lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1098
Kommenttia
4939
Joskus tuntuu siltä
🤔🐭🍲 että muut sotkeutuvat asioihin, joihin he eivät kuulu millään tavalla. Tuo keittiön hiirikin on käynyt yöllä ruo15232Bar in every cell
😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a15232Kivasti lämmittää pakkasella
🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan24231Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa
🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.8231- 11231
Hei päivää Espoon mies
🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻 Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa19230Asiat on silloin huonosti
💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko sii7229Nimimerkkini mukaisesti lounas kypsyy hellalla!
😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, va20229Kyllä se jää sulaa
🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘14228Ravintolat tarvitsevat mainosta
🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä20228Se on taas täysikuu tulossa
🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun6226Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja
😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. A12225Hamstraajat jo liikkeellä
🤔⛽🐳 Pumpuilla voi polttoaine loppua maanantaina alkavan 2 viikon lakon takia. Yleensä 20 litraa tankkaavat ottavatkin7224Aina ei käy kuin Strömsössä
🙄👙🧺 ei olekaan pyykit vielä kuivia. En jaksa stressata. Kyllä ne mökin rikkaruohot odottavat huomiseen. Ei niille kuk14224Kielletyt tunteet
Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es4224Päivä se on maanantaikin
🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä14223Broidi sanoi aina, että
🤔🪛☕ miehet on syntyneet ruuvimeisseli käsissä. No kaikkien ei tarvitse olla mäkkaivereita, mutta paljon helpotti kun o14223Aamutv ajatuksia
🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten4221Onneksi en ole TAYKSin asiakas
🙄🛌🩺 olisi kauheata jos kaikilla potilailla olisi yhtäkkiä mun sukunimi. Toivottavasti vika on huomattu ennenkuin tyr10221Farmi Suomi loppui
🤔🧑🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut17221