Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1098

Kommenttia

4939

1. Joskus tuntuu siltä

🤔🐭🍲 että muut sotkeutuvat asioihin, joihin he eivät kuulu millään tavalla. Tuo keittiön hiirikin on käynyt yöllä ruo
    Ikävä
    15
    232
  2. Bar in every cell

😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a
    Ikävä
    15
    232
  3. Kivasti lämmittää pakkasella

🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan
    Ikävä
    24
    231
  4. Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa

🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.
    Ikävä
    8
    231
  5. Hyvää itsenäisyyspäivää

🇫🇮🇫🇮🇫🇮 se olisi sitten linnailta tänään perinteitä noudattaen!
    Ikävä
    11
    231
  6. Hei päivää Espoon mies

🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻 Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa
    Ikävä
    19
    230
  7. Asiat on silloin huonosti

💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko sii
    Ikävä
    7
    229
  8. Nimimerkkini mukaisesti lounas kypsyy hellalla!

😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, va
    Ikävä
    20
    229
  9. Kyllä se jää sulaa

🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘
    Ikävä
    14
    228
  10. Ravintolat tarvitsevat mainosta

🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä
    Ikävä
    20
    228
  11. Se on taas täysikuu tulossa

🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun
    Ikävä
    6
    226
  12. Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja

😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. A
    Ikävä
    12
    225
  13. Hamstraajat jo liikkeellä

🤔⛽🐳 Pumpuilla voi polttoaine loppua maanantaina alkavan 2 viikon lakon takia. Yleensä 20 litraa tankkaavat ottavatkin
    Ikävä
    7
    224
  14. Aina ei käy kuin Strömsössä

🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kuk
    Ikävä
    14
    224
  15. Kielletyt tunteet

Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es
    Ikävä
    4
    224
  16. Päivä se on maanantaikin

🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä
    Ikävä
    14
    223
  17. Broidi sanoi aina, että

🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o
    Ikävä
    14
    223
  18. Aamutv ajatuksia

🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    221
  19. Onneksi en ole TAYKSin asiakas

🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyr
    Ikävä
    10
    221
  20. Farmi Suomi loppui

🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut
    Ikävä
    17
    221