kun sen ohi on mennyt???
tiedostatko onnellisuutesi onnesi hetkellä vai vasta sen jälkeen.
miks toisen onni on helpompi huomata kuin oma?
miks onnen tajuaa vasta sitten
15
233
Vastaukset
- QuickSapphire
Minä tiedän, että onnellisuuteni on nyt, eikä se mene pois, ellei joku olennainen kuole tai jotain muuta yhtä kamalaa tapahdu.
- ,.,..,.,.,
sulle jos näin on.
tartu hetkeen ja nauti. - QuickSapphire
,.,..,.,., kirjoitti:
sulle jos näin on.
tartu hetkeen ja nauti.Ja minä... Otan osaa. Mutta minulle on jo monesti käynyt noin. Vahingosta viisastuu onneksi.
- KoppavaHoro
Ja se on ihanaa. Mikään ei ole mahtavampaa, kun se hetki, jolloin voi vain hymyillä ja todeta, että asiat eivät voisi olla paremmin.
Vaikka ovat lyhyitä hetkiä, niin niistä saa voimaa. Jospa onnentunteeseen turtuu. Se muuttuu itsestäänselvyydeksi, eikä siitä muista iloita. Asiaan havahtuu vasta jos sen menettää.
Minä huomaan onnen, kun se alkaa. Miten rieamastuttavaa on saavuttaa jotain, minkä eteen on pitkäjännitteisesti ponnistellut. Toisaalta moni onnea tuova asia on tullut luonnostaan, kuten vaikkapa terveys. Sen kaiketi sitten huomaa vasta menetettyään.
Toisen onni on helpompi huomata, koska sen näkemiseen ei totu. Itsestään ja tuntemuksistaan kun ei pääse hetkeksikään eroon.- .,.,.,.,.,.,..,
aattelen vaan et onnistumisen ilo ei onni
.,.,.,.,.,.,.., kirjoitti:
aattelen vaan et onnistumisen ilo ei onni
Sanotaan vaikka niin, että onnistumisen ilo lisää onnellisuuttani.
1. Kai siksi että vasta menetys negatiivisena asiana tuntuu terävästi.
2. Miten milloinkin, molempia on koettu ja tullaan kokemaan.
3. Kai siksi että haluaisi enemmän eikä tunnista että kaikki on jo helvetin hyvin.Mä olen ihan varma että pokasin eilen suomalaisen (valkoinen) naisen, mutta mitä vit.... mun sängyssä makaa yön musta nainen. Ensin ajattelin että mä oon pannu ton sinisex mut ei, se on aito. Kyllä toi brenkku on ihme kamaa, se toimii ainakin mulla.
Mitähän tommonen syö, kannattaako tarjota kala-kukkoa aamupalaksi:D- 0_O
naisen taso on niin huono, että on eksyny sun sänkyyn... ni varmaan sille aamupalaksi käy mikä tahansa pakokauhun ja mämmin väliltä. Kaikkea sitä...
0_O kirjoitti:
naisen taso on niin huono, että on eksyny sun sänkyyn... ni varmaan sille aamupalaksi käy mikä tahansa pakokauhun ja mämmin väliltä. Kaikkea sitä...
eihän 18 vuotias tiedä vielä tasosta mitään ja täytyy sanoa, että ikäisekseen oli aika tasokas. Turhaan minäkin huolestuin tuosta aamupalasta ihan kaikkiruokainen hän oli plus omatoiminen. Ton mämmin selittäminen on ennenkin tuottanut minulle vaikeuksia kun ei sille oikein maailmalta löydy vastinetta. Kokeile itse joskus selittää, että joku syötävä herkku näyttää Sacherkakkulta mutta maistuu paskalta.
sitä onnellisuutta voi tajuta ellei joskus olisi kokenut onnettomuutta.
Ennen kaikki oli aina paremmin.
kätkeä ja sen huomaa vasta kun joku on sen kaivanut jemmasta (eikä ole vielä ehtinyt löytää sille hyvää piiloa). Toisilla mitään omaa onnia ole - siit samasta onnista myö kaikki tapellaan ja se risoo kun huomaa sen toisen kainalossa (taas pitää alkaa etsimään).
- Yks sälli
Olet ilmeisesti luonteeltasi enemmän negatiivinen, kun murehdit menneitä. Muuta asennettasi positiivisemmaksi ja iloitse niistä asioista, joita sinulla on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla7012773Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311376Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131324Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2511259- 1131245
- 1051085
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112973Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105959Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761