Vantaalle islamilainen päiväkoti.

Hmm...

196

4478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _kerpele_

Meinaako ne teurastaa siellä eläimiä ? Ruuat valmistetaan kuulemma itse, ja lihan pitää olla oikealla tavalla teurastettua. On musut keksineet hyvän liikeidean, veronmaksajat maksaa lystin, ja musumammat pääsee vapaalle pentujen keskeltä. Kiitos tästäkin, saatanan hyysärit.

• 21

muksut erilaiseen päiväkotiin..

-Haluamme Koraanin opetuksella antaa lapsille hyvät työkalut, jotta he
        voisivat elää ei-islamilaisissa maissa islamin oppien mukaan.

...-Halal -ruoka-Ruoka on yksi niistä ongelmista, joita muslimit kohtaavat Suomessa ja
        muissa ei-islamilaisissa maissa.

-Tämän takia valmistamme Muslimassa ruokamme itse,
        jotta voimme olla varmoja siitä, ettei lapsi vahingossakaan saa suuhunsa mitään ei-halalia.

ja ohjeet ..
        Kokopäivähoito Muslimassa maksaa 650 euroa
        per lapsi kuukaudessa. Saat yli puolet maksusta hoidettua oman
        kotikunnan mukaisella tuella.

Vantaalaisille perheille kaupunki maksaa ainakin 430 euroa ja lisäksi on mahdollisuus hakea tulosidonnaista hoitolisää.

• menee.

Pari vuotta sitten mediassa paheksuttiin sitä, että on olemassa työttömiä suomalaisäitejä, jotka pistävät lapsensa päiväkotiin, vaikka voisivat hoitaa heidät kotonakin. Että tämän takia heidän lapsensa vievät paikkoja niitä enemmän tarvitsevilta. Voit olla varma, että tässä tapauksessa ei asiasta nosteta meteliä, vaikka islam kieltää naisilta töihin menemisen, ja muslimiäidit ovat järjestään kotiäitejä.

• Aatteleppaite2.0
        menee. kirjoitti:

Pari vuotta sitten mediassa paheksuttiin sitä, että on olemassa työttömiä suomalaisäitejä, jotka pistävät lapsensa päiväkotiin, vaikka voisivat hoitaa heidät kotonakin. Että tämän takia heidän lapsensa vievät paikkoja niitä enemmän tarvitsevilta. Voit olla varma, että tässä tapauksessa ei asiasta nosteta meteliä, vaikka islam kieltää naisilta töihin menemisen, ja muslimiäidit ovat järjestään kotiäitejä.

Tätähän ei tietenkään saa kritoisoida koska muute ole rasismis;)

• kamalaa

Ällöttää ajatuskin moisesta.....

• Miss Mossad.
        21 kirjoitti:

muksut erilaiseen päiväkotiin..

-Haluamme Koraanin opetuksella antaa lapsille hyvät työkalut, jotta he
        voisivat elää ei-islamilaisissa maissa islamin oppien mukaan.

...-Halal -ruoka-Ruoka on yksi niistä ongelmista, joita muslimit kohtaavat Suomessa ja
        muissa ei-islamilaisissa maissa.

-Tämän takia valmistamme Muslimassa ruokamme itse,
        jotta voimme olla varmoja siitä, ettei lapsi vahingossakaan saa suuhunsa mitään ei-halalia.

ja ohjeet ..
        Kokopäivähoito Muslimassa maksaa 650 euroa
        per lapsi kuukaudessa. Saat yli puolet maksusta hoidettua oman
        kotikunnan mukaisella tuella.

Vantaalaisille perheille kaupunki maksaa ainakin 430 euroa ja lisäksi on mahdollisuus hakea tulosidonnaista hoitolisää.

Tähän mennään ja nopeasti. Eilinen FSTF:n dokumentti saisi tulla päivittäin iltauutisissa. Kuka on varoittanut islamista? Kuka on varoittanut islamisteista? Maltilliset islaminuskovat on SANAHELINÄÄ, Suomessa tulee käymään tasan kuten Malmössä.

Lopuksi:
        Minulla ei ole edelleenkään mitään ihmistä vastaan, joka uskoo johonkin, se on jokaisen oikeus. Minulla on sitä vastaan, MIHIN hän uskoo. Islamista on aivan tarpeeksi näyttöä. Mikään uskonto ei ole niin paha hengellisesti ihmiselle, ei yhtään mikään muu.

Muistutuksena:
        Viime vuonna suosituin pojan nimi Helsingissä oli Mohammed. Seuraava oli Mohammad. Kolmantena Jyri.
        Haloo? Astriiiid, älä käy enää Siwassa vaan tekisit jo töitä.

• Otherwayaround
        Miss Mossad. kirjoitti:

Tähän mennään ja nopeasti. Eilinen FSTF:n dokumentti saisi tulla päivittäin iltauutisissa. Kuka on varoittanut islamista? Kuka on varoittanut islamisteista? Maltilliset islaminuskovat on SANAHELINÄÄ, Suomessa tulee käymään tasan kuten Malmössä.

Lopuksi:
        Minulla ei ole edelleenkään mitään ihmistä vastaan, joka uskoo johonkin, se on jokaisen oikeus. Minulla on sitä vastaan, MIHIN hän uskoo. Islamista on aivan tarpeeksi näyttöä. Mikään uskonto ei ole niin paha hengellisesti ihmiselle, ei yhtään mikään muu.

Muistutuksena:
        Viime vuonna suosituin pojan nimi Helsingissä oli Mohammed. Seuraava oli Mohammad. Kolmantena Jyri.

Kyllä se Astrid on töitä tehnyt, valitettavasti vaan ei Suomen ja suomalaisten hyväksi. Eli pitäisi mennä juuri päinvastoin, käy vaan siellä Siwassa, äläkä tee missään nimessä töitä.

• Sakeenah Vuorinen
        Miss Mossad. kirjoitti:

Lopuksi:

Muistutuksena:

On monia keinoja, joiden avulla Musliminainen voi osallistua Jihaadiin, niin olemalla Mujaahideen'n mukana taistelukentillä, kuin pysymällä taka-alalla.

http://kalergisuunnitelma.blogspot.com/2009/11/siskojen-tehtavat-jihadissa.html

• Miss Mossad.

Mistä ihmeen Raamatun versiosta sinä tuon kopioit? Minua kun niin aina kiinnostaa nämä monet raamatunversiot. Eri lahkoilla varsinkin, kuten Jehovan todistajilla on tosi omituisia Raamatun versioita, joista saa monesti täysin eri käsityksen siitä, mitä Jumala on tarkoittanut.

On totta, kuten sanoit Matt. 7 > "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi"... otin visusti huomioon, kirjoittaessani: "Astriiiiiiiiiid, älä käy enää Siwassa vaan teksisit töitä"... kyllä minulle voi koska vaan sanoa ihan samalla tavalla.

Niinpä niin, "älä huolehdi toisten synnistä" - kuten sanoit.

Ps. Minun Suomen Pipliaseuran julkaisemassa ja Suomen evankelis-luterilaisen kirkon kirkolliskokouksen vuonna 1992 käyttöön ottamassa, virallisessa suomennoksessa - ei siis itseni tai vaikkapa jonkin lahkon muokkaamassa Raamatussa - ei lue noin. Miksiköhän?

• Katainen sanoo
        Miss Mossad. kirjoitti:

Lopuksi:

Muistutuksena:

että Suomi tarvitsee 1800000 lisää. Todellisuudessa ei hurrit päätä asioista vaan Kokoomus ja se näkyy maan taloudesta.

• Antero Virus

kuuluu oma teurastamo, näin varmistetaan, että lapsosten massu ei tule kipiäksi. Muslimilapsosten massu ei nimittäin kestä sitä, että jos eläimen pää osoittaa teurastettaessa väärään ilmansuuntaan.

• HyväSuomi
        Katainen sanoo kirjoitti:

että Suomi tarvitsee 1800000 lisää. Todellisuudessa ei hurrit päätä asioista vaan Kokoomus ja se näkyy maan taloudesta.

Keskiansio on yli kolme tonnia, joten olemme maailman huippua, vaikka kuinka olisit itse surkean köyhä.
        Olisiko kannattanut istua aikoinaan koulun penkillä tai tehdä edes ahkerasti töitä?
        Lääkäri saa tehdä palkkataulukon mukaan parikymmentä vuotta töitä, että saa putkimiehen kiinni ansioissa, lääkäri kun joutuu istumaan kauemman koulunpenkillä.

Valtiovarainministerimme on myös kansainvälisesti erittäin arvostettu, joskus jopa euroopan parhaaksi rankattu ja kyllä hänellä Suomessakin on huima kannatus.
        Mieti nyt, jos vaikka Urpilainen olisi valtiovarainministeri, niin miten mahtaisi käydä? Koko maailma ainakin nauraisi verkkosukkakuville ja minä muuttaisin maasta.

• Voi Suomea
        Miss Mossad. kirjoitti:

Mistä ihmeen Raamatun versiosta sinä tuon kopioit? Minua kun niin aina kiinnostaa nämä monet raamatunversiot. Eri lahkoilla varsinkin, kuten Jehovan todistajilla on tosi omituisia Raamatun versioita, joista saa monesti täysin eri käsityksen siitä, mitä Jumala on tarkoittanut.

On totta, kuten sanoit Matt. 7 > "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi"... otin visusti huomioon, kirjoittaessani: "Astriiiiiiiiiid, älä käy enää Siwassa vaan teksisit töitä"... kyllä minulle voi koska vaan sanoa ihan samalla tavalla.

Niinpä niin, "älä huolehdi toisten synnistä" - kuten sanoit.

Ps. Minun Suomen Pipliaseuran julkaisemassa ja Suomen evankelis-luterilaisen kirkon kirkolliskokouksen vuonna 1992 käyttöön ottamassa, virallisessa suomennoksessa - ei siis itseni tai vaikkapa jonkin lahkon muokkaamassa Raamatussa - ei lue noin. Miksiköhän?

Ei ollut ollenkaan Raamatusta tuo "Voi sinun kanssasi". Tarkistin omasta Raamatusta ko. tekstin ja se oli ihan erilainen. Onko jostain selitysteoksesta kopsattu, mene ja tiedä.
        Noh jokatapauksessa ihmeellistä käytäntöä, jos tunnustuksellista kristittyä päiväkotia ei saa pitää tai jos niin ei valtion apuja heru. Repikaa siitä!

• Böödyy
        Miss Mossad. kirjoitti:

Lopuksi:

Muistutuksena:

Toi nimi juttu on ihan pelkkää propagandaa. TARKISTAKAA ITSE TÄÄLTÄ:

http://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1

• 19
        Miss Mossad. kirjoitti:

Lopuksi:

Muistutuksena:

Sukuelinten silpominen aiheuttaa peruuttamattomia muutoksia naiselle.
        Silvonnan tarkoitus on kontrolloida naisen seksuaalisuutta.
        Naisen seksuaalista nautintoa pyritään estämään,
        jotta nainen ei olisi uskoton, eikä olisi yhdynnässä ennen avioliittoa.
        Joskus naisen vagina ommellaan kiinni, ja siihen jätetään vain pieni aukko.
        Aviomiehen on tarkoitus leikata vagina auki hääyönä. Vaginan ompelulla taataan,
        ettei nainen ole voinut harrastaa seksiä ennen avioliittoa.
        Tässä kulttuurillisessa mielessä se on ikään kuin toinen immenkalvo.

Naisten sukupuolielimien silpominen liittyy tiettyihin voimakkaan patriarkaalisiin kulttuureihin.
        Silvontaa harjoittavat nykyisin pääosin muslimit,
        mutta myös jotkut Koillis-Afrikan muslimimaiden kristityt vähemmistöt ja
        jotkin Afrikan animistiset heimot. Myös Etiopian juutalaisten yhteisö, falashit, harjoitti ennen silvontaa.
        Kyseessä on enemmän yhteisöllinen kuin uskonnollinen ilmiö, vaikka monet silvonnan kannattajat
        uskovatkin islamin tai jonkun muun uskonnon edellyttävän sitä
        (esimerkiksi Etiopissa jotkut koptilaiset papit ovat kieltäytyneet kastamasta tyttöjä, joita ei ole silvottu)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_sukupuolielinten_silpominen

http://www.hs.fi/keskustelu/Naisj%E4rjest%F6%3A Kunniamurhia tehd%E4%E4n my%F6s Suomessa/thread.jspa?threadID=252578&tstart=0

• von Münchausen
        19 kirjoitti:

Sukuelinten silpominen aiheuttaa peruuttamattomia muutoksia naiselle.
        Silvonnan tarkoitus on kontrolloida naisen seksuaalisuutta.
        Naisen seksuaalista nautintoa pyritään estämään,
        jotta nainen ei olisi uskoton, eikä olisi yhdynnässä ennen avioliittoa.
        Joskus naisen vagina ommellaan kiinni, ja siihen jätetään vain pieni aukko.
        Aviomiehen on tarkoitus leikata vagina auki hääyönä. Vaginan ompelulla taataan,
        ettei nainen ole voinut harrastaa seksiä ennen avioliittoa.
        Tässä kulttuurillisessa mielessä se on ikään kuin toinen immenkalvo.

Naisten sukupuolielimien silpominen liittyy tiettyihin voimakkaan patriarkaalisiin kulttuureihin.
        Silvontaa harjoittavat nykyisin pääosin muslimit,
        mutta myös jotkut Koillis-Afrikan muslimimaiden kristityt vähemmistöt ja
        jotkin Afrikan animistiset heimot. Myös Etiopian juutalaisten yhteisö, falashit, harjoitti ennen silvontaa.
        Kyseessä on enemmän yhteisöllinen kuin uskonnollinen ilmiö, vaikka monet silvonnan kannattajat
        uskovatkin islamin tai jonkun muun uskonnon edellyttävän sitä
        (esimerkiksi Etiopissa jotkut koptilaiset papit ovat kieltäytyneet kastamasta tyttöjä, joita ei ole silvottu)
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Naisen_sukupuolielinten_silpominen

http://www.hs.fi/keskustelu/Naisj%E4rjest%F6%3A Kunniamurhia tehd%E4%E4n my%F6s Suomessa/thread.jspa?threadID=252578&tstart=0

...on yhtä lailla loukkaus jokaisen ihmisen oikeutta määrätä omasta ruumiistaan.

Uskonnot joiden riitteihin kuuluu kyseinen veriuhri jumalalle tulisi selkeästi kieltää Suomen lakia rikkovina. Ei sellaista voi puolustella millään.

Tyttöjen leikkely ei edes oikeastaan perustu islamissa eikä juutalaisuudessa uskontoon, sillä noiden mukaanhan nainen ei edes voi olla oikea uskovainen (talmud, juutalaisten pyhä kirja kehottaa oikeita uskovaisia mm. kiittämään jumalaa joka päivä siitä ettei ole syntynyt naiseksi) ja islamissa naiset ovat pelkkää kauppatavaraa. Kristinusko nojaa egyptiläisiltä kopioituihin kymmeneen käskyyn joista eräässä vaimo rinnastetaan karjaan, taloon ja muuhun miehen omaisuuteen. Kuinka kukaan nainen VOI hyväksyä tuonkaltaista ajattelua uonna 2010?

• päiväkoti?
        Antero Virus kirjoitti:

kuuluu oma teurastamo, näin varmistetaan, että lapsosten massu ei tule kipiäksi. Muslimilapsosten massu ei nimittäin kestä sitä, että jos eläimen pää osoittaa teurastettaessa väärään ilmansuuntaan.

"kuuluu oma teurastamo, näin varmistetaan..."

Muslimilasten kasvatukseen liittyy rituaali jossa joutuvat tappamaan rakkaan lemmikin. Päiväkodissa voidaan valvoa että rituaali tulee suoritetuksi, ja päiväkoti saa ilmaista lihaa ruokapöytään. Sitä kautta myös taas hieman lisää varoja jää yli kotimaan jihadiin lähetettäväksi?

http://www.facebook.com/group.php?gid=122320244484324

http://hommaforum.org/index.php?action=profile;u=1367;sa=showPosts

• bumbleman
        menee. kirjoitti:

Suoraansanottuna sairasta. Menkööt kotimaihinsa silpomaan toisiansa. Täällä ei sellaista pitäisi hyväksyä!

• Aatteleppaite2.0

aivopesu;(

• on...

vasta alkua. Kohta samanlaisia päiväkoteja nousee joka niemeen, notkoon ja moskeijaan.

• hassu

Kaikkien kuntalaisten ja muidenkin on tehtävä valitus kyseisestä militaristisesta opetussuunnasta, jossa miltei vauvasta lähtien voidaan ja saadaan opettaa vihollisuuksia kantaväestöä kohtaan.
      Kaikki tämä vielä meidä rahoillamme ja sekopääpoliitikkojen, jotka eivät enää nauti äänestäjiensä kannatusta luvalla.
      On turha miettiä miksi poliitikkojen arvostus on pohjamudissa, päätöksissä ei ole tolkun häivää ja kaikkein vähiten meidän Suomen kansalaisten etujen ajamista.

Jos kaikkien nähtävänä oleva suuntaus jatkuu, missä ulkomalaistaustainen asetetaan korkeampaan asemaan alkuperäisasujaan nähden, niin luulempa seitsemän veljeksen haamujen ilmestyvän pian odottamattomasti peräämään jälkeläisilleen kuuuvia okeuksia. Ehkäpä ilmestyy väliaikaisesti joku muukin.

Vähän kerrallaan annetaan islamille enemmän ja enemmän siimaa, nyt on mennyt jo enemmän kun pelkkä pikkurilli.

Tykkäätkö kehityksestä?
      Ennen kaikkea, osaatko visioida mihin se johtaa?

• Aatteleppaite2.0

kaikki tämä johtaa sotaan euroopassa,se on koettu ennekin ja koetaan taas.
        Ennen v 2050 olemme sodassa,,tai lapsemme ovat sodassa islamia vastaan,viedäänkö silloin islamin uskoisia leireille kuten joskus eräitä.
        Itse tuskin olen enää sitä näkemässä;(

• ResurrectA.H.
        Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

Ennen v 2050 olemme sodassa,,tai lapsemme ovat sodassa islamia vastaan,viedäänkö silloin islamin uskoisia leireille kuten joskus eräitä.

näiden islamilaisten tavat ja tausta se sota ei tule olemaan reilua :(.

• ........

Suomalaisista yli 90% vastustaa muslimien maahanmuuttoa. Suomalaiset, kuten muutkin Euroopan kansat, vastustavat maanosamme islamisaatiota. Tietenkään suurin osa ei vastusta muslimeja ihmisinä, muslimithan ovat islamin fasistisen ideologian ensisijaisia kärsijöitä, ja siksi heitä olisikin syytä auttaa luopumaan islamista. USA:ssa islamin vastustajat ovatkin järjestäneet jo bussikampanjoita, joiden avulla pyritään tarjoamaan apua niille, jotka haluavat jättää islamin, mutteivät muitten muslimien ja jopa oman perheen tappouhkausten takia ole sitä vielä uskaltaneet tehdä.

Koska ylivoimainen enemmistö eurooppalaisista vastustaa islamia ja islamisaatiota, meidän tulee yhdistäytyä ja ryhtyä taistelemaan islamisaatiota vastaan. Nyt on unohdettava poliittiset erimielisyydet ja ryhdyttävä toimeen kulttuuriemme ja vapauksiemme puolesta! Vielä ei ole liian myöhistä, muutaman kymmenen vuoden kuluttua on...

• juokl
        Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

Sota syttyy paljon aiemmin. Viimeistään 2030-luvulla.

• HyväSuomi
        juokl kirjoitti:

Mieti nyt uutisia. Joka päivä paukkuu pommeja toreilla ja etenkin poliisilaitosten lähellä.
        Lockerbie, New York 2001 ja tuhannet muutkin paikat ovat avointa sotatannerta, puhumattakaan Israelista. Sinne sataa raketteja joka päivä ja täällä parjataan Israelia murhaajaksi. Aivopesu siis toimii suomalaisiinkin.

• hbnkmjknkj
        HyväSuomi kirjoitti:

Mieti nyt uutisia. Joka päivä paukkuu pommeja toreilla ja etenkin poliisilaitosten lähellä.
        Lockerbie, New York 2001 ja tuhannet muutkin paikat ovat avointa sotatannerta, puhumattakaan Israelista. Sinne sataa raketteja joka päivä ja täällä parjataan Israelia murhaajaksi. Aivopesu siis toimii suomalaisiinkin.

Koraanin väkivaltaiset määräykset ja Muhammadin asettamat väkival­taiset ennakko­tapa­ukset sävyttävät islamilaista näkemystä politiikasta ja maailman­historiasta. Isla­milainen valtioteoria jakaa maailman kah­teen vaikutuspiiriin: islamin alueeseen (dar al-islam) ja sodan alueeseen (dar al-harb). Islam mer­kitsee alistumista, ja niinpä isla­min alue käsittää ne kansakunnat, jotka ovat alistuneet islamilaisen vallan alle, mikä tar­koittaa sitä, että näissä yhteis­kun­nissa vallitsee shari’a-laki. Muu maa­ilma, joka ei ole hyväksynyt shari’a-lakia ja joka ei näin ollen ole alistu­misen tilassa, on kapina- tai sotatilassa Al­lahin tahtoa vastaan. Dar al-islamin velvollisuutena on käydä sotaa dar al-harbia vastaan aina siihen asti, kunnes kaikki kansakunnat alistuvat Allahin tahtoon ja hyväksyvät shari’an. Islamin viesti ei-muslimimaailmalle on ollut sama niin Mu­ham­madin aikana kuin läpi koko histo­rian: alistu tai sinut alistetaan. Ai­noat vaiheet Muhammadin ajan jälkeen, jolloin dar al-islam ei ole ollut aktii­visesti sodassa dar al-harbin kansa, ovat olleet niinä ajanjaksoina, jolloin muslimi­maailma on ollut liian heikko ja hajanainen sotiakseen te­hok­kaasti.

Mutta suvantovaiheet siinä jatkuvassa sodassa, jonka islamin alue on ju­lista­nut sodan alu­eelle, eivät ole osoituksena jihadin hylkäämisestä peri­aatteena, vaan ne heijastavat muu­tosta strategi­sissa tekijöissä. Muslimi­kansakuntien on hyväksyttävää julistaa hudna eli ase­lepo sellaisina ai­koina, jolloin väärä­uskoiset kansakunnat ovat liian voimakkaita, jotta avoimessa sodankäynnissä olisi järkeä. Jihad ei ole kollektiivinen itse­murhasopimus, vaikka henkilökoh­taisella tasolla mus­limeja rohkaistaan siihen: “He taistelevat Allahin tiellä, surmaavat ja tulevat surmatuiksi” (Ko­raani 9:111). Muu­taman viimeisen sadan vuoden aikana muslimimaa­ilma on ollut poliittisesti liian ha­janainen ja tekno­logisesti hei­kompi ol­lakseen merkittävänä uhkana lännelle. Mutta ti­lanne on muuttumassa.

• mnmnmmb
        juokl kirjoitti:

Tällaisen väkivaltaisen yhteenoton estämiseksi meidän on suojeltava ajattelun- ja sananvapautta. Ajattelun- ja sa­nanva­pauden var­jeleminen mah­dollistaa sen, että peitte­lemätön totuus islamista, sen tavoitteista ja yh­teensopi­matto­muudesta länsimai­sen modernin ar­vomaail­man kanssa tulee laajalti julki ja ih­misten tietoi­suuteen. Sen ansi­osta on mah­dollista käyttää mahdolli­simman paljon pehmeitä ennalta­ehkäiseviä toimen­piteitä islamisoitumisen estämi­seksi ja minimoida aseelli­seen voiman­käy­tön tar­vetta. Jos an­namme nyt periksi sananvapauden puolus­tamisessa ja suostumme monikulturistien ja muslimien vaatimuksiin, se johtaa tule­vaisuu­dessa myös yksi­lön- ja muiden pe­rusva­pauksien me­nettämiseen, pu­humattakaan vä­hem­mistöjen oike­uk­sista, jotka ovat ole­massa vain länsimaisen yhteis­kunnan va­pauden ja sitä suo­jaavien insti­tuuti­oiden, kuten armei­jan ja poliisin, ansi­osta. Joka tapauksessa, niin ikä­vää kuin se on­kin, odo­tet­tavissa on, että mo­nilla Euroo­pan alueilla jo nyt käytävän ma­talan intensi­tee­tin so­dan pesäkkeet le­viävät ja laajene­vat ja lopulta Al­lahin shari’an tota­litaa­rista käsky­valtaa ajava is­lam ja va­paa länsi ovat avoimessa sodassa. Hy­väntahtoi­suus, kylmä­päi­syys, ajattelunva­paus, luovuus ja huu­mori ovat kuitenkin viime kä­dessä ne län­nen valtti­kortit, joilla kunniaa ja vihaa glori­fioiva ja niiden su­mentama islam — sa­moin kuin sen kätyrinä toimiva monikulturismi — on nujer­rettavissa.

• CIVIL WAR!

"Tykkäätkö kehityksestä?
        Ennen kaikkea, osaatko visioida mihin se johtaa? "

Ranskassa on jo sisällis-sota, sen on jo poliisi-liitto siellä myöntäneet. Vaan eivät poliittisesti korrektit idiootit, eli kukkahattutäti-poliitikot:

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1530659/Muslims-are-waging-civil-war-against-us-claims-police-union.html

Tämän takana ovat globalistit, jotka tekevät kaikkensa jotta kansallisvaltiot lakkautetaan. Koska sitten heillä on kaikki, valta, raha, maat, kiinteistöt, omistuksessaan. Kansa on sen jälkeen pelkkä pelinappula Rahasukujen Reality Sims -pelissä nimeltä Planet Earth!

http://theeconomiccollapseblog.com/archives/20-statistics-that-prove-that-global-wealth-is-being-funneled-into-the-hands-of-the-elite-leaving-most-of-the-rest-of-the-world-wretchedly-poor

Jos emme eroa EU:sta nyt, tulee myös Suomi katoamaan kansallisvaltiona, ja meille käy kuten on jo käynyt Afrikan maille. Banksterit ja heidän rahoittama teollisuus ryöstivät ne putipuhtaiksi.

Meillä on kansallisvarallisuus jonka reaali-arvo mitataan jo biljoonissa. Puhdas vesi. EU on jo pykälien kautta ominut ne kansainväliselle suurteollisuudelle. Siinä eivät EU-lakien kumoamat omat pikkupykälät merkitse mitään. Niinkuin eivät ole merkinneet muissakaan asioissa...

Aiotaanko todellakin jatkaa supertyperää kansallisvarantomme lahjoittamista rikkaille, TAAS??

Muutos 2011, IPU. Arvaatko jo miksi näistä ei puhuta mediassa? Koska näin on todennäköisintä että niitä ei kukaan äänestä?

www.killercoke.org

http://www.kitco.com/ind/Wieg_cor/roger_dec152010.html

http://ipu.fi/

• lapset pannaan

lukemaan koraania nuppi tutisten tunnista toiseen. Välillä käy IMAAMI vähän lyömässä kepillä, ellei lukutahti ole oikea.

Näin saamme suomeenkin sukupolven muslimeja, jotka ovat aikanaan valmiita tositoimiin.

• kunta kokonaan toiminnan?

• Verorotta

Se rahoitus tule tavallisten veronmaksajien pussista. Valitettavasti ei saada itse päättää mihin noita verorahoja käytetään. Tuskin kovin moni suomalainen haluaisi verorahojensa menevän Koraanin opetukseen.

• jeeaah
        Verorotta kirjoitti:

Se rahoitus tule tavallisten veronmaksajien pussista. Valitettavasti ei saada itse päättää mihin noita verorahoja käytetään. Tuskin kovin moni suomalainen haluaisi verorahojensa menevän Koraanin opetukseen.

on ratkaisu.

• Verorotta kirjoitti:

mutta jos se on yksityinen koulu, jota kaupunki tukee niin silloin se on laillinen.
        Onhan meillä kirkon järjestämää kerhotoimintaa, juutalainen koulu, Steinerkoulut yms.

• Thunderprince
        Zelig kirjoitti:

mutta jos se on yksityinen koulu, jota kaupunki tukee niin silloin se on laillinen.
        Onhan meillä kirkon järjestämää kerhotoimintaa, juutalainen koulu, Steinerkoulut yms.

Jos iskee ukkosella salama tuohon saatanalliseen luolaan.

• jolupuki
        Thunderprince kirjoitti:

Jos iskee ukkosella salama tuohon saatanalliseen luolaan.

Mitähän ne tykkää, jos vie joulun alla joulukinkun siihen oven eteen :).

• tarjolle
        jolupuki kirjoitti:

Mitähän ne tykkää, jos vie joulun alla joulukinkun siihen oven eteen :).

Ne tarjoo kankkua, ja pukki pukkii.

• Ajattelen?
        Verorotta kirjoitti:

"Valitettavasti ei saada itse päättää mihin noita verorahoja käytetään. "

Kyllä saamme, heti kevään vaaleissa.

Persut eivät ole ratkaisu, koska Soini saa palkkansa Brysselistä. JÄÄVI!

IPU on jo nimensäkin puolesta vannoutunut eroamaan EU:sta, josta tämä pakko-islamisoituminen tulee.

Kun emme enää ole EU:ssa, saamme vihdoin taas alkaa päättää omista asioistamme. Ennen sitä olemme EU:n kansallisvaltioiden lakkauttamisoperaatioiden pelkkiä uhreja!

• SS-rottenführer

Mihin voi protestoida? Kuka laitetaan vastuuseen tästä? Kyllä laki pitää olla kaikille sama! Perustakaa pikavauhtia katolilainen kristillinen päiväkoti!!!

• Aatteleppaite2.0

meidän on saatava opettaa lapsiamme Lentävän Spagetti Hirviön oppien mukaan,Taarrrjaaaa!!

• von Münchausen

...katoliseen päiväkotiin pari pappia lapsia "opettamaan", niinkö?

• LLopen lottatyttö :)

Hellsingin kristillinen päiväkoti. Vai että kellettyjä viellä...
      http://tinyurl.com/36noklh
      Ota Raamattu syntiseen kouraasi ja teeppä parannus, sillä hurskaita ovat riutuneet!

• ......
      • .

Kai ne kohta kielletään loukkaavina ja tilalle rakennetaan moskeija...

• suoraselkä
      • 21

• perseestä

• Jussuf (se sama)

• Jjeeves
        Jussuf (se sama) kirjoitti:

... liittyy tähän päivähoitokeskusteluun. Yksikään tuossa videossa tuskin oli päiväkodin asukki.

Kaikki keskustelut täällä johtavat siihen samaan.

• kaikki tiet
        Jjeeves kirjoitti:

Kaikki keskustelut täällä johtavat siihen samaan.

johtavat Rooman valtakuntaan eli VATIKAANIIN, josta Luther meidät vapautti. EU on palauttam,assa Vatikaanin- eli katolisen kirkon maallisen vallan mm. katoliset: IRLANTI, KREIKKA, PORTUGALI, ESPANJA ovat saaneet EU-rahaa pankeilleen. Vatikaanin pankeille?

TOTUUS:

Jesuiitat ovat Katolisen Kirkon salainen sotilasjärjestö!

http://paavovirtaniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/69183-jesuiitat-ovat-katolisen-kirkon-salainen-sotilasjarjesto
        http://koti.japo.fi/~opoysti/kirkko.htm

Ja se oli juuri KATOLINEN ROOMA joka 600-luvulla loi vihakultin nimeltä islam, joka vihaa kristittyjä ja juutalaisia.

http://www.netikka.net/mpeltonen/vatikaani-islam.htm

http://www.kotimaa24.fi/blogit/haku/article/?id=12617&bid=354

http://keskustelu.plaza.fi/ajassa/keskusteluklubi/1791257/maahanmuuton-taustalla-vatikaanin-eu-islam-politiikka/

http://nord.blogit.fi/jesuiitat/

• asiaaolis

... liittyy tähän päivähoitokeskusteluun. Yksikään tuossa videossa tuskin oli päiväkodin asukki.

hei jussuf :) mistäs sut löytäs ? vois hieman jutella :)

• Ei ummarra?

Mites se tasa-arvo? Ei tämä ainakaan sitä edistä.

Voisko muslimien päiväkotiin viedä ateistin tai kristityn lapsen? Ihan vaan että lapsi tutustuu erilaiseen uskontoon ja kulttuuriin?
        Kai kohta perustetaan muslimeille oma peruskoulukin. Tietysti omine ruokalistoineen ja uskontoineen.

• syrjintää
        ***** kirjoitti:

Voisko muslimien päiväkotiin viedä ateistin tai kristityn lapsen? Ihan vaan että lapsi tutustuu erilaiseen uskontoon ja kulttuuriin?
        Kai kohta perustetaan muslimeille oma peruskoulukin. Tietysti omine ruokalistoineen ja uskontoineen.

suosii islamia ja syrjii kristíllisiä arvoja.

• kertoo...

alinomaan, kuinka marokkolaiseen ja samoin myös algerialaiseen ja tunisialaiseen kansanluonteeseen kuuluu periksiantamattomuus. Että sikäläiset eivät koskaan luovuta eivätkä anna periksi asioissa, jotka he ovat aloittaneet. Että he taistelevat kuolemaan asti oikeuksiensa puolesta ja sen puolesta, mitä pitävät oikeana. Kysyin, tarkoittaako hän pyhää sotaa. Hän sanoi, että ei, vaan kaikkia muita asioita. Epäillä sopii.

• öalsöal
        ***** kirjoitti:

Kuka täysjärkinen lähettäisi lapsensa sählämeiden päiväkotiin? Jos lapsi haluaa tutustua jälkeenjääneisiin yhteiskuntiin, niin hän voi harrastaa kehitysmaamatkailua aikuisena. Hän voi tehdä siitä vaikka itselleen uran ja mennä punaiselleristille töihin.

• Tosi on

Mitä tasa-arvoa ja sopeutumista se on, että pitää olla eri lasten päiväkodit, uimahallit, koulujen opetus ym. Eipä taida olla mielessäkään sopeutua Suomeen millään elämän tasolla.

• kjkljklkl
        ***** kirjoitti:

Varmasti voi. Tosin silloin kun ei-muslimit vieralievat muslimien moskeijoissa, kouluissa tai päiväkodeissa, muslimit puhuvat jotain ihan muuta kuin silloin, kun he ovat omissa oloissaan. Tässä brittiläisen Channel 4 -kanavan dokumenttielokuva, joka todistaa muslimien kaksinaamaisuuden: http://video.google.com/videoplay?docid=2515587181120245843#

• hassu
        Tosi on kirjoitti:

Mitä tasa-arvoa ja sopeutumista se on, että pitää olla eri lasten päiväkodit, uimahallit, koulujen opetus ym. Eipä taida olla mielessäkään sopeutua Suomeen millään elämän tasolla.

Useimmille, ellei kaikille mamumusuille ja miksi olisikaan, sillä eivät he ole sitä varten tänne tulleet.
        Suuremmat ovat suunnitelmat, paljon suuremmat.
        Ainoastaan uroopan täysimittainen valloitus riittää, ei vähempi.
        Politiikan jälkeenjääneet eivät sitä vaan tajua torneissaan lahjusrahoineen, pettäjän sieuluineen.
        Meidän itsemme valtaan äänestetyt pettivät meidät täydellisesti heti kun valta oli luottamuksella saavutettu ja odotimme tekoja, vaan emme tällaisia.

• ei islamisti

rakentavat moskeijan siihen viereen ja hupsis islamilainen yhteiskunta alkaa rakentua päättäjät herätkää vielä kun ei tarvi pukeutua mustaan kaapuun!

• Mirka ....

Uskontojen kriminalisoiminen olisi nyt paikallaan.

• rahoilla

kustannetaan päiväkoteja joissa jo pikkuvauvasta lähtien aletaan opettaa islamin "arvomaailmaa" ja juutalaisvihaa.

• voi pyhä yksinkert.

kristillisyyttä kitketään kouluista ja päiväkodeista
        samaan aikaa kun se loukkaa..

• Jussuf (se sama)

... tyytymätön itse kukin milloin mihinkin asiaan. Miksi muuten luulet että jotain "juutalaisvihaa" siellä opetettaisiin? Minkä takia?

Yksityisiä kouluja on ainakin vielä saanut perustaa Suomessa. Eikös se ole hyvä että jos jollain on varaa yksityiseen, heillä on siihen oikeus. Yhteiskunnan tuki noille on pientä, ja perustuu vain siihen osuuteen joka tulee sen lakimääräisen päivähoidon hoitamisesta.

Lisää tällaista!

• viisaus voittoon
        voi pyhä yksinkert. kirjoitti:

kristillisyyttä kitketään kouluista ja päiväkodeista
        samaan aikaa kun se loukkaa..

Uskonnot kaikkinensa olisi heitettävä sivuun kaikesta yhteiskunnan toimintojen parista,koska kysymyksessä on kuitenkin vain ihmisten keksimä ideologia ja vallankäytön väline,sitä saavat harrastaa omissa kuppikunnissaan niin haluavat,kunhan eivät aiheuta mitään yhteiskunnalle vaarallista.Uskonnot kaikkinensa on vain historian yössä syntynyttä sadunomaista viihdettä,jota sitten heikompisaattoiset ihmiset ovat ruvenneet pitämään totena,ja kovasti sitten loukkaantuvat jos ajatuksia omaava realisti käy arvostelemaan heidän älyttömiä opetuksia ja muita riittejä.Olen jossain määrin tutkinut eri uskontoja ja todennut niiden arvon elämän peruskysymysissä ontoilta ja sekavilta,joten en omia lapsiani laittaisi mihinkään uskonnolliseen aivopesuun,koska heistä mitä todennäköisesti tulisi jonkinsortin idiootteja....Ja tämä toteamus koskee kaikkia uskontoja.

• antijussuf(se sama)

... tyytymätön itse kukin milloin mihinkin asiaan. Miksi muuten luulet että jotain "juutalaisvihaa" siellä opetettaisiin? Minkä takia?

Yksityisiä kouluja on ainakin vielä saanut perustaa Suomessa. Eikös se ole hyvä että jos jollain on varaa yksityiseen, heillä on siihen oikeus. Yhteiskunnan tuki noille on pientä, ja perustuu vain siihen osuuteen joka tulee sen lakimääräisen päivähoidon hoitamisesta.

Lisää tällaista!

Taas toi mussuffi täällä länkyttää!! Kas kummaa, eipä haukkunut maajusseja......

• SaaKopioidaVapaasti!

Lisää tällaista!

Ilmoittaudu armeijan vuotuisten kovapanosammuntojen maalitauluksi.

Sillä säästetään yhteisiä verorahoja !!

• ...maahanmuutto...

...voidaan torjua silloinkin kun valtiovalta on vihollisen puolella. Liettua on tästä esimerkki.

Liettua oli v.1944-91 Neuvostoliiton miehittämä, ja miehitysvalta pyrki tietoisesti muuttamaan maan etnisiä oloja. Liettualaisia kuljetettiin pois ja tapettiin, maahanmuuttajia suosittiin työpaikkojen ja asuntojen jaossa ja venäläisiä tuotiin Liettuaan suurin laumoin.

Kansanmurha l. liettualaisten tekeminen vähemmistöksi omassa maassaan kuitenkin epäonnistui. Maahantuotetut poistuivat yleensä kohtuullisessa ajassa, kun he ymmärsivät etteivät ole toivottuja.

Miten liettualaiset -ilman minkään hallinnon tukea- tässä onnistuivat, sitä en tule koskaan kertomaan. Minäkin haluan nukkua öisin, enkä siis aio edistää tämän keinon käyttöä. Jos joku ymmärtää, mihin viittasin, pitäköön hänkin mölyt mahassaan.

• Jussuf (se sama)

... torjutaan vihamielinen maastamuutto? Täällä monet persut uhoavat muuttavansa muualle, johonkin maahan jossa ei ole yhtään maahanmuuttajaa... ihan vihapäissään. Mitenkähän tuohon pitäisi puuttua?

• Aikuinen Äiti

Törkeää lasten aivopesua jossa käytetään todella törkeästi hyväksi lasten herkkäuskoisuutta. Uskonnot pitäisi kriminalisoida tai edes 21v ikäraja.

• ehkå

veronmaksajien rahoilla päiväkoti, jossa opetetaan profeetta AH:n sanomaa pyhässä Mein Kampf kirjassa ?

• oikea suunta

Muslimit on hyvä erottaa suomalaisista joilla on länsimainen elämäntapa. Se pitäisi tosin tapahtua niin, että koko roskasakki lähetetään takaisin islamilaisiin maihin. Siellähän heillä on hyvä olla.

• Siksi kun

Kokoomus on hallituksessa.

• Helinäj

Kristillisiä päiväkoteja Helsingissä:

http://www.hel.fi/hki/sosv/fi/P_iv_hoito/Yksityiset p_iv_kodit/Helsingin kristillinen p_iv_koti Samuel
      http://www.hel.fi/hki/sosv/fi/P_iv_hoito/Yksityiset p_iv_kodit/Suur-Helsingin kristillinen paivakoti
      http://www.hyvinvointipalvelut.fi/portal/palveluhakemisto/palveluntarjoaja/?id=258

Päiväkoteja suunnattuna juutalaisille Helsingissä:
      http://tupalo.com/fi/helsinki/helsingin-juutalainen-päiväkoti
      http://www.jchelsinki.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=128&Itemid=122

Niin ja mistä keksit että kristilliset päiväkodit ovat kiellettyjä? Kannattaisi tarkistaa faktat ennen kun kirjoittaa :) Ja tuo Muslima on yksityinen päiväkoti, ei kunnan, sen näkee jo Y-tunnuksesta.
      Kukaan ei pakota viemään lapsia ylipäätänsä mihinkää uskontoon painottuvaan päiväkotiin, joten en näe mitään ideaa haukkua tätä päiväkotia tai mitään muutakaan uskontoon painottuvaa päiväkotia.

• kukaan...

olekaan kunnan päiväkodiksi sanonut, vaan kunnan rahoittamaksi, kun kerran kunta maksaa suurimman osan päiväkotimaksusta vanhempien puolesta. Opettele lukemaan. Ja jos löydät aloituksesta jotain HAUKKUMISTA, niin näytä se! Jos ei löydy, pyydä anteeksi. Vai osaatko edes?

• Jussuf (se sama)
        kukaan... kirjoitti:

olekaan kunnan päiväkodiksi sanonut, vaan kunnan rahoittamaksi, kun kerran kunta maksaa suurimman osan päiväkotimaksusta vanhempien puolesta. Opettele lukemaan. Ja jos löydät aloituksesta jotain HAUKKUMISTA, niin näytä se! Jos ei löydy, pyydä anteeksi. Vai osaatko edes?

..(ei tosin minun) puhui lähinnä siitä että yksityinen päiväkoti on yksityinen, eikä sitä kuntalaiset maksa. Yksityisiä päiväkoteja on Suomessa paljon, ja niitä kyllä tuetaan sillä osuudella mikä lain mukaan kuntien velvollisuus per päiväkotipaikka on. Tarkoitatko että tämä järjestelmä pitäisi nyt sitten purkaa?

Eikä vieläkään vastausta tuohon että miksi alkuperäinen kirjoittaja väittää kristittyjen päiväkotien olevan KIELLETTYJÄ, vaikka tuo väite on aivan todenvastainen ja demagoginen.

• Janna87

Helsingissä on muuten 3 islamilaista päiväkotia, et ei oo uus juttu.

• Kikkare kokkare

Muslima Oy.

Tämäkin päiväkoti on osa kokoomuslaista maahanmuuttobisnestä.

Nyt kun kaikki kansallisomaisuus on jo myyty halvalla ulkomaille, kerätään kapitalisteille lisää rahaa veronmaksajien taskuista kaikella maahanmuutto- ja työttömyyshumpuukilla.

• Rajat kiinni heti

Rikotaanko suomalaisten oikeuksia ja perustuslakia suosimalla jotain tiettyä kansanryhmää, tai uskonnollista ryhmittymää ? Ei kaupungin varoja kuuluu käyttää islamin levittämiseen.

• Valtionoikeus
        Rajat kiinni heti kirjoitti:

Rikotaanko suomalaisten oikeuksia ja perustuslakia suosimalla jotain tiettyä kansanryhmää, tai uskonnollista ryhmittymää ? Ei kaupungin varoja kuuluu käyttää islamin levittämiseen.

Loiseliitin etujen ajamiseksi maahantuodaan vaaliäänet, jotka taas äänestävät tietysti niitä, jotka ajavat heidän ja omia etujaan. Tämäkin on Suomen Perustuslain vastaista toimintaa, josta pitäisi jo olla syytteet Valtionoikeudessa.

Vyyhdin purkaminen alkaa korruptioministerien kaksoispalkkauksen julkituomisella: Bilderberg ja Suomen valtio.

• ODESSA-2010

kenellä olikaan niitä räjähteitä? pelokas8423.7.2010 19:44
        taitaisi olla nyt sopiva paikka löytynyt!!
        Enirolla vaan osoite selville.

• "9"

Siis mitä hittoa? EIkö tuo hyysääminen ala mennä liian pitkälle!?

En ole minkään sortin uskovainen tai kirkkoon kuuluvainen, mutta SAMA KIELTO PITÄISI KOSKEA KAIKKIA.

Hemmetti, taidan sittenkin äänestää persuja..

• stop russia

Ei siinä mitään kunhan ei tule VENÄLÄISTÄ

• ihan tosi on

Kaikki uskonnolliset - myös kristityt - päiväkodit ja koulut on lakkautettava tai ainakaan niitä ei saa tukea valtion tai kunnan varoin. Ei palveluseteleinkään.

Uskonnollinen opetus on uskonnollisten yhdyskuntien oma asia.

Eikä nykyisinkään lasten uskonnollista taustaa unohdeta kouluissa ja päiväkodeissa.

Koulujen uskonnonopetus myös lakkautettava heti. Kaikille lapsille filosofiaa ja uskototietoa.

Ja te tosiuskovat tosikristityt kusette omaan nilkkaanne kun vaaditte kristittyjä päiväkoteja ja uskonnonopetusta kouluihin, koska perustuslain mukaan myös islamia tulee silloin opettaa kouluissa ja olla mahdollisuus islamilaisiin kouluihin ja päiväkoteihin.

• ......
        ihan tosi on kirjoitti:

Kaikki uskonnolliset - myös kristityt - päiväkodit ja koulut on lakkautettava tai ainakaan niitä ei saa tukea valtion tai kunnan varoin. Ei palveluseteleinkään.

Eikä nykyisinkään lasten uskonnollista taustaa unohdeta kouluissa ja päiväkodeissa.

Koulujen uskonnonopetus myös lakkautettava heti. Kaikille lapsille filosofiaa ja uskototietoa.

Ja te tosiuskovat tosikristityt kusette omaan nilkkaanne kun vaaditte kristittyjä päiväkoteja ja uskonnonopetusta kouluihin, koska perustuslain mukaan myös islamia tulee silloin opettaa kouluissa ja olla mahdollisuus islamilaisiin kouluihin ja päiväkoteihin.

Olet ilmeisen tietämätön, että muslimien ja kristittyjen arvot ovat täysin erilaiset. Ikävä sanoa sitten se totuus, että kaikki ei muslimien lastenhoidossa ole aina sitä, miltä voisi edes kuvitella. Suomalaiseen ja todella myös kristilliseen lastenhoitoon kuuluu suojella lapsia. Mutta mitä tekeekän muslimien lastenhoito maailmalla monesti: naiset ja lapset ovat toisenluokan kansalaisia. Lapsille opetetaan väkivallan käyttöön ja tappamiseen aivan pienesta kapalolapsesta lähtien:

http://www.youtube.com/watch?gl=GB&hl=en-GB&v=eTGbP55HGi8

• kuntien
        ihan tosi on kirjoitti:

päiväkodit lopetetaan. Kukin hankkii päivähoitopaikkansa itse markkinahintaan.

Oikein kannatettava asia !!

KIITOS APLOODEISTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• häpeäsuomi

Ja mistäs tällainen venäläisrasistinen väite. Kyllä niitä venäjänkielisiä päiväkotejakin on Suomessa. ihan niinkuin Ruotsissa on suomenkielisiä ja oli jo ennen kuin suomenkieli sai erityisaseman.

Ja venäläisiä kouluja on Suomessa ollut kauan, isoäitinikin kävi sellaista sata vuotta sitten.

• Itärajan kasvatti

Nimenomaan venäläinen on tervetullut tänne,heitähän on jo aika paljon täällä, en näe mitään miksi ei saisi tulla ja tuhlata rahojaan täällä.

• hbnkmjknkj

Islamilaiset "kulttuurikeskukset", päiväkodit, koulut jne. ovat paikkoja, joissa lapsia kasvatetaan vihaamaan länsimaisia arvoja ja joissa koulutetaan tulevaisuuden ji­ha­dis­te­ja (lukekaa kirja The Mosque Exposed). Sik­si olisikin erittäin tärkeää, et­tei kun­­nal­lis­po­li­tii­kas­sa ole is­la­mo­fii­lejä päät­tä­mäs­sä näiden syöpäpesäkkeiden ra­ken­ta­mis­lu­vista.

• asia

kuin islamofilia. Aivan, kuten slavofobia on parempi kuin slavofilia. Ihan jo perinteisen pohjoismaisen kansakunnan identiteetin säilymisenkin kannalta.

• hbnkmjknkj
        asia kirjoitti:

kuin islamofilia. Aivan, kuten slavofobia on parempi kuin slavofilia. Ihan jo perinteisen pohjoismaisen kansakunnan identiteetin säilymisenkin kannalta.

Islamofobia on välttämätöntä länsi­maisen vapaan yhteiskunnan suo­je­le­mi­seksi, ja SIOE:n verk­ko­sivua lainaten se on “ylintä tervettä maalaisjärjen­käyttöä”. Islamin kritiikin vaientami­nen johtaa lopulta to­dennä­köisesti siihen, että äärina­­tio­na­lis­tiset puo­lisoti­laalliset jou­kot joutuvat huolehtimaan siitä yhteis­kunnan suojelu­velvolli­suu­desta, joka nor­maalisti kuu­luisi virkaval­lalle.

• Islam Ihmeellistä

oman mielensä mukaan, lainkaan kyselemättä, että sopiiko asia suomalaisille kristityille ja vantaalaisille veronmaksajille!

• ,,,,,,,,,,,

Muslimien sivusto opettaa kuinka lapset koulutetaan jihadisteiksi... suomen kielellä!

“Älä aliarvioi sen pysyvää vaikutusta mitä nuo pienet silmät ja korvat ottavat vastaan ensimmäisten elinvuosien aikana! Mikä on kaikkein tärkeintä, on luottamuksen rakennus ja rakkauden istutus Allaahia, Profeettaa , Jihaadia ja Qur'aania kohtaan, jotta niistä kaikista tulisi osa lapsen tulevaa luonnetta, In shaa Allaah.”

Tämä ja muita kasvatusneuvoja löytyi suomenkieliseltä Siskojen tehtävä Jihadissa - sivustolta. Päällepäin viattoman näköiseltä islam -sivustolta paljastui neuvoja, jotka voivat järkyttää joitakin lukijoita.

Sivuston ohjeet olivat esillä internetissä useita vuosia.

Kun näin sivuston ensimmäisen kerran, heräsi kysymys sivun laillisuudesta. Toisaalta väkivaltaan kiihottamisen vastaisia lakeja ei panna täytäntöön, kun uhkana on eurooppalaisten turvallisuus. Esimerkiksi Lontoon pilakuvamielenosoituksissa julistettiin Jihadia ja kansanmurhaa eurooppalaisia vastaan. Pilapiirtäjien päitä vaadittiin katkottavaksi.

Tämä samalla kun Britanniassa ja muualla Euroopassa ne harvat poliitikot ja kansalaiset, jotka uskaltavat ilmaista kriittisiä mielipiteitä islamista tai miljoonien muslimien tuomisesta Eurooppaan joutuvat oikeuteen. Tuomion pituus voi olla jopa 7 vuotta vankilassa.

Uskonnollisia ja kansallisia symbolejamme saa polttaa vapaasti. Suomalaisia voidaan vainota ja laittaa esitutkintaan valtiovallan voimin islamille kriittisen sarjakuvan takia.

Sivusto ei nykyisin enää toimi - ilmeisesti muslimit tajusivat, että tätä sivustoa voidaan käyttää heitä itseään vastaan sekä valistaa sen avulla suomalaisia ei-muslimeja muslimien tavoitteista. Internet arkiston mukaan ainakin vuodesta 2003 pystyssä ollut sivu otettiin alas muutama vuosi sitten. Tässä arkistoversio: http://www.uutiskynnys.fi/uutiset/dokumentit/siskojenjihaad.html

• ovat..

ensimmäinen askel kohti islamilaista Suomea, jossa suomalaiset arvot ja muutakin suomalaista tuhotaan.

Islamilainen "rehellisyys" on aivan jotain muuta kuin mihin me suomalaiset olemme tottuneet.

Etniset vaikeudet ovat tulossa, siltä näyttää.

Minä en halua elättää loisia. Enkä halua maksaa missään tapauksessa kenellekään mitään erityistukea. Jos eivät sopeudu, painukoot takaisin sinne mistä tulivatkin.

• siitä...

kotouttamisesta. Turha on yrittää suomalaistaa muslimia, kun islamilaista kulttuuria opetetaan vauvasta asti. Kuka hullu onkaan keksinyt moisen kotouttamisen, johon poltetaan määrättömästi valtion rahoja, ja joka ei koskaan tule toimimaan, kun koko ajan muslimeille syötetään oppia, että ei saa sopeutua suomalaisuuteen?

• Hammurab II
        siitä... kirjoitti:

kotouttamisesta. Turha on yrittää suomalaistaa muslimia, kun islamilaista kulttuuria opetetaan vauvasta asti. Kuka hullu onkaan keksinyt moisen kotouttamisen, johon poltetaan määrättömästi valtion rahoja, ja joka ei koskaan tule toimimaan, kun koko ajan muslimeille syötetään oppia, että ei saa sopeutua suomalaisuuteen?

veroja. Eli kansalta kerätyillä rahoilla elätetään kotouttamisen virkamiehiä. Joita taas ei kiinnosta pätkääkään vaikka ei olis yhtään muslimia kotoutettavana. Itse asiaassa virkamiespaska toivoo ettei oliskaan yhtään muslimia, koska silloin virkamies saa palkan tekemättä mitään.

Täysin paskahommaa.

• El Gato

Miksi Suomi siirtyy rasistiseen suuntaan. Juuri siksi. Maahanmuttajille on sallitua kaikki, mikä suomalaisilta on kielletty ja arvostelu tai mielipiteen ilmaus on leimattu rikolliseski rasismiksi, Miksi mollaatte EU;ta joka muka vie Suomen itsenäsyyden - ajatelkaa älkääkä luulko

• rasismia

http://www.muslimaoy.net/-hakeminen.html

tämä osakeyhtiömuotoinen päiväkoti on hyvä rahasampo omistajilleen, sillä
      sikiävä muslimiperhe tuottaa jälkeläisiä "tappaavaan" tahtiin kantaväestöön verrattuna.

Kunta maksaa kulut tästäkin, sillä eihän työtön muslimiperhe pysty edes omavastuuta maksamaan,
      sen maksaa sitten sossun toimeentulotuki.

• Johannes n

sitä kunta joutuukin maksamaan.

• ihan tosi on

"Suomalaiseen ja todella myös kristilliseen lastenhoitoon kuuluu suojella lapsia"

Kuinka moni lapsi on joutunut kristillinen papin, uskovaisen isän hykäsikäyttämässä. Joissakin kristillisissä lahkoissa se on ihan yleinne tapa. Kuinka moni känninen isukki hakkaa akan ja lapset joka viikonloppu. Tosi perussuomalaista.

Eniten lapsia huostaanotetaan suomalaisista perheistä. Ja ulkomaalaisperheistä vietnamilaiset ja venäläiset johtavat.

Te ette tajua islamista mitään, vaan vaahtoatte jotain rasististen sivustojen paskaa täällä.

Ette edes tajua että islamia on monenlaista, niin kuin kristiuskoakin.

Ratkaisu näihin uskonto-ongelmiin on:
        a. uskonnollisten päiväkotien kieltäminen
        b. uskonnonopetuksen lakkauttaminen kouluissa
        c. uskonnollisten yhteisöjen tukemisen lopettaminen
        d. uskonnon varjolla ja uskonnollisissa yhteisöissä tapahtuvien rikosten esim. hyväksikäytön ja tyttöjen silpominen pitämistä tuomion koventamisperusteena.

ps. työttömät vanhemmat eivät saa lapsiaan päiväkotiin.

• arvoisa elukka.
        ihan tosi on kirjoitti:

"Suomalaiseen ja todella myös kristilliseen lastenhoitoon kuuluu suojella lapsia"

Kuinka moni lapsi on joutunut kristillinen papin, uskovaisen isän hykäsikäyttämässä. Joissakin kristillisissä lahkoissa se on ihan yleinne tapa. Kuinka moni känninen isukki hakkaa akan ja lapset joka viikonloppu. Tosi perussuomalaista.

Eniten lapsia huostaanotetaan suomalaisista perheistä. Ja ulkomaalaisperheistä vietnamilaiset ja venäläiset johtavat.

Te ette tajua islamista mitään, vaan vaahtoatte jotain rasististen sivustojen paskaa täällä.

d. uskonnon varjolla ja uskonnollisissa yhteisöissä tapahtuvien rikosten esim. hyväksikäytön ja tyttöjen silpominen pitämistä tuomion koventamisperusteena.

Silti hyvää matkaa valitsemallenne tiellä.
        Eläkää hyvin sikolätissänne. Älkääkä kuvitelko että muilla olisi tuollaista paskaa
        elämässään. Olette luihu paska.

On hyvä ettemme kohtaa koskaan. On melkein ihanaa tietää että elämänne on niin surkeaa ja pahaa. Sitä saa mitä tilaa.

• ......
        ihan tosi on kirjoitti:

Vai mistä kyse? Kerrohan se, kun olet islamin asiantuntija!

http://www.youtube.com/watch?v=6CDgjogUYFY

• ......
        ...... kirjoitti:

Vai mistä kyse? Kerrohan se, kun olet islamin asiantuntija!

http://www.youtube.com/watch?v=6CDgjogUYFY

Tuo kysymys islamilaisesta lastenhoidosta kuuluu tuolle kirjoittajalle, joka moittii kristillistä lastenhoitoa ja väittää/yleistää sillä ajatuksella, että kaikki kristityt ovat pedofiilejä. Aikamoista suomalaisiin kohdistuvaa rasismia mielestäni. Olisi vaan tärkeää kansainvälisten lastenoikeuksien työntekijöiden tietää, mitä noille lapsimorsiamille kuuluu tänä päivänä! Ja kuinka yleistä on se, että pikkutyttöjä naitetaan aivan vanhoille isoisoisä-ikäisille miehille?

• ihan tosi on
        ...... kirjoitti:

Tuo kysymys islamilaisesta lastenhoidosta kuuluu tuolle kirjoittajalle, joka moittii kristillistä lastenhoitoa ja väittää/yleistää sillä ajatuksella, että kaikki kristityt ovat pedofiilejä. Aikamoista suomalaisiin kohdistuvaa rasismia mielestäni. Olisi vaan tärkeää kansainvälisten lastenoikeuksien työntekijöiden tietää, mitä noille lapsimorsiamille kuuluu tänä päivänä! Ja kuinka yleistä on se, että pikkutyttöjä naitetaan aivan vanhoille isoisoisä-ikäisille miehille?

En minä ole väittänyt että KAIKKI ns, kristityt ovat pedofiilejä yms. vaan että sitä on aivan riittävästi suomalaisissa perheissä. Huostaanotot lisääntyvät koko ajan mm. viinan käytön vuoksi. Täällä kun ylistettiin kristittyä ja suomalaista lastenkasvatusta. Ei olisi paljon ylistämistä, koska lapset ovat nykyisin psyykkisesti heittellejätettyjä, kun vanhemmat vaan bailaavat eikä lapsilla on turvaa eikä rajoja.

Tiedän että joissakin islamilaisissa maissa ja alueilla naitetaan lapsimorsiamia, mutta ei KAIKISSA eikä edes enemmistössä. Lapsimorsiamet ovat käytössä myös hindu- ja buddlalaisaluidella Aasiassa. Ei se ole pelkästään islamilainen tapa, niin kuin ei tyttöjen sukuelinten silpominenkaan, jota tekevät myös kristityt tietyillä alueilla Afrikkaa.

Naisen asema on täysin kiinni siitä kuinka koulutettu perhe on kyseessä -paitsi Saudi Arabiassa, jossa wahabbilaisuus on sellaista fundamentalistamia että oksat pois. Sieltähän se Bin Ladenin sukukin on kotoaan. Bushin olisi pitänyt pommittaa Saudit paskaksi, jos olisi halunnut islamilaisen terrorin rahoituksen loppuvan, vaan ei pommittanut, koska sekä isä että poika Bush tekevät bisnestä saudien ja myös Bin Ladenin suvun kanssa.

Olen käynyt useissa ns. islamilaisissa maissa ja tutustunut mm. suomalaiseen naiseen joka on naimisissa koulutetun muslimimiehen, jonka perhe on myös sivistynyt. Hän ei ollut edes kääntynyt islamiin ja lapset viettivät sekä ramadania että joulua. Suomessa asuvat muslimit viettävät ihan normaalia perhe-elämää, paitsi eivät juo viinaa, eivätkä syö sianlihaa. Ja muslimiperheissä ja muslimiperheissä on eroja. . Niin kuin on ns. kristyttejn perheissä ja kristitytjen perheissä. Toisissa hakataan lapsia ja toisissa ei. Toisissa hakataan vaimoa ja toisissa ei. Toisissa perheissä on alkoholismia ja toisissa ei....

Monet iranilaiset ja kurdit eivät ole olennakaan uskonnollisia vaikka tulevat ns. islamilaisista maista. Samoin pohjoisafrikkailaiset arabit ovat usein aika maallistuneita

Naisten alistaminen liittyy huonoon koulutustasoon ja köyhyyteen.

• koska
        ihan tosi on kirjoitti:

En minä ole väittänyt että KAIKKI ns, kristityt ovat pedofiilejä yms. vaan että sitä on aivan riittävästi suomalaisissa perheissä. Huostaanotot lisääntyvät koko ajan mm. viinan käytön vuoksi. Täällä kun ylistettiin kristittyä ja suomalaista lastenkasvatusta. Ei olisi paljon ylistämistä, koska lapset ovat nykyisin psyykkisesti heittellejätettyjä, kun vanhemmat vaan bailaavat eikä lapsilla on turvaa eikä rajoja.

Tiedän että joissakin islamilaisissa maissa ja alueilla naitetaan lapsimorsiamia, mutta ei KAIKISSA eikä edes enemmistössä. Lapsimorsiamet ovat käytössä myös hindu- ja buddlalaisaluidella Aasiassa. Ei se ole pelkästään islamilainen tapa, niin kuin ei tyttöjen sukuelinten silpominenkaan, jota tekevät myös kristityt tietyillä alueilla Afrikkaa.

Naisen asema on täysin kiinni siitä kuinka koulutettu perhe on kyseessä -paitsi Saudi Arabiassa, jossa wahabbilaisuus on sellaista fundamentalistamia että oksat pois. Sieltähän se Bin Ladenin sukukin on kotoaan. Bushin olisi pitänyt pommittaa Saudit paskaksi, jos olisi halunnut islamilaisen terrorin rahoituksen loppuvan, vaan ei pommittanut, koska sekä isä että poika Bush tekevät bisnestä saudien ja myös Bin Ladenin suvun kanssa.

Olen käynyt useissa ns. islamilaisissa maissa ja tutustunut mm. suomalaiseen naiseen joka on naimisissa koulutetun muslimimiehen, jonka perhe on myös sivistynyt. Hän ei ollut edes kääntynyt islamiin ja lapset viettivät sekä ramadania että joulua. Suomessa asuvat muslimit viettävät ihan normaalia perhe-elämää, paitsi eivät juo viinaa, eivätkä syö sianlihaa. Ja muslimiperheissä ja muslimiperheissä on eroja. . Niin kuin on ns. kristyttejn perheissä ja kristitytjen perheissä. Toisissa hakataan lapsia ja toisissa ei. Toisissa hakataan vaimoa ja toisissa ei. Toisissa perheissä on alkoholismia ja toisissa ei....

Monet iranilaiset ja kurdit eivät ole olennakaan uskonnollisia vaikka tulevat ns. islamilaisista maista. Samoin pohjoisafrikkailaiset arabit ovat usein aika maallistuneita

ne on vapisevan ja haisevan aivovaurioituneen kirjoittamaa.

Hyi, yäk.

• jlkjklj
        ihan tosi on kirjoitti:

Toki on olemassa tavallisia, mukavia muslimeja. Paljon kertoo kuitenkin se, että pelkästään Suomessa 60% muslimeista noudattaa mielummin shariaa kuin Suomen lakia. Muslimien enemmistö ei ole täällä sopeutuakseen. He ovat jo kääntäneet katseensa tulevaan sharialla hallittavaan muslimivaltioon.

• mnmnmmb
        ihan tosi on kirjoitti:

"Täällä kun ylistettiin kristittyä ja suomalaista lastenkasvatusta. Ei olisi paljon ylistämistä, koska lapset ovat nykyisin psyykkisesti heittellejätettyjä, kun vanhemmat vaan bailaavat eikä lapsilla on turvaa eikä rajoja."

- Suomessa lapset opetetaan kun­nioi­ttamaan ihmisten erilai­suutta ja heille anne­taan vapaus etsiä on­nelli­suutta itse, kun taas islamissa lasten oman on­nelli­suu­den saa­vuttaminen tukahdutetaan. Muslimilapset alistetaan pienestä asti syste­maatti­seen aivope­suun islamin kaavamaisiin käyttäytymis- ja ajattelutottumuksiin.

"Tiedän että joissakin islamilaisissa maissa ja alueilla naitetaan lapsimorsiamia, mutta ei KAIKISSA eikä edes enemmistössä. Lapsimorsiamet ovat käytössä myös hindu- ja buddlalaisaluidella Aasiassa. Ei se ole pelkästään islamilainen tapa, niin kuin ei tyttöjen sukuelinten silpominenkaan, jota tekevät myös kristityt tietyillä alueilla Afrikkaa."

- Niin, se ei ole pelkästään islamilainen tapa. Mutta kaksi väärää ei tee yhtä oikeaa. Itse asiassa edes Mu­hammadin ja Ais­han suuri ikäero si­nänsä ole niin hät­kähdyttä­vää. Tapauk­sen ikävä puoli on se, että sunna eli profeetan esikuvallinen elämä kaik­kine sen yk­sityiskohti­neen toimii shari’an, Al­lahin ikuisen ja muuttu­mattoman lain, eräänä keskeisistä läh­teistä, kuten is­lam-tutki­ja Jaakko Hä­meen-Ant­tila (“Islamin kä­sikirja”, 2004: 37) kir­joittaa: “Pro­feetta ei eläes­sään ol­lut toi­minut yk­sinomaan senhetkisen tilanteen mu­kaan vaan pi­täen samalla silmällä myös tulevaisuutta. Profeetan elämän yksi­tyiskohdat oli tar­koitettu is­lamin yhtei­sön ikuisen jäljit­telyn kohteeksi.” Niinpä pro­feetta Mu­hammadin esikuvan mu­kaisesti mo­nissa musli­mimaissa miehet otta­vat lapsimor­siamia tänä­kin päivänä ja yleisesti ottaen sopi­vana ikänä tyttö­jen emä­tinyhdyntö­jen aloittami­selle pidetään yhdek­sää ikävuotta, kuten tohtori Ah­mad Al-Mu’bi (LBC TV, Li­banon, 19.6.2008) selventää: http://www.youtube.com/watch?v=SsExiAbCk1A&feature=related

"Naisen asema on täysin kiinni siitä kuinka koulutettu perhe on kyseessä -paitsi Saudi Arabiassa, jossa wahabbilaisuus on sellaista fundamentalistamia että oksat pois."

- Voitko näyttää yhdenkin muslimimaan, jossa naisen asema on yhtä hyvä kuin länsimaissa?

• mnmnmmb
        ihan tosi on kirjoitti:

"Te ette tajua islamista mitään, vaan vaahtoatte jotain rasististen sivustojen paskaa täällä."

- Niinpä niin. Samaan aikaan kun bio­logit pyrkivät vakuutta­maan, ettei ihmisrotuja ole ge­neetti­sestä näkökul­masta ole­massa, nämä monikulturistit pitävät yllä ja is­kostavat rotu­tietoi­suutta jopa sellai­siin äärimmäi­syyk­siin asti, että he kääntävät islamin kri­tisoimisen­kin rotukysymykseksi, ikään kuin musli­mit muodos­taisivat oman rotunsa, ja syyttävät sen pe­rusteella islamiin kriittisesti suh­tau­tuvia rasisteiksi. Monikulturistit rodullista­vat mus­limit sa­masta syytä kuin he rodullista­vat maahanmuut­tajatkin: se mah­dollistaa kaik­kien maahan­muuttopoli­tiik­kaan kriittisesti suhtau­tuvien lei­maa­misen ra­sis­teiksi, minkä pi­täisi olla tehokas keino kaik­kinaisen sellai­sen kriitti­sen kes­kus­telun ehkäi­semi­seksi, joka voisi hai­tata ha­luttujen ihmis­mas­sojen siirtämistä länteen ja sitä kautta monikulturismin uto­pian to­teuttamista. Edellä mainitun islam—rotu-asso­siaation näkö­kul­masta monikulturis­teille on kovin kiusallista, että monet tämän päi­vän tunne­tuim­mista islam­kriiti­koista, ku­ten Ay­aan Hirsi Ali, Wafa Sultan ja Nonie Dar­wish, ovat Af­ri­kasta tai Lähi-idästä kotoisin ole­via nai­sia, jotka ovat hy­länneet bar­baarisena pitä­mänsä isla­min ja puhuvat nyt län­si­maisen sivi­lisaa­tion ar­vojen puo­lesta — eläen siksi jatku­van tap­pouhan alla. Monikulturis­teille tällaiset ovat täydellisiä epäih­misiä, jotka vaie­taan kuo­liaiksi ja joi­den muun­laista­kaan eli­minointia ei katsot­taisi kovin pahalla.

"Ette edes tajua että islamia on monenlaista, niin kuin kristiuskoakin."

- Kerrataanpa. On totta, että islam ei ole monoliittinen ja että eri isla­milaisten koulukuntien välillä on mielipide-eroja. Mutta samalla kun on eroja, on myös yhteisiä elementtejä. Kuten tunnettua, ortodok­sisuus, roomalaiskatolilai­suus ja protestanttisuus poikkeavat toisistaan monissa kris­tinuskon kohdissa, mutta siitä huo­limatta ne hyväksyvät tär­keät yhteiset ele­mentit. Samoin on islamissa. Yksi kaikille islamilai­sille koulukunnille yhteisistä elementeistä on jihad, joka ymmärretään um­man velvollisuudeksi valloittaa ja alistaa maailma Allahin nimessä ja hallita sitä shari’a-lailla. Sunnalaisuuden neljä madhhabbia eli islamilai­sen lainopin (fiqh) pää­koulukuntaa — hana­fiitti­nen, malikiittinen, sha­fi’iittinen, hanbaliittinen — ovat kaikki yhtä mieltä mus­limien kollek­tiivisesta velvollisuudesta käydä sotaa muuta maailmaa vastaan. Lisäksi jopa sunna­laisen puhdasoppisuuden ulkopuolella olevat koulukunnat, ku­ten suufilainen ja ja’fariittinen (shiialainen) koulukunta, yhtyvät nä­ke­myk­seen jihadin välttämättö­myy­destä. Mitä tulee jihadia koskeviin asi­oihin, eri koulukunnat ovat eri mieltä sellaisista ky­symyksistä kuten pi­tääkö vääräus­koisia en­sin pyytää kääntymään islamiin ennen viholli­suuksien aloittamist; kuinka so­tasaalis tulisi jakaa eri jihadistien kesken; onko dar al-har­bia vastaan parempi käyttää pitkän aikavälin varovaista strategiaa vai to­taalista rintama­hyökkäystä; jne.

• Uskova pakana

Ovatko tunnustukselliset kristilliset päiväkodit Suomessa tosiaan kiellettyjä? Jos ovat, niin haluan uskottavan vahvistuksen tälle väittämälle tehdäkseni asiasta rasismikantelun.

• Jjeeves

niin viranomaiset ovat kovin lewäperäisiä niiden sulkemisessa. Googlasin "kristillisiä päiväkoteja Suomessa" ja löysin mm. kohdan, jossa oli 16 nettisivut omaavan kristillisen päiväkodin linkit. Tuskin olivat edes ne ainoat krisitlliset päiväkodit.

• 21V IKÄRAJA

KAIKILLA USKONNOILLA PITÄISI VÄHINTÄÄN 21V IKÄRAJA.

NYT USKOVAISET KÄYTTÄÄ LASTEN HERKKÄUSKOISUUTTA TODELLA TÖRKEÄSTI HYVÄKSI JA AIVOPESEVÄT LAPSISTA VAINOHARHAISIA SEKOPÄITÄ.

• Jjeeves

krisitlliset päiväkodit kiellettyjä? Oletko ihan varma?

• ?? ?

Vastaan puolestasi; olet.

Yäk.

• Jussuf (se sama)
        ?? ? kirjoitti:

Vastaan puolestasi; olet.

Yäk.

... tuo kuuluu asiaan? Teillä persuilla on outo tapa ensin väittää valhetta todeksi ja sitten ruveta haukkumaan muita hulluiksi. Onko se myöskin se tapa jolla persut tekevät politiikkaa? Onko kaikki heidän sanomisensa tosiaan valhetta?

• Jjeeves

... tuo kuuluu asiaan? Teillä persuilla on outo tapa ensin väittää valhetta todeksi ja sitten ruveta haukkumaan muita hulluiksi. Onko se myöskin se tapa jolla persut tekevät politiikkaa? Onko kaikki heidän sanomisensa tosiaan valhetta?

riippumatta poliittisesta vakaumuksesta. Aika hassuja olette jos ette tuota ymmärrä.
        Hyvä ohje heikkopäisille; älkää politisoiko sairauksia.

• Jjeeves
        Jjeeves kirjoitti:

riippumatta poliittisesta vakaumuksesta. Aika hassuja olette jos ette tuota ymmärrä.
        Hyvä ohje heikkopäisille; älkää politisoiko sairauksia.

on tyhjä tynnyri.

Se mikä sopii Juppiterille, ei sovi härälle.

• Löysä IV
      • suojatteja.

ja voivat Suomessakin raiskata alaikäisiä, kuten olemme nähneet.

MINÄ VIHAAN HYYSÄREITÄ JA NIIDEN APULAISIA, SETALAISIA.

• ihan tosi on

"Se mikä saudeille on jokapäiväistä, perustuu koraaniin, josta muutkin muslimit ammentavat tyhmyytensä. "

Wahhabismi ei ole ainoa islamin muoto, eikä edes tärkein.

Ihan niin kuin katoliset, protestantit, lestadiolaiset, ortodoksit jne. tulkitsevat kristinuskoa eri tavoin ihan saman raamatun perusteella.
        Sitten on näitä Moraalisia Enemmistöjä, jotka tappavat abortilääkäreitä jne.

Saman raamatun perusteella tulkitaan kristiuskoakin monin tavoin.

Niin islamiakin.

• mnmnmmb
        ihan tosi on kirjoitti:

"Se mikä saudeille on jokapäiväistä, perustuu koraaniin, josta muutkin muslimit ammentavat tyhmyytensä. "

Wahhabismi ei ole ainoa islamin muoto, eikä edes tärkein.

Ihan niin kuin katoliset, protestantit, lestadiolaiset, ortodoksit jne. tulkitsevat kristinuskoa eri tavoin ihan saman raamatun perusteella.
        Sitten on näitä Moraalisia Enemmistöjä, jotka tappavat abortilääkäreitä jne.

Saman raamatun perusteella tulkitaan kristiuskoakin monin tavoin.

Niin islamiakin.

"Wahhabismi ei ole ainoa islamin muoto, eikä edes tärkein."

- Mistä sitten mahtaa johtua se, että län­nen mos­kei­jat ja is­lami­laiset kult­tuu­rikes­kuk­set ovat jo suu­relta osin wah­ha­bi­lais­ten ja deo­ban­dien kal­tais­ten ko­van lin­jan kannattajien hal­lussa?

"Ihan niin kuin katoliset, protestantit, lestadiolaiset, ortodoksit jne. tulkitsevat kristinuskoa eri tavoin ihan saman raamatun perusteella."

- On totta, että islam ei ole monoliittinen ja että eri isla­milaisten koulukuntien välillä on mielipide-eroja. mutta samalla kun on eroja, on myös yhteisiä elementtejä. Kuten tunnettua, ortodok­sisuus, roomalaiskatolilai­suus ja protestanttisuus poikkeavat toisistaan monissa kris­tinuskon kohdissa, mutta siitä huo­limatta ne hyväksyvät tär­keät yhteiset ele­mentit. Samoin on islamissa. Yksi kaikille islamilai­sille koulukunnille yhteisistä elementeistä on jihad, joka ymmärretään um­man velvollisuudeksi valloittaa ja alistaa maailma Allahin nimessä ja hallita sitä shari’a-lailla. Sunnalaisuuden neljä madhhabbia eli islamilai­sen lainopin (fiqh) pää­koulukuntaa — hana­fiitti­nen, malikiittinen, sha­fi’iittinen, hanbaliittinen — ovat kaikki yhtä mieltä mus­limien kollek­tiivisesta velvollisuudesta käydä sotaa muuta maailmaa vastaan. Lisäksi jopa sunna­laisen puhdasoppisuuden ulkopuolella olevat koulukunnat, ku­ten suufilainen ja ja’fariittinen (shiialainen) koulukunta, yhtyvät nä­ke­myk­seen jihadin välttämättö­myy­destä. Mitä tulee jihadia koskeviin asi­oihin, eri koulukunnat ovat eri mieltä sellaisista ky­symyksistä kuten pi­tääkö vääräus­koisia en­sin pyytää kääntymään islamiin ennen viholli­suuksien aloittamist; kuinka so­tasaalis tulisi jakaa eri jihadistien kesken; onko dar al-har­bia vastaan parempi käyttää pitkän aikavälin varovaista strategiaa vai to­taalista rintama­hyökkäystä; jne.

• Parempi näin

Islamin uskoissa kasvatus on parempaa ja asiallisempaa, ja näin ollen on parempi että saamme islaminuskoiset lapset pois suomalaisten viinanhajuisten, ja huonosti kasvatettujen Yh-äpärien alta pois.

Jolloin edes maahanmuutaneiden turvapaikan hakijoiden lapset saavat olla rauhassa sekä kasvaa vakaassa ja hyvässä monikulttuurisuutta ja hyväksyviä arvoja ajavassa laitoksessa, kun heidän vanhempansa tekevät pitkää päivää töissä. Suomalaiset lapset ovat huonosti kasvatettuja kiroilevat, sekä heidän päänsä ovat vanhemmat täyttäneet omilla ennakkoluuloilla ja rasistisilla asenteilla jo sylivauvasta lähtien. Ulkomaalaiset hyvin kasvatetut lapset joutuisivat välittömästi pilkan ja kiusaamisen kohteeksi ilman mitään näkyvää syytä! Vain sen takia että ovat hyvä tapaisia kunnioittavat vanhempiaan, opettajiaan, sekä hoitajiaan. Toisin kuin suomalaiset äpärät joiden vanhemmat eivät edes välitä kouluttaa saatikka kasvattaa heitä!

Islaminuskoisissa kasvatus/Hoitolaitoksissa kuri on parempi ja kaikilla on kivempaa kun ei tarvite kärsiä kasvattamattomista suomalaismukuloista! Lisäksi muissa "Normaaleissa" Päiväkodeissa ajetaan kuitenkin pinnan alla piilevää nationalismia (Maammelaulu) Sekä kasvatetaan kristilliseen tapaan (Ruokarukous, etc.)

• sinne pitää saada

Näin se on muslimimaissakin. Jos joku liikemies aikoo järjestää juhlia, kestityksiä, tai jotain muuta, niin paikalle pitää kutsua "uskonnollinen poliisi", joka pitää huolen siitä että kaikki menee niin kuin on kirjoitettu ja säädetty.

• Susamabintladen

Itseänikin asia kiinnostaa ihan senkin viuoksi, että haluaisin lapseni päiväkotiin, jossa on joulujuhlat, luetaan ruokarukous ja opetetaan vaikka joskus Isä meidän. En tarkoita mitään hihhulointi päiväkotia vaan ihan tavallista suomaisen perinteen omavaa päiväkotia. Päätäkööt lapset sitten isona kuinka tärkeinä uskonasioita pitävät. Míksi meidän kulttuurin pitäisi kuolla??????

Miettikää tätä nyt ateistitkin? Eikö lapsella saa olla oikeus uskoa mihinkään hyvään , tai vaikka siihen, että kuolleet isovanhemmat on taivaassa. Eikö lapset saa sitten edes puhua tämmöisistä asioista päiväkodissa, jos siellä on muslimilapsia. Heisän mukaansahan kristityt ja juutaliset ovat apinoita ja sikoja. Vanhemmat ovat sen heille opettaneet. Ja me suomalaisvanhemmat opetamme pääasiallisesti kunnioittamaan ja rakastamaan kaikkia!!! Ei meitä kunnioiteta pätkääkään. Tänne tullaan ja vaaditaan kaikkea mahdollista!

• OMA VIKAMME

Otsikko kertoo jo olennaisen, se on jokaisen vika joka äänestää yhä vuodesta toiseen näitä valtapuolueita, tai vihreitä ja omilla ostetuilla hallituspaikoillaan istuvaa RKPtä. Näin se vain on.

En minäkään pidä perussuomalaisista sen enempää, kannatan Natoa, ja ydinvoimaa. Persut taas vastustava näitä...

Äänestän silti tänäkin vuonna persuja, miksikö? Siksi koska olen kyllästynyt kotiseuduillani ulkomaalaisiin riekkujiin, sekä ruotsinkielen pakko opetukseen. Jonka perustelut ovat hatusta vedettyjä! Tee sitten sinäkin niin, jos et niin turha itkeä että suomalainen kulttuuri kuolee, koska se on kuolemassa. Kuten Ruotsissa, Hollannissa, etc. valtioissa on jo käynyt.

• Suositus
        OMA VIKAMME kirjoitti:

Otsikko kertoo jo olennaisen, se on jokaisen vika joka äänestää yhä vuodesta toiseen näitä valtapuolueita, tai vihreitä ja omilla ostetuilla hallituspaikoillaan istuvaa RKPtä. Näin se vain on.

En minäkään pidä perussuomalaisista sen enempää, kannatan Natoa, ja ydinvoimaa. Persut taas vastustava näitä...

Äänestän silti tänäkin vuonna persuja, miksikö? Siksi koska olen kyllästynyt kotiseuduillani ulkomaalaisiin riekkujiin, sekä ruotsinkielen pakko opetukseen. Jonka perustelut ovat hatusta vedettyjä! Tee sitten sinäkin niin, jos et niin turha itkeä että suomalainen kulttuuri kuolee, koska se on kuolemassa. Kuten Ruotsissa, Hollannissa, etc. valtioissa on jo käynyt.

Äänestämisen pitää olla tarkkaan harkittua, ja sitä ei saa ohittaa! Se on ainoa hetki kun kansa voi oikeasti vielä päättää!

Loput 4 vuotta kerrallaan sitten itketään, näin se on. Itse äänestän Halla-Ahoa, älykäs ja maltillinen mies joka on aivan turhaan tuomittu kirjoituksistaan, sen voi jo perusjärjellä päätellä. Vaikka olisit kuinka epäluuloinen ja kuvittelisit häntä "Rasistiksi" Niin parempi olisi kuin lukisit itse hänen bloginsa lävitse. Kertaakaan ei kertaakaan hän ole kannustanut ketään rikkomaan lakia, tai yllyttänyt mihinkään muuhun kuin oikein äänestämiseen! Fiksu ja oppinut mies joka uskaltaa puhua suoraan ja nostaa kissan pöydälle, sekä perustella oikein. Suosittelen jokaiselle lämpimästi!

• Jussuf (se sama)
        Suositus kirjoitti:

Äänestämisen pitää olla tarkkaan harkittua, ja sitä ei saa ohittaa! Se on ainoa hetki kun kansa voi oikeasti vielä päättää!

Loput 4 vuotta kerrallaan sitten itketään, näin se on. Itse äänestän Halla-Ahoa, älykäs ja maltillinen mies joka on aivan turhaan tuomittu kirjoituksistaan, sen voi jo perusjärjellä päätellä. Vaikka olisit kuinka epäluuloinen ja kuvittelisit häntä "Rasistiksi" Niin parempi olisi kuin lukisit itse hänen bloginsa lävitse. Kertaakaan ei kertaakaan hän ole kannustanut ketään rikkomaan lakia, tai yllyttänyt mihinkään muuhun kuin oikein äänestämiseen! Fiksu ja oppinut mies joka uskaltaa puhua suoraan ja nostaa kissan pöydälle, sekä perustella oikein. Suosittelen jokaiselle lämpimästi!

... Allah-Ahon viesti homojen ampumisesta ja vihreiden raiskaamisesta on varmaan persuille suuri, tavoiteltava, tähdellinen asia. Siinä mielessä ymmärrän että hänellekin täällä löytyy tukijoita.

"Maltillisuudesta" vain on turha puhua sellaisen kohdalla joka "sydämestään, hartaasti" toivoo että joku vihreiden naisedustaja tulisi raiskatuksi.

Et ole oikein tainnut lukea hänen kirjoituksiaan?

• uskontoa ?

Onko tosi ? Vai miksi se roudaa muslimielättejä tänne, jotka raiskaavat lapsia ?

• momies

päiväkoti on tärkeä kotikielen ja kotikulttuurin ylläpitäjä, samalla muslimien uskontunnustuksen mukainen laitos. Suomalaisen päiväkodin arvomaailma olisi vieras, kuin hyökkäys muslimiperheitä vastaan, kuin heidän lapsensa riistettäisiin heiltä ja Suomen yhteiskunnan toimesta ryhdyttäisiin suomalaistamaan näitä. Oma päiväkoti tarjoaa pehmeän laskun ja vapauttaa lasten äidin irtautumaan kodin seinien sisältä luottavaisena siihen, että lapsi saa hyvän hoidon.

• että...

kotouttamiselta vedetään pohja pois. Täysin erilaisen, suomalaisuudelle vieraan kulttuurin vahvistaminen tarkoittaa, että muslimit eivät koskaan sopeudu suomalaiseen kulttuuriin, vaan eristäytyvät siitä. Aivan kuten romanit (500 v. Suomessa ilman kotoutumista) ja suomenruotsalaiset (700 v. Suomessa ilman kotoutumista).

• dfkjskfljsdklf
        että... kirjoitti:

kotouttamiselta vedetään pohja pois. Täysin erilaisen, suomalaisuudelle vieraan kulttuurin vahvistaminen tarkoittaa, että muslimit eivät koskaan sopeudu suomalaiseen kulttuuriin, vaan eristäytyvät siitä. Aivan kuten romanit (500 v. Suomessa ilman kotoutumista) ja suomenruotsalaiset (700 v. Suomessa ilman kotoutumista).

Muslimeja ei voi verrata romaneihin tai suomenruotsalaisiin. Molemmat vähemmistöt elävät suht' rauhallisesti, eivätkä ne uhkaa valtaväestön elämää (joitain romanijengejä ja RKP:tä lukuunottamatta). Sensijaan muslimit eivät ole rauhanomainen porukka. Silloin kun muslimit ovat pienen pieni vähemmistö (kuten Suomessa nyt), heistä ei aiheudu ihan katastrofaalisen paljon harmia. Ikävä tosiasia on, että islamin tavoite on ollut alusta lähtien maailman valta. Hyvin moni - ihan liian moni - muslimi uskoo vakaasti, että heidän tehtävänään on taistella Allahin sharian puolesta ja islamisoittaa maamme. Suomessa yli 60% muslimeista noudattaisi mielummin shariaa kuin Suomen lakia. Suomessakin elää paljon sellaisia muslimeja, jotka uskovat, että nykyinen vääräuskoinen Suomi ja sen hallinto on vain ikävä välivaihe matkalla kohti sharialla hallittavaa islamilaista valtiota.

On hyvin tunnettua että islam pitää matalaa profiilia, tietäen hyvin että yhdelläkään muslimiryhmällä tai valtiolla ei ole meidän valloittamiseen vaadittavaa sotilaallista voimaa. Tavoitteen tiedämme, ja menetelmä on kaikessa hiljaisuudessa vallata ja soluttaa demokraattiset instituutiomme.

Muualla Euroopassa, jossa muslimivähemmistö (joissain maissa pian enemmistö) alkaa olla jo merkittävä, äänensävyt kovenevat kaiken aikaa. Ensin vaadittiin muslimeille omia moskeijoita, sitten erivapauksia, sitten shariaa jne. Kohta he vaativat autunomiaa itselleen. Tästä on enää lyhyt askel islamilaiseen valtioon.

Jonain päivänä, kun muslimit ovat tarpeeksi vahvoja, he aloittavat jihadin, siis ihan kunnon bäng-bäng -sodan, vääräuskoisia vastaan. Myös Suomessa. Näin on käynyt ennenkin. Islam on ollut jo kertaalleen Wienin porteilla asti! Kun se päivä koittaa, niin varokaa!!!

• Jussuf (se sama)
        dfkjskfljsdklf kirjoitti:

Muslimeja ei voi verrata romaneihin tai suomenruotsalaisiin. Molemmat vähemmistöt elävät suht' rauhallisesti, eivätkä ne uhkaa valtaväestön elämää (joitain romanijengejä ja RKP:tä lukuunottamatta). Sensijaan muslimit eivät ole rauhanomainen porukka. Silloin kun muslimit ovat pienen pieni vähemmistö (kuten Suomessa nyt), heistä ei aiheudu ihan katastrofaalisen paljon harmia. Ikävä tosiasia on, että islamin tavoite on ollut alusta lähtien maailman valta. Hyvin moni - ihan liian moni - muslimi uskoo vakaasti, että heidän tehtävänään on taistella Allahin sharian puolesta ja islamisoittaa maamme. Suomessa yli 60% muslimeista noudattaisi mielummin shariaa kuin Suomen lakia. Suomessakin elää paljon sellaisia muslimeja, jotka uskovat, että nykyinen vääräuskoinen Suomi ja sen hallinto on vain ikävä välivaihe matkalla kohti sharialla hallittavaa islamilaista valtiota.

On hyvin tunnettua että islam pitää matalaa profiilia, tietäen hyvin että yhdelläkään muslimiryhmällä tai valtiolla ei ole meidän valloittamiseen vaadittavaa sotilaallista voimaa. Tavoitteen tiedämme, ja menetelmä on kaikessa hiljaisuudessa vallata ja soluttaa demokraattiset instituutiomme.

Muualla Euroopassa, jossa muslimivähemmistö (joissain maissa pian enemmistö) alkaa olla jo merkittävä, äänensävyt kovenevat kaiken aikaa. Ensin vaadittiin muslimeille omia moskeijoita, sitten erivapauksia, sitten shariaa jne. Kohta he vaativat autunomiaa itselleen. Tästä on enää lyhyt askel islamilaiseen valtioon.

Jonain päivänä, kun muslimit ovat tarpeeksi vahvoja, he aloittavat jihadin, siis ihan kunnon bäng-bäng -sodan, vääräuskoisia vastaan. Myös Suomessa. Näin on käynyt ennenkin. Islam on ollut jo kertaalleen Wienin porteilla asti! Kun se päivä koittaa, niin varokaa!!!

Lukevatko kaikki persut uskontotieteitä vai mikä on syynä tähän islamin tulkitsemisen aaltoon joka on heidät vallannut? Erityiseksi asian tekee että he löytävät joukkona islamista asioita joita kukaan muu ei löydä.

Onko tämä maailman kahdeksas ihme?

• häpeäsuomi
        dfkjskfljsdklf kirjoitti:

Eiköhän se ollut Ottomaanien valtakunta siellä Wienin portilla eikä itse islam, ei siellä kenenkään tarvinnut vaihtaa uskontoa. Ja niitä moskeijoita on ollut Euroopassa jo ennenkin niillä alueilla, joissa on muslimiväestöä.

Pietari, joka oli yksi Euroopan ja koko mailman merkittävimmistä kaupungeista ennen vallankumousta, ylpeili sillä, että siellä oli näkyvästi kaikki maailmanuskonnot edustettuna. Siellä oli eri kristikunnan kirkkoja, moskeija, synagooga, buddalainen temppeli ja vielä hindutemppeli. Kuten nykyäänkin on monissa, eiköhän suurimmassa osassa maailman kaupunkeja. Niinkuin Helsingissäkin tällähetkellä.

Kristinuskon tavoitteenahan viedä ilosanomaa kaikille kansoille ympäri maailmaa ja varmaan myös muille planeetoille sitten kun se alkaa olla ajankohtaista ja mahdollista.

• pykälät esiin

kysymys eduskunnan kyselytunnille.
      Syrjintäähän tuo on.

• .....,j

Onko näillä ihmisillä mitään aikomusta sopeutua yhteiskuntaamme? Pahoin pelkään, ettei ole. Tuossa päiväkodissa (lue: aivopesulassa) muslimilapset opetetaan jo pienestä pitäen vihaamaan suomalaisia.

• Nyt vittu oikeesti

Voi jumalauta eihän tätä pelleilyä jaksa enää katella, tässähän ollaan toisen luokan kansalaisia omassa maassamme! Miten helvetissä näin pääsi käymään?!

• Jussuf (se sama)

Loukkaako sinua se että ihmiset saavat valita päiväkodin lapsilleen? Miten se on sinulta pois?

• Jussuf (se sama)

... suhtaudut kaikkiin kanssaihmisiin. Tässä eletään samalla maapallolla kaikki... eikö mitenkään kannattaisi olla vähän suvaitsevampi lähimmäistään kohtaan.

Minä taidan maksaa sinunkin avustuksesi suurimmalta osin. Mutta en valita, sillä yhteiskunnassa on monenlaisia kulkijoita. Niitä vahvoja joilla menee hyvin (kuten minulla) ja sellaisia heikkoja, elämäänsä pettyneitä surkimuksia (kuten sinä). Mutta kaikki voivat kuitenkin tulla keskenään toimeen kun oikein yrittävät...

• .............

edes perustuslain mukaista?

• .............

varmaan perustaa esim. satanismi-päiväkodin, jossa "Tavoitteena on iloinen, tasapainoinen ja omasta kulttuuristaan ja taustastaan ylpeä lapsi, joka kysyy,kyseenalaistaa ja tutkii. " En näe ainakaan mitään syytä, miksi se olisi tätä nyt käsiteltävää hanketta turmiollisempaa suomalaiselle kulttuurille.

• taivaantalikynttilät

ja ne eivät tunnusta kristinuskoa, syystä että jos niin tekisivät eivät he enää voisi olla kommunisteja. islamilainen voi olla kun tunnstaa allahin, mutta kristitty ei voi olla jos ei unnusta syntiään ja tee sitä parannusta! Sydämen uskolla tullaan vahnurskaiksi ja suun tunnustuksella pelastutaa, sanoo Raamattumme!

• .....

• häpeäsuomi

Kristinuskossa on eri suuntauksia. Joissain riittää se, että tuntee kiinnostusta kirkkoa kohtaan.

Allah tarkoittaa jumalaa ja on sama jumala kaikille uskonnoille. Mm. kristityt arabit kutsuvat jumalaa sanalla allah.

Uskonto on yksi asia, poliittinen islam ihan toinen. Se vahvistuu jos tietty ihmisjoukko kokee tulevansa halveksituiksi uskontonsa ja etnisyytensä takia ja heitä syrjitään vaikkapa työmarkkinoilla.

• .

Islamilaisten ja punikkien varalta olisi perustettava suojeluskuntia mahdollisimman nopeasti yhdistämään meitä suomalaisia ja suojelemaan tavallisten ihmisten elämää ja omaisuutta omassa maassa.

• zepedude

mitä tääl itket. Ota torrakko kätee ja aja mereen. Hallitus jos jotain,niin hyysää vaan

• .............

Suomea sisällissotaan...Ainainen rasismi-kortin lätkyttely vaan pahentaa vastakkainasttelua.

• vitun islam pelleusk
        ............. kirjoitti:

Suomea sisällissotaan...Ainainen rasismi-kortin lätkyttely vaan pahentaa vastakkainasttelua.

rakennusta jossa opetetaan vihaamaan vääräuskoisia!!

• Jussuf (se sama)
        vitun islam pelleusk kirjoitti:

... mutta myös vaarallista asennetta. Onko teidän persujen mahdotonta olla turvautumatta väkivaltaan, terrorismiin ja mellakointiin?

• Ihme etuuksia??

Ihmettelen, että tuolla Musliman sivuilla kerrotaan, että Vantaan tukien takia joutuu maksamaan ENINTÄÄN 220 euroa yksityisestä päiväkodista?? Miten tämä on mahdollista? Kunnallisessa päiväkodissa maksu on 233 e/kk... ja on kai nousussakin??

• islam haisee
        Ihme etuuksia?? kirjoitti:

Ihmettelen, että tuolla Musliman sivuilla kerrotaan, että Vantaan tukien takia joutuu maksamaan ENINTÄÄN 220 euroa yksityisestä päiväkodista?? Miten tämä on mahdollista? Kunnallisessa päiväkodissa maksu on 233 e/kk... ja on kai nousussakin??

hoitaako joku myös kyseisen laitoksen polton?

• TONY 2
        islam haisee kirjoitti:

hoitaako joku myös kyseisen laitoksen polton?

toiset sentään yrittää jotakin ja te jotkut ette osaa mitään muuta kun juoda PERUS SUOMALAIS TAPAAN ja sitten saatte kaikki tuet meidän yrittäjien verorahoilla.. jos suomesta lähtisi ulkomaalaiset pois tässä pikku kylässä ei olisi mitään jäljellä eikä kukaan saisi samanlaisia tukeja enään.. ja anna sun yhteys tiedot niin jutellaan tarkemmin islam uskonnosta tai noista sun uhkailuista. SÄÄLITTÄVÄ PELLE!!!

• TONY2
        vitun islam pelleusk kirjoitti:

ai rakennusta jossa "opetetaan vihaamaan vääräuskoisia" HEI KAVERI LUE TÄÄ SUN OMA TEKSTI JA MIETI VÄHÄN SEN JÄLKEEN OMAA ELÄMÄÄS ET MIKSET PÄRJÄÄ TAI MENESTY VAAN OOT EDELLEEN SAMASSA PASKASSA...

• tony2
        TONY2 kirjoitti:

ai rakennusta jossa "opetetaan vihaamaan vääräuskoisia" HEI KAVERI LUE TÄÄ SUN OMA TEKSTI JA MIETI VÄHÄN SEN JÄLKEEN OMAA ELÄMÄÄS ET MIKSET PÄRJÄÄ TAI MENESTY VAAN OOT EDELLEEN SAMASSA PASKASSA...

ja sehän tiedetään jo että suomi on RASISTINEN MAA mut oikeesti kaikilla on oikeudet tehä tai yrittää mitä haluaa sekä uskoa mihin haluaa ja te jotka ette osaa muuta kuin kritisoida tai kirjoittaa johonkin keskustelu palstalle tommosta paskaa niin sen huomaa miten aivottomia ihmisiä olette!!

• en suvaitse
        tony2 kirjoitti:

ja sehän tiedetään jo että suomi on RASISTINEN MAA mut oikeesti kaikilla on oikeudet tehä tai yrittää mitä haluaa sekä uskoa mihin haluaa ja te jotka ette osaa muuta kuin kritisoida tai kirjoittaa johonkin keskustelu palstalle tommosta paskaa niin sen huomaa miten aivottomia ihmisiä olette!!

jos ei halua suomen maaperällä itävän tuollaista "uskontoa" joka täynnä vihaa ja väkivaltaa länsimaita-
        kohtaa ja kristinuskoa kohtaan !!! jatkuvasti saa lukea uutisista mitä kiihko islamistit touhuavat maailmaailmalla ,on itsemurhapommittajia,kunniamurhia,kivityksiä,naisten alistamista jne jne
        en ole vielä yhdenkään muslimin kuullut tuomitsevat näiden ääriliikkeiden(al qaida,telebanit ym ym)tekoja ????? eli yksi asia mietityttää, kun kaikki terroristit nykyään melkein on muslimeja niin mahtaako kakki muslimit olla terroristeja ?????

• Jouko Kämräinen
        en suvaitse kirjoitti:

jos ei halua suomen maaperällä itävän tuollaista "uskontoa" joka täynnä vihaa ja väkivaltaa länsimaita-
        kohtaa ja kristinuskoa kohtaan !!! jatkuvasti saa lukea uutisista mitä kiihko islamistit touhuavat maailmaailmalla ,on itsemurhapommittajia,kunniamurhia,kivityksiä,naisten alistamista jne jne
        en ole vielä yhdenkään muslimin kuullut tuomitsevat näiden ääriliikkeiden(al qaida,telebanit ym ym)tekoja ????? eli yksi asia mietityttää, kun kaikki terroristit nykyään melkein on muslimeja niin mahtaako kakki muslimit olla terroristeja ?????

..mutta onneksi..
        Työministeri Anni Sinnemäen (vihr) mukaan kyseessä on lainsäädännössä tapahtunut virhe, joka pyritään korjaamaan muutamassa viikossa.

http://www.youtube.com/watch?v=do798LROCOA

Jouko Kämräinen
        Kansalaisjournalisti, Vantaa

• Jussuf (se sama)
        Jouko Kämräinen kirjoitti:

..mutta onneksi..
        Työministeri Anni Sinnemäen (vihr) mukaan kyseessä on lainsäädännössä tapahtunut virhe, joka pyritään korjaamaan muutamassa viikossa.

http://www.youtube.com/watch?v=do798LROCOA

Jouko Kämräinen
        Kansalaisjournalisti, Vantaa

... vieläkään on poistettu niitä muita maahanmuuton esteitä, kuten
        - tulorajat
        - työnantajien sitoumukset
        - geenitestit
        ym.
        Maahanmuutto Suomeen on niin vaikeaa, että se haittaa talouden kehitystä.

• tuntiaars

näissä etnisissä paiväkodeissa aivopestään lapsia vihaamaan vääräuskoisia ja annetaan valmiuksia terroristitoimintaan. Tämä on paikan päältä tullutta tositietoa.
      Suomihan on lintukoto, eikai täällä nyt sellaista voi tapahtua, eristäytymiseen täytyy olla jokin kunniallinen syy, vai onko?

• Jussuf (se sama)

Esim. täällä Chicagossa on paljon islamilaisia päiväkoteja, ja luin juuri artikkelin siitä miten moniarvoisia asioita siellä opetetaan. Näyttää että islamilaiset päiväkodit ovat paljon kristillisiä päiväkoteja avoimempia ja suvaitsevaisempia muita kohtaan.

• joke71

Esim. täällä Chicagossa on paljon islamilaisia päiväkoteja, ja luin juuri artikkelin siitä miten moniarvoisia asioita siellä opetetaan. Näyttää että islamilaiset päiväkodit ovat paljon kristillisiä päiväkoteja avoimempia ja suvaitsevaisempia muita kohtaan.

Kohta tänne nousee jotai saatana moskeijoita joka kylään veron maksajien rahoilla. Eiköhän niillekin ois jotain parempaa käyttöä. Ei mikään ihme jos valtion pitää ottaa velkaa niin vitusti kun syydetään rahaa joka saatanan kissan ristiäisiin. Sais nää maahan muuttajie kannattajat ottaa omille kontolle näiden maahan muuttajien elättäminen.Thorseen vois ottaa vaikka aluks 5 onhan sillä rahaa elättää.

• Jussuf (se sama)
        joke71 kirjoitti:

Kohta tänne nousee jotai saatana moskeijoita joka kylään veron maksajien rahoilla. Eiköhän niillekin ois jotain parempaa käyttöä. Ei mikään ihme jos valtion pitää ottaa velkaa niin vitusti kun syydetään rahaa joka saatanan kissan ristiäisiin. Sais nää maahan muuttajie kannattajat ottaa omille kontolle näiden maahan muuttajien elättäminen.Thorseen vois ottaa vaikka aluks 5 onhan sillä rahaa elättää.

... on ainainen huoli siitä että teidän verottomat 300 000 euron vuositulonne pienenisivät ja rahaa käytettäisiin esim. kunnallisiin palveluihin myös ei-maanviljelijöille.

Pelko on turha. Islamilaiset ja kristityt päiväkodit ovat yksityisiä eikä verovaroin rakennettuja.

• trwrtgrfg

Joo ei vittu. Tätä se monikulttuuri teettää. Kristinuskosta kertominen kouluissa on jo kielletty ja islam vaan myllää. Vihreät teki jo lakialoitteen jonka mukaan kaikki muslimit saa kolme ilmaista jalkavaimoa suomalaisista. Persut sai taas yhden äänen lisää. Ei vittu.

• ---

Tuleeko meidän suvaita suvaitsemattomuutta? Lenin ivasi aikanaan niitä "hyödyllisisiä idiootteja", jotka ylistivät kommunismia ja asettivat proletariaatin diktatuurin demokratian edelle. Hitlerillä oli omat ihailijansa, joihin hän suhtautui yhtä halveksivasti. Meillä on nyt pilvin pimein omat arvonsa kavaltamaan valmiita "monikulturisteja". Jäljet pelottavat

Eurooppalaisina vapauduimme uskonnon kahleista paavin ja keisareiden käymän valtataistelun tuloksena. Olisimmeko valmiit palaamaan henkiseen keskiaikaan vain miellyttääksemme sinne juuttuneita islamisteja – ja varmistaaksemme öljynsaannin Saudi-Arabian kaltaisista tyrannioista?

Erkki Toivanen - Lontoo

http://erkkitoivanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/41820-hyodylliset-idiootit-islamismin-asialla

• 9mm
        --- kirjoitti:

Tuleeko meidän suvaita suvaitsemattomuutta? Lenin ivasi aikanaan niitä "hyödyllisisiä idiootteja", jotka ylistivät kommunismia ja asettivat proletariaatin diktatuurin demokratian edelle. Hitlerillä oli omat ihailijansa, joihin hän suhtautui yhtä halveksivasti. Meillä on nyt pilvin pimein omat arvonsa kavaltamaan valmiita "monikulturisteja". Jäljet pelottavat

Eurooppalaisina vapauduimme uskonnon kahleista paavin ja keisareiden käymän valtataistelun tuloksena. Olisimmeko valmiit palaamaan henkiseen keskiaikaan vain miellyttääksemme sinne juuttuneita islamisteja – ja varmistaaksemme öljynsaannin Saudi-Arabian kaltaisista tyrannioista?

Erkki Toivanen - Lontoo

http://erkkitoivanen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/41820-hyodylliset-idiootit-islamismin-asialla

joulukoriste päiväkotiin

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2279411&ref=tf1

• Hannele K.

suomalaiset sortavat maahanmuuttajia,
        minusta on väärin jos maahanmuuttaja väkisinmakaa naisen niin
        se olisi muka rankaistavaa,ajatelkaa asiaa tarkemmin ,
        heidän kotimaassaan asia on tavallista ja sallittua niin eiväthän he
        voi sitä asiaa muuttaa täälläkään koska eivät osaa suomen kieltäkään.
        Ja heidän on kunnioitettava omaa uskontoaan sokeasti koska se
        on heidän lakinsa ja siinäkin vääräuskoisten väkisinmakaamista ei pidetä rikoksena lainkaan.

• Ahmud ahblum

Pitää tulla myös ympärileukkaus sali ja kivityspaikka!

• fadgah

Hinnat :

Kokopäivähoito Muslimassa maksaa 650 euroa per lapsi kuukaudessa. Saat yli puolet maksusta hoidettua oman kotikunnan mukaisella tuella!!!

Itse maksettavaksi jää enintään 220 euroa kuukaudessa.

Lakisääteistä yksityisen hoidon tuen hoitorahaa maksetaan 160,00 euroa kuukaudessa sekä tulosidonnaista hoitolisää 0-134,55 euroa kuukaudessa lasta kohden. Lisätietoja löytyy Kelan sivuilta ( www.kela.fi ). Autamme myös tukien hakemisessa!

• Hodari Kebab

Ahmud ahblum29.11.2010 12:51
        Pitää tulla myös ympärileikkaus sali ja kivityspaikka!

• törkeää...
        fadgah kirjoitti:

Hinnat :

Kokopäivähoito Muslimassa maksaa 650 euroa per lapsi kuukaudessa. Saat yli puolet maksusta hoidettua oman kotikunnan mukaisella tuella!!!

Itse maksettavaksi jää enintään 220 euroa kuukaudessa.

Lakisääteistä yksityisen hoidon tuen hoitorahaa maksetaan 160,00 euroa kuukaudessa sekä tulosidonnaista hoitolisää 0-134,55 euroa kuukaudessa lasta kohden. Lisätietoja löytyy Kelan sivuilta ( www.kela.fi ). Autamme myös tukien hakemisessa!

...rasismia.

• tasa-arvoa kaikille

Suomessa toimii myös kristillisiä päiväkoteja. Vaikka en hyväksykään kaikkien uskontojen kaikkia oppeja niin Suomessa on uskonnon vapaus ja toivottavasti se pysyy. Tasa-arvo on kaiken länsimaisen sivistyksen perusta.

• Burana 9mm

ohjeita niksi-pirkasta:

Miten saat somalin alas puusta?
        -Leikkaa köysi poikki.

Miten estät somalia hukkumasta?
        -Ota jalka pois hänen päänsä päältä.

Miksi somalit haisevat?
        -Jotta sokeatkin ihmiset voivat vihata niitä.

• Meritavakuutus
        Burana 9mm kirjoitti:

ohjeita niksi-pirkasta:

Miten saat somalin alas puusta?
        -Leikkaa köysi poikki.

Miten estät somalia hukkumasta?
        -Ota jalka pois hänen päänsä päältä.

Miksi somalit haisevat?
        -Jotta sokeatkin ihmiset voivat vihata niitä.

http://zulublogi.blogspot.com/2009/11/merita-pizza-kebab.html

Pizza- ja kebab-ravintola tuhoutui tulipalossa Siikajoella Pohjois-Pohjanmaalla varhain sunnuntaina. Poliisin mukaan palo oli sytytetty tahallaan. Sitä ennen ravintolasta oli anastettu omaisuutta, muun muassa tupakkaa. Henkilövahinkoja ei sattunut. Poliisi epäilee rikokseen liittyvän rasistisia motiiveja, sillä ravintolanpitäjä on ulkomaalaistaustainen. Näin ”ikävän” uutisen kertoi HS.

Sillä lailla! Tämä oli jo kolmas kebabbilan palo syksyn aikana.

• Mökin mummo

No mutta sehän kuulosti hyvältä!

• astrid mummo

http://www.youtube.com/watch?v=Gg2i0RwP6_Q&feature=related

Huom. Videossa sanotaan, että toisen polven maahanmuuttajat tekevät vielä enemmän rikoksia kuin ensinmäisen polven. Tilanne täällä meillä Suomessa näyttää siis pahenevan. Maahanmuuttopolitiikka johtaa Suomen kohta samaan tilanteeseen kuin tämänhetken Ruotsissa.

• .............

Loppu hyvin, kaikki hyvin:

http://www.kotteria.com/paivakoti/

"Päiväkotitoiminta ei kuitenkaan lähtenyt käyntiin odotuksien mukaisesti, maahanmuuttajien valmius maksaa yksityisen päiväkodin hoitomaksuja osoittautuivat kompastuskiveksi. Päiväkoti lopettikin toimintansa joulukuussa 2010."

• voi vittu !!!!!!!!!!
    • HERÄTKÄÄ

SUOMEN TÄYTYY EROTA EU:STA VIELÄ KUN VOI!!!!!!!!! EU ON TUONUT MEILLE VAIN RAHAREIKIÄ VALTION KASSAKIRSTUUN!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      87
      1939
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1760
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1400
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1347
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      142
      1311
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1242
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      106
      1067
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      1022
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      965
    10. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      952
    Aihe