lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1236
Kommenttia
5620
Naisten työt ja miesten työt
🤔🧹🪓 Jos nainen on orja, kun tekee taloustöitä, niin mikäs sitten taloustöitä tekevä mies on? Itse kyllä tykkään teh25281Jos telepatia toimisi
⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei23280Ravintolat tarvitsevat mainosta
🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä20280Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on
🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä peste30280Nykyaika on mennyt kummalliseksi
🤔💶🚣 kun kaikki mitataan rahassa. Nytkin kun paatillaan yksin valtamerellä soutelemassa ollut mies pelastettiin veneen34280Jossakin vaiheessa ikäeron
🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me6280Alkuvuodessa on paljon merkityksellisiä päiviä
🤔📆 🌰 Laskiaispullia näkyi jo kaupoissa, mutta jos ostaa pähkinävoita ja tursotettavaa kermavaahtoa niin niitä voi teh15278Kivasti lämmittää pakkasella
🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan24277- 3276
Makuasioista ei voi kiistellä
🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän mei15275Ikävän lievitykseen
🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimma24274Virtuaalinen poikaystävä
Kiinassa yleistyy virtuaalinen poikaystävä. Haastateltava kertoi, että hänet voi ottaa esille silloin kun haluaa. Hän ei14274Se on mystistä miten
🤔🚙🍗 vähällä tuntemisella kuvittelee vaistoavansa toisen ihmisen ajatukset pelkästä katseesta. Enkä tällä tarkoita sil8274Nyt tulee hiekkaa rattaisiin
🥰 🌬🏜 tuulahdus Saharasta tuo hiekkaa tänne asti. Tämä ei ole tehty AI:lla vaikka se niin muotia onkin. Jos vielä oo12274Tuli silmiinkatselusta mieleen
🥰👀📖 se, kun olin kerran asioinut hänen kanssaan. Unohdin kaiken mulle ennen niin tärkeän. Mun piti kotimatkalla käänt3273Täysikuu oli 10.7
🤔🌝❤ Seuraava täysikuu on 9.8. Olihan se kuu kaunis viime yönäkin vaikkei ihan täysikuu ollutkaan. Se paistoi hauskasti20273Hyvää naistenpäivää
🤔🌹☕ etenkin meille naisille. Suomi oli ensimmäisiä maita, joissa naisille saatiin äänioikeus. Harmillista, että nyt ol4271Hei päivää Espoon mies
🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻 Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa19271Neiti yrittää olla huomaamaton
🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk5271Eilen liikutuin
🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromantti10270