Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1099

Kommenttia

4942

1. Nyt alkaa olla niin lämmin

🤗🌟⛺ että vois iltasella pötkötellä retkipatjalla taivaan alla hänen kanssaan tähtiä katsellen! Stevie Wonder /Just ca
    Ikävä
    3
    210
  2. Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-
    Ikävä
    10
    210
  3. Täällä on satanut koko päivän

🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia
    Ikävä
    12
    210
  4. Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon

🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.
    Ikävä
    23
    208
  5. Monta kertaa säikähdän

😳📰 🚣‍♂️ nettiuutisten otsikoista. Sitten kun menen katsomaan uutista niin asia on tapahtunut toisessa maassa tai perä
    Ikävä
    2
    208
  6. Hyötyliikuntaa puutarhassa

🥵🍄💅 Syyspuuhista saa tarpeeksi liikuntaa, ei tarvitse kuntosalia täällä. Jumppaan vielä tämän päivän ennen pyykille l
    Ikävä
    18
    207
  7. Pikkulinnut kertoivat kirjastossa

😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?
    Ikävä
    23
    206
  8. Kesäkausi alkamassa täällä

🥰🧺👙 viimeisiä pyykkejä pörrää koneessa. Torstaina on pakko olla jo mökillä. Nämä kausivaihdokset tekevät mielen melan
    Ikävä
    3
    206
  9. Kaatosade lakkaa puoliltaöin

🥰🌧☔ ihan kiva. Asioista perillä olevat lähteet kertovat, että käsivarressa on jännetuppitulehdus 😳 paranee kuulemma l
    Ikävä
    9
    206
  10. Unet ovat outoja

🥱💤☕ aika todellisen tuntuisia, varsinkin kun värit ovat mukana. Näin unta, että selitin kaivatulle nukkuneeni liian v
    Ikävä
    0
    205
  11. Kellon seisahtavan tahdon

🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout
    Ikävä
    6
    205
  12. Ihana tunne kun paleltaa

🥶🪣🚽 18 astetta, pilvistä, vilpoinen tuuli ja sadetta luvassa. Tää on mulle sopivaa säätä. Tänään lähden käymään koto
    Ikävä
    6
    205
  13. Nyt mennään terveys edellä

🤔💊🌡 muistuu mieleen, kun pääministeri Marin sanoi noin pahimman koronan aikana. Mulla ei kyllä ole mitään ylimääräisi
    Ikävä
    7
    205
  14. Jos hän kävisi täällä

🥰🥣🥛 niin saisinkohan päivälliskutsun jos kertoisin syöneeni päivälliseksi lautasellisen kaurapuuroa. Sen päällä oli k
    Ikävä
    14
    205
  15. Aimo muistaa minua kirjeellä

🤔🚗🅿️ kaipausta useammin. Eilen tuli kirje aimoparkilta. Ensin säikähdin, mutta kun avasin sen alkoi naurattaa. Paperi
    Ikävä
    7
    204
  16. Voihan hajuvesipullon nöpöpkkä sentään!

🙄🧴🍕 Eläimellä oli silmien välissä herneen kokoinen punkki. Sen sain irroitettua hyvin punkkipihdeillä. Sitten kävi ni
    Ikävä
    3
    203
  17. Peräkärrysaunan saa vietyä paikkaan kuin paikkaan!

😊🏕🌞 sanoo tuo mainos joka tuohon eteen pölähtää. Siellähän voisi sitten nukkuakin. Peräkärry puuttuu ja vetokoukku😅
    Ikävä
    20
    202
  18. En ole koskaan kalastellut

🤔🐟🚣 verkolla tai katiskalla. Senverran kuitenkin ymmärrän, ettei niitä upoteta veteen ilman että pinnalle jää jonkinl
    Ikävä
    13
    202
  19. Missähän sitä asuisi

🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.
    Ikävä
    17
    201
  20. Oops! Jääkaappia ja pakastinta siivotessani

😳🫑🛒 huomaan olleeni jonkun kauppareissun jälkeen niin järkyttynyt, että olen pakastanut siemenettömät minipaprikat. H
    Ikävä
    5
    201