Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1252

Kommenttia

5657

  1. Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja

    😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. A
    Ikävä
    12
    271
  2. Naurattaa se Venäjän botti

    😅🍿🎡 mikä nostelee vanhoja kirjoituksia näkyville. Nimittäin mietin miten sitä mun p*kärpästä (ei siis kaivattu vaan s
    Ikävä
    18
    271
  3. Hyvää itsenäisyyspäivää

    🇫🇮🇫🇮🇫🇮 se olisi sitten linnailta tänään perinteitä noudattaen!
    Ikävä
    11
    270
  4. En ole koskaan ymmärtänyt sitä miksi hääpäivän

    🥰💍🌟 pitäisi olla joku helposti muistettava numerosarja niinkuin esim. 24.02.2024. No ehkä karkauspäivä voisi olla hyv
    Ikävä
    12
    270
  5. Pakastin on täynnä vettä

    🥵🌞🕶 en ole helleihminen, eikä ole tuo koirakaan. Jäädytän sille pakasterasioissa puolen litran kokoisia jääkönttejä.
    Ikävä
    1
    269
  6. Oletteko huomanneet

    🤔🥬☕ miten television mainoksissa nykyisin käytetään paljon lapsia. Toinen mikä ärsyttää on ne mainokset missä miehiä v
    Ikävä
    20
    269
  7. Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa

    🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.
    Ikävä
    9
    269
  8. Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

    🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon
    Ikävä
    11
    269
  9. Kellon seisahtavan tahdon

    🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout
    Ikävä
    6
    268
  10. Konstit on monet

    🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu
    Ikävä
    6
    267
  11. Obama pysyy pirteänä

    🥰🥜☕ kun syö manteleita joka päivä. Saksanpähkinät ovat EU:n probioottien listoilla. 7 mantelia tai saksanpähkinää on
    Ikävä
    9
    267
  12. Bar in every cell

    😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli a
    Ikävä
    16
    266
  13. Olen vaivautunut jos

    🤔🌞☕ herätän liikaa huomiota. Nyt kävi vahingossa niin, että mun partsi erottuu muista parvekkeista. Mulla näet eilisen
    Ikävä
    4
    266
  14. Pekka Pouta ennustaa lumimyräkkää tänne

    🥶🌨👎 ensi viikolle. Mulla ei ole vielä edes tilattuna renkaanvaihtoa. Renkaat on maksullisessa säilytyksessä, kun viim
    Ikävä
    7
    266
  15. Hyvää Urpon nimipäivää

    🥰🧤👔 Urpon päivän mukaan kesäsään ennuste Urpo rukkaset riisuu urpon päivänä talven selkä taittui viimeistään ja väl
    Ikävä
    3
    265
  16. Nimimerkkini mukaisesti lounas kypsyy hellalla!

    😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, va
    Ikävä
    20
    265
  17. Täyttelin kahden viikon dosetit

    🤔💊🫶 Alkoi naurattaa kun mietin että uniapneaan sentään ei ole pillereitä. Siihen saa matkaradion kokoisen ilmapumpun
    Ikävä
    15
    265
  18. Missähän sitä asuisi

    🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.
    Ikävä
    17
    265
  19. Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon

    🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.
    Ikävä
    23
    265
  20. Farmi Suomi loppui

    🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut
    Ikävä
    18
    265