Vapaa kuvaus

Olen nainen ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

795

Kommenttia

3395

  1. Nyt on omat akut ladattu

    😷👓👜 nukahdin sohvalle imuroimisen jälkeen. Mitenkähän saan nukuttua yöllä? Taidan näpertää pääsiäiskortteja 🐥🐣🐰🐇
    Ikävä
    2
    65
  2. Kävipäs minulla tuuri

    😊👓👜säiden suhteen. Luvassa on liuta sateisia päiviä. Ei tartte olla huolissaan puutarhan kastelusta. Ajomatkat ovat m
    Ikävä
    10
    64
  3. Niin kauan kun ei voi

    🤗❤👍 tulla lähelle, on hyvä pitää välimatkaa. Tulella 🔥 on vaarallista leikkiä😍 Vaikka kyllähän kunnon lumipesu ❄ hy
    Tunteet
    19
    64
  4. Mun piti oikein sormilla laskea

    🤔🚙⛽ kuinka vanha auto on miettiessäni sen jälleenmyyntiarvoa. Hän oli minun "etupenkin Erkki" kun oli ekana etupenkill
    Ikävä
    4
    64
  5. Sydämellistä ystävänpäivää

    ❤❤❤ Voisin sulle (miehelle pks) toivotella Jos ei pitäisi taas voivotella Sinä siellä minä täällä Saman kauniin taiva
    Ikävä
    2
    63
  6. Senverran on aikaa kulunut

    😳🎂☕ja palstaa katsellut, etten jaksa plärätä ketjuja. En näe niissä mitään lisäarvoa tälle mun keissille. Omissa aloit
    Ikävä
    1
    63
  7. Jos on jotakin romanttista

    😍💻☕ eksynyt mieleen, niin täällä palstalla käydessä ajatukset häviävät. Ensin tulee vastaan matkavessanpöntön kuva ja
    Ikävä
    0
    62
  8. Miksei tuo speed dating toimisi

    😃👫☕ jos miettii vähän etukäteen mistä juttelee. Tuokin kuuluisa ohjaaja ykkösellä oppilaita valitessaan jutteli ja kat
    Ikävä
    1
    62
  9. Kehitys kehittyy

    🥰🌹👍 Älysin vihdoinkin kirjoittaa profiilitietoihini sen, kuka mielessäni täällä kirjoitan. Keksin sen siitä kun lisäs
    Ikävä
    1
    62
  10. Pääsiäiskortit lähti jo perjantaina

    🐣🐤🐥 olin näprännyt kortin mukaan pahvisen keltaisen tipusen, jota voi pitää koristeena. Eilisellä kanavasurffailull
    Ikävä
    20
    62
  11. Kaksi ääntä saa ihon kananlihalle

    🤔🎺☕ erilaisin syin. Toinen on espoolaisen miehen ääni 😍 ja toinen on Nasan julkaisema mustasta aukosta lähtevä ääni �
    Ikävä
    4
    61
  12. Rakkaus on jokaisen

    🥰🐕👍koiran karvan arvoinen. Vapaa suomennos facebookin koirasivulta "Love is worth every dog hair". Tähän aikaan niitä
    Ikävä
    14
    61
  13. Meinasin kirjoittaa

    🤔🌕☕ mielen päällä olevia asioita. Tulin sitten järkiini, ķun muistin että on täysikuu. Ne ovat liian arvokkaita tänne
    Ikävä
    12
    61
  14. Mulla on muutamia asioita

    🤔👔🩲 mistä en oikein pidä. Yksi on marimekon miesten paita. Toinen on marimekon kalsarit. Ja saako lempinimen itse v
    Ikävä
    2
    61
  15. Minulla on tapana nähdä

    😴🌧☕ unia mitä ei tarvitse tulkita. Tänäänkin muistan niistä kaksi . Toisessa kehuin uniapnean hoidosta naapurin rouval
    Ikävä
    2
    61
  16. Ekan kerran palstalla

    😕👓👜tänään. Huomenna tähän aikaan olenkin jo ulkona. Vaalien läheisyys laittaa pakosta seuraamaan politiikkaa. Olisi k
    Ikävä
    3
    60
  17. Olisipa kiva lämmitellä

    😷👓👜 takan edessä lampaantaljalla hänen kanssaan. Kiinnostuneena kuunnellen vuorostaan hänen ajatuksiaan ja kertomuk
    Ikävä
    56
    60
  18. Ensin on liian kuuma

    🥶🍝☕sitten tämä normaali suomalainen kesäsää tuntuu liian kylmältä. Koko aamun on paksu pilviverho varjostanut maisema
    Ikävä
    25
    60
  19. Ihana aamu

    😍☕🍎"Käteeni tartu käteeni tartu Toisiaan hiljaa koskettaa päivä ja yö Meillä on aikaa meillä on aikaa Tänään on kauas
    Ikävä
    0
    60
  20. Ennen tuli terveelliset lisäaineet

    🤔🍖☕ ruoan mukana ilmaiseksi. Nyt ne irroitetaan jo tehtaalla ja myydään erikseen kalliilla. niinkuin nyt vaikka leseet
    Ikävä
    0
    60