu niinkun ihan issekseen niin ne kotityötkin joutuu ihan issekseen tekemään, vau mikä oivallus.
Ja joo siihen kotityöhön ei vaikuta kuinka pitkää päivää tekee töissä. Ei ne tavarat mene paikoilleen, pyykki ei peseydy, ruokakaan ei tule itsekseen tai edes lattia peseydy omia aikojaan jos se kuka kämpässä asuu ei niitä itse tee, harvemmin ne naapuritkaan tuppaavat ovesta sisään niitä töitä tekemään.
Ja mistä sinkku naiset valittaa kotitöistä? vai siitä että myös sinkku miehet tekevät kotitötiä? Herää pahvi ei niistä kotitöistä kukaan tykkä ja kuitenkin ne on vain pakko tehdä... narinalla tai ilman.
Vo hertti leijaa jos äidin lellikki joutuu siivoamaan omat jälkensä ja oman kämpän - onko tässä siis joku uutinenkin?...siis parisuhteessa ollessaan miehet ja naiset tekevät saman verran kotitöitä. Sinkkuna miehet tekevät vähemmän kotitöitä kuin sinkut naiset. Tätähän on myös kritisoitu, että kokonaislaskelmissa otetaan huomioon sinkkujen kotityöt, koska kotitöiden jättämättä tekemisistä kärsii vain sinkku itse. Pitäisi tutkia vain parisuhteessa olevia, niin saataisiin oikeampi tulos. Ja tällä muutoksella luvut muuttuisivat sellaiseksi, että parisuhteessa miehet tekevät jopa enemmän kotitöitä kuin naiset...JA lisäksi pitempää työpäivää.
Tämä koskee oikeastaan nuorempaa ikäpolvea enemmän, keski-ikäisillä pariskunnilla työnjako on perinteisempi. - katso palsta
...siis parisuhteessa ollessaan miehet ja naiset tekevät saman verran kotitöitä. Sinkkuna miehet tekevät vähemmän kotitöitä kuin sinkut naiset. Tätähän on myös kritisoitu, että kokonaislaskelmissa otetaan huomioon sinkkujen kotityöt, koska kotitöiden jättämättä tekemisistä kärsii vain sinkku itse. Pitäisi tutkia vain parisuhteessa olevia, niin saataisiin oikeampi tulos. Ja tällä muutoksella luvut muuttuisivat sellaiseksi, että parisuhteessa miehet tekevät jopa enemmän kotitöitä kuin naiset...JA lisäksi pitempää työpäivää.
Tämä koskee oikeastaan nuorempaa ikäpolvea enemmän, keski-ikäisillä pariskunnilla työnjako on perinteisempi.Tämä on sinkkupalsta joten tais mennä erehdyksessä väärälle palstalle.
Ja suurin osa näistä naisista aikoo myös jatkossa olla sinkkuja koska tämä ainainen tappelu perinteiseen rooliin asettumisesta ei todellakaan kiehdo. Eli kun ei aloita suhdetta niin siitä ei tarvitse edes keskustella.
Joten tällä tytöllä ei ole pienitäkään aikomusta pakottaa yhtäkään miestä elämänsä aikana tekemää yhtään kotityötä ollessaan parisuhteessa minun kanssani - sillä en aijo myöskään edes harkita minkään asteista suhdetta.
Ihan nämä väittelyt täällä riittää sen parisuhteen normaaliin vittuiluannoksen saamiseen, ja annoksen jälkeen nauttii taas siitä että todellakin on sinkku. - faktat_selviksi
katso palsta kirjoitti:
Tämä on sinkkupalsta joten tais mennä erehdyksessä väärälle palstalle.
Ja suurin osa näistä naisista aikoo myös jatkossa olla sinkkuja koska tämä ainainen tappelu perinteiseen rooliin asettumisesta ei todellakaan kiehdo. Eli kun ei aloita suhdetta niin siitä ei tarvitse edes keskustella.
Joten tällä tytöllä ei ole pienitäkään aikomusta pakottaa yhtäkään miestä elämänsä aikana tekemää yhtään kotityötä ollessaan parisuhteessa minun kanssani - sillä en aijo myöskään edes harkita minkään asteista suhdetta.
Ihan nämä väittelyt täällä riittää sen parisuhteen normaaliin vittuiluannoksen saamiseen, ja annoksen jälkeen nauttii taas siitä että todellakin on sinkku....siis vain korjata väärinkäsityksen siitä, että naiset muka tekevät kaikki kotityöt ja mies vain makaa sohvalla.
- Itse asiassa
...siis parisuhteessa ollessaan miehet ja naiset tekevät saman verran kotitöitä. Sinkkuna miehet tekevät vähemmän kotitöitä kuin sinkut naiset. Tätähän on myös kritisoitu, että kokonaislaskelmissa otetaan huomioon sinkkujen kotityöt, koska kotitöiden jättämättä tekemisistä kärsii vain sinkku itse. Pitäisi tutkia vain parisuhteessa olevia, niin saataisiin oikeampi tulos. Ja tällä muutoksella luvut muuttuisivat sellaiseksi, että parisuhteessa miehet tekevät jopa enemmän kotitöitä kuin naiset...JA lisäksi pitempää työpäivää.
Tämä koskee oikeastaan nuorempaa ikäpolvea enemmän, keski-ikäisillä pariskunnilla työnjako on perinteisempi.tilastojen mukaan parisuhteissa naiset tekee 70 % ja miehet 30 %...
- hihii!
Itse asiassa kirjoitti:
tilastojen mukaan parisuhteissa naiset tekee 70 % ja miehet 30 %...
...ruvettiin näköjään keksimään noita lukuja omasta päästä.
- 14+9=23
Tämä koskee oikeastaan nuorempaa ikäpolvea enemmän, keski-ikäisillä pariskunnilla työnjako on perinteisempi.Itse teen normaalisti 9-10-tuntista työpäivää, kahtena päivänä viikossa tunteja kertyy 12-13. Päälle työmatkat, joihin menee yhteensä noin 2,5 tuntia. Töiden ohessa opiskelen ja olen mukana mm. politiikassa.
Jos joku mies tekee vielä pitempää päivää, niin lycka till vaan.
Siivouksen hoitaa siivooja kerran kahdessa viikossa (mistäpä sitä sotkua tulisi kun ei kotona ehdi edes olla) ja ruokailu tapahtuu arkisin ravintolassa.
Mikäs se alkuperäinen kysymys olikaan... ai niin, miksi naiset eivät valita sinkkuudestaan(tms). No ei tässä kauheasti ehdi valittaa. Onneksi on näitä pitkiä viikonloppuvapaita, kun pääsee irrottautumaan töistä jo perjantai-iltapäivällä; seuraava on muistaakseni jo syyskuun viimeisellä viikolla. Mihinkään ei tosin jaksa lähteä.
- No tuota...
Kyllä toki minä joskus haaveilen parisuhteesta. Mutta millaisesta parisuhteesta? Sellaisesta, joita näkee tv:ssä, missä joku ihana mies ihan aidosti rakastaa kumppaniaan ja haluaa olla hänen kanssaan, muutenkin kuin vain pillun takia.
Sitten tulen tänne sinkut-palstalle ja luen oikeiden miesten ajatuksia naisista ja parisuhteista ja ihmettelen, että taasko mulle on tulossa mahatauti, kun niin oksettaa. Ei oikealla miehellä ole oikein mitään annettavaa naiselle, mitä nyt surua ja sukupuolitauteja ja niitä en kaipaa.
Ei nuo miehetkään mitään parisuhdetta kaipaa, vaan pillun perään ne itkee. Multa ei ainakaan tipu sääliä siihen tarkoitukseen, valitan.- 13+19
Haaveita on paljonkin mutta totuus on mitä on. Ei vaan kannata muu kuin yksinolo.
- niin makaa kun petaa
muuhun käytetty nainen sitten kelpaa? Tai ylensyönyt. Oma valinta.
tuntuu ettei naiset edes pidä miehenä sellaista joka ei ole pillun perässä ja aina valmis seksiin.
- jopojopo
Olet varmaan huomannut, että tv:ssä nuo ihanat miehet latelevat käsikirjoitettuja ihanuuksiaan upeille naisille, joille on myös käsikirjoitettu seksikkäitä, leikkimielisiä repliikkejä, jota ei todellisessa elämässä kuule juuri koskaan. Elämä ei ole tv-sarjaa, vaan molemmilta sukupuolilta vaaditaan mm. realismia, että todellinen yhteys voi syntyä.
- kuiskaus tuulessa
Semmoinen parisuhde on romanttisella miehelläkin haaveissa. Semmoinen mies ei vaan ole kovin kysytty, ellei ulkonäkö ole kuin sillä tv-tähdellä ja puhekin spontaanisti samaa tasoa kuin jos sitä olis käsikirjoittajatiimi viikon hionut. Mutta miltä näyttää parisuhteen tavoittelu tällaisen miehen silmin? "Sä oot oikein kiva/mukava/söpö/romanttinen, ja joku (toinen) saa susta oikein hyvän miehen..."
Ja kymmenen vuotta tätä tehtyään mies ehkä alkaa miettiä, että oisko vika sittenkin itsessä, eikä vaan siinä, että on tavannut vääränlaisia naisia. Ehkä se on.
- kaamee akka
Kaunis kiitos, täällä vierailu piristää aina yhtä paljon. Entistä varmemmin myös pysyn sinkkuna, yksinelävänä elämä on elämisen arvoista. Joskus kun tulee hämärää iskee se kaipaus, tämä palsta on varmin lääke lopettaa kaikki se haikailu. Elämäni voisi olla todellakin jotain hirveää - jonkun näiden palstojen miesten kanssa yhdessä.
Sanokaa ja pitäkää vaikka rumana, luuskana tai minä tahansa muuna kunhan pysytte helvetin kaukana. Minä en edes halua kelvata teille.- Hmmh
toisilleen ja muille miehille täällä. On ne yksinkertaisia, ei voi muuta sanoa. Mihin ne pyrkii? Ettei muutkaan miehet saisi? Loogista? Hmm..
- Totta.
Yksi työkaveri valitti, että miten pääsisi miehistä lopullisesti eroon. Sanoin sille, että lue viikon ajan joka päivä tunnin verran täältä mitä miehet oikeasti ajattelee naisista ja jos sitten vielä sen jälkeen olet kiinnostunut, hankkiudu psykiatriseen hoitoon.
Minä myös ennen haikailin parisuhteen perään, kun oli niin kovin idealistinen kuva suhteesta ja miehistä. Sitten löysin tämän palstan ja nyt sanon heti ei, kun joku mies tulee metriä lähemmäs. Pitäisi kai kiittää palstan poikia, koska nyt en enää tuhlaa elämääni satujen jahtaamiseen! - juupajuu.
Hmmh kirjoitti:
toisilleen ja muille miehille täällä. On ne yksinkertaisia, ei voi muuta sanoa. Mihin ne pyrkii? Ettei muutkaan miehet saisi? Loogista? Hmm..
...olette yksinkertaisia, kun otatte provoviestit tosissanne.
- älytöntä
Totta. kirjoitti:
Yksi työkaveri valitti, että miten pääsisi miehistä lopullisesti eroon. Sanoin sille, että lue viikon ajan joka päivä tunnin verran täältä mitä miehet oikeasti ajattelee naisista ja jos sitten vielä sen jälkeen olet kiinnostunut, hankkiudu psykiatriseen hoitoon.
Minä myös ennen haikailin parisuhteen perään, kun oli niin kovin idealistinen kuva suhteesta ja miehistä. Sitten löysin tämän palstan ja nyt sanon heti ei, kun joku mies tulee metriä lähemmäs. Pitäisi kai kiittää palstan poikia, koska nyt en enää tuhlaa elämääni satujen jahtaamiseen!...tämäkin viesti on. Et ole yhtään sen parempi. Kyllä fiksujen ihmisten pitäisi erottaa provot.
- 18 plus 12
älytöntä kirjoitti:
...tämäkin viesti on. Et ole yhtään sen parempi. Kyllä fiksujen ihmisten pitäisi erottaa provot.
Ei todellakaan ole mikään provo ja ainakin multa on usko mennyt, että muunlaisia miehiä on olemassakaan! Eikä nämä palstan miehet mitään provoile, kunhan kertoo totuuden!
- heebooo
juupajuu. kirjoitti:
...olette yksinkertaisia, kun otatte provoviestit tosissanne.
sitten on provoa? Jo se, että joku jaksaa puskea kuukausia suurin piirtein samansisältöisiä herjoja ja avautumisia nettipalstalle kertoo, että ajatusmaailma on negatiivisuuteen vinksallaan pahasti. Ja aika outoja ajatuksia täältä löytyy myös.
- jep jep...
"Eikö sinkkuus ole kuitenkin naiselle vaikeampaa; hellyyden ja läheisyyden kaipuu, perhe. Mihin sinkkunaiset oikein piiloutuvat ? Jos on leegioittain sinkkumiehiä niin on pakko olla myös naisia. "
Jos nyt yhtään olet seurannut elämää, nykyisin naiset ovat mestareita irtosuhteiden harrastamisessa. Tavallinen mieshän ei kelpaa, jos ei ole vähintäänkin "kokenut".- JOo234
Itelleni tässä kesällä kävi melko ikävästi, eli ihastuin yhteen tyttöön ja hän myös minuun, tavattiin pari kertaa, sitten hän vaan mesessä sanoi ''Sori, mut oon ihastunu yhteen toiseen, en voi ajatella sua kun vain kaverina''. Itse olen kiltti, rehellinen nuorimies.. Eli aika ikävästi naiset välillä kohtelevat, mutta en yhden ainoan tapauksen perusteella teitä tuomitse :)
Olen nyt sitten taas tutustunut yhteen kivaan tyttöön, tosin hän on itse mulle suoraan sanonut, että ei varmaan koskaan seurustele, koska hänkin on huomannut saman asian kuin minä, eli suhde kestää korkeintaan pari vuotta, sitten toinen jättää toisen ilman syytä ja hyppää toisen naisen/miehen matkaan. Olen tietenkin häneen hiukan ihastunut, mutta en sitä hänelle voi kertoa ja ensinnäkin meillä on reilu 3 v ikäeroa, eli sekin jo on "haittana". Mutta parempi ystävinä on pysyä, olemme niin samanlaisia kuin olla ja voi. Tosin hän harrastaa sitä ryyppäämistä, josta minä en oikein innostu. Mutta muuten olemme ihan samixii :) - Dr. Lecter
JOo234 kirjoitti:
Itelleni tässä kesällä kävi melko ikävästi, eli ihastuin yhteen tyttöön ja hän myös minuun, tavattiin pari kertaa, sitten hän vaan mesessä sanoi ''Sori, mut oon ihastunu yhteen toiseen, en voi ajatella sua kun vain kaverina''. Itse olen kiltti, rehellinen nuorimies.. Eli aika ikävästi naiset välillä kohtelevat, mutta en yhden ainoan tapauksen perusteella teitä tuomitse :)
Olen nyt sitten taas tutustunut yhteen kivaan tyttöön, tosin hän on itse mulle suoraan sanonut, että ei varmaan koskaan seurustele, koska hänkin on huomannut saman asian kuin minä, eli suhde kestää korkeintaan pari vuotta, sitten toinen jättää toisen ilman syytä ja hyppää toisen naisen/miehen matkaan. Olen tietenkin häneen hiukan ihastunut, mutta en sitä hänelle voi kertoa ja ensinnäkin meillä on reilu 3 v ikäeroa, eli sekin jo on "haittana". Mutta parempi ystävinä on pysyä, olemme niin samanlaisia kuin olla ja voi. Tosin hän harrastaa sitä ryyppäämistä, josta minä en oikein innostu. Mutta muuten olemme ihan samixii :)näin vähän päälle 3-kymppisenä, että tuo "''Sori, mut oon ihastunu yhteen toiseen, en voi ajatella sua kun vain kaverina''." on aika miellyttävästi hoidettu naiselta. Tuollaisen ei pitäis tuntua yhtään missään. Mitä parempaa hän olisi voinut sanoa, jos nyt sitten ihastui toiseen? Odotapa sitten kun naiset alkavat oikein kunnolla vittuilemaan.
- AF3qrfq
Dr. Lecter kirjoitti:
näin vähän päälle 3-kymppisenä, että tuo "''Sori, mut oon ihastunu yhteen toiseen, en voi ajatella sua kun vain kaverina''." on aika miellyttävästi hoidettu naiselta. Tuollaisen ei pitäis tuntua yhtään missään. Mitä parempaa hän olisi voinut sanoa, jos nyt sitten ihastui toiseen? Odotapa sitten kun naiset alkavat oikein kunnolla vittuilemaan.
Tytön olis mulle pitäny heti alussa sanoa, ettei ole varma tunteistaan, eikä sensijaan antaa minun tunteiden kasvaa-.-
Tällä palstalla on tosissaan näitä hieman "erikoisempia" tapauksia leimaamassa kaikki miehet lutkitteleviksi ja lähes sairaiksi yksilöiksi. Toivottavasti palstaa lukevat naiset ymmärtävät että kyllä meitä ihan tervejärkisiäkin miehiä on :)
- hmmjoovaan
Niin, kiva että joku ottaa tämänkin asian puheeksi. Toki varmaan suurin osa sinkkunaisista haluaisi miehen, mutta ovat mieluumin yksin kuin väärässä suhteessa. Varmasti kaipaavat läheisyyttä, kumppanuutta ja seksiäkin, mutta siitä ei tehdä yhtä suurta numeroa. Eli oma elämä ei pyöri sen sinkkuuden ympärillä. Toki poikkeuksiakin varmasti on.
Jos nyt käytän itseäni esimerkkinä miksi ei ole tarvetta ruikuttaa palstalla, niin olen 30-v sinkkunainen maamme pääkaupungista. Aikaani kulutan töitä tehden, harrastaen melkein joka päivä jotakin sekä ystävien sekä perheen seurassa. En siis istu kotona surkuttelemassa sinkkuuttani. Ehkä tässä ero on siinä, että loistavien ystävien ansioista en ole yksinäinen vaikka olen sinkku. Tätä palstaa lukiessa tuntuu että monet palstan sinkkumiehet ovat muutenkin syrjäytyneitä, eli eivät ole osanneet muodostaa muitakaan ystävyyssuhteita.
No sitten, ku kerran kuitenkin kiinnostaa :), mieskontakteista. Noo, baarissa se on sitä juuri ennen valomerkkiä alkavaa vonkausta joista harvemmin mitään sen enempää, ei väliä sillä antaako vai ei. Harvemmin enää antaa. Jos numeroita tahdotaan niin kahden miehen kanssa olen ollut puuhissa viimeisen vuoden aikana. Ja kyllä, menen myös itse jututtamaan miehiä, mutta jos ei tunnu irtoavan juttua en jää jaarittelemaan.
Noo, sitten olen käynyt jonkun verran nettitreffeillä, mutta voittopuolisesti kumpikaan ei ole kiinnostunut. Välillä jompikumpi on kiinnostunut, mutta yksiin ei ole mennyt, ainakaan vielä.
Eli niin kuin sanoit, kyllä jotain humalavonkauksia saa osakseen jos baarissa liikkuu, mutta siinä on aika selvät tarkoitusperät eikä se loppujen lopuksi ole kovin imartelevaa. Harvemmin törmää miehiin joiden kanssa oikeasti synkkaisi ja jotka muullakin tavalla malttaisivat tutustua, mutta se ei estä minua elämästä. Toivoisin kovasti maahamme avoimempaa tutustumiskulttuuria, jolloin voisi rennommin ja avoimin mielin vain tutustua ja jutustella ja antaa asoiden edetä omalla painollaan. Touhun ei tarttisi olla niin tarkoitushakuista.
Ja sitten haluaisin vastauksen sueraavaan kysymykseen: eli miten muut miehet suhtautuvat sinkkumiehiin? Ovatko heidän mielestään sinkut jotenkin huonompia? SIinä voi piiletä ero, koska naiset harvemmin väheksyvät sinkkukavereitaan, vaan kannusteaan eteenpäin. Poikkeuksiakin taas varmasti löytyy, tai sitten mulla on vaan käynyt hyvä flaksi kavereiden kanssa ...
En tarkoittanut tätä mitenkään itseni kehuskelutekstinä, mutta pointtini on että jos vaan sinkkuudesta huolimatta uskaltaa elää ja tehdä asioita, elämä on itsekseenkin ihan nastaa eikä tartte palstalla ruikuttaa! Toki kumppanin kanssa varmasti vielä nastempaa, mutta sitä odotellessa näin ...- ldgjdl
"Toivoisin kovasti maahamme avoimempaa tutustumiskulttuuria, jolloin voisi rennommin ja avoimin mielin vain tutustua ja jutustella ja antaa asoiden edetä omalla painollaan. Touhun ei tarttisi olla niin tarkoitushakuista."
Totta. Tällaista kulttuuria on joissakin esim. Keski-Euroopan maissa. Suomessa miehen kannattaa vongata tavalla tai toisella nopeasti, silloin ei myöskään tule luokitelluksi kaveripojaksi, homoksi tai kokemattomaksi. Suomalaiset ovat myös selvin päin usein aika sosiaalisesti kankeita, myös naiset.
"miten muut miehet suhtautuvat sinkkumiehiin?"
Aika monet kaverit seurustelevat pääsääntöisesti, ja varsinkin jos heillä on pieniä lapsia aika on usein aika kortilla sinkkumiehelle. Onneksi kavereita on aika paljon, että joltakin usein aikaa löytyy. Pariutuneita voi olla hankala saada baariin seuraksi lähtemään. - qwertas
Kuinka muut miehet suhtautuvat sinkkumiehiin ? Ei aviosääty tai sinkkuus vaikuta mitenkään kaveruussuhteisiin. Ei kavereita "kiusata" tai pidetä huonompina siitä etteivät ole naista löytäneet. Miehet on todella solidaarisia näissä asioissa. Tähän voi myös vaikuttaa se että miehet tuntevat toisensa tosi hyvin. Mikä tarkoittaa sitä että kaikki tietävät millaista esittämistä vaatii ja kuinka vaikeaa seuran saanti on. Onnettomassa räpeltämisessä joka joskus onnistuu ei ole mitään kehumista.
Mieskavereiden naisten suhtautuminen onkin sitten ihan toinen juttu. Ne pitää miehen sinkkukavereita jonkinlaisina eunukkeina, näkymättöminä luusereina ja myös osoittavat sen. Näillä naisilla voi olla sinkkukavereita mutta he eivät koskaan tuo kavereitaan sinkkumiesten kanssa yhteen. Koska heidän ystävänsä ovat aivan liian hyviä näille luusereille.
"Toivoisin kovasti maahamme avoimempaa tutustumiskulttuuria, jolloin voisi rennommin ja avoimin mielin vain tutustua ja jutustella ja antaa asoiden edetä omalla painollaan. Touhun ei tarttisi olla niin tarkoitushakuista. "
Tämän allekirjoitan täysin. Jostain syystä täällä on sellainen mentaliteetti että miehen ja naisen tutustumisen pitäisi aina johtaa johonkin. Naisille tämä on mielestäni jopa isompi ongelma. Itsestä olisi ihan kiva käydä vaikka syömässä, kahvilla tmv. ihan muuten vaan, mutta täällä sellaista ei voi edes ehdottaa jollei nainen ole valmis joskus tulevaisuudessa seksiin ja muuhun. Yksi syy tähän on suomalaisen kanssakäymisen epäerotisointi. On luonnollista että miehet (ja naiset) ajattelevat seksiä ja eroottinen jännite (suurempi tai pienempi) on aina olemassa. Suomessa taas pidetään erittäin epäsuotavana että arkipäivään liittyisi edes mitään seksuaalisuuteen viittaavaa. Täällä on vähän sellainen ON/OFF meininki. Mikä sitten näkyy alkoholin suurkäyttönä estoja vapauttamaan.
- ujon_mielipide.
...täällä mainittiin, että aloitteista ei saa puhua, niin kyllä tällä, että aloitteentekopaineet on miehellä, on vaikutus siihen, miltä naisettomuus miehistä tuntuu. Tässä tapauksessa kyse on muustakin kuin vain yksinäisyydestä, sitä syyttää itseään siitä, ettei pysty lähestymään naisia. Ja miehiä ahdistaa kokemattomuus myös yksinäisyyden lisäksi, ja tunne, ettei kelpaa kenellekään. Naisilla on ainakin helpompaa, koska he, ainakin suurin osa tietää, että kelpaisivat kyllä. Sitähän tämä hokema: Parempi yksin kuin huonossa suhteessa, kertoo, että suhteen nainen kyllä saa, ei vain tarpeeksi hyvää. Miehellä voi olla pelko, ettei hän saa minkäänlaista suhdetta, että on täysin kelpaamaton tapaus.
Monen Yksinäisen ja naisettoman miehen ongelma pitkälti johtuu ujoudesta ja uskaltamattomuudesta tehdä aloite, ja tästä johtuvasta epävarmuudesta ja sitten siitä, kun kontakteja naisiin ei saa, ei saa sosiaalista harjoitusta.
Ainakin itse koen näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954