lounas.ajatus

![]()
Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.
Aloituksia
1184
Kommenttia
5378
Missähän sitä asuisi
🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.17243Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon
🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.23243Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?
🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-8243Aamutv ajatuksia
🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten4243Kulta minä en sitten soittele
🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv2243Kellon seisahtavan tahdon
🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout6242Ilmaista herkkua tarjolla metsässä
😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummo10242Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä
🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv27242Ukonilma ja kaatosade
🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo21241Hamstraajat jo liikkeellä
🤔⛽🐳 Pumpuilla voi polttoaine loppua maanantaina alkavan 2 viikon lakon takia. Yleensä 20 litraa tankkaavat ottavatkin7241Kyllä se jää sulaa
🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘14239Ai pitiks tässä sanoa jotain?
🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy4238Farmi Suomi loppui
🤔🧑🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut17238Päivä se on maanantaikin
🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä14238Laitan kirjautuneena hyvän yön toivotuksen
😋🍿☕ ettei tarvitse niiden lukea, jotka katsovat asiakseen kommentoida ikävästi. Kevään tulo ja päivän pidentyminen sa3238Se on taas täysikuu tulossa
🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun4237Kaikkea sitä kuuleekin
🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut7237Suomen euroviisubiisi
🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä mi17236Täällä on satanut koko päivän
🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia12236Pakastin on täynnä vettä
🥵🌞🕶 en ole helleihminen, eikä ole tuo koirakaan. Jäädytän sille pakasterasioissa puolen litran kokoisia jääkönttejä.1236