Parinvalinnan vaikeus

Palstalta ja muualtakin saa jatkuvasti lukea ja kuulla, että kumppania ei ainakaan kannata etsiä ravintolasta. Siellä on vain seksiä metsästäviä alkoholisteja. Ja että netistä etsii kumppania vain luuserit ja tarjolla on vain ja stalkkereita ja varattuja.

Naiset toivovat, että kadullakin ehdoteltaisiin maahanmuuttajien tyyliin, mutta myöntävät samaan hengenvetoon, että jos niin kävisi itselle, yllättyisivät niin paljon, että antaisivat pakit refleksinomaisesti.

Tutkimukset väittävät, että yli puolet suomalaisista on tavannut kumppaninsa ravintolassa. Nettikin on nykyisin tuonut monille toivotun tuloksen. Jotkut kannattavat työpaikkaa, harrastuksia tai ystävien ystäviä. Äkkiseltään mietien minä en ainakaan haluaisi olla puolisoni kanssa samassa työpaikassa eikä seksuaalinen ahdistelukaan työpaikalla ole muodissa. Harrastuksetkin ovat aika sukupuolisidonnaisia, joten siellä ei pahemmin ole vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Edellisen pohjustuksen johdosta tohdin epäillä, että ravintoloita ja nettiä vierastavat ovat laajalti sinkkuja. Mutta ettei tämä menisi yksipuheluksi, kysyn teiltä, että mistä sinä tai tuttavasi ovat ylensä löytäneet pidempiaikaisen kumppanin?

62

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piilonvieri

Ihan elämästä. Ei sillä paikalla ole ollut suhteen kannalta merkitystä, mutta joka kerralle yhteistä on ettei ollut etsimässä mitään erikoista, varsinkaan kumppania, mihinkään...

• Weera3

Vaikka tässä nettiä epäilläänkin, niin oman kumppanini kuitenkin löysin täällä http://bit.ly/seuranhaku mainittavan sivuston kautta. Suhde on toiminut ainakin tähän asti oikein hyvin joka osastolla...

• Työpaikkaromanssit ovat siinäkin hieman vaarallisia että jos/kun tulee ero, niin joistakin voi jäädä kovin riitaisia ja tiedossa on jomman kumman lähtö siitä työpaikasta.

Kaveri/tuttava/tuttavantuttava-piiristä noin yleensä.

• Kunhan mietin, että onko monenkin nelikymppisen kaveripiirissä nykyisin raittiita kotibileitä ja sinkkuja? Minun kokemukseni mukaan aika harvoin. Tosin kaverini ovatkin kaltaisiani, vaikkakin lähes kaikki perheellisiä.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kunhan mietin, että onko monenkin nelikymppisen kaveripiirissä nykyisin raittiita kotibileitä ja sinkkuja? Minun kokemukseni mukaan aika harvoin. Tosin kaverini ovatkin kaltaisiani, vaikkakin lähes kaikki perheellisiä.

Niin no, en mä varsinaisia kotibileitä tarkoita. Lasken mukaan vaikkapa raflassa tapaisi jonkun että jos se on kaverin kaveri niin sitä kauttahan siihen tutustuu kun samassa porukassa iltaa viettää tms.

• Mitähän vikaa sitten ravintoloissa seksiä metsästävissä alkoholisteissa on, kysyn vaan? Jos ei pidä seksistä niin voihan se tuoda esiin vaikka avaus repliikissä, ja ainahan voi jäädä kotiin.

• Bravo! Minäkin entisessä elämässäni aina kerroin olevani sebaatissa oleva absolutisti ja menestys ei ollut hääviä. Olisi luullut, että naisia tugeksii sekä ovista, että ikkunoista...

• Luulen, että pointti on siinä ettimisessä. Jos ei etsi mitään, voi löytää ravintolasta. Jos etsii, ei yleensä löydä. Luulen, että sama pätee nettiin. Tai oikeastaan mihin paikkaan vain.

• Ei noita asioita voi oikein opettaa, opeteltu tapa paistaa läpi, (nainen vaistoaa) se vaan pitää saada äidinmaidosta. ja.

• modelli kirjoitti:

Ei noita asioita voi oikein opettaa, opeteltu tapa paistaa läpi, (nainen vaistoaa) se vaan pitää saada äidinmaidosta. ja.

Mitä opettaa?

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mitä opettaa?

Mennä ISKEMÄÄN jotain shiu...shihu....tajuut sä? ravintolaan,diskoon tai mihinkään muuhunkaan paikkaan mikä tähän tarkoitukseen on perustettu.

• modelli kirjoitti:

Mennä ISKEMÄÄN jotain shiu...shihu....tajuut sä? ravintolaan,diskoon tai mihinkään muuhunkaan paikkaan mikä tähän tarkoitukseen on perustettu.

Mutta silloin just ei mitään löydä, kun menee iskemään. Kun tässä oli jostain parinvalinnasta kyse..

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Mutta silloin just ei mitään löydä, kun menee iskemään. Kun tässä oli jostain parinvalinnasta kyse..

No niinhän mä tossa just yriyin selittää.

• modelli kirjoitti:

No niinhän mä tossa just yriyin selittää.

Oookka, eli ei kannata mennä iskemään, shelvä. Ymmärretty :)

• 90-luvulla kumppani löytyi 100%:sti baarista, nykyään se menee ehkä niin, että 40%:a baarista ja 60%:a netti.

Perusteena omat ja tuttujen kokemukset.

• zekzek

Riippuu missä asuu. Jos helvetin korvessa, niin varmaan netti on parempi..

• :D

Mutta ravintolaan ne treffit yleensä netistäkin sovitaan, alta aikayksikön..

• Niin minä ainakin aikoinaan tein.

• vinkki naiselta

Vitut kun mies varastetaan parhaalta kaverilta.Vain tuttuun mieheen voi luotttaa ja vuosien saatossa sen saa manipuloituakin mieleisekseen ;)

• Vau! Valitettavasti tuo ei onnistu kaikilta.

• up.

Sinähän oletkin manipuloinni mestari- Valitettavasti sinulta vaan puuttu se MIES.

• kullikutri

Olen nainen ja aivan sama mistä miehen löytää kunhan sillä on kulli

• Mainio fysiikka vai pitäisikö sanoa logiikka:D kunhan on SE ja siihen on kasvanut kiinni mies:D:D

• alv-liskot

liskot tilaavat yleensä postimyynnistä

• No sitten liskot pysyvät ylensä sinkkuna. Postimyyntivaimot ja -miehet kun eivät ole Ulkomaalaisviraston suosiossa. Tietysti jos tykkää kaukosuhteista (=mielikuvitusushteesta), niin hommhan toimii kuin junan vessa.

• Vaikeatahan tossa ei ole kuin sen valinnan tekeminen vai? Olisko se netti, baari, harrastukset tai joku muu paikka ja sit kun sen on valinnut, niin hoplaa- kiikissä on! Jepjep.

• alv-liskot

niin ensin pitää valita että mistä valitsee. Jos on valinnut, että valitsee työpaikalta, ei voi tarjota mitään kahveja ampuseuran nätille blondille. Erityisen traagiseksi tilanne muodostuu, jos mies on valinnut valitsevansa naiskumppanin joltakin hitsaamolta :(

• alv-liskot kirjoitti:

niin ensin pitää valita että mistä valitsee. Jos on valinnut, että valitsee työpaikalta, ei voi tarjota mitään kahveja ampuseuran nätille blondille. Erityisen traagiseksi tilanne muodostuu, jos mies on valinnut valitsevansa naiskumppanin joltakin hitsaamolta :(

Sas se. Ja kaikkein ärsyttävintä tos on just tiäks, jos on päättänyt, että baarista se löytyy, niin joutuu hätistään kaikki muualla itseään tyrkyttävät naikkoset jaloistaan! On se vaan niin vaikeeta:(

• //Mies//
    • jappon

Baarista. Aina.

Työpaikalta en voisi kumppania saada, kun olen hetero ja lähes kaikki työkaverit ovat naisia. Yksi mies löytyy, mutta hänkin pitää miehistä. Harrastuksessa taas suurin osa on miehiä mutta harrastus on liian rakas säätöihin.

• Hetero mies

"Työpaikalta en voisi kumppania saada, kun olen hetero ja lähes kaikki työkaverit ovat naisia. Yksi mies löytyy, mutta hänkin pitää miehistä."

Väärä palsta? (tosin mulle kyllä kelpaat)

• cs

netissä löytyy
      nyt laitoin erääsen ulkomaalaiseen palveluun prfiilin ja 2kk jo yli 600 ämmää tyrkyllä. Kirjeitä siis 600
      Aika yllätvä määrä
      niistä 200 puumaa pois
      ja smanverra liian nuoria
      Suomiäämiäkin 50

• CS

Lauantain aikana 18 tyrkkykirjettä
        HIRVEÄ MÄÄRÄ TULISI ANOPPEJA HAAREMIINI BONUKSEN
        KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK
        HI

• hoh,hoijaa.
        CS kirjoitti:

Lauantain aikana 18 tyrkkykirjettä
        HIRVEÄ MÄÄRÄ TULISI ANOPPEJA HAAREMIINI BONUKSEN
        KRÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK
        HI

Sivistynyt, kypsä, aikuinen ihminen ei kirjoita tuollaista tekstiä. -------> Mutta ethän sä olekkaan sivistynyt, vaikka aikuinen ämmä oletkin.

• CS
        hoh,hoijaa. kirjoitti:

Sivistynyt, kypsä, aikuinen ihminen ei kirjoita tuollaista tekstiä. -------> Mutta ethän sä olekkaan sivistynyt, vaikka aikuinen ämmä oletkin.

Ole mitä olet "sivistynyt" arkipäiväinen ämmä

Toiste ihmisten arvostelu elämänä

pääset tuonne:
        http://www.kyttaajat.net/kuukauden_arkisto.shtml

Karsin sinunkaltiset anoppityypi pois tyrkkyjen listalta Naisen logiikkaan takaisin

• Tuttavista en oikeastaan tiedä mistä kukin on kumppaninsa bongannut, ulkomaan matkalta ja yöelämästä luulisin. Mä olen tavannut pidempiaikaiset tuttavan kautta tai jotenkin tuntenut ko. tyypin jo entuudestaan. Ja netin kautta viime kerralla. Mikä on pidempiaikainen? Mulle se on useita vuosia noin yleensä, jollekin vuosi. Eli mä vastasin tähän vuosien perusteella ja sen vuoden yhdessäolon huomioiden pidempiaikaisena.

• Ravintoloissa varmasti tavataan useimmiten. Mulle se taas ei koskaan ole ollut potentiaalinen paikka löytää kumppania, koska olen viettänyt eläissäni ravintoloissa niin vähän aikaa. Ja en koskaan ole halunnut aloittaa mitään humalassa tai humalaisen kanssa. Ja ihminen joka tykkää hengailla baareissa tai ravintoloissa bilettämässä on NIIN erimaata mun kanssa ettei sellainen suhde voisi onnistua. Joten why bother at all ja mennä ravintolaan kumppanin toivossa?

Toki olen myös aina ollut varattu käydessäni baareissa tai ravintoloissa. Yhden kerran sinkkuna!

• tinka_tiger kirjoitti:

Ravintoloissa varmasti tavataan useimmiten. Mulle se taas ei koskaan ole ollut potentiaalinen paikka löytää kumppania, koska olen viettänyt eläissäni ravintoloissa niin vähän aikaa. Ja en koskaan ole halunnut aloittaa mitään humalassa tai humalaisen kanssa. Ja ihminen joka tykkää hengailla baareissa tai ravintoloissa bilettämässä on NIIN erimaata mun kanssa ettei sellainen suhde voisi onnistua. Joten why bother at all ja mennä ravintolaan kumppanin toivossa?

Toki olen myös aina ollut varattu käydessäni baareissa tai ravintoloissa. Yhden kerran sinkkuna!

Vallehtelin ..ekani tapasin humalassa vappuna. Sen jälkeen onkin toi ei humalassa humalaista päätös pitänyt. Oli nääs emämoka se humala tutustuminen.

• tinka_tiger kirjoitti:

Vallehtelin ..ekani tapasin humalassa vappuna. Sen jälkeen onkin toi ei humalassa humalaista päätös pitänyt. Oli nääs emämoka se humala tutustuminen.

Kaikki minun baarista alkaneet suhtee ovat jääneet lyhyeiksi.
        Usemmiten suhde loppuu jo ennen aamupuuroa, kun sammunut ämmä kuorsaa.............krapulassaan ihmettelee, että pillu on limass ,vaikkei muista naineensa vuosikausiin.
        Oppii siitä sen, ettei nettitreffeille kannata mennä ollenkaan, jos nainen ehottaa treffipaikaksi biletyskapakkaa. Ensitreffit ollaan selvin päin, Ellei siihen pysty on alkohlisti.

• Kumppanin löytäminen voi löytyä sieltä paikasta missä itse viihtyy parhaiten, sitten löytää samankaltaisen. Joillakin se on pubi , kun taas jollakin kuntosali.
      Samankaltaiset ihmiset hakeutuvat samaan paikkaan.
      Erilaiset matkat risteilyineen ovat myös ihanteellsia paikkoja tustustua kumppaniin.

• Erilaiset on luennot ja työväenopiston kurssit on jo merkki, että on kiinnostunut samoist asioista.
        Kamppailulajeja harrastäavä naiset ovat yllensä rumia femakkoja, paitsi liian nuoret aloittelijatytöt, jotka nolostuvat treenissä pierustaan, ennenkuin oppivat käymään vessassa ennen treeniä:)

• anzzy kirjoitti:

Erilaiset on luennot ja työväenopiston kurssit on jo merkki, että on kiinnostunut samoist asioista.
        Kamppailulajeja harrastäavä naiset ovat yllensä rumia femakkoja, paitsi liian nuoret aloittelijatytöt, jotka nolostuvat treenissä pierustaan, ennenkuin oppivat käymään vessassa ennen treeniä:)

Ja monet löytävät työpaikasta kumppanin, on monen monia lääkäripariskuntia.
        On kokonaisia lääkärisukuja ja paljon.

asianajajia ynnä muita, ei siinäkäään mitään estettä ole.

• c'babe

mutta mutta... nyt on syytä olla myös huolissaan siitä, miten ihmeessä vältetään vääränlaista parinmuodostusta!??

Oikein mukavaa päivän jatkoja kaikille parinmuodostukseen!

;)

• rape35452

Mitä on vääränlainen parinmuodostus?

• rape35452 kirjoitti:

Mitä on vääränlainen parinmuodostus?

Kaksi c'babea tai x'babea tai ihan mitä tahansa kaksipäistä voi muodostaa ihan vääränlaisen parin :)

• Baarista, töistä, netistä...siinä varmaan yleisimmät vaihtoehdot.

Työpaikkapariutuminen on varmaan sitä yleisempää mitä isompi pulju ja mitä enemmän siellä järjestetään kaiken maailman illanistujaisia ym. vapaa-ajan tapahtumia. Sit isommassa firmassa riitaisa erokaan ei ole niin iso ongelma, kun toinen voi sijoittua vaikka toiseen osastoon/yksikköön/toimipisteeseen.

Jos haluaa tavata baarissa muitakin kuin niitä joka viikonloppuisia kännääjiä/vonkaajia, niin kannattaa katella sellainen baari jossa on joku "huippu" kasari-/ysäribändi joka heittää keikkaa harvakseltaan.
      Silloin siellä on sitä väkeä joka käy "kerran vuodessa" baarissa, ei vedä perseitä (välttämättä), ei ole seksin takia liikkeellä.

Silloin sieltä löytyy myös niitä (jonkin) puutteessa eläviä perheenäitejä joilta karkaa mopo käsistä. Jos sellaiset kiinnosta....

• Ducati M

Kiitos hyvästä vinkistä ;) Pitää mennä auttamaan mammoja sen mopon kanssa...

• Ratikkakuski .
    • ei tajuu

Miten tää liittyy tää video tähän, mä en tajuu. Onko se, että ratikalla ajetaan japanissa vai mistä on kyse? Vai ratikkakuskit on rikkaita vai mitä?

• Onhan se vaikeaa, kun ei saa sitä kenet haluaa tai hyviä vaihtoehtoja on tarjolla useampia.

• ff_summer

Moni palstalainen voisi löytää sopivaa seuraa esimerkiksi paikallisesta Mielenterveysseurasta. ;)

• ff_duunilove

Työpaikalla saa olla melko varovainen ettei jo pelkästä flirtistä rupea juorut kiertämään että olisi koettanut iskeä tai ahdistella. Homot ovat sellainen ryhmä jotka ahdistuvat melkolailla flirtistä ja tulkitsevat sen oitis iskemiseksi xD

• ff_summer

:D Nyt te kuvittelette että mulle on muodostunut joku defenssi koska olen yrittänyt itse iskeä duunikaveria joka ei lämmennyt. Ei. Duunikaveri (mies) on väittänyt erään naisen aina yrittävän iskeä tätä ja kuinka vastenmielisenä sen pienen viattoman huomion hakemisen kokee vaikka tyttö on vain sellainen luonnostaan jokaisen miehen kohdatessaan eikä kyse tod. ole iskemisesta. Siitä arvelen että hän on joko a) korviaan myöten alitajuisesti rakastunut tähän naiseen, mutta todennäköisempi vaihtoehto on b) homous (jota hän itse vielä häpeää).

• ff_lisää
        ff_summer kirjoitti:

:D Nyt te kuvittelette että mulle on muodostunut joku defenssi koska olen yrittänyt itse iskeä duunikaveria joka ei lämmennyt. Ei. Duunikaveri (mies) on väittänyt erään naisen aina yrittävän iskeä tätä ja kuinka vastenmielisenä sen pienen viattoman huomion hakemisen kokee vaikka tyttö on vain sellainen luonnostaan jokaisen miehen kohdatessaan eikä kyse tod. ole iskemisesta. Siitä arvelen että hän on joko a) korviaan myöten alitajuisesti rakastunut tähän naiseen, mutta todennäköisempi vaihtoehto on b) homous (jota hän itse vielä häpeää).

Kaksi heteroa kyllä tunnistaa toisistaan pelkän flirtin eikä ota sitä iskemisenä

• Katsoin tänään Rakkaus Numeroina dokumenttia. 60% tapaa parin työpaikalla. Oma osuus oli myös netillä, mutten muista osuutta. Jenkeissä tehdään 20 000 uutta profiilia nettiin päivittäin. Netissä pitäisi pystyä erottuamaan yksityiskohdilla ja yrittää välittömästi siirtyä liveen, jotta suhde onnistuisi.

Siitä tulikin mieleen, että meille useimmille se on jo myöhäistä.. Tosin tämä oli onnkeksi keskustelupalsta :)

• cs

Netin kautta tavoitta parhaimmat, vaikka yli 99% on huijareita ja gold-diggereitä.

ulkomaalaisissa senssipalveluissa huomaa eron suomiämmiin.

Välimatka ei useinkaan ole ongelma, Tukhoman matak hytillä vain 2€

Ml-palstalla ei juurikaan sopivia ole ja välimtakta ova gempsullakin kalliita

http://www.youtube.com/watch?v=bcpRmaeCYlA

• No mutta huoh. Selvähän se. Sinä et osaa lopettaa entisiä, etkä keksiä mitään uutta. Mielikuvitusta ja uusia ajatuksia seuraavalle kerralle. Hyvää Yötä tänään :)

• frontierist

Oliko tuo 60% työpaikkaromannsseista siis suomesta vai jenkeistä?

• up.

Moni palstalainen voisi löytää sopivaa seuraa esimerkiksi paikallisesta Mielenterveysseurasta. ;)

Sulle spoii tuo!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      666
      2512
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      30
      1246
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1158
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      11
      1083
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      955
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      104
      915
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      873
    8. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      36
      815
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    Aihe