lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1252
Kommenttia
5654
Se olis tänään pyykkipäivä
😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o5292Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla
🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S14291Nykyaika on mennyt kummalliseksi
🤔💶🚣 kun kaikki mitataan rahassa. Nytkin kun paatillaan yksin valtamerellä soutelemassa ollut mies pelastettiin veneen34291On toi Aimo pihi mies
🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin11290Kielletyt tunteet
Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es4290Eilen liikutuin
🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromantti10290Kotivarasto on hyvä idea kun
🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha31289Ravintolat tarvitsevat mainosta
🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä20289Kivasti lämmittää pakkasella
🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan24289Älykkäät vuodetuotteet
🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla15289Asiat on silloin huonosti
💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko sii7288Neiti yrittää olla huomaamaton
🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk5288Tänään perjantaina 13 päivänä
🤔 🪜🪑 kannattaa olla varovainen, ettei liukastu ulkona. Minäkään en aio kiivetä tikkaille enkä tuolille. Jostain syys21288Hyvää naistenpäivää
🤔🌹☕ etenkin meille naisille. Suomi oli ensimmäisiä maita, joissa naisille saatiin äänioikeus. Harmillista, että nyt ol4287Jos telepatia toimisi
⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei23285Täysikuu oli 10.7
🤔🌝❤ Seuraava täysikuu on 9.8. Olihan se kuu kaunis viime yönäkin vaikkei ihan täysikuu ollutkaan. Se paistoi hauskasti20285- 3285
Jossakin vaiheessa ikäeron
🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me6284Ajattelin, että on yksinkertainen asia
🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl21284Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!
🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n21283