Miksköhän Jani Toivola käy niin usein Riihimäellä? Olen sattunut näkeen Riksun asemalla sen hyppäävän pirssiin ja auto kaartaa kohti kaupungin pohjoisosaa.
Jani Toivola
16
911
Vastaukset
- tuliko mieleen?
no asuiskohan se täällä?
- hirveä epätietoisuus
On tää niin piinaavaa, kun ei tiedä, mitä se täällä tekee...
Onhan tämä homo kuitenkin eduskunnan kantavia voimia älykkäillä, aktiivisiilla ja koko yhteiskuntaa kehittävillä esityksillään. Selvää ministeriainesta!
- tietämätön
Oliskohan mahdollista, että olisi vuokrannut sen Kataja/Hirviniemi duon vuokraaman asunnon varuskunnasta..?
- seiskasta luin
Ei ole, sen asunnon vuokrasivat taikuri Jori Kopponen vaimoineen.
- härregyyd
seiskasta luin kirjoitti:
Ei ole, sen asunnon vuokrasivat taikuri Jori Kopponen vaimoineen.
Ai hitto,nythän meillä riittääkin pähkäämistä !!!!
- seiskasta luin
härregyyd kirjoitti:
Ai hitto,nythän meillä riittääkin pähkäämistä !!!!
Pähkäilläänkö me nyt tuota Joria vai sitä Jania? :D:D:D Vai muitakin paikallisia julkkiksia?
- Juu kyllä
Käy Peltosaaressa nylkemässä huppupäisiä räppärihulttioita perseeseen. Tästä johtuu se niitten kärttyisyys ja uho, kun Janilla on kuulemma aikas kookas meisseli, jonka myötä noiden pojujen rektumit fissioituu.
- 20+8
Varuskunta-alueelta mä sen olen nähnyt bussiin hyppäävän eli olisiko sitten ollut bilettämässä tuolla Kopposen uudessa kodissa.
- Rannari
Mitä vittua sä täällä näkis? No, ei ainakaan sitä, tai on kaapista pihalla.
Ja jos onkin sillä taikurilla kylissä, niin show -miehiä kaikki tyynni, tosin Toivola
liikkuu eduskunnassakin pellejen parissa. Lisäks sillä on se joku Hirvi tms
puppelipoika kampaaja vakituisena panopupuna.- Iso Vaalee
Onks tää Toivola joku Persu, kun sitä niin kovasti haukutaan?
- 11 + 8
Jani Toivolan vanhemmat asuvat tätänykyä varuskunnassa.
- kansanedustaja xx
Olemme taineet saada riksuun yhden julkkiksen lisää.... olen minäkin useasti nähnyt Janin Prismassa ja kadulla kulkemassa jne
- kyllä kelpaa olla
Ihanaa!!! Uusi julkkis Rixussa!
- Naapuri 2013
Jani Toivola osti asunnon Varuskunnan vanhasta miljööstä ja asustelee siellä itse.
- kansanedustaja xx
Onko nyt niin että Riihimäellä on 3 kansanedustajaa. Ajaisivat myös lähiympäristön asioita.
- summer -
En usko tota, että olisi ostanut asunnon riksusta ja asuisi RMK:ssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462