Vastaukset 7
- Raipe.
Kieltämättä erikoinen ja nolokin tapaus. Heittäisin kuitenkin vähän mietittävää itse kyläkauppiaalle; olisiko ollut asiallista informoida henkilökuntaa tästä tapaamisesta. Siis että oikein ex-pääministeri, nykyinen Perheyritysten liiton tj on tulossa visiitille.
Yksittäistapaus, josta ei voi vetää mitään yleisempiä linjoja.- :-)
Nainen nimimerkillä "suivaantunut" otsikoi viestinsä liittyen TV:n homoiltaan.
Sattuhan näitä, sukupuoleen katsomatta.
- Mikä Asiantuntija!
Ja vielä lisää! Miehisyyden korostaminen on vain miehisen kulttuurin tulos. Mutta mies tulee oikeastaan olemaan tarpeeton ennenpitkää, kun miestä ei tarvitakaan lasten tekoon. Lisäksi, jos olet perehtynyt biologiaan ja oikein tarkkaan kromosomeihin, tiedät, että miehet tulevat (siinä tosin menee aikaa) kuolemaan sukupuuttoon. Biologisessa mielessä on näet järkevämpää, että syntyy nainen kuin että syntyisi mies. Tällöin, jos syntyy tyttölapsi, on lapsi suuremmalla todennäköisyydellä terve, kuin mitä jos syntyisi poikalapsi. Tämän kerron sinulle halutakseni ärsyttää sinua (: Väität luultavasti tätäkin valheeksi, ja minua valehtelijaksi, mutta se on miehiltä luontaista. Perustuuhan miesten maailma melko suurelta osin valheeseen, jos esim. mietitään luomisteoriaa, raamattua jne. hallintakeinoja. naisten ja yhteiskunnan hallintakeinoja.
(lukiolainen 17v esittelee oppimaansa) voidaan kyseenalaistaa koko kansakunnan henkinen alennustila kun Big Brothers ohjelma aikaan saa yli kahdeksan tuhatta kannanottoa keskustelupalstalla. Luultavasti jotkut salaälyköt jopa katsovat ko. ohjelmaa. Oi aikoja oi tapoja
- :/
Yleissivistystä kehittävää keskustelua tuskin syntyy aiheesta BB.
- Sivistys, mitä se on
Yksi naisihminen = "naiset". Oma yleissivistyksesi taitaa siis myös olla vähän hakusessa. Vähemmistö ei ole enemmistö, saati "kaikki". Suomesta löytyy varmasti tuhansia ja taas tuhansia miehiä ja naisia, nuoria ja vanhoja, jotka eivät tiedä nimien perusteella, kuka on Matti Vanhanen, Mari Kiviniemi, saati vaikkapa Suvi Linden. Osaatko itse heti nikottelematta luetella kulttuuriministerin tai liikenneministerin etu- ja sukunimet? Menikö hetki? Parin vuoden päästä Matti Vanhanen vaipuisi unhon yöhön, ellei kundi olisi sattunut syyllistymään halveksuttavaan rahankeruuseen pumppaamalla rahaa itselleen ja puolueelleen parikymmentä vuotta verovapaasta nuorisosäätiöstä, joka on tarkoitettu nuorten asumistarkoituksiin, ja oikeudenkäynnithän Suomessa kestävät kestävät ja kestävät. Paitsi ehkä poliitikot saavat nopean ohituskaistan.
Sivistynyttä nostaa esille yksinkertaisia taviksia ja nauraa heille?- Tuurin Vesa
Feministijärjestö Roks:
Järjestön entinen puheenjohtaja Ireen von Wachenfeldt on muun muassa todennut, että "kaikki miehet ovat sikoja, käveleviä dildoja." ROKSin taustavoimia on myös Uppsalan yliopiston naistutkimuksen professori Eva Lundgren. Tämä on arvioinut miehen luonnostaan väkivaltaiseksi.
Ja aloittajako yleisti liikaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721227
- 95987
- 152967
- 64878
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla
Rydmanin lista lääkkeistä joista poistetaan Kela-korvaus julkisen potilailla (yksityisen asiakkaille Kela-korvaus jätetä431829Salassapito ja kunnan hommat
Hyryllä alkanut olla ihmeellinen tapa että minä kuulen kunnan tapahtumista kylältä yhden henkilön toimesta. Tiedotusta h15714Mies miksi me ei voida aloittaa salaista suhdetta
Pakkoko siitä olisi kenellekään kertoa? Voitaisiin nähdä salaa jossain eri paikkakunnalla.73679- 102648
Milloin mies aloitetaan
Joku kiihkeä romanssi tai vakavampi suhde..? En jaksa enää olla yksin. Sä taidat haluta olla yksin.37614En enää mies ikävöi sinua niin paljon
Jos nyt vain pysyttelisit pois näköpiiristäni vielä kesän yli näiden useiden kuukausien jatkeeksi, niin luulen että kaik55583