RÄVÄKKÄ?

frost-free

Millainen nainen on räväkkä?

Akateemisena naisena en ymmärrä tai halua ymmärtää käsitettä joten voitteko miehet avata sitä.

Itselleni tulee sanasta räväkkä mieleen "haarukset" tms.

Ja, onko se positiivista vai negatiivista, milloin?

28

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marjelie

olet mies itsekin...

• pullossa sä oot ittes akateemiseksi lukenu?

• tiedän mikä on skutsi ja pönde vaikka oon pohojalainen amisviiksijuntti.

• frost-free

mä olen tosiaan ollut vähän pullossa pari vuotta koska olen istunut yliopiston kirjastossa ...

monia, monia, monia monituisia tunteja myös kököttänyt koneella olematta muilla kuin kouluun liittyvillä sivuilla...toisin kuin nyt...heh.

• ränksy
        relaxed_eyes kirjoitti:

tiedän mikä on skutsi ja pönde vaikka oon pohojalainen amisviiksijuntti.

Onk räväkkä pönden synonyymi?

• tai jos on niin se on sitten akka. Jokainen, kuin myös epä-akateeminen tietää, että akan huulet eivät ole tuohesta. Räväkän akan muita tunnusmerkkejä on esim. -Ei ole niin nuukaa sammuuko omaan vai vieraan petiin.

• frost-free

onko se rinnastettavissa *uoraan?

• frost-free kirjoitti:

onko se rinnastettavissa *uoraan?

niiden tissejäkin kokeilla tai ainakin katsoa.

• lynkie

räväkkä ja sanavalmis akateeminen nainen. Näin on.

Minä tuijotan vihaisesti pc:n ruutua enkä sano sanaakaan. No muutaman..

• frost-free

*kattelee itseensä ihan ymmällään*

• huhhuh...

"et halua ymmärtää" käsitettä niin vittuakos sitä kyselet täällä?

• frost-free

mäkä mäkä mäkä...

• JYRKKÄ:::.!!!%#+?!1

.

tai mikä Loiva se nykyään on se on oikeen hyvä esimerkki * RÄVÄKÄSTÄ * naisesta!!!!!11!11!!!1!!

.

• Se on ennemminkin laitoshoitoa vailla, minkä johdosta se on välillisesti "räväkkä". Tavattu on, en suosittele, ainakaan työyhteyksissä.

• ######????

*

vaan omaan petiinsä töistänsä väsyneenä/uupuneena.

*

• MOUKAT:::.!!!1!%#?+
        ######???? kirjoitti:

*

vaan omaan petiinsä töistänsä väsyneenä/uupuneena.

*

.

eivät vain ymmärrä peltilehmiin sisältyvää Suurta Taidetta

.

• MOUKAT:::.!!!1!%#?+ kirjoitti:

.

eivät vain ymmärrä peltilehmiin sisältyvää Suurta Taidetta

.

tarkoitit siis että ne Miinan peltilehmät on räväköitä... Vaik sit nii.

• Aika lähelle sitä mitä Rauni Luoma oli Niskavuoren Hetana.

• Justiina Puupää

*

• Justiina Puupää kirjoitti:

*

Ilmiö menee siinä kohdassa jo reilusti yli.
        (tunnen muuten erään vastaavan ihmisen)

• Ai, räväkän vai?
        buddy-love kirjoitti:

Ilmiö menee siinä kohdassa jo reilusti yli.
        (tunnen muuten erään vastaavan ihmisen)

'

• Ai, räväkän vai? kirjoitti:

'

Justiinamaisen.
        Lähes täysi kopio.

• Justiinako?
        buddy-love kirjoitti:

Justiinamaisen.
        Lähes täysi kopio.

mutten saanut sitä lähtemään, enkä löydä enää kirjoittamaani mistään. Oli sen verran pitkä etten jaksa enää kirjoittaa uudelleen.

Tympii taas tämä laajakaista kun on pätkinyt koko päivän vähän väliä. Valitin jo aamulla yhtiölle. Ei kuulema löytynyt vikaa.

Kysyn kuitenkin tuolta edelliseltä, että tunnetko ko henkilön todellakin niin perusteellisesti että pystyt väittämään häntä Justiinaksi? Enpä usko. Ehkäpä se onkin vaan sitä suomalaista sisua, millä hän pystyy seisomaan vahvasti omilla jaloillaan ja viemään kovien kokemuksiensa satuttamaa elämäänsä eteenpäin.

Ei kaikki asiat ole niin kuin ne päällepäin näyttävät. Kuoren altakin löytyy jotakin.

• Justiinako? kirjoitti:

mutten saanut sitä lähtemään, enkä löydä enää kirjoittamaani mistään. Oli sen verran pitkä etten jaksa enää kirjoittaa uudelleen.

Tympii taas tämä laajakaista kun on pätkinyt koko päivän vähän väliä. Valitin jo aamulla yhtiölle. Ei kuulema löytynyt vikaa.

Kysyn kuitenkin tuolta edelliseltä, että tunnetko ko henkilön todellakin niin perusteellisesti että pystyt väittämään häntä Justiinaksi? Enpä usko. Ehkäpä se onkin vaan sitä suomalaista sisua, millä hän pystyy seisomaan vahvasti omilla jaloillaan ja viemään kovien kokemuksiensa satuttamaa elämäänsä eteenpäin.

Ei kaikki asiat ole niin kuin ne päällepäin näyttävät. Kuoren altakin löytyy jotakin.

Se oli koulussa 9 vuotta yhtä luokkaa alemmalla ja muutenkin näkyvillä jatkuvasti.
        Itseasiassa eräs niistä ihmisistä joiden kanssa olen ollut eniten tekemisissä.
        Justiinamaisuus on näköjään kehittynyt myöhemmin muutaman puolison ja lapsilauman tuloksena.

Ei se niitä hiljaisimpia ja kiltimpiä ollut lapsenakaan.

• frost-free
        Justiinako? kirjoitti:

Niin, kuinka hyvän persoonan läpileikkauksen voi edes nähdä jostain tv-ohjelmasta? Vaikka ymmärrän kyllä jos joku nainen on kirjoittajan mielestä naisen Irvikuva, jollaisena Justiina nähtiinkin Puupää elokuvissa...Siinä täytyy myös huomioida että elokuva oli AIKANSA tulos. Millainen olikaan naiskuva tuolloin noin muuten ja onko se enää millään tavalla samanlainen, josta päästään johtopäätökseen että olivatko elokuvien naiskuvat edes totuudenmukaisia ollenkaan...jne.

• ösvnd

"Akateemisena naisena en ymmärrä tai halua ymmärtää käsitettä joten voitteko miehet avata sitä."

Jos et muka voisi tai haluaisi ymmärtää käsitettä, miksi pyytäisit, että sinulle se selitettäisiin? Ehkä valehtelet ja todellisuudessa haluaisitkin ymmärtää. Miten ihmeessä juuri akateemisuuden tai akateemisen naiseuden takia et haluaisi ymmärtää jotain asiaa? Ei siinä ole mitään järkeä. Tuskin kukaan akateeminen ihminen tosin saisi mahdutettua yhteen lauseeseen vahingossa yhtä monta kirjoitusvirhettä kuin sinä, joten tuskin edes olet akateeminen. Oletko edes nainen? Todennäköisesti, koska kerjäät huomiota. Miksi lopetit koulun peruskouluun?

• frost-free

Kuules, meitä lukihäiriöisiä ihmisiä (jos edes olen sellainen?) on joka ikisellä kouluasteella, myös korkeakouluissa, eikä se ole mitenkään rinnastettavissa älykkyyteen..uuu, nyt mä väitin että mä olen ehkä älykäskin vielä...noh, sanotaan nyt ainakin kirjalliseen ja suulliseen ilmaisutaitoon. Ei siinä varmaan haittaa jos jonkun r:n kohdalla onkin n jos teksti on hyvin muotoiltu vaikka tulisikin spontaanisti.

Ja järkeä? Jos etsit järkeä, hakeudu sinäkin peruskoulun jälkeiseen kouluun ja ymmärrät että maailmassa on vielä paljon paljon asioita jotka tapahtuvat vaikka niissä ei ole järkeä..tai ei näyttäisi olevan järkeä. Kutakuinkin noin..Huumorintajuusi tai sen puuttumiseen liittyen en voi auttaa, valitettavasti!

ja ps.paremmin mulla koulut on menneet pakollisen kouluvelvollisuusiän jälkeen kun olen saanut opiskella jotain muuta kuin oravannahan koostumusta tms. =)

• ,,,,,,,,,,,,,

Räväkkä: nopea ja tehokas. Asioita tehdään myös räväkästi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe