Näin kirjoitti SSS pääkirjoituksessaan.
Tämän asian on tavallinen duunari tiennyt aina.
Pitkän aikaa on saanut lukea samasta aviisista, että meille muutetaan kulttuuritarjonnan perässä. Taide luo hyvinvointia!
Paniikkinappulaa on painettu aina siitä asti, prosenttiperiaatteesta järkevästi luovuttiin.
Työt katoavat muihin kaupunkeihin, ihmiset, veronmaksajat, tietysti perässä. Tilalle muuttaa suuret määrät maahanmuuttajia. Millä he elävät, millä heitä elätetään?
Kaupunki köyhtyy kiihtyvällä vauhdilla, ja mamut lisääntyy.
Kauanko kestetään tätä meininkiä, ei mielestäni enää kovin kauan.
Saloon muutetaan työn perässä
8
360
Vastaukset
- Pois, pois
Pois muuttaisin, vaan epäilenpä saako taloa myydyksi, eipä täällä tee mieli olla.
- Kiirettä ei ole.
Ainakin Kotkassa asunnot käyvät hyvin kaupaksi, kun Venäläiset ostavat.
Salo nousee vielä kukoistukseensa, kunhan menee 10-20 vuotta.
- Bois bois bois
Kohta vielä vaikeampaa saada asuntoa myyty, kun Nokia lopettaa Salosta.
Kapteeni jättää laivan ajoissa.. suosittelen, niin teimme mekin.
Sääli niitä jotka ovat panostaneet Saloon.- bbjfkkvvjjk
Ei taida kokonaan lopettaa vielä. Mutta yli 1000 saa kenkää.
http://www.iltalehti.fi/talous/201202080043002_ta.shtml
- salolainen
Ostan asuntoja Salosta, lähinnä yksiöitä ja kaksiota.
http://puhelinosakkeita.webs.com- Glopallisti
Mä en sulle myy, sä oot kuiteski joku rokari ja rosmo.
- Faktaa,Faktaa,Faktaa
Ei tule kauppoja! Ja mua ei heilauta se et Salossa asuntojen arvot tippuvat, koska ei ole pakko myydä kämppää pois. Velaton talo kun on ja rahaa toisen talon arvon verran pankissa niin ei hätää päivää... Mut ite mä MUUTAN POIS Salosta... Se on fakta. Tääl kun ei töitä ole, tai no on, mut täl alalla ja näillä näkymillä ei tule rahaa yhtään mistää mitään... Onneks olin järkevä enkä tehnyt p*skaa sopimusta yhen salolaisen työnantajan kanssa... mua ei kuseteta.
- pehmispelle
Faktaa,Faktaa,Faktaa kirjoitti:
Ei tule kauppoja! Ja mua ei heilauta se et Salossa asuntojen arvot tippuvat, koska ei ole pakko myydä kämppää pois. Velaton talo kun on ja rahaa toisen talon arvon verran pankissa niin ei hätää päivää... Mut ite mä MUUTAN POIS Salosta... Se on fakta. Tääl kun ei töitä ole, tai no on, mut täl alalla ja näillä näkymillä ei tule rahaa yhtään mistää mitään... Onneks olin järkevä enkä tehnyt p*skaa sopimusta yhen salolaisen työnantajan kanssa... mua ei kuseteta.
kova jätkä kyllä oot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514