Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5654

  1. Se olis tänään pyykkipäivä

    😓🧺👙 hepeneet alkaa olla lopussa. Samalla täytyy sivusilmällä seurata kotieläintä. Tuleeko sieltä kaikki ulos, mitä o
    Ikävä
    5
    292
  2. Ei kai me voitaisi treffata kuntosalilla

    🏋🔇📱 kun siellä seinällä lukee, ettei saa puhella. Kännykän käyttökin on kielletty, eikä edes selffieitä saa ottaa. S
    Ikävä
    14
    291
  3. Nykyaika on mennyt kummalliseksi

    🤔💶🚣 kun kaikki mitataan rahassa. Nytkin kun paatillaan yksin valtamerellä soutelemassa ollut mies pelastettiin veneen
    Ikävä
    34
    291
  4. On toi Aimo pihi mies

    🙄💸👎 kun lähettää paperisen laskun 2,00 eurosta. On vielä lisännyt siihen 5€ käsittelykuluja. Tahallaan tehty pysäköin
    Ikävä
    11
    290
  5. Kielletyt tunteet

    Yle dokumentissa iskelmä Suomi on hieno katsaus suomalaisen iskelmämusiikin historiaan. Ohjelma ei keskity pelkästään es
    Ikävä
    4
    290
  6. Eilen liikutuin

    🥹💻❤ kun katselin areenasta unohtumattomat sarjaa muistisairaiden kuorosta matkalla esitykseen. Siinä oli yltiöromantti
    Ikävä
    10
    290
  7. Kotivarasto on hyvä idea kun

    🤔🌧🌧 sataa kaatamalla ja näköjään koko päivän. Mun piti hakea juomavettä tänään. En kuitenkaan halua edes yrittää piha
    Ikävä
    31
    289
  8. Ravintolat tarvitsevat mainosta

    🙄🍕🪑 niinpä jossain väitettiin, että on uusi muotivillitys nimittäin single-dining. Ihmiset käyvät yksikseen syömässä
    Ikävä
    20
    289
  9. Kivasti lämmittää pakkasella

    🥵🍲🔥 mausteinen ruoka. Tänään tein pitkästä aikaa chili con carneeta , sin chili. Paprikasta ja pippureista tuli ihan
    Ikävä
    24
    289
  10. Älykkäät vuodetuotteet

    🥰🛏☕ Mainos kutsuu testaamaan. Kaipauksen pää tyynyllä, siinä olisi kaksi älykästä päällekkäin. Olispa kiva testailla
    Ikävä
    15
    289
  11. Asiat on silloin huonosti

    💇🪞🥸 Kun ei tunnista itseään peilistä. Tänään on sellainen päivä, että peilin ohi kulkiessani pitää tarkistaa onko sii
    Ikävä
    7
    288
  12. Neiti yrittää olla huomaamaton

    🥰🐕🌧 plyyssinojatuolissaan. Sää ei houkuttele sitä ulkoilemaan. Sopiva keli lämmittää saunaa jo päivällä ja pestä hiuk
    Ikävä
    5
    288
  13. Tänään perjantaina 13 päivänä

    🤔 🪜🪑 kannattaa olla varovainen, ettei liukastu ulkona. Minäkään en aio kiivetä tikkaille enkä tuolille. Jostain syys
    Ikävä
    21
    288
  14. Hyvää naistenpäivää

    🤔🌹☕ etenkin meille naisille. Suomi oli ensimmäisiä maita, joissa naisille saatiin äänioikeus. Harmillista, että nyt ol
    Ikävä
    4
    287
  15. Jos telepatia toimisi

    ⛈😳👎 niin nyt olisi ajoittain havaittavissa pelkoa täälläpäin. Nuo luonnonvoimat herättävät kunnioitusta, kun niille ei
    Ikävä
    23
    285
  16. Täysikuu oli 10.7

    🤔🌝❤ Seuraava täysikuu on 9.8. Olihan se kuu kaunis viime yönäkin vaikkei ihan täysikuu ollutkaan. Se paistoi hauskasti
    Ikävä
    20
    285
  17. Mun silmät erottuvat

    👀🙄👎 nyt massasta hyvin. Niissä on sellainen lämmin jouluinen sävy 😍
    Ikävä
    3
    285
  18. Jossakin vaiheessa ikäeron

    🤗❤🇫🇮 merkitys häviää. Minä menin kouluun, kun hän oli vasta äitinsä haave. Siinä on iso ero. Nyt sillä ei enää ole me
    Ikävä
    6
    284
  19. Ajattelin, että on yksinkertainen asia

    🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl
    Ikävä
    21
    284
  20. Liiallinen turvallisuudentunne ei ole aina hyväksi!

    🤔 🪚🪓 Olen aina ihmetellyt miten jotkut sahaa jalkojansa tai paukuttaa niihin kirveellä. No nyt kävi itselle sitten n
    Ikävä
    21
    283