Vapaa kuvaus

Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa.

Aloituksia

1184

Kommenttia

5378

1. Missähän sitä asuisi

🥵🛗☕silloin kun meille tulee kuuden viikon hissiremppa? Vai pitäskö muuttaa sitä ennen kokonaan.
    Ikävä
    17
    243
  2. Jos lukee jonkun ajatuksia herättävän otsikon

🤔👑👗 niin kannattaa tarkistaa asia lukemalla koko juttu kokonaan. Ensimmäinen mielikuva saattaa vaihtua järkevämmäksi.
    Ikävä
    23
    243
  3. Sahaanko tänään polttopuita pikkusaunaan?

🤔🪓🪵 kun ostopuut ovat sinne liian pitkia. Vai revinkö maasta irti villiintyneitä pensaita. Ihailemani kaunis pihlaja-
    Ikävä
    8
    243
  4. Aamutv ajatuksia

🤔💶☕ "Ihmiset eivät osaa hahmottaa suuria lukuja". Mulla yksi maikka sanoi kerran, että päättäjät keskustelevat eniten
    Ikävä
    4
    243
  5. Kulta minä en sitten soittele

🥰☎️❤ ja kysy sun tilitunnuksia. Soitto on tekoälyllä tehty. Mulla ei edes ole enää salaista puhelinnumeroakaan. Se häv
    Ikävä
    2
    243
  6. Kellon seisahtavan tahdon

🥰 🕘 🐶 Mutta klo 9 aamulla on liian aikaista ja klo 9 illalla on liian myöhäistä mulle. Hetki lyö/Kirka https://yout
    Ikävä
    6
    242
  7. Ilmaista herkkua tarjolla metsässä

😋🍓🥧 Ihana vaniljan tuoksu leijailee keittiössä. Uunissa paistuu kaksi vadelmarahkapiirakkaa. Toinen on naapurin mummo
    Ikävä
    10
    242
  8. Auringonlaskusta/-noususta voi ennustaa säätä

🤔🌞🕶 Iltarusko hyvä rusko, aamurusko päivän pasko sanotaan. Jos auringonlasku on kauniin puneretava niin seuraava päiv
    Ikävä
    27
    242
  9. Ukonilma ja kaatosade

🤔⚡🌧 ovat mukavia seurattavia lämpöisen peiton alla. Nyt ei naapurin kissojakaan näy pellolla hiirijahdissa. Miten tuo
    Ikävä
    21
    241
  10. Hamstraajat jo liikkeellä

🤔⛽🐳 Pumpuilla voi polttoaine loppua maanantaina alkavan 2 viikon lakon takia. Yleensä 20 litraa tankkaavat ottavatkin
    Ikävä
    7
    241
  11. Kyllä se jää sulaa

🤔🧊 🔥 jääkaapista kun vähän lämmitän kuumalla vedellä. Niinkuin miehestäkin kun katson nätisti silmiin👀 ja hymyilen😘
    Ikävä
    14
    239
  12. Ai pitiks tässä sanoa jotain?

🤔🧯🔥 Mainoskanavia katsellessä jää jotkut mainoslauseet ikävästi pyörimään mielessä. Samoin tuntuu, että kaikkein ärsy
    Ikävä
    4
    238
  13. Farmi Suomi loppui

🤔🧑‍🌾🔨 se on harmillista, kun minä opin siitä kaikenlaista. En esimerkiksi ole tiennyt, että lapio jamuutkin työkalut
    Ikävä
    17
    238
  14. Päivä se on maanantaikin

🥰🕶🌦 satoi tai paistoi. Ihanan viileätä -elämä voittaa taas! Hyttysille sopiva sää 🦟, linnut saa ruokaa. Viileässäkä
    Ikävä
    14
    238
  15. Laitan kirjautuneena hyvän yön toivotuksen

😋🍿☕ ettei tarvitse niiden lukea, jotka katsovat asiakseen kommentoida ikävästi. Kevään tulo ja päivän pidentyminen sa
    Ikävä
    3
    238
  16. Se on taas täysikuu tulossa

🥰 🌕 ❤ Illalla keltainen pallero kurkisteli keittiön ikkunasta. Tähtiäkin näkyi eilen saunapolulla. Jotakin niin kaun
    Ikävä
    4
    237
  17. Kaikkea sitä kuuleekin

🫠⛷🐻 vaikka ihan kivahan se olisi ollut, jos suomalaiset olisi siirretty 1940-luvulla Alaskan asuttajiksi. Olis karhut
    Ikävä
    7
    237
  18. Suomen euroviisubiisi

🤔🎶☕ on aina vaan kamalampi, mitä useammin sen kuulee. Kävin katsomassa sanat, kun ajattelin etten ehkä vaan ymmärrä mi
    Ikävä
    17
    236
  19. Täällä on satanut koko päivän

🤔♒👙 sopii hyvin horoskooppimerkkiini, olenhan vesimiesnainen. Mutta märät vaatteet ovat inhottavia päällä ja hankalia
    Ikävä
    12
    236
  20. Pakastin on täynnä vettä

🥵🌞🕶 en ole helleihminen, eikä ole tuo koirakaan. Jäädytän sille pakasterasioissa puolen litran kokoisia jääkönttejä.
    Ikävä
    1
    236