Riikka Manner oli vappuna täällä Hyvinkäällä puhumassa. Oli myös Kaikkonen. Olin erään ihmisen vieressä, joka haukkui Kaikkosta konnaksi. Kun aikanaan Riikka valittiin europarlamenttiin, en hyväksynyt sitä, että ei ilmoittanut olevansa raskaana. Heti vaan äitiyslomalle ja palkka juoksi! Sittemmin olen lukenut, että olisi avioero ja nyt uusi mies. Minusta näytti vappuna, että Riikka olisi taas raskaana. Toivottavasti otti oppi aikaisemmasta eikä nyt pyri mihinkään. Vielä siellä Varkaudessa Riikka muistetaan?
Kuulkaapas
28
455
Vastaukset
- Kukas se sitten on?
Kuka Riikka?
- Kuullaan kuullaan
Ihan tuulellakäypä koko nainen! ,ei näyttänyt paljonkaan naamaansa täällä varkaudessa kun jo tuli valituksi eduskuntaan ja siitä sitten brysseliin, ihme hissi johon neito nousi. Salasi raskautensa , että pääsi eduskuntaan.
Ei mitenkään tunnettu tai arvostettu näissä maisemissa.
Pidän tyrkkynä ja vanhojen ukkojen hyväksikäyttäjänä siellä teillä Hyvinkäällä ollutta vappupuhujaa.
Raskaana on kuulemma taas ja on suunnitellut viimeistäään puolenvuoden jälkeen lähteä taas brysseliin.Onkohan se siementäjä sieltä....hmmmmmm!??? - PitääElääTäysillä
Muistan,että nous iso haloo aikanaan,mutta Riikka ELÄÄ,toiset kuluttaa elonhetket päivittelemällä toisten elämää. Vasta toinen lapsiko ja nuorihan Riikka,32v tän vuon. Brysseliin asti ponnistanut. Paljon Onnea kaikesta Riikka!
- Asiat halki
Vai että ponnistanut??? Ainoa on mitä ponnistaa on lapsia tähän maailmaan, eikä ees samalle isälle!
Kaikesta sinä onnittelet, lusmuamista ja suoranaista valehtelua, totuuden peittämistä ja keikstelyä ukkojen edessä.Tuohon pystyisi moni nainen, mutta jos omaa vähäkään moraalia, niin ei halua eikä kykene.
No tuohon aikaan aamuyöstä klo. 03 ja pikku pöhnässä saattaa teksti ja ajatus olla vähän outoa??
Vastahan se oli itsenäisyyspäivänä ihan itekseen pyntättynä linnan juhlissa, vaikka oli jo raskaana kolmannella kuulla ainaski.
Oisko isukki sitten jo pahasti varttu, kun ei tule lapsensa äidin rinnalle edustamaan.
Joooo'o teksti on ilkeätä, mutta niin on mannerin tavatkin.
En onnittele ketään koskaan moisesta kieroudesta ja röyhkeydestä.
Eipäs tullut puhetta pitämään tänne kotikaupunkiinsa, josta sai äänestäjien tuen päästäkseen eduskuntaan, heh heh olisi saanut sylintäydeltä mätiä tomaatteja ja munia , niin paljon täällä häntä arvostetaan !- Aurinkoinenhymy:)
Sinusta kuultaa joku asia,joka kaivelee.PITÄÄ IHAN KERTOA MEITÄ ON PALJON,UUSPERHEITÄ JA kuuluuko muille? Ei. Joo ja tänään tuli toimeentulotukikin,monelle. Varkaus.fi toimeentulotuki näet hakemusten käsittelyajat. Omani oli 3.5 saapunut. Minua eikä varmasti muitakaan hetkauta päpätykset. Ihan rauhassa vain.
- Aurinkoinenhymy:)
Aurinkoinenhymy:) kirjoitti:
Sinusta kuultaa joku asia,joka kaivelee.PITÄÄ IHAN KERTOA MEITÄ ON PALJON,UUSPERHEITÄ JA kuuluuko muille? Ei. Joo ja tänään tuli toimeentulotukikin,monelle. Varkaus.fi toimeentulotuki näet hakemusten käsittelyajat. Omani oli 3.5 saapunut. Minua eikä varmasti muitakaan hetkauta päpätykset. Ihan rauhassa vain.
Ai niin,unohdin mainita,minä odotan 5. lasta. kauhistus. ja on eri isä kuin muilla.
- hesari väliin
Aurinkoinenhymy:) kirjoitti:
Ai niin,unohdin mainita,minä odotan 5. lasta. kauhistus. ja on eri isä kuin muilla.
Et kuitenkaan varmaan ole pyrkinyt eduskuntaan/europarlamenttiin mahoinesi? Kysehän tässä on siitä, että salasi raskautensa kun pyrki europarlamenttiin. Jos nyt joku kirjoittaa, että on julkisuuden henkilöillä oikeus olla raskaana, niin vähintä mitä voi tuollaisessa tapauksessa tehdä, on ilmoittaa asiasta. Äänestäjät sitten ratkaisevat haluavatko valita sellaisen joka heti jää äitiyslomalle. Ei näissä politiikoissa voi noudattaa tavallisen pulliaisen tapoja. Muuten minulle on ihan sama vaikka Riikka olisi joka vuosi raskaana kunhan ei työt kärsi. On sentään saanut paikkansa äänestäjien avulla.
- Tsimsimssaraa
hesari väliin kirjoitti:
Et kuitenkaan varmaan ole pyrkinyt eduskuntaan/europarlamenttiin mahoinesi? Kysehän tässä on siitä, että salasi raskautensa kun pyrki europarlamenttiin. Jos nyt joku kirjoittaa, että on julkisuuden henkilöillä oikeus olla raskaana, niin vähintä mitä voi tuollaisessa tapauksessa tehdä, on ilmoittaa asiasta. Äänestäjät sitten ratkaisevat haluavatko valita sellaisen joka heti jää äitiyslomalle. Ei näissä politiikoissa voi noudattaa tavallisen pulliaisen tapoja. Muuten minulle on ihan sama vaikka Riikka olisi joka vuosi raskaana kunhan ei työt kärsi. On sentään saanut paikkansa äänestäjien avulla.
Se kyl että me tavan ihmiset ei isoja rahoja nosteta äitiyslomilla,vaikka äitiysraha palkan mukaan lasketaan ja tietenkin raskaus hyvä mainita,RIIKAN ja muidenkin.
- Asiat halki
Juuri näin "hesari väliin"! Vain se että nainen polkee lapsia maailmaan joilla on jokaisella eri isät, niin se on hänen oma asiansa, joskin kertoo holtittomasta elämästä, tai narrattavasta luonteesta.Tarkoitan, ettei se nyt ihan normaalia ole, että viikonloppuna on viisi autoa ovaen edessä hakemassa lapsia isukin hoitoon.Hyvin mielenkiintoinen visio.
Mutta tämä manner , muistaaksen pakarinen kouluaikana, teki ison virheen eikä siksi uskalla tulla patsastelemaan tänne mahoineen , eikä ilman.
Mitä tulee auvoiseen aurinkoisen hymyn kirjoitukseen, niin oikaisen, ettei minua "kaivele" muu kuin julki valehtelu, en siedä sitä, vaikka politiikoille se on aivan ensimmäinen ehto että osaa kieroilla ja valehdella uskottavasti. Neiti Pakarinen osasi sen" ja mihin pystyykään jos elää saa," sanoi vanha kansa.
Jokainen kansanedustajanainen saa vielä valtavan elinikäisen eläkkeen , kunhan vanhenee , sen äitiysrahan lisäksi, että kyllähän se vale neidillä kannatti taloudellisesti!- Umppalumppa
yksi sana : läpinäkyvää. laita naama ulos ja aurinkoon tai soita mannerille ja hauku. vois helpottaa?
- T. Umputtaja
Oisko Riikasta hyvä kuvia kellään laittaa? Edustava nainen ja vielä tiineenä...
A.*:lle ei ole mieleen Riikan touhut. Kuten ei mitkään muutkaan kuin omat asiat.... - 26-26
Jaahas nyt varsinaiset älyniekat pääsivät vauhtiin, jätetään omaan arvottomuuteensa !
- Martti.
Riikasta bikinikuvia ;) Kaunis ja edustava typykkä. Vaimokseni ottaisin.
- Martti.
Alottaja olet viisain. Olet ainakin Asiat halki ja 26-26 ja Hesari väliin. Mutta me kumarramme sinua. Olet suurin ja mahtavin,mutta lopeta Riikan solvaus. Omasta ip.stä tuskin päpätät. Kunnianloukkaus vink vink.
- suhteellista
Martti. kirjoitti:
Alottaja olet viisain. Olet ainakin Asiat halki ja 26-26 ja Hesari väliin. Mutta me kumarramme sinua. Olet suurin ja mahtavin,mutta lopeta Riikan solvaus. Omasta ip.stä tuskin päpätät. Kunnianloukkaus vink vink.
Julkisuuden henkilön pitää kestää huonompikin arvostelu. Tuskin kukaan viis veisaisi Riikasta, jos olisi ihan tavallinen pulliainen!
- Riikannumeroa?
suhteellista kirjoitti:
Julkisuuden henkilön pitää kestää huonompikin arvostelu. Tuskin kukaan viis veisaisi Riikasta, jos olisi ihan tavallinen pulliainen!
NYT OLIS REILUA SOITELLA RIIKALLE JA SANOA MIKSI TEIT JA TEET NÄIN! ! Ehkä Manner ei lue näitä?
- perhe tärkein hah
Riikannumeroa? kirjoitti:
NYT OLIS REILUA SOITELLA RIIKALLE JA SANOA MIKSI TEIT JA TEET NÄIN! ! Ehkä Manner ei lue näitä?
Manner ei ole Manner. Lehdessä luki, että on ottanut tyttönimensä takaisin. Luulee ilmeisesti, että nyt häntä ei tunnisteta ja voi aloittaa puhtaalta pöydältä. Samassa uutisessa luki, että ei aio asettua ehdokkaaksi, perhe on tärkeämpi. No, ei taida tuo ihan totta olla. Olettaa ihan oikein, että nyt ei kannata kun on taas raskaanakin. Viisastui sentään edellisestä raskaudesta. Toki perhe on tärkein, mutta ei tuota pidä käyttää tekosyynä. Eipä ollut ensimmäisen lapsen kohdalla perhe tärkein! Minua ainakaan ei tyttönimi hämää, muistan hänet kyllä Manner-nimellä!
- Freedom1
perhe tärkein hah kirjoitti:
Manner ei ole Manner. Lehdessä luki, että on ottanut tyttönimensä takaisin. Luulee ilmeisesti, että nyt häntä ei tunnisteta ja voi aloittaa puhtaalta pöydältä. Samassa uutisessa luki, että ei aio asettua ehdokkaaksi, perhe on tärkeämpi. No, ei taida tuo ihan totta olla. Olettaa ihan oikein, että nyt ei kannata kun on taas raskaanakin. Viisastui sentään edellisestä raskaudesta. Toki perhe on tärkein, mutta ei tuota pidä käyttää tekosyynä. Eipä ollut ensimmäisen lapsen kohdalla perhe tärkein! Minua ainakaan ei tyttönimi hämää, muistan hänet kyllä Manner-nimellä!
Senkun muistat.mietit 24/7 mannerta ja heti aamusta raivoat. Sinua vituttaa pahasti? Osaisitko keskittyä itseesi? Tee jotain mukavaa. Tuo mustaa mielesi,kun vellot asioissa.
- takittajat
Mitä mieltä Timo on asiasta tänään, no huomenna kuitenkin toista mieltä.
- Kaikilletilaajapaikkoja
Timo sanoo: Manner saa paikan!
- MAKKEkertoo totuuden
TOIVOTTAVASTI SINUN KALTAISET SAIRAAT IHMISET EI LISÄÄNNY KOSKAAN ALOITTAJA!!!!!
- mikähän makke
Myöhäistä! Minulla on jo neljä lasta. Olen yrittänyt opettaa heille rehellisyyttä. Ei heistä ainakaan poliitikkoja tule. Poliitikkojen vaatimus on olla epärehellinen, kiero ja ties mitä. Minä en ole sairas, minulla on rehellinen mielipide!
- Älkää valehdelko
Tuskin nimen muutto naisella tekee kesää tai talvea, metkut tunnetaan näillä keskustan naisilla takki kääntyy nimikin muuttuu jos tilanne niin vaatii.
Kokovartalo mari hinkuin euhun, mutta ku jäi oppositoon, niin kelkka kääntyi 180 astetta välittömästi.
Turha kalastella ääniäpakaris flikan täältä varkaudesta mihinkään asiaan.
Radiossa haastateltiin joku aika sitten ja sanoi kyllä lähtevänsä brysseliin niin pian kuin mahdollista, viimeistään 6 kk:n jälkeen synnytyksestä.
Niin PERHE on todellakin etusijalla!!- saakohan paikan
Maikkarilla luki jottei Satu hassi ja riikka pakarinen lähde ehdolle eurovaaleissa. Eli tähtääkö riikka eduskuntaan? Onko täällä vaalipiirissä vai Helsingissä?
- Johdotsolmus
saakohan paikan kirjoitti:
Maikkarilla luki jottei Satu hassi ja riikka pakarinen lähde ehdolle eurovaaleissa. Eli tähtääkö riikka eduskuntaan? Onko täällä vaalipiirissä vai Helsingissä?
No nyt sinun pitää tutkia asia ja ajapa ehotus,jotta sterilisaatio . . .
- lisää tuuliviirejä
Johdotsolmus kirjoitti:
No nyt sinun pitää tutkia asia ja ajapa ehotus,jotta sterilisaatio . . .
En ymmärrä? Mutta lisätään paikkoja että kaikki halukkaat pääsee mukaan! Siitä se ymmärrys sitten karttuu...
- maistuisko sulle?
Olen koko päivän mielessäni Ajatellut vain yhtä asiaa ja uneksinut että pääsen toteuttamaan tämän. Kuvittelen Magnerssin vasten huuliani ja tuskin pystyn hillitsemään itseni kun kielellä hieman lipaisen... Lopun saattekin kuvitella itse...
- Anonyymi
haetar
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472