viimepäivinä porukkaa joka ei kestä totuuksia kosteusvaurioisten rakennusten aiheuttamista vaaroista.
Mutta väliäkö hällä. Lyhyt neuvo niille joilla outoja oireita ja kipuja kosteusvauriorakennuksissa ja rakennusten ulkopuolella niitä kipuja ei ole.
Elimistö toimii silloin vielä aivan oikein, sehän on vain varoitus jostain vielä vaarallisemmasta.
Mitä sitten? No kyllä on alettava toimimaan niin, että kivut häipyvät. Jollei terveysmiehet ja isännöitsijät sekä kolmannet osapuolet tätä halua ymmärtää, niin jossain on asiat pahasti vialla. Terveydensuojelussakin.
Poistakaa kipujen aiheuttajat rakennuksista "totaalisesti" ettei maine mene. Älkää kipeitä ihmisiä niitä "homesairaita".
Palstalle on tullut
6
258
Vastaukset
"Palstalle on tullut
viimepäivinä porukkaa joka ei kestä totuuksia kosteusvaurioisten rakennusten aiheuttamista vaaroista."
- Yhdestä häilyväisestä tyypistä kyse vaan, jonka rajatila oireilee nimimerkkien vääntelyllä ja muulla. Muistakaa ilmoittakaa asiattomista viesteistä.- home haitta..
itsestään, hakee vertaistukea jnejne.Sama millä nimimerkillä tänne tulet jos:
sulla ei ole rekattua nikkiä,en muista kuukausien päästä mikä nikki olikaan.
Eilen olin ekaa kertaa täällä.Auttaako jauhaminen oikeista ongelmista täällä palstalla.Kyse ei todellakaan ole luulosairaudesta, tulokset kertoo paljon. - vertti-eetu
home haitta.. kirjoitti:
itsestään, hakee vertaistukea jnejne.Sama millä nimimerkillä tänne tulet jos:
sulla ei ole rekattua nikkiä,en muista kuukausien päästä mikä nikki olikaan.
Eilen olin ekaa kertaa täällä.Auttaako jauhaminen oikeista ongelmista täällä palstalla.Kyse ei todellakaan ole luulosairaudesta, tulokset kertoo paljon.toimiiko vastapuoli tulosten kerronnan mukaan asianmukaisella tavalla?
"tulokset kertoo paljon".
Kohdallani tulokset ei ole vielä auttaneet mihinkään muuhun kuin siihen, että olen ottamassa kolmatta kertaa kamat kainaloon ja kohden tuntematonta ja toivon, ettei kaveri pääse sairastumaan yhtä kovasti. Mutta kovaa on vääntö ja loppuun asti pyristellään vääryyttä vastaan. Tee perässä sama.
Jauhaminen ei auta ainakaan minua, mutta toivottavasti niitä jotka jälkeeni jäävät jauhamaan.
Tervetuloa joukkoon "homesairaat" opettele suodattamaan lukemaasi. Kuuntele roppasi ääntä ja napsi jutut sen mukaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2412064- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 40789
- 14780
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30761Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637