lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1236
Kommenttia
5623
Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa
🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t19261THL suosittelee välttämään
🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta4260Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja
😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. A12260Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä
🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c6259Kellon seisahtavan tahdon
🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout6259Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa
🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon11259Nimimerkkini mukaisesti lounas kypsyy hellalla!
😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, va20258Pikkulinnut kertoivat kirjastossa
😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?23258Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon
🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.23258Konstit on monet
🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu6258Ajattelin, että on yksinkertainen asia
🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl21258Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia
🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri8258Hyvää ystävänpäivää!
🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett15258Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa
🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.9257Missähän sitä asuisi
🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.17256Aamutv ajatuksia
🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten4256Olis kiva kun olis luotettava
🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til17256Kulta minä en sitten soittele
🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv2256Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?
🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-8255Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä
🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv28255