Sinikka Hurskaisella on aito hätä! Valtiovalta ei enää anna riittävästi puitteita tyyriiseen elämään.
Voisiko Sinikka auttaa esimerkiksi avustuksilla?
http://ripuli-suurimouhijrvierikoisnumero.blogspot.com/2010/01/kurjuuden-kuningas.html
Hurskaisen hätä!
9
469
Vastaukset
- hurstin apua
Puutteessa eläville kansanedustajille, eihän ole sopivaa että rikkaan Suomen edustajia väheksytään kehitysmaissa heidän heikon toimeentulonsa takia.
Samalla voisi heille kerätä myös ehjiä puhtaita vaatteita. - 098
mitään hätää!!! kyllä sille joku hyvävelivirka löytyy. eikös kaikille työtävieroksuville lusmuille aina löydy? ... jos ei nii kyllähän myö joku keräys sit järjestetään.
- Työ-tön
Työvoimatoimistossa on pakastevirka odottamassa.
- Eiksvaanyeah
Työ-tön kirjoitti:
Työvoimatoimistossa on pakastevirka odottamassa.
painaa päälle. Muuten S.H. haukkuu lehtien palstoilla Niinistöä. Kaikki imatralaisvaltuutetut ja kaup. porukka tietää kyllä mitä Sinikka joutuu kokemaan eduskunnassa. Minä minä minä ja sitten vielä minä.Ylimielinen ja töksö ollut aina .
- Ana. konda
Sinikkaa ei sovi tuolla lailla halventaa. Hän on sentään kansanedustaja ja Urpon entinen muija!
http://ripuli-suurimouhijrvierikoisnumero.blogspot.com/2010/01/kurjuuden-kuningas.html- -------------
kaikkki tällaiset turhat demarit tulisi poistaa yhteiskunnasta
- Itkuiikat edustajina
------------- kirjoitti:
kaikkki tällaiset turhat demarit tulisi poistaa yhteiskunnasta
Totta puhut. Ja usein kaikkein pahimpia niistä ovat ne kokoomusdemarit. Saulikin marmattaa, kuin murrosikäinen neiti. Meinasi luonto siltä loppua joidenkin tavallista hölmömpien kansanedustajien pikkuprotestin vuoksi.
- tavanurpot
Itkuiikat edustajina kirjoitti:
Totta puhut. Ja usein kaikkein pahimpia niistä ovat ne kokoomusdemarit. Saulikin marmattaa, kuin murrosikäinen neiti. Meinasi luonto siltä loppua joidenkin tavallista hölmömpien kansanedustajien pikkuprotestin vuoksi.
- hutkija
SINIKKA omat pyyhkeet mukaan villasukat ja kun sinä matkustelet aina, ei voi tietää paljonko matkustajia ennen sinua on tilanneet 1.luokan paikkoja ?.Kun sinä menet sinne hotelli huoneeseen katso ettei siellä ole torakoita ,ota työmaaltasi torakka spray mukaan.Eiköhän työ vire nouse?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462