Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Jotenkin sitä toivoo

    😷👍🐾 että intuitio toisesta (=minusta) olisi säilynyt sellaisena kuin oli tapaillessamme. Jos hän kävisi täällä niin
    Ikävä
    10
    83
  2. Oi ihanaa!

    😊☕👍 palsta on täällä, vaikka en illalla käynytkään. Jäin jotenkin jumiin ruudun mysteerilaulajiin ja katsoin niitä m
    Ikävä
    0
    83
  3. Siitä onkin jo aikaa

    🥶👙☕ kun olen nähnyt kopisevia pyykkejä. Eilen pesemäni vaatteet olivat yön -4 pakkasessa jäätyneet narulle. Kunhan sul
    Ikävä
    0
    80
  4. Tänä vuonna ensilumi satelee usein

    🥰🌨🎄 ja tuo mieleen miehen, jonka kohtasin ekan kerran ensi lumen tultua. Hänen lähellään tuntui aina kuin olisi tullu
    Ikävä
    9
    79
  5. Hyvää Pitkäperjantaita!

    😷👓👜Uskomatonta miten äkkiä on mennyt tämä loppukevät! Ihan kiva jos liikkumisrajoitukset poistuisivat ensi viikolla,
    Ikävä
    10
    79
  6. Voi kauhistuksen kanahäkki

    🙄🧣❄ tajusin just että mun pepun jälki näkyy epäilytyävästi siinä penkillä, missä istun hetken ihmettelemässä maailmaa
    Ikävä
    8
    78
  7. Säätiedotus

    😊👓☔elokuun puolivälin jälkeen sää ehkä muuttuu kuivemmaksi! Joskus elokuun puolella ennen sitä käyn kotona pikaisesti
    Ikävä
    11
    77
  8. Camping auton hankinta

    🤔🚐💡 kannattaa suunnitella huolellisesti. Itse ajattelin aloittaa sen opiskelemalla ruoanlaittoa airfyerin avulla. Tu
    Ikävä
    8
    77
  9. En ole juhlinut eilen

    🍅🙄☕ tomaattisilmät on ihan muusta syystä. Meikkasin näet eilen kauppareissua varten. Pitkästä aikaa laitoin jopa ailai
    Ikävä
    17
    75
  10. No nyt olen ollut tuhma

    🤔💸☕ Täällä pääkaupunkiseudulla on iso tulonlähde nuo parkkipaikat. Nimittäin, kun niitä ei ole. Tässäkään talossa ei o
    Ikävä
    4
    75
  11. Päivän tunne on kiitollisuus

    😍👍☀️ kiitollisuus siitä, että on olemassa ihmisiä joista välittää. Eilen olin huolissani, kun yritin etänä selvittää m
    Ikävä
    7
    75
  12. Sunnuntai 4.9.2022

    😷🍁☕ taisin olla eilen ainoa kaupassa maskin kanssa käsidesiä lotraamassa. Yhtenä päivänä kun kävin kaupassa tervehdin
    Ikävä
    20
    74
  13. Huominen jännittää

    😷🛌🦷pitää pötköttää selällään vieraan miehen edessä ja pakoon ei pääse 🙄💸👎
    Ikävä
    27
    74
  14. Voisin hieroa sun (mies pks) hiuspohjaan

    💆🫙🥰 rosmariiniöljyä. Se poistaa väsymystä ja stressiä sekä parantaa muistia. En kyllä tiedä auttaako se päänahkaan si
    Ikävä
    15
    73
  15. Aika näppärä tämä rekattu nimimerkki

    😊🔔💻 tämä kerää kilikellon alle kaikki mulle tulleet kommentit. Siitä on helppo katsoa pitääkö vastata tei ei. Mahdoll
    Ikävä
    5
    72
  16. Mulle ei kyllä ole tullut

    😍 👓 👜 laumaimmuniteettia ihastumiselle, vaikka täällä palstalla olen palloillutkin. Ainoo mikä tätä voisi lievittää o
    Ikävä
    4
    72
  17. Armollista Joulua kaikille

    🤶❤🎅 Aina ei tarvitse suorittaa, vaan voi olla itselle armollinen. Joulu on ollut etenkin naisille suorittamisen juhla
    Tunteet
    10
    72
  18. Hyvää maanantaita ja viikon alkua

    😷 👀 💉 Itsellä maanantai on viikon ikävin päivä, kun pitää kerätä voimia viikon lääkepistokseen. Eilen tuli ykköseltä
    Ikävä
    1
    71
  19. Arjesta selviää hymyllä

    😀👍🌞sanotaan tuossa yhdessä mainoksessa. Se on totta, että hymyily saa ihmisen paremnalke tuulelle. Elimistöä voi hui
    Ikävä
    33
    70
  20. Se olis taas vappuaatto

    😊🎉🎈 Hyvää Vappua vaan! Ihan hiki tulee vappusäässä, kun ilmasto kerran lämpenee. Sitä vaan vielä, että älkää uskoko
    Ikävä
    1
    70