uusimmassa Kirkko & Kaupunki -lehdessä.
http://fox.naurunappula.com/nn/1/370/713/s_kirkko-amp-kaupunki-lehdesta_651093.png
Kirkko aloitti jo eroajille vittuilun
11
253
Vastaukset
- uskis
Ja uskovaiset vittuilee täällä, ja muilla forumeilla. Pari ihmistä on kuulemma eronnut "Internet-Julistuksien" takia. Jeah, kiitoksia palstan Julistajille, joilla ei ole munaa käyttää omaa nimimerkkiä/nimeä
- ex-uskis
Ja good bye!
- uskis
Nyt äkkiä uudet tekstit kuvaan, ja levitykseen. Kusi ja paska huumorihan uskovaisilta onnistuu, kuten tämä forumi todistaa.
Eikös se perussuomalainenkin verrannut homoja koiriin?
- -
vaan hauvelin kanssa naimisiin meneviin.
- kirjoitti:
vaan hauvelin kanssa naimisiin meneviin.
Verrattiin homoa joka nai homon ihmiseen joka nai koiran.
Eli on sama naiko koiran tai homon.
Siis verrattiinko homoa koiraan?
Tuon piirtäjä on sitten Ville Ranta, kaveri joka vittuilee tasaisesti molemmille puolille, uskonnottomille ja uskoville. Ranta itse on ateisti... Eli tuossa siis ateisti vittuilee kirkosta eroajille, Kurkku & Kuponki vain julkaisee sitä.
- minä uskovainen
Ei törkeyksien kirjoittajat ole välttämättä hihhuleita. Eiköhän trollaajat ole valinpitämättömiä, yksi hailee miten uskoo. eivät ole ratkaisseet vakaunustaan puoleen eikä toiseen?
- khjkhkjhkjkhjkhjkkhj
minä uskovainen kirjoitti:
Ei törkeyksien kirjoittajat ole välttämättä hihhuleita. Eiköhän trollaajat ole valinpitämättömiä, yksi hailee miten uskoo. eivät ole ratkaisseet vakaunustaan puoleen eikä toiseen?
Miksi olet niin katkera ja vihainen?
- lirputilir
Uusi varoitus:
http://naurunappula.com/489331/rookiaski.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854638- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 251769
- 571704
- 181611
- 191607