lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Ravintolat tarvitsevat mainosta
🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä20263Neiti yrittää olla huomaamaton
🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk5262Naurattaa se Venäjän botti
😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s18261Makuasioista ei voi kiistellä
🤔🐕☕ parisuhteessa joutuu sovittelemaan asioita. Ihanne olisi sovittaa jutut molempien etujen mukaan. Pitäsköhän mei15261Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!
🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n20261Pienessä yksiössä
🥰❤👍 olisi ihan kiva asua kaverin kanssa ihan lähekkäin. Mistään tupakeittiöstä en kuutenkaan pidä. Kettiö pitää olla24260Täysikuu oli 10.7
🤔🌝❤ Seuraava täysikuu on 9.8. Olihan se kuu kaunis viime yönäkin vaikkei ihan täysikuu ollutkaan. Se paistoi hauskasti19259Hei päivää Espoon mies
🥰👍☕ hyvin pyyhkii🧻 Paukkupakkasen keskellä on hyvä pysytellä enimmäkseen sisällä. Koskaan ei tiedä mitä käy vaikkapa19258Mulle olis tullut
🥵🌞🕶 Titanissa ahtaanpaikan paniikki. Tuntikaupalla pienessä tilassa missä ei mahtunut kuin istumaan jalat kippurassa.14258Kukkakaali on niinkuin mies!
🤔🥦❤ Useat riipivät jo kaupassa pois päällyslehdet, vaikka ne ovat yhtä herkullisia kuin se valkoinen kukkaosa. J.Oliv25257Kivasti lämmittää pakkasella
🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan24257Ikävän lievitykseen
🥰🐶💻 käy esim. jonkun hyvän ohjelman katsominen. Mä olen löytänyt sellaisen torstaisin esitettävästä Ruotsin lihavimma23257- 15256
En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi hääpäivän
🥰💍🌟 pitäisi olla joku helposti muistettava numerosarja niinkuin esim. 24.02.2024. No ehkä karkauspäivä voisi olla hyv12256Kesän muotineule
🥰🐝☕ Tämän kesän välttämätön mökkisomistus on neulottu ampiaispesä. telkkarissa sellainen tehtiin virkkaamalla, joten e11255Eilen liikutuin
🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromantti9255Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne
🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim7254Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia
🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri8252- 11251
Nimimerkkini mukaisesti lounas kypsyy hellalla!
😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, va20251