Millainen nainen on räväkkä?
Akateemisena naisena en ymmärrä tai halua ymmärtää käsitettä joten voitteko miehet avata sitä.
Itselleni tulee sanasta räväkkä mieleen "haarukset" tms.
Ja, onko se positiivista vai negatiivista, milloin?
RÄVÄKKÄ?
28
285
Vastaukset
- Marjelie
olet mies itsekin...
pullossa sä oot ittes akateemiseksi lukenu?
- frost-free
mä olen tosiaan ollut vähän pullossa pari vuotta koska olen istunut yliopiston kirjastossa ...
monia, monia, monia monituisia tunteja myös kököttänyt koneella olematta muilla kuin kouluun liittyvillä sivuilla...toisin kuin nyt...heh. - ränksy
relaxed_eyes kirjoitti:
tiedän mikä on skutsi ja pönde vaikka oon pohojalainen amisviiksijuntti.
Onk räväkkä pönden synonyymi?
tai jos on niin se on sitten akka. Jokainen, kuin myös epä-akateeminen tietää, että akan huulet eivät ole tuohesta. Räväkän akan muita tunnusmerkkejä on esim. -Ei ole niin nuukaa sammuuko omaan vai vieraan petiin.
- frost-free
onko se rinnastettavissa *uoraan?
frost-free kirjoitti:
onko se rinnastettavissa *uoraan?
niiden tissejäkin kokeilla tai ainakin katsoa.
- lynkie
räväkkä ja sanavalmis akateeminen nainen. Näin on.
Minä tuijotan vihaisesti pc:n ruutua enkä sano sanaakaan. No muutaman..- frost-free
*kattelee itseensä ihan ymmällään*
- huhhuh...
"et halua ymmärtää" käsitettä niin vittuakos sitä kyselet täällä?
- frost-free
mäkä mäkä mäkä...
- JYRKKÄ:::.!!!%#+?!1
.
tai mikä Loiva se nykyään on se on oikeen hyvä esimerkki * RÄVÄKÄSTÄ * naisesta!!!!!11!11!!!1!!
.Se on ennemminkin laitoshoitoa vailla, minkä johdosta se on välillisesti "räväkkä". Tavattu on, en suosittele, ainakaan työyhteyksissä.
- ######????
*
vaan omaan petiinsä töistänsä väsyneenä/uupuneena.
* - MOUKAT:::.!!!1!%#?+
######???? kirjoitti:
*
vaan omaan petiinsä töistänsä väsyneenä/uupuneena.
*.
eivät vain ymmärrä peltilehmiin sisältyvää Suurta Taidetta
. MOUKAT:::.!!!1!%#?+ kirjoitti:
.
eivät vain ymmärrä peltilehmiin sisältyvää Suurta Taidetta
.tarkoitit siis että ne Miinan peltilehmät on räväköitä... Vaik sit nii.
Aika lähelle sitä mitä Rauni Luoma oli Niskavuoren Hetana.
- Justiina Puupää
*
Justiina Puupää kirjoitti:
*
Ilmiö menee siinä kohdassa jo reilusti yli.
(tunnen muuten erään vastaavan ihmisen)- Ai, räväkän vai?
buddy-love kirjoitti:
Ilmiö menee siinä kohdassa jo reilusti yli.
(tunnen muuten erään vastaavan ihmisen)'
- Justiinako?
buddy-love kirjoitti:
Justiinamaisen.
Lähes täysi kopio.mutten saanut sitä lähtemään, enkä löydä enää kirjoittamaani mistään. Oli sen verran pitkä etten jaksa enää kirjoittaa uudelleen.
Tympii taas tämä laajakaista kun on pätkinyt koko päivän vähän väliä. Valitin jo aamulla yhtiölle. Ei kuulema löytynyt vikaa.
Kysyn kuitenkin tuolta edelliseltä, että tunnetko ko henkilön todellakin niin perusteellisesti että pystyt väittämään häntä Justiinaksi? Enpä usko. Ehkäpä se onkin vaan sitä suomalaista sisua, millä hän pystyy seisomaan vahvasti omilla jaloillaan ja viemään kovien kokemuksiensa satuttamaa elämäänsä eteenpäin.
Ei kaikki asiat ole niin kuin ne päällepäin näyttävät. Kuoren altakin löytyy jotakin. Justiinako? kirjoitti:
mutten saanut sitä lähtemään, enkä löydä enää kirjoittamaani mistään. Oli sen verran pitkä etten jaksa enää kirjoittaa uudelleen.
Tympii taas tämä laajakaista kun on pätkinyt koko päivän vähän väliä. Valitin jo aamulla yhtiölle. Ei kuulema löytynyt vikaa.
Kysyn kuitenkin tuolta edelliseltä, että tunnetko ko henkilön todellakin niin perusteellisesti että pystyt väittämään häntä Justiinaksi? Enpä usko. Ehkäpä se onkin vaan sitä suomalaista sisua, millä hän pystyy seisomaan vahvasti omilla jaloillaan ja viemään kovien kokemuksiensa satuttamaa elämäänsä eteenpäin.
Ei kaikki asiat ole niin kuin ne päällepäin näyttävät. Kuoren altakin löytyy jotakin.Se oli koulussa 9 vuotta yhtä luokkaa alemmalla ja muutenkin näkyvillä jatkuvasti.
Itseasiassa eräs niistä ihmisistä joiden kanssa olen ollut eniten tekemisissä.
Justiinamaisuus on näköjään kehittynyt myöhemmin muutaman puolison ja lapsilauman tuloksena.
Ei se niitä hiljaisimpia ja kiltimpiä ollut lapsenakaan.- frost-free
Justiinako? kirjoitti:
mutten saanut sitä lähtemään, enkä löydä enää kirjoittamaani mistään. Oli sen verran pitkä etten jaksa enää kirjoittaa uudelleen.
Ei kaikki asiat ole niin kuin ne päällepäin näyttävät. Kuoren altakin löytyy jotakin.Niin, kuinka hyvän persoonan läpileikkauksen voi edes nähdä jostain tv-ohjelmasta? Vaikka ymmärrän kyllä jos joku nainen on kirjoittajan mielestä naisen Irvikuva, jollaisena Justiina nähtiinkin Puupää elokuvissa...Siinä täytyy myös huomioida että elokuva oli AIKANSA tulos. Millainen olikaan naiskuva tuolloin noin muuten ja onko se enää millään tavalla samanlainen, josta päästään johtopäätökseen että olivatko elokuvien naiskuvat edes totuudenmukaisia ollenkaan...jne.
- ösvnd
"Akateemisena naisena en ymmärrä tai halua ymmärtää käsitettä joten voitteko miehet avata sitä."
Jos et muka voisi tai haluaisi ymmärtää käsitettä, miksi pyytäisit, että sinulle se selitettäisiin? Ehkä valehtelet ja todellisuudessa haluaisitkin ymmärtää. Miten ihmeessä juuri akateemisuuden tai akateemisen naiseuden takia et haluaisi ymmärtää jotain asiaa? Ei siinä ole mitään järkeä. Tuskin kukaan akateeminen ihminen tosin saisi mahdutettua yhteen lauseeseen vahingossa yhtä monta kirjoitusvirhettä kuin sinä, joten tuskin edes olet akateeminen. Oletko edes nainen? Todennäköisesti, koska kerjäät huomiota. Miksi lopetit koulun peruskouluun?- frost-free
Kuules, meitä lukihäiriöisiä ihmisiä (jos edes olen sellainen?) on joka ikisellä kouluasteella, myös korkeakouluissa, eikä se ole mitenkään rinnastettavissa älykkyyteen..uuu, nyt mä väitin että mä olen ehkä älykäskin vielä...noh, sanotaan nyt ainakin kirjalliseen ja suulliseen ilmaisutaitoon. Ei siinä varmaan haittaa jos jonkun r:n kohdalla onkin n jos teksti on hyvin muotoiltu vaikka tulisikin spontaanisti.
Ja järkeä? Jos etsit järkeä, hakeudu sinäkin peruskoulun jälkeiseen kouluun ja ymmärrät että maailmassa on vielä paljon paljon asioita jotka tapahtuvat vaikka niissä ei ole järkeä..tai ei näyttäisi olevan järkeä. Kutakuinkin noin..Huumorintajuusi tai sen puuttumiseen liittyen en voi auttaa, valitettavasti!
ja ps.paremmin mulla koulut on menneet pakollisen kouluvelvollisuusiän jälkeen kun olen saanut opiskella jotain muuta kuin oravannahan koostumusta tms. =)
- ,,,,,,,,,,,,,
Räväkkä: nopea ja tehokas. Asioita tehdään myös räväkästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131434Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 71708
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168681- 52562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548- 102541
Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52505