Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1236

Kommenttia

5623

1. Kaikki muu paitsi purjehdus on turhaa

🤔⛵🍕 lauloi aikoinaan Lasse Mårtenson Junnun sanoin. Hauska ajatus, paitsi vähän epäkäytännöllinen. Ei pelkästään sen t
    Ikävä
    19
    261
  2. THL suosittelee välttämään

🤶❤🎅 äärimmäistä fyysistä rasitusta kolmen vuorokauden ajan. Tarkoittaa, että yhden poikamiehen boksi siivoutuu lauanta
    Ikävä
    4
    260
  3. Monelle on jäänyt nurkkiin maskeja

😷👖❤ nyt sellaisen voi laittaa ulos mennessä suojaamaan pakkaselta. Pitkät kalsarit kannattaa myös laittaa jalkaan. A
    Ikävä
    12
    260
  4. Tänään on loppuelämäsi ensimmäinen päivä

🥰🌻❤ Käytä se hyvin! What a wonderful world https://youtu.be/rBrd_3VMC3c
    Ikävä
    6
    259
  5. Kellon seisahtavan tahdon

🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout
    Ikävä
    6
    259
  6. Emojänis juoksi pyrynä metsän rajaa

🥰🦊🐀 paitsi, että kyseessä oli kettu ja pellon raja, jota näkyy noin 800 metriä. Kun herätessäni avasin pimennysverhon
    Ikävä
    11
    259
  7. Nimimerkkini mukaisesti lounas kypsyy hellalla!

😋🍲🍅 Aattelin, että jotkut laittaa tähteet pyttipannuun, mutta mulla ne useimmin menee risottoon. Risotto on hyvää, va
    Ikävä
    20
    258
  8. Pikkulinnut kertoivat kirjastossa

😋🥯👍 että edullisia laskiaispullia oli ollut tarjolla. Pitäisiköhän sitä auringonlaskun aikaan vielä lähteä kaupoille?
    Ikävä
    23
    258
  9. Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon

🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.
    Ikävä
    23
    258
  10. Konstit on monet

🤔🐀🧽 sanoi akka, kun kissalla pöytää pyyhki. Ei mulla ole kissaa täällä, mutta pyyhkimiseen kaipaisin koiran korvienpu
    Ikävä
    6
    258
  11. Ajattelin, että on yksinkertainen asia

🤔📰✏ tehdä itselleni nimimerkki ja kolmen emojin aloittama aloitus. Tein tämän siksi, että jos kaipaamani mies käy tääl
    Ikävä
    21
    258
  12. Täällä on sellaisia pieniä tapahtumia

🥰🐦🌴 Välillä sataa ja välillä paistaa. Kirjosieppo ei enää piipittele mulle hädissään mökin katolla. Sensijaan naapuri
    Ikävä
    8
    258
  13. Hyvää ystävänpäivää!

🥰☎️❤ vaikka tämä on tuontijuhla, niin ei haittaa jos muustutetaan ystävien tärkeydestä. Se on ainakin positiivista ett
    Ikävä
    15
    258
  14. Minusta on hyvä, ettei sydämen asioissa

🤔❤🧯 ole valinnanvaraa. Nyt kun molemmat suosikkikahvit ovat eri kaupoissa tarjouksessa en osaa päättää kummassa käyn.
    Ikävä
    9
    257
  15. Missähän sitä asuisi

🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.
    Ikävä
    17
    256
  16. Aamutv ajatuksia

🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    256
  17. Olis kiva kun olis luotettava

🤢🍲🛏 yöpymispaikka mihin voisi mennä silloin kun kotona on sattunut joku hajuvahinko. Viimeviikolla oli sellainen til
    Ikävä
    17
    256
  18. Kulta minä en sitten soittele

🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv
    Ikävä
    2
    256
  19. Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-
    Ikävä
    8
    255
  20. Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä

🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv
    Ikävä
    28
    255