SamiA:n käsitys tieteestä

suuria ajatuksia

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10431100

>>Tiede ei ole mitään muuta kuin feminismiä; siksi myös liberalismia. Tiede on sosiaalidemokratiaa, jossa kannatetaan yhteiskuntaa rappeuttavaa kehitystä esim. homoseksuaalisuutta ja feminismiä. Tiede on ideologia tai uskonto.

6

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wesfddfsgvg

      En oikeastaan ihmettelisi, jos Sami jonain päivänä kyllästyisi siihen että hänelle ja uskomattomille mielipiteilleen vain naureskellaan pitkin internetiä ja päättäisi tehdä jonkintasoiset Breivikit.

    • melkoinen näkemys

      Tuon kirjoittaneella ei ole aivan realistista käsitystä ympärillään tapahtuvasta. Mitä muuta kahelia kuuppa mahtaa sisältää. Kuuluisi suljetulle ja kunnon kuuri rauhoittavia...

    • Hihhulihihhei

      Tuolla Profetiat-palstalla SamiA saa jo kuulla kunniansa toisilta uskovilta, jotka edes hekään eivät enää jaksa kuuppajumi-uskontoverinsa ääliömäisyyksiä:

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10430513

      "Kaikella kunnoituksella SamiA... Nyt et ihan täysin ollut ajatellut varmaan loppuun."
      "SamiA on sekaisessa tilassa.... sääli."
      "Sami A:n olisi hyvä pitää taukoa palstalta ja keskittyä omaan hyvinvointiin!
      Ei vaikuta enää tasapainoisen ihmisen jutuilta! "
      "Samaa mieltä. sami a.n jutut sekavia..."

      Kun omat uskonveljetkin toteavat noin ja vielä profetiat-palstalla, jossa pyörivät aina ne kaikkein pimeimmät foliohattutapaukset, niin alkaa jo olla aikamoisen huolestuttavaa...

    • SamiA:n käsityksellä yhtään mistään on vähemmän merkitystä kuin kilolla paskaa. Paskalla voi nimittäin lannoittaa.

    • 55887799

      Feminismi on Samille jonkinlainen demoni, kaikki mikä on hänen uskoaan ja käsityksiään vastaan näyttää olevan feminismiä, kuten tasa-arvo, sukupuolineutraali avioliito, demokratia, ateismi, yms. Feminismi on myös narsismia.

    • >>Tiede ei ole mitään muuta kuin feminismiä; siksi myös liberalismia. Tiede on sosiaalidemokratiaa, jossa kannatetaan yhteiskuntaa rappeuttavaa kehitystä esim. homoseksuaalisuutta ja feminismiä. Tiede on ideologia tai uskonto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe