lounas.ajatus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1099
Kommenttia
4942
Nyt alkaa olla niin lämmin
🤗🌟⛺ että vois iltasella pötkötellä retkipatjalla taivaan alla hänen kanssaan tähtiä katsellen! Stevie Wonder /Just ca3210Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?
🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-10210Täällä on satanut koko päivän
🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia12210Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon
🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.23208Monta kertaa säikähdän
😳📰 🚣♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai perä2208Hyötyliikuntaa puutarhassa
🥵🍄💅 Syyspuuhista saa tarpeeksi liikuntaa, ei tarvitse kuntosalia täällä. Jumppaan vielä tämän päivän ennen pyykille l18207Pikkulinnut kertoivat kirjastossa
😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?23206Kesäkausi alkamassa täällä
🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan3206Kaatosade lakkaa puoliltaöin
🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma l9206Unet ovat outoja
🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v0205Kellon seisahtavan tahdon
🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout6205Ihana tunne kun paleltaa
🥶🪣🚽 18 astetta, pilvistä, vilpoinen tuuli ja sadetta luvassa. Tää on mulle sopivaa säätä. Tänään lähden käymään koto6205Nyt mennään terveys edellä
🤔💊🌡 muistuu mieleen, kun pääministeri Marin sanoi noin pahimman koronan aikana. Mulla ei kyllä ole mitään ylimääräisi7205Jos hän kävisi täällä
🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli k14205Aimo muistaa minua kirjeellä
🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi7204Voihan hajuvesipullon nöpöpkkä sentään!
🙄🧴🍕 Eläimellä oli silmien välissä herneen kokoinen punkki. Sen sain irroitettua hyvin punkkipihdeillä. Sitten kävi ni3203Peräkärrysaunan saa vietyä paikkaan kuin paikkaan!
😊🏕🌞 sanoo tuo mainos joka tuohon eteen pölähtää. Siellähän voisi sitten nukkuakin. Peräkärry puuttuu ja vetokoukku😅20202En ole koskaan kalastellut
🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl13202Missähän sitä asuisi
🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.17201Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani
😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H5201