evankeliointia. Eilen olin titlaisuudessa jossa eräs nainen todisti vihdoin löytäneensä sen, mitä elämästä on puuttunut: Hän on löytänyt elävän yhteyden Jeesuksen kanssa ja tahtoo elää nyt täysillä Jumalaa palvellen. Myös eräs nuori nainen tuli uskoon kampanjan aikana ja monia uusia kasvoja on tullut joukkoomme. Tämäkin rouva sanoi että kannattaa tehdä evankelioimistyötä. Yksikin sielu iankaikkisuusperspektiivistä katsottuna on tärkeä.
Paikkakunnallani oli syksyllä paljon
42
300
Vastaukset
- jkhkjhjkhkhkjhkhjkj
Juu, aika tehohotonta on kaikkivaltiaan toiminta, kun joutuu kaikenmaailman trumppupöksynrepijöitä käyttämään
Kerrotko mistä tiedät jumalasi olevan olemassa. jokin sellainen konkreettinen esimerkki joka kelpaa kunnon todisteeksi? Miksi maailmassa on yli 3000 jumalaan uskovia tosiuskovaisia ihmisiä?
- khjhgkghkghjkghjkgkj
'Jumala joutuu antamaan tehtävänsä juuri meille alhaisille. Rikkaat, ylpeät ja tämän maailman viisaat joutuvat lähtemään häpeän kanssa pois. Vapahtaja syntyi seimeen. Tuohon aikaan Itämailla, ja lienee vieläkin, paimen olin aliarvoisin ammatinharjoittaja. Ja juuri paimenille ilmoitetiin ensiksi Jeesuksen syntymästä. '
Mitä se raamattu sanoikaan itsensä ylentämisestä
'Muuten en ota itselleni kunniaa tuon naisen uskoontulosta. Joka hänen puolesta rukoili ja auttoi taivastielle oli mukana työssä, mutta tuona iltana en itse ollut edes paikalla.'
Miksi jumala yleensäkään tarvitsee teidänlaisia tonttuja tekemään yhtään mitään, johtuuko se siitä, että se ei osaa itse, vai siitä, että sitä ei ole olemassa - olen todistanut mone
KeljuKooKojootti kirjoitti:
Kerrotko mistä tiedät jumalasi olevan olemassa. jokin sellainen konkreettinen esimerkki joka kelpaa kunnon todisteeksi? Miksi maailmassa on yli 3000 jumalaan uskovia tosiuskovaisia ihmisiä?
monet, monet kerrat, miten Jumala on minua ja tuntemiani henkilöitä usein auttanut, ihan konkreettisesti. Mutta se siinä on ,että jos kertoo täällä tuollaisen pyytämäsi todistusken, viestiä ei taida monet entiä lukemaan.
Kuule, se kun on monelle ateistille liian vahvaa ruokaa. Ei oikein passaa sellaisa viestejä säilytellä:
asialle en valitettavasti voi tehdä mitään. - hyvä uutinen on
Sietäisit saada turpiisin häirikök!
Tulet tänne toisten ketjuun sotkemaan niitä ja otat HERRAN nimen nimerkiksesi!
Eikö sinulla Lestadiolaisella ole alkeellistakaan käytöstapoja? Härikkö ja hölmö! - viikonloppu tulossa
hyvä uutinen on kirjoitti:
Sietäisit saada turpiisin häirikök!
Tulet tänne toisten ketjuun sotkemaan niitä ja otat HERRAN nimen nimerkiksesi!
Eikö sinulla Lestadiolaisella ole alkeellistakaan käytöstapoja? Härikkö ja hölmö!tänään.
- kjhkjhkjhkjhkhjkjhkj
olen todistanut mone kirjoitti:
monet, monet kerrat, miten Jumala on minua ja tuntemiani henkilöitä usein auttanut, ihan konkreettisesti. Mutta se siinä on ,että jos kertoo täällä tuollaisen pyytämäsi todistusken, viestiä ei taida monet entiä lukemaan.
Kuule, se kun on monelle ateistille liian vahvaa ruokaa. Ei oikein passaa sellaisa viestejä säilytellä:
asialle en valitettavasti voi tehdä mitään.Voisit joskus kertoa jotain josta on todisteita, 'todistuksia' kukaan ei kaipaa
olen todistanut mone kirjoitti:
asialle en valitettavasti voi tehdä mitään.Ei enti ei, mutta kyllä viestit luetaan, eikä niistä ole ainuttakaan oikeeta todistetta löytynyt, ikinä, muuta kun siitä, että uskotte kovasti johonkin, mikä ei näy ei kuulu ei tuoksu ei toimi....
Ja se on täällä monesti sanottukin, mutta kun oikeet todisteet on sellaisia, mitkä pystyy todentaan kuka tahansa, oli teisti tai ei, joka täällä on muuten monet, monet kerrat jo sanottu.- on monia...!
kjhkjhkjhkjhkhjkjhkj kirjoitti:
Voisit joskus kertoa jotain josta on todisteita, 'todistuksia' kukaan ei kaipaa
Kyllä kuules on monia, joille Raamatun Sana kelpaa, vaikkei sinulle kelpaisikaan, olet väärässä.
- vanha totuus tämäkin
A.Mikkonen kirjoitti:
Ei enti ei, mutta kyllä viestit luetaan, eikä niistä ole ainuttakaan oikeeta todistetta löytynyt, ikinä, muuta kun siitä, että uskotte kovasti johonkin, mikä ei näy ei kuulu ei tuoksu ei toimi....
Ja se on täällä monesti sanottukin, mutta kun oikeet todisteet on sellaisia, mitkä pystyy todentaan kuka tahansa, oli teisti tai ei, joka täällä on muuten monet, monet kerrat jo sanottu.On olemassa hyvä Jumala, ja on olemassa myös paholainen, joka yrittää laittaa kokoajan vastaan evankeliumin työlle, minä ainakin huomaan ateistin vastaan kirjoittelussa paholaisen ilkeää tekstiä, joka tulee tämän vastustelijan kautta. Ei pitäisi antaa pikkusormea paholaiselle, koska se vie koko käden...!
- Jumala kyllä voi
khjhgkghkghjkghjkgkj kirjoitti:
'Jumala joutuu antamaan tehtävänsä juuri meille alhaisille. Rikkaat, ylpeät ja tämän maailman viisaat joutuvat lähtemään häpeän kanssa pois. Vapahtaja syntyi seimeen. Tuohon aikaan Itämailla, ja lienee vieläkin, paimen olin aliarvoisin ammatinharjoittaja. Ja juuri paimenille ilmoitetiin ensiksi Jeesuksen syntymästä. '
Mitä se raamattu sanoikaan itsensä ylentämisestä
'Muuten en ota itselleni kunniaa tuon naisen uskoontulosta. Joka hänen puolesta rukoili ja auttoi taivastielle oli mukana työssä, mutta tuona iltana en itse ollut edes paikalla.'
Miksi jumala yleensäkään tarvitsee teidänlaisia tonttuja tekemään yhtään mitään, johtuuko se siitä, että se ei osaa itse, vai siitä, että sitä ei ole olemassaJumala voi käyttää tavoitteensa toteutumiseen vaikka sinua, vaikka palvelisit pääpirua jos niin hyväksi katsoo. Silloin sinä olet se tyhmä joka saat loppujen lopuksi hyvän tapahtumaan vaikka tarkoittaisit tehdä pahaa...!
- pyydä uskoa Jumalalt
viikonloppu tulossa kirjoitti:
tänään.
Kysymyksessä on sielusi pelastus, ei mikään pikkujuttu olekkaan...! Mihis luulet olevasi matkalla kun elämäsi päättyy? Raamatussa kerrotaan että jollet usko, sinut tuomitaan kadotukseen.
pelastus tärkeää talodellisesti vaiko hengellisesti ?
- Rohkea sanoma
nainen todellakin oli iloinen, että nyt löytänyt ja saanut iankkaisuuden lahjan Jumalan suunnitelmissa. Yhden sielun pelastusarvo on paljon arvokkaampi kuin kaikki maailman rikkauden ja aarteen. Mitä se hyödyttää ihmistä vaikka saisi omaksensa kaikki maailman aarteet, mutta sileu joutuis iankaikkiseen kadotukseen.
Joten ei enää jääne epäselväksi ateisitille, missä mennään?
Todisti suuren yleisön edessä, vaikka ei ole varmaan tottunut esiintyjä. Rohkea sanoma kirjoitti:
nainen todellakin oli iloinen, että nyt löytänyt ja saanut iankkaisuuden lahjan Jumalan suunnitelmissa. Yhden sielun pelastusarvo on paljon arvokkaampi kuin kaikki maailman rikkauden ja aarteen. Mitä se hyödyttää ihmistä vaikka saisi omaksensa kaikki maailman aarteet, mutta sileu joutuis iankaikkiseen kadotukseen.
Joten ei enää jääne epäselväksi ateisitille, missä mennään?
Todisti suuren yleisön edessä, vaikka ei ole varmaan tottunut esiintyjä.pelastetusta sielusta bonusta ?
Jos saa käännytettyä uskoon vaikka 100 henk. niin varmistaako se oman taivaspaikan saamista ?- ei ihan niinkään
epikuros kirjoitti:
pelastetusta sielusta bonusta ?
Jos saa käännytettyä uskoon vaikka 100 henk. niin varmistaako se oman taivaspaikan saamista ?Ei yhteisö saa mitään bonusta jos joku tulee uskoon, mutta se saa uuden jäsenen ja ehkäpä joku saa itselleen uuden ystävän...?
Varmaan, mutta en ymmärrä, miksi asiasta täytyy ateismi palstalla ilmoitaa, eli suomeksi,
mitä sitten?- sekin lienee selvä n
keskusteluun onko Jumalaa vai ei ja voiko tänä päivänä vielä löytää Jumalan. Täällä keskustellaan homoudesta, kissoista ja kamelin ahterista ym. Kyllä ne milelestäni ovat etäämpänä aiheesta keskutella ateismista vastaan taikka puolesta.
sekin lienee selvä n kirjoitti:
keskusteluun onko Jumalaa vai ei ja voiko tänä päivänä vielä löytää Jumalan. Täällä keskustellaan homoudesta, kissoista ja kamelin ahterista ym. Kyllä ne milelestäni ovat etäämpänä aiheesta keskutella ateismista vastaan taikka puolesta.
En tiedä noista noista kanelinpersealoituksista, onko ne sun käsialaas, en tiedä, mutta aloitukses ei mielestäni myöskään paljon ottanut kantaa onko Jumalaa olemassa vai ei, vain siihen, että ihmisiä tulee uskoo, mutta mitä sitten.
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
En tiedä noista noista kanelinpersealoituksista, onko ne sun käsialaas, en tiedä, mutta aloitukses ei mielestäni myöskään paljon ottanut kantaa onko Jumalaa olemassa vai ei, vain siihen, että ihmisiä tulee uskoo, mutta mitä sitten.
että hanuri-hanna vaan jaksaa iloita täällä siitä, että muutkin sekoavat. Ei kai se sitten ole kiva olla yksinään hullu.
- elämässä on virtaa
Kössönöm kirjoitti:
että hanuri-hanna vaan jaksaa iloita täällä siitä, että muutkin sekoavat. Ei kai se sitten ole kiva olla yksinään hullu.
kuin adistunut onneton ateisti, jolla ei ole muuta kuin surkea kuoleman ja vanhuuden odotus. ei tarvitse yskin olla, on jopa ystäviä ympärillä. Muitakin kuin joku satunnainen kirjeystävä, joka tunnustaa tykkäävänsä.
On ihanaa olla Jeesuksen oma. Herra pitää hulluistansa huolen ja Hänen tiellään eivät hullutkaan eksy.
Ihan sana näin vakuuttaa! - cei5
elämässä on virtaa kirjoitti:
kuin adistunut onneton ateisti, jolla ei ole muuta kuin surkea kuoleman ja vanhuuden odotus. ei tarvitse yskin olla, on jopa ystäviä ympärillä. Muitakin kuin joku satunnainen kirjeystävä, joka tunnustaa tykkäävänsä.
On ihanaa olla Jeesuksen oma. Herra pitää hulluistansa huolen ja Hänen tiellään eivät hullutkaan eksy.
Ihan sana näin vakuuttaa!Mikset mene sen jeesuksesi luokse? Eikö siellä teilläpäin ole mitään junarataa, jonne voisit jäädä makoilemaan?
- elämässä on virtaa
cei5 kirjoitti:
Mikset mene sen jeesuksesi luokse? Eikö siellä teilläpäin ole mitään junarataa, jonne voisit jäädä makoilemaan?
Jeesuksen peräsuoli on minulle niin rakas. En edes tajua mille forumille krijoitam ,koska olen sekaisin.
Aloittajalla on muuten mielenterveys ongelmia. olenvarmasiitä elämässä on virtaa kirjoitti:
Ihan sana näin vakuuttaa!Onko sulla muuten oikeesti kavereita, vaan vain jotain palvontatuttuja?
- Kössönöm
cei5 kirjoitti:
Mikset mene sen jeesuksesi luokse? Eikö siellä teilläpäin ole mitään junarataa, jonne voisit jäädä makoilemaan?
uskisten taivasunelmaan. Junaradalle makoilemaan ja se on siinä.
- mitä haluat???
sekin lienee selvä n kirjoitti:
Jos keskustelu koskee kissoja ja kamelin persauksia, niin eikös ateisti olisi parempi mieluummin pitää mielipiteensä itsellään kuin keskutella ahtereistasi?
Samaan aikaan yhdessä tunnissa kuoli nälkään 1000 ihmistä, malariaan 100 ihmistä, tapaturmiin 650 ihmistä jne. Alle 5 vuotiaita lapsia kuoli 900 henkeä.
No jumalilla näyttää olleen tärkeämpää tekemistä jossain seuroissa.
Halleluja!- onko kummilapsia?
Voisi hyvin moittia että täällä keskustellaan ateismista, vaikka monet kuolevat. Olen aivan varma, että tuo rohkea ja topakka rouva on nyt jälleen yski lisää siinä joukossa, joka edes yrittää käytännön tasolla tehdä jotakin asian hyväksi että se kehitysmaan orpo tai leski ei kuolisi nälkään ja saisi ihmisarvosien elämän.
monella uskovaisella on jopa yksi tai useampi kummilapsi kehitysmaissa. Mitä te ateistit teette siittten köyhien hyväksi? - hkhjkhkhjkhjkjkhkjhj
onko kummilapsia? kirjoitti:
Voisi hyvin moittia että täällä keskustellaan ateismista, vaikka monet kuolevat. Olen aivan varma, että tuo rohkea ja topakka rouva on nyt jälleen yski lisää siinä joukossa, joka edes yrittää käytännön tasolla tehdä jotakin asian hyväksi että se kehitysmaan orpo tai leski ei kuolisi nälkään ja saisi ihmisarvosien elämän.
monella uskovaisella on jopa yksi tai useampi kummilapsi kehitysmaissa. Mitä te ateistit teette siittten köyhien hyväksi?Ei siitä ole kyse mitä hihhuli tai ateisti tekee, vaan siitä, mitä jumala tekee, pelastaa jonkun rouvan Suomessa ja antaa samaan aikaan ihmisten kuolla muualla, miksi se jumala ei mene sinne missä sitä tarvitaan, täällä on jo tarpeeksi käännyttäjiä, ei siihen käännyttämiseen enää jumalia tarvita
- kghjkhjkhjkhjkhjkhkj
Sama Suomeksi, kiitos
PS. Kun et osaa vastata, jätä vastaamatta, se antaa sinusta edes vähän paremman kuvan, ehkä onko kummilapsia? kirjoitti:
monella uskovaisella on jopa yksi tai useampi kummilapsi kehitysmaissa. Mitä te ateistit teette siittten köyhien hyväksi?Tuossa tuli jo pari vastausta, mutta tässä hieman tarkennusta:
Samaan aikaan kun maailmassa kuollaan ja kärsitään todellisten ongelmien kourissa, jumalat näpertelevät jonkun mummon pääkopassa.
Joissain ihmeen seuroissa tehdään pikkuihmeitä jotta hihhuleiden usko vahvistuisi, vaikka monet uskovat jo enemmän kuin mikä on terveellistä. Samaan aikaan tuhannet kärsivät asioista, jotka kaikkivaltias korjaisi hetkessä, jos sellainen olisi olemassa tai kiinnostunut ihmiskunnasta.
Suhteellisuudentaju olisi ihan hyvä pitää mukana.- niin se vain on...
kghjkhjkhjkhjkhjkhkj kirjoitti:
Sama Suomeksi, kiitos
PS. Kun et osaa vastata, jätä vastaamatta, se antaa sinusta edes vähän paremman kuvan, ehkäHaista sinä paska! JeesuS auttaa, vaikka sairausia on ja vauvoja menehtyy!
- hkghkgkghkghkjgkgjhk
niin se vain on... kirjoitti:
Haista sinä paska! JeesuS auttaa, vaikka sairausia on ja vauvoja menehtyy!
Mihin vaivaavaan Jeesus sitten auttaa, liialliseen järjenkäyttöön?
- ei ole kyllä ihminen
hkhjkhkhjkhjkjkhkjhj kirjoitti:
Ei siitä ole kyse mitä hihhuli tai ateisti tekee, vaan siitä, mitä jumala tekee, pelastaa jonkun rouvan Suomessa ja antaa samaan aikaan ihmisten kuolla muualla, miksi se jumala ei mene sinne missä sitä tarvitaan, täällä on jo tarpeeksi käännyttäjiä, ei siihen käännyttämiseen enää jumalia tarvita
Jumalalla ei ole ihmisten rajalliset ajatukset, koskei Hän ole ihminen, vaan Jumala, ja Hänen henkensä on ainakin uskovien luona ja missä muualla, sitä tuskin ilkeilijä koskaan tajuaakaan?
- vaikket pitäisikään
Phoebus kirjoitti:
Tuossa tuli jo pari vastausta, mutta tässä hieman tarkennusta:
Samaan aikaan kun maailmassa kuollaan ja kärsitään todellisten ongelmien kourissa, jumalat näpertelevät jonkun mummon pääkopassa.
Joissain ihmeen seuroissa tehdään pikkuihmeitä jotta hihhuleiden usko vahvistuisi, vaikka monet uskovat jo enemmän kuin mikä on terveellistä. Samaan aikaan tuhannet kärsivät asioista, jotka kaikkivaltias korjaisi hetkessä, jos sellainen olisi olemassa tai kiinnostunut ihmiskunnasta.
Suhteellisuudentaju olisi ihan hyvä pitää mukana.IHmisellä on oikeus pitää uskonsa, ja tulla uskoon, vaikka sinä et siitä sattuisi pitämäänkään, eikä ole sinulle mitään selitysvelkaa!
- uskovia varjellaan
vaikket pitäisikään kirjoitti:
IHmisellä on oikeus pitää uskonsa, ja tulla uskoon, vaikka sinä et siitä sattuisi pitämäänkään, eikä ole sinulle mitään selitysvelkaa!
Kokoajan ihmisiä kuolee luonnollisesti, eri ikäisiä, ja se on normaalia.
- on Jeesus
uskovia varjellaan kirjoitti:
Kokoajan ihmisiä kuolee luonnollisesti, eri ikäisiä, ja se on normaalia.
Ja Jeesus ei auta heitä, ja se on normaalia.
vaikket pitäisikään kirjoitti:
IHmisellä on oikeus pitää uskonsa, ja tulla uskoon, vaikka sinä et siitä sattuisi pitämäänkään, eikä ole sinulle mitään selitysvelkaa!
>>IHmisellä on oikeus pitää uskonsa, ja tulla uskoon, vaikka sinä et siitä sattuisi pitämäänkään, eikä ole sinulle mitään selitysvelkaa!
- hyvä uutinen on
Luin Juuri lehdestä, että eräs nuori ole menehtynyt liikenneonnettomuudessa.
VITUN SAAMATON JUMALA.
Perun aloitukseni ,ja pyysin sen poistoa.
Multinikkien viestejä pyysin poistoon ja kirjottajalle bannia häiriköinnistä.
Pahoitellen, hyvä uutinen on - herttainenhertta
Professor Dawkins,
I recently de-converted from Christianity, the faith I have been brought up in for the past 17 years. I wanted to give an explanation as to how I came to this, and why.
At 16, I "gave my life to Christ" and was baptized. After that event, I was in evangelist mode. I passed out Gospel tracts, witnessed to people, read my Bible everyday, studied apologetics, etc. I was quite sincere in this, but about 5 or 6 months after ago, I began to experience doubt. Part of this was due to my study of the Old Testament, which prior to this I had avoided reading. In the Old Testament I encountered a God I had not seen before. You described his behavior quite eloquently in chapter 2 of your book. I sought explanations for the cruelty of a God whom I had henceforth believed to be "loving" and "just". None were satisfactory. This gnawing skepticism led up to the day I went to the public library and checked out a copy of "The God Delusion". All of my life, I have been taught that the world is 6,000 years old, created by the Judeo-Christian God, and I believed it without question. Needless to say, when I began reading "The God Delusion" I was floored. I started to see the world as it really is, and appreciate my life far more than I did as a Christian. I want to thank you for this book, which has helped remove the shaded glasses I have been wearing, and view the world in it's full light.
Best wishes to you.
Sincerely,
Ashley
Lisää näitä:
http://richarddawkins.net/letters/converts- on Jeesus
Silloin kun en itse
jaksa rukoilla,
kun on sydämeni
tyhjä sanoista,
tule sinä Jeesus,
hiljaa rukoile,
kanna kuivuudesta
ilon lähteelle.
Silloin kun en itse
jaksa uskoa,
kun on sydämeni
liekki hiipuva,
tule sinä Jeesus,
usko minussa,
pimeyteni valtaa
taivaan valolla.
Silloin kun en itse
jaksa rakastaa,
kun on sydämeni
kuiva erämaa,
tule sinä Jeesus,
hiljaa rakasta,
anna minun löytää
rauha sinussa.
Silloin kun en itse
jaksa ollenkaan,
kun on kaikki voima
poissa kokonaan,
tule sinä Jeesus,
tällaisena jään,
pienen lapsen lailla
syliin lepäämään. - on Jeesus
on Jeesus kirjoitti:
Silloin kun en itse
jaksa rukoilla,
kun on sydämeni
tyhjä sanoista,
tule sinä Jeesus,
hiljaa rukoile,
kanna kuivuudesta
ilon lähteelle.
Silloin kun en itse
jaksa uskoa,
kun on sydämeni
liekki hiipuva,
tule sinä Jeesus,
usko minussa,
pimeyteni valtaa
taivaan valolla.
Silloin kun en itse
jaksa rakastaa,
kun on sydämeni
kuiva erämaa,
tule sinä Jeesus,
hiljaa rakasta,
anna minun löytää
rauha sinussa.
Silloin kun en itse
jaksa ollenkaan,
kun on kaikki voima
poissa kokonaan,
tule sinä Jeesus,
tällaisena jään,
pienen lapsen lailla
syliin lepäämään.Minä olen JEESUS, kato vaikka nimimerkkini.
Teen takulla parannustyötä, jaheitän Jumalan alas Taivasata ensimmäisenä, kostoksi kärsimyksistämme!
IKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK! LÄERST! on Jumalan viimeiset sanat pudotuksen päätteeksi!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811694
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee71568- 871496
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911251Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31026- 64876
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol146845- 75842
- 52817
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122785